Sabtu, 25 Disember 2010

jangan woo kekeke

salam semua hehe.. korang tau... atau pernah jadi kat korang semua... logik tak kalau korang kutuk kereta korang contoh... lembab tul kete aku ni... hantu tul la kete aku ni pehal ni... kekadang kalau korang niat nak tukar kereta baru.. korang tengah drive lepastu korang "cakap ingat next year nak tukar kete lain lah..." percaya atau tak tetiba je kereta yang korang pakai sekarang akan jadi mcm2 masalah... tak caya..ke... macam jadi kat aku... kereta aku ni dah masuk 6 tahun dah... sebelum ni kalau meragam pun x da la macam sekarang ni... mula2 kluch... plate... ni terbaru batery... sedangkan x sampai setahun pun tukar kekeke.... ini punca tersasul cakap nak tukar kete la ni... hah ambik... "apa kete kita guna sekarang ni... pun pandai emo ek... huhuhu"


*sekadar hiasan

Khamis, 23 Disember 2010

hanya mampu senyum..

Salam... sihat ke.. wah lagi berapa hari je dah nak ke tahun baru... 2011.. kejap giler masa berlalu... azam tahun ni pun tak pasti dah capai lom... kekeke... erm dalam bulan 12 ni aku rasa.. ada pro dan kontra... berlaku... yang baik semua datang dari Allah yang buruk datang dari aku sendiri... aku ni insan pinjaman... walaupun merancang macamana pun mungkin belum tertulis tercapai lagi... kena lipatkan usaha yang maksimum... erm lagi satu yang aku tengok... kalau ada sesuatu berlaku tu... ada tersirat yang Allah nak tunjukkan kat kita... supaya kita bersyukur... diam tak diam juga umur pun dah semakin meningkat.... huhu... selangkah lagi dalam era kehidupan yang penuh bermakna... hehe... aku percaya apa yang aku lakukan selama ini akan dapat di capai sekiranya, aku cekal.. sabar.. usaha semaksimum mungkin... doa... tawakkal... InsyaAllah... ada jawapan... aku akan ajar minda sentiasa berkata ok.. walau perit yang datang.. belajar senyum... walau dugaan yang hadir sungguh tak disangka... minda ok.. otak cerdas... Amin...