Khamis, 29 Disember 2011

100,000 DATANG DI KARNIVAL MEGA SELANGOR BUMBER 2011 ANJURAN PR... wow!!! la

pergh nampaknya pakatan jibraun boleh senyum sampai ke telingga... kerana di katakan ramai giler siut orang datang di karnival mega selangor 2011 tu... anjuran pakatan rakyat...huiiiyoooo... dasat giler beb..!!! suka la tu juak-juak... melompat riang kerana anjuran mereka berjaya memukau ramai hadirin... hehe...
sil rolll ke bawah da... perghhhh




































RAMAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII NYERRRRRRRRRRRRRR. WAHHHHHHHHHH!!!!!
JOM TENGOK LAGI GAMBAR DI SINI KLIK




ps: amacam juak-juak ini mesti tuduh... hehe.. malas la nak sebut... hehe..

3 ulasan:

  1. Dorang tuduh UMNO boikot karnival ni hahaha.. Dah tentu UMNO tak suka join karnival PR kerana menyumbang kpd dosa shj~

    BalasPadam
  2. laa awatnya rakyat tak dtg???? kenapa tak suport...la teruk betul le hangpa...letih le penganjur tangkap nangis sbb ramai yg mai...mana MB selangor ???mana penyokong2 PR???mana imam mahadi ???? mana Mat sabun ???tak mai ke??hangpa betul lah...kasi pecah dara aje...tak kan penyokong parti haprak sedunia tak mai????kernibal nape...protest ke ...sabaq2 kalau nak protest nanti PRU13 undi BN......

    BalasPadam
  3. risau datg sbb nnti terikut ajaran dap hehehehe

    BalasPadam