Selasa, 27 Disember 2011

30,000 ORANG DATANG CERAMAH BERSAMA CIKGU BARD@FARD

perghhhhhh... ramai giler orang datang ni... dashyat nyer... perghhhhhh!!!!!! wow...!!habis camni.. lokasi di negeri sembilan... cikgu fard mempot pet pot pet merapu pun ada orang datang seramai tu... puih... demn..

tak caya korang tengoklah sendiri... wah juak-juak tersenyum girang ni... hak hak hak...
KLIK

ps: ini macam tote anuar al ketempea takkan bengkok lagi ma... hak hak hak

5 ulasan:

  1. Eisenhover berkata "pemimpin yang baik itu akan timbul secara tiba-tiba ketika masalah sedang melanda dan berjaya menyelesaikannya". +- mcm2 la katanya. Bukan menafikan Quran dan Hadis. Kata2 itu bila dipegang, hingga saat ini belum ada dari kerajaan atau pembangkang yang pemimpinnya dlm kategori itu. Cekgu Bard langsung tiada dlm senarai.

    BalasPadam
  2. inilah yg dikatakan politik cari mkn, Bad ni cuba nak menunjukkan bakat hapraknya pada ketua umat nabi lot anuar...kalau2 boleh ganti beliau semasa berehat di S.buluh nanti....lagi pun dah nak pilihanraya tentu aim untuk jadi DUN....

    BalasPadam
  3. cekgu bard ni nengok dia pun aku boleh semput belum dengar dia memfitnah lagi boleh jem aku he he. buang je gelaran cekgu kat depan nama dia ni buat malu geng cikgu je ish ish ish!

    BalasPadam
  4. Dia ni gemuk dgn fitnah.Hahahaha.

    BalasPadam
  5. umno kurus sebab nak mampos

    BalasPadam