Isnin, 26 Disember 2011

500 keluar dari umno... erk..

apakah bonar ini cerita... betul ke... harap anda semua jangan terperanjat.. kerana ini semua kerja.. si gaylort tu.. tau..sebab bamboo river memanggil-manggil.. cuma penjilat mereka yang paling seper duper tegar yang payah nak terima kenyataan si gaylort tu memang menipu pun....

BERITA PANAS!!


KUALA LUMPUR 26 Dis. - 500 ahli Angkatan Muda Keadilan (AMK) Hulu Kelang keluar parti dan menyertai UMNO ekoran kecewa dengan Parti Keadilan Rakyat (PKR) yang didakwa tidak menunaikan janjinya.
Mereka menyerahkan borang keanggotaan untuk menyertai UMNO kepada Ketua UMNO Bahagian Gombak, Abdul Rahim Kamarudin di sini, semalam.
Jurucakap kumpulan itu, Mohd Jefry Sallehuddin berkata, beliau dan rakannya keluar parti kerana tidak sanggup lagi ditipu oleh pimpinan pembangkang.


"Saya kenal (Ketua Umum PKR Datuk Seri) Anwar Ibrahim sejak 13 tahun... dua kali saya masuk ISA (Akta Keselamatan Dalam Negeri) dan 16 kali saya masuk penjara... tapi mulai 2 Oktober, saya bersama 500 anggota AMK nekad keluar parti untuk sertai UMNO,” katanya kepada pemberita selepas menyerahkan borang berkenaan.
Dalam pada itu, Abdul Rahim berharap lebih ramai anggota pembangkang menyertai UMNO kerana perjuangan pembangkang hanyalah sia-sia. - UTUSANONLINE


ps: sayonara pakatan jibraun...

6 ulasan:

  1. TAHNIAH DAH TAHU BOSS NAK KALAH KEEEEEE?????

    BalasPadam
  2. korang ni patutnya kalau dah masuk patut buat baiah... ni tak ikut suka hati kuar masuk, pi la lagi menjilat nuar... ni dah bau pekung serata alam baru ingat UMNO blh tolong korang. ampang ni kalau takde pemuda UMNO yg jalankan tugas habis hancur. ahli parlimen sebok melampir sana sini. mcm sial... mkn gaji buta tak berkat hidup!

    BalasPadam
  3. pakatan ni pandai cakap je bro...

    BalasPadam
  4. ekoran dari doa2 parti haprak paspispus supaya umno pecah perut, maka lepas satu2 petaka di tunjukkan oleh tuhan sebagai bukti bahawa pakatan rakyat adalah parti kemusnahan pada rakyat...pada akhirnya nanti kebenaran akan terbukti apabila BN memenangi PRU13 dgn bergaya.....maka parti haprak akan kalah dgn teruk....maka umat nabi lot pun bersemayam lah di istana Sungai buluh....

    BalasPadam
  5. TIADA YG TIDAK BENAR MELAINKAN SEMUANYE BENAR2 BELAKA BEB..ANUWAR TGH SAKIT KEPALE TUHHH..CPAT2 KASI RACUN TIKUS2!! KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam
  6. bukan 500 tapi 500,000 le wahai jeffry @ lembu...

    BalasPadam