Rabu, 21 Disember 2011

ADAM ADLI MESTI BERBULU TENGOK NI HAK HAK HAK....

ingat lagi samseng taik minyak yang kata nak buat revolusi katenyer.. hak hak .. tapi apa terjadi di putrajaya petang tadi ni... membuatkan si adam adli dan rakan-rakan spender tak basuh tu akan meyorok muka berhari-hari, malah mungkin berminggu lah gamaknya... siap nanti mereka akan menyamar jadi orang lain kekeke... terbaik.. lah.. ni baru kumpul sikit je dah 1000 orang... kalau betul-betul punya, satu stadium leh penuh... 20k 30k.. sebab masih ramai sayangkan pm kita sebab dia sentiasa buat kerja dia dengan berhemah.. dia ingat rakyat.. tolong rakyat... anuar..? asik-asik cari jambu saja... huh...dem..

mai kita tengok lagi gambar-gambar hebat yang lain..
AAKJ

7 ulasan:

  1. pening dibuat nya!!!.....apalah nak jadi dengan umat melayu ni...bebudak u dengan bebudak u nya, parti melayu dengan parti melayu nya tak habis2 nak bergolak!!! asyik PRO n Kontra jer.. bila laahh umat melayu ni nak muafakat agaknya!!!! Ingat kaum lain hanya memerhati dan tunggu peluang.. kita bukan macam Indonesia, korea, atau jepun yang hanya satu kaum..sapa pun yang jatuh atau bangun adalah bangsa itu!!! tepuk dada fikir sendiri!!!

    BalasPadam
  2. senang cerita, kita simpan dlu anwar kat dalam bamboo river inn, bagi dia rehat, kurang jgaklah mamat menghasut!

    dulu masa dia kat dalam aman jer bebudak u kiter ni, melayu pun takdelah sampai macam skarang, siap jadi penganut LGBT plak dah!

    BalasPadam
  3. tulah kepala segala onar kita bamboo riverkan dulu ye.. sebba... dalam mana2 perng kepala kena henyak dulu keh keh

    BalasPadam
  4. Sahlah 'dia'nya tu seorang agen 'DAJJAL' di akhir zaman ini.
    Dia takkan berhenti untuk menghasut dan menfitnah demi menegakan kebenarannya walau pun selama ini beliau tahu segala tindak-tanduknya adalah bertentangan dengan norma2 kehidupan di Malaysia yang aman damai saling hormat menghormati antara tua dan yg muda, antara pelbagai bangsa dan agama.
    Siapa yg berprinsip hidup sepertinya kalau bukan Yahudi Laknatullah, teranglah 'dia' memangnya seorang agen 'DAJJAL'!!!!!
    Allahuakbar!!!!

    BalasPadam
  5. Percayalah, kalau tak ada Bro Anwar Bin Ibrahim, akan aman Malaysia ini. Sebab dialah punah ranah Islam dan Melayu.

    BalasPadam
  6. ini bukti bahawa kata2 beruk anwar biadab bernama Syukri dan Adam bahawa mereka wakil mahasiswa seluruh negara adalah palsu , mereka bukan suara majoriti mahasiswa , mereka hanyalah secebis mahasiswa yang berjaya dibodohkan pembangkang !

    bukti mahasiswa masih ada yang celik dan bijak pandai , mereka jenis mahasiswa yang berakal dan guna otak!

    dalang disebalik segala kekacauan ini ialah Anwar ! ialah parti pembangkang ! mereka yang menjadi bapa segala racun dlm negara ...

    Apa tujuan mereka ? ialah mereka mahu negara menajdi seperti apa berlaku di Indonesia,Mesir , Tunisia , Turki dan Libya , mereka mahu negara kacau bilau dan dalam kacau bilau itu kerajaan akan terleka , dlm leka itulah pembangkang akan masuk jarum !

    maka , berhati2lah pada pembangkang , awasi gerak geri anwar dan konconya , mereka ibarat syaitan siang hari , jadi iblis malam hari !

    BalasPadam
  7. adam Adli ada bulu ke....mesti tak de punya..check jubur dia....check ,,,jangan tak check...

    BalasPadam