Jumaat, 16 Disember 2011

ANAK IKAN? konspirasi UMNO?

anak ikan si elli wong.. erk

hutan belantara dapat di rakam.. masalah moral dia ditutup rapi sebab muslimat pas dah ampunkan dosa dia... hek eleh... dan kerana lelaki inilah elli wongi menjadi ketepet disebabkan malu... dengan tersebarnya gambar-gambar tumbuhan segar (segar ke hek hek) dan sepatutnya dia wajib meletak jawatan sebagai exco bukit lanjan.... tetapi anuar kata eleh no hal lah mau kover hal tu... dan sampai lani dia rilek je.. sebab masalah moral dia tak berdentum... cis.. tetapi ketua wanita umno, syarizat abd jalil yang tak terlibat dengan nfc orang dok fitnah dia dan ada juga dalam kalangan dalam umno nak suruh dia letak jawatan... kalau nak dibezakan si elli wongi ni lagi la dasat kantoinya tapi rilek je... pehal..? why? sebab wanita besi umno tu mempunyai pengikut yang hardcore... so pakatan melihat nak longlaikan satu pasukan bedal kepala dia dulu... oh.. itu macam...
sumber my MyMassa

ps: kalau mr anuar ibrahim yang terang-terang muka dia dalam video baik punya pun dia rilek je. ramai pulak orang jilat giler-giler dekat dia... apa nak buat.. sebab orang kita ni mudah menerima kejahatan dari kebaikan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan