Ahad, 18 Disember 2011

EZAM LUDAHKAN TUANNYA DULU...



biasalah kawan-kawan.. anuar ni kalau bercakap kucing pun boleh angguk.. tapi nak percaya..erk.. kita yang waras boleh fikir ma.. logik ke tak logik si ketua penipu tu dok sembang.. cuma pecinta dia je yang tabsub apa dia cakap.. heran tul.. dah la kena kenceng.. siap kena kencing berlari-lari lagi.. tetapi sanggup di kencing lagi sekali berganti-ganti tahniahlah siapa yang percaya... tuih

sumber FB anti dap club

Ezam Kata Anwar Pembohong, Fitnah Tun M.

SEPULOH ayat yang keluar dari mulut Anwar Ibrahim, hanya satu sahaja yang boleh di terima pakai. Yang bakinya semua bohong, bohong semata-mata dan kadang-kadang semuanya tak boleh pakai. Begitulah juga ketika berceramah, baik didalam negeri atau luar negara, semuanya bohong. Memang pada satu ketika, rakyat seolah-olah percaya apa yang Anwar katakan. Apatah lagi di luar negara. Memang itulah yang seronok di dengar oleh pemimpin-pemimpin Mat Saleh.

Demi dendam kesumatnya terhadap Tun Mahathir, beliau sanggup melemparkan fitnah terhadap mantan Perdana Menteri menuduh Tun Mahathir pernah menulis surat kepada Bank Dunia untuk meminta bantuan semasa krisis kewangaan pada 1999. Pandai betul Anwar bersediwara. Tapi, itu semua adalah fitnah belaka. Sebaliknya kebenaran tercetus di pihak Tun Mahathir, kerana pembohongan Anwar itu di bongkar sendiri bekas rakan pejuangannya, Ezam Mohd Noor.

Di dalam laman Twitter Ezam, beliau menulis, Anwarlah dalangnya yang menghantar surat ke Bank Dunia dan IMF, bukan Tun Mahathir, tipu. Dan Anwar merayu supaya permohonan itu diluluskan. Apa taknya, dah tentu dapat komisyen. Kaya le Anwar Ye. Kata Ezam lagi, kalau beliau buat fitnah, dia mencabar Anwar supaya 'menyaman' beliau di mahkamah. Anwar, ada berani ke?

INGAT !!! BAHAWASANYA EZAM ADALAH ORANG KUAT ANWAR DAHULU, SEGALA RAHSIA ADA DALAM GENGGAMAN..

1 ulasan:

  1. ezam lah satu satunya yang sanggup masuk penjara kerana mempertahankan anwar ,yang lain mana ckp je ,kalau yg sanggup masuk penjara pun tinggalkan dia,fikir2 la sendiri

    BalasPadam