Selasa, 13 Disember 2011

anuar kata penjara takutkan dia...


hehe.. adakah penantian suatu penyeksaan... dan bila itu kapal sink kata.. berkemungkinan ada terjadi keliwatan suka sama suka... maka anuar berkerut muka la gamaknya... dan hari ke2 pengulungan kes liwat ini... anuar dengan konfiden level mengatakan dia ok dan tak bersalah yang salah adalah saiful yang membiarkan duburnya diliwat... oleh lelaki y... siapa lelaki y.. lagi mau tanya.. keke..

kalau anda perasan.. mana-mana pemimpin dunia pun kalau kantoi.. mana mungkin dia akan mengaku terang-terang depan media... bila dia dah bersara.. dan meninggalkan dunia politik baru dia akan keluar stament yang kesalahan itu memang pernah dilakukan.. betul? sama juga dengan anuar ni... erm harap-harap kalau sempat bertaubat, tapi nauar ni payah sikit nak ngaku-ngaku ni.. ayat biasa ini adalah konspirasi untuk mejatuhkan saya.. di ulang-ulang ayat tu.. lantak ko lah.. tu pasal pecinta dia payah nak terima kenyataan dia ni melakukan perkara-perkara hamlau.. walau terang-terang bukti tu ada... lagi sekali lantak ko lah...

baca seterusnya klik

2 ulasan:

  1. anwar mana pandai nak taubat hanya taubuat je....

    BalasPadam
  2. ya ampun!!! sampai mcm tu sekali penjara takutkan dia? adakah terlalu besar "anu"nya sehingga penjarapun takut kena liwat?

    BalasPadam