Jumaat, 30 Disember 2011

BERTERABOO DEPA LARI.. KEH KEH...

pidato tengkorak lu..puih

mana pengikut berani mati ko smm... 

berapa ramai datang dengar pidato mereka ni.. riban? juta.. yang pendek gemuk ni pun ada..ee kecik beso kecik beso je aku tengok malaun 2 eko ni.. adam adli pi mana? dah berterabo lari dah ke hak hak.. cakap kemain beso.. bila di tunggu orang-orang penang di tempat sebenar mereka nak berpidato.. seko tak nampak muka... dan kerana nak kasi tuan gaylort dia sedap hati mereka snap la ini gambar katanya ada la 1000 orang dengar mereka berpidato.. hehe.. 1000 kepala bapak dia.. keh keh... adam adli jangan kata muka... bayang dengan saka dia sekali dah hilang... hero jalanan gampang ayam ape camni... keh keh keh...

5 ulasan:

  1. PENYOKONG CAP AYAM MMG CMTU BROO KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. budak baju hijau anak sape aaaaahhhh....aku rasa dia pernah datang kat umah aku.toyer........jer.

    BalasPadam
  3. budak adam adli mana ada. samdol tu baru sedar kena studi sbb exm dh dekat sgt dh. lama dh dia lupa yg dia tu ada t/jwb kena studi. takot jugak kantoi exm. pidato2 tu lantak pi lah. kalau kantoi exm smm nk tolong ke? ada nuar kesah?

    BalasPadam
  4. shots paling menarik... tolong promosi barangan jualan brader kat tepi tu... mari2 tuan2, puan2, adik2, kakak2, abang2.... hari ni ada offer... siapa beli 3 barang, percuma satu.. kami offer mangkuk hayun baju merah yg pegang banner tu.. jadi bibik... anda boleh suruh apa saja.. cuci kain boleh, cuci jamban boleh, jilat jubo puuuunnn... hahahaha...

    BalasPadam