Selasa, 13 Disember 2011

bila ayat asik umno umno.. blogger pakatan mati kutu?

asik asik umno.. dah dah keluar ayat lepas geram yang rasanya juak-juak suka ya amat.. ORANG UMNO LEBIH JAHAT DARI YAHUDI.. hehe.. aku terlampau pelik fobianya puak-puak pentabsub nabi baru ni ye.. bila mereka tertekan kerana banyak isu yang di henyak cukup-cukup oleh blogger pro bn.. mereka jadi gila iseng.. hehe.. tanggapan busuk mereka biasanya akan keluar bila dah tak tau nak tembak apa... so kita boleh tengok kedangkalan mental juak-juak pentabsub paih.... rosak yang merosakkan... huh

pi tengok tajuk pun tau tengah stress hehe..
klik untuk korang nilaikan dan sebab malas aku nak tengok

1 ulasan:

  1. WALLY SLIPAU PUN DH FOBIA BILE UMNO SBUT JIHAD LE BROO HUHUHU

    BalasPadam