Rabu, 14 Disember 2011

BR1M MAKHRUH.. ATAU HARAM..?


cuma entea semua baca apa yang di tulis oleh balaci fuckatan jibraun.. hak hak.. bila kata vuduh, ana rasa memang vuduh.. menjadi tak tintu hala.. di sebabkan BR1M yang kerajaan bagi kepada rakyat yang pendapatannya kurang dari rm3000 isi rumah... hak hak.. vila vuduh melantun-lantun.. kita yang boleh fikir secara cirdik.. akan kata da.. ada juga manusia otakknya di letakkan di buntut la.. kelakar la kelakar la... vaca la vaca la... hehe..

sember rakan blooger klik

ps: semakin meroyan tahap ke 18 dah malaun-malaun pakatan sekarang... kekeke... pelawok pelawok.. keke..

4 ulasan:

  1. laaaaa..pulok doh!!! pembangang gak cakap
    hok rakyat...dah najip bagi rm500 tu duit rakyat...spin lain pulak!!!

    akai takdak !!

    BalasPadam
  2. Orang2 PAS jgn malu2 ya isi borang. Org nak beri duit ambik je la. Dah dapat duit nanti jgn lupa belanja pada keluarga. Beli ayam goreng pada anak2 ke.. beli tilam baru untu isteri ke... jgn pulak buat derma kat ceramah2 PAS !

    BalasPadam
  3. Bodoh! Orang dalam apa ke jadahnya!
    Gaji yang dikenakan cukai adalah RM3,000 kalau tak silap saya dan bukannya RM2,500.

    Dah dasar geng penipu, hidup menipu jelah! Bangang!

    Kalau betul RM2500 kena cukai, campur 500 baru RM3,100. Kalau betul kena bayar cukai pun dalam 8% dari 500 iaitu 40 ringgit. Rakyat masih UNTUNG RM460 ringgit.

    Anwar babi nak bagi ke, wa tanya lu?

    BANGANG!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  4. Kalau korang tak mau terima BR1M lagilah bagus. Uuntuk makluman, kami bukannya nak paksa korang terima wang tersebut.

    BalasPadam