Selasa, 20 Disember 2011

CEI CEI.. NAK UGUT PULAK YE.. REVOLUSI KEPALA ATUK DIA


jumpa memang gua ludah 3 ekor ni..

cei cei samseng ye nasib tak di katok dengan penumbuk dengan brader roslan ni hehe.. 

budak yang tengah-tengah tu aku tengok kecik besar kecik besar je.. yang tepi tu eleh tunjuk bagus la.. keke rovolusi kepala atok ko la wei.. ko ingat dengan gertak ko tu berapa ramai nak join revolusi ko..2 juta 3 juta.. keke.. udah-udah le tu nak tunjuk bagus.. tunjuk hebat.. kalau kena buku lima 3 3 ekor ni bagus agaknya.. ek ala.. petuih.. belum habis belajar dah nak tunjuk samseng taik minyak.. podahh.... silap haribulan la budak-budak mentah oi.. keke..

17 ulasan:

  1. hahaha..cari sesuap nasi pn lom pndi g ade ht nk tunjuk taiko..taiko taik...kalu kt kg aku ni jd bahan gelak je hahaha

    BalasPadam
  2. black list jer BERUK 3 ekor ni dari mana2 U kat Malaysia ni... baru padan muka dia!!! suruh belajar sibuk nak berpolitik!!!!... duit pun mak bapak bagi ader hati nak lawan kerajaan... atau memang ANUgay sponsor kot!!

    BalasPadam
  3. guru pra sekolah pn lom layak utk ngajo bdk 3 ekor ni..suh ajo kelas pemulihan makin jd samseng ank murid..cmne r leh terlintas dlm hati nk jd guru mangkuk ni aku pn x paham..x de tokoh langsung

    BalasPadam
  4. bagus kerajaan malaysia ni bela BERUK dari bela bajingan 3 ekor ni... baik duit tu dibelanjakan mengajar beruk... hasilnya beruk tak melawan orang yang mengajar dia,,

    BalasPadam
  5. orang tgk kalut tu. so dia nak buat style anuaq bewak le tu.. kononnya kita leh lawan.. tapi ramai benoker yg nak ikut depa ni.. hamlau

    BalasPadam
  6. Wah bukan main samseng, mini revolusi lagi. Apa yang pakar sangat tentang kertas A4 tu...pandai cakap. Baru umpan RM100 dah tergadai. Cuba tengok dalam poket tu..berapa ringgit yang ada, kalau ada pun duit orang tua atau duit pinjaman PTPTN. Macamlah hebat sangat. Kalau kat luar tu, budak tahun 6 sek rendah pun bole ketawakan...bodoh sombong. Jangan jadi monyet dlm kandang, syok sendiri..tpuieeeeh

    BalasPadam
  7. kat tranjung malim kan banyak santau-elok santau sahaja adam adli dan persatuan mahabebal tu

    kpd mahabebal tu elok berambus sahaja dari bumi perak....kepada pengusaha makana yg nampak muka mereka ni elok santau sampai licin biang buluh...jangan jejak kaki lagi ke perak

    BalasPadam
  8. AAHH KASI JITAT JEK PALE ANAK IKAN ANUWAR AL JUBORI TU..JGN KASI CHAN BEB KEHKEHKEH

    BalasPadam
  9. Siapa-siapa sudi menyiarkan nama 3 ekor beruk di atas? UPSI jurusan apa, alamat rumah, plat kenderaan dsb.

    Terima Kasih

    BalasPadam
  10. Itulah wajah wajah perosak bangsa, agama dan negara.

    Tak sedar ke jadi keldai demo.

    Pandai tak boleh diikut, bodoh tak boleh diajar.

    BalasPadam
  11. 3 ekor ni memang bodo....dah lah lawan kerajaan lps tu ada ati pulak lps ngaji ni nak kerja makan gaji ngan kerajaan....memang muka tak malu

    BalasPadam
  12. cita cita nak jadi cikgu...pasai tu la minta masuk upsi, lps tu bebal...gigit pulak tangan orang yg bg bantuan. dasar hanjing tol la anak2 melayu ni. sia2 saja mak bapak bg skolah tinggi2 tapi otak letak kat pala lutut. aku pun ngaji u jugak tapi xdak la aku melalak pasal auku ni, orang yg suka bepolitik ala pembangkang saja yg dok kalut pasal auku ni sdgkan pelajar lain tak kesah pun...mmg bahalol betul budak2 ni.

    BalasPadam
  13. umur masing2 x lepas 30..gaji pn x penah rasa lagi..tiada kesabaran..kenpa nak kejar glamour begitu rupa..nampak x knapa di larang berhimpun?sbb bila ramai akan ada yang buat perangai..kalau betul semua setuju utk turunkn bendera,sepatutnya ada dalam rancangan mereka..kenapa perlu ke pejabat parti?kenapa perlu ada CHEGUbard..CHEGU tak sama dengan cikgu..

    BalasPadam
  14. solidariti mahasiswa..ada ramai lagi mahasiswa yang x bersetuju tindakan kamu..jangan guna nama mahasiswa..tunggu kamu habis belajar dahulu..lihat lah dari perspektif yang berbeza..jangan di selubungi politik..nampak sangat mahasiswa ketandusan idea..banyak lagi yang boleh disumbangkan..pikirkanlah..

    BalasPadam
  15. PUKIMAK HARAMJADAH SIAL...BESAQ SANGAT KOT !

    -aku :Budak Jalanan

    BalasPadam
  16. Yg dok kata revolusi mini tu...mai jupe aku dulu...aku nak ajaq hang pasai revolusi...

    BalasPadam
  17. Ko refer pada aziz Babi buat aper...draft kamu tu draft pakatan rakyat ...bodoh bangang.....mahasiswa palahotak ko....setakat lulus 2 CGPA ...tok sah dok smbang pasai intelektual ler.....kuda tian chua. Kuda DAP korang ni...tak sedar dek untung

    BalasPadam