Selasa, 13 Disember 2011

hassan ali buatkan nik ajiz tersembur gigi palsu..


respek beb pendirian dia tentang penyatuan ummah.. penyatuan orang melayu tak kisah mana-mana ideologi... umno dari dulu mengangkat perpaduan sesama Islam...cuma paih je ego semacam.. ikut sangat telunjuk tuannya le dap laknatullah tu... nik ajiz menggigil tahan marah ni... hehehe.. juak-juak sah-sah akan kata hassan ali di bayar umno... mungkin juga si khalid gereja tengah dok hantuk kepala kat dinding siapa tau... kui kui... HIDUP ISLAM DAN HIDUP MELAYU... TANPA KUASA ISLAM.. SIAPALAH KITA... tetapi paih kata kalau tanpa dap siapalah paih...

Hassan Ali menyatakan rasa tak kisahnya samada dia terpilih atau tidak terpilih sebagai calon pada PRU-13 kelak..

Segala apa yang dilakukan selama ini bukannya demi untuk mendapatkan pengiktirafan Pesuruhjaya Selangor atau hatta Presiden Pas sekalipun. Segalanya dibuat demi Allah semata-mata.

Dia tak perduli samada DAP suka padanya atau tidak dan samada PKR suka padanya atau tidak yang pentingnya dia akan sentiasa memperjuangkan kedaulatan raja-raja, hak istimewa orang melayu dan keistimewaan agama Islam di negara ini.

Daripada kenyataan Hassan Ali, ternyata memang benar sebagaimana komen Nakhaie tadi dalam Berita TV3. Hassan Ali terbukti seorang yang mempunyai prinsip.

Nakhaie juga mendakwa PAS telah mengorbankan prinsipnya demi mahu mendapatkan sokongan daripada non-muslim di Malaysia.

PAS sebenarnya berada di dalam dilema apabila bekerjasama dengan DAP dan juga PKR, kata Nakhaie lagi.

baca seterusnya MPP online

4 ulasan:

  1. pejuang islam yg sebenar

    BalasPadam
  2. Gua ada teringat cherita satu Panglima Islam naik kuda masuk terus Istana Kaiser bagi tau pasal shahadah. Dia langgr selamba je !

    Mamat Hassan Ali ni nampaknya ada iras2 macham itu. Keep it up Sir. Gua tabek LU ! SHABBAS ....!

    Bukan macam Nik Ajis & Hadi Awang tu..tak boleh pakai langsong ! Meluat....

    BalasPadam
  3. tetapi pentabsub2 paih payah beb nak terima kenyataan mereka di hanjengkan oleh kafir.. walau terang2 islam dipermainkan dap... asik2 umno2.. dan berharap kepada semua cybertrooper menyerang cukup paih dengan pelbagai isu.. sbb biasalah kejahatan memg payah sikita nak henyak.. jahat selalu menang dulu.. krempeng...

    BalasPadam
  4. dalam pas kalau nak senang angguk aje apa nik aziz saw kata...buat silap nik aziz boleh kawtim dgn tuhan...aku heran betul puak2 haprak ni makin lama makin banyak perkara tak betul terburai...aku penuh yakin segala kejadian ini adalah kehendak tuhan bagi menunjukan betapa hapraknya parti pas ni...dan suruh umah menilaikan...pru13 kantoi pas pkr not DAP...

    BalasPadam