Khamis, 29 Disember 2011

HISTERIA ORANG JOHOR TAU.. SAYANG PAIH..puih


power oo sekarang paih ma.. membuatkan orang johor tak keruan... membuatkan orang johor begitu suka paih... suka? hehe.. ye ke suka... suak suki... hehe... nampaknya semakin senyumlah parasit politik bernama paih ni... keke... cuba kita tengok gambar signboard yang baru je di pasang... sayangkan orang johor dekat paih... sayannnnnnnnnnnng sangat... sayang kepala dap mu paih... mu perosak ummah... parasit membawa penyakit kepada masyarakat... Allah tak merestui apa yang paih perjuangkan, dan semakin hari semakin layu di ufuk timur paih... dan hanya yang tegar-tegar penjilat pampers dap je payah nak sedo.. puih...

dari MPP Online

Baru 2-3 kali Anwar dan Mat Sabu turun Johor, puak-puak Pakatan dah claim kata Johor berjaya ditawan Pakatan Haram..

Padahal hakikatnya salah beb.. Orang Johor mana terima Pakatan Haram tu di negeri dorang. Buktinya, korang tengoklah gambar kat atas tu..

Gua difahamkan, signboard pembukaan baru cawangan PAS Kampung Duku kat Pontian Johor tu baru je 2-3 hari dipasang. Tu pun sudah kena conteng baii..

Nampak sangat kehadiran "parti syurga" tu langsung tak disukai oleh penduduk kampung di situ. Tapi perasan best punya pasal, puak-puak pengikut Mat Sabu tu gatal nak bukak cawangan juga.

Macam mana nak tawan Johor kalau rakyat negeri tu pun tak terima PAS beb? Kalau setakat ada 10-20 orang ahli disesebuah kampung, jangan mimpi la nak pegang Johor.

Apapun, tahniah rakyat Johor!! Lainkali bukan setakat conteng je beb.., korang patut cabut je signboard dorang tu.. Biar dorang meroyan!! Hahahaha..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan