Rabu, 28 Disember 2011

INI LAH JADINYA BILA KIASU ATAS KEPALA MELAYU.. FUCT UP

kesian peniaga-peniaga melayu... di lunyai cukup-cukup.. sebab berniaga tanpa lesen katanya.. aku agak hairan.. sejak pakatan mengambil alih negeri selangor.. boleh dikatakan kena kacau selalu adalah peniaga melayu.. masa bn dulu mana ada... tak de pulak aku dengar... amat jarang.. tapi ini dah kerap.. restoran orang melayu di glenmarie dah berniaga berpuluh tahun kena kitai juga dengan kiasu dap ni... senang jelah.. oi pas.. cibai.. oi babi pkr.. ko nak jilat abang besar dap ko tu sampai tahap keberapa... sial... fuct up melayu-melayu dalam pakatan... sialan.. sampai kiamat anda ini adalah pertualang menjahanamkan orang melayu... kepada melayu bangkitlah... bangkit dan lawan haram jadah ini... kalau betul kita sayangkan selangor ini.. pru 13 nanti kita bakul sampahkan kepala dia dulu... cina kiasu.. fuct off...


PENIAGA MELAYU DIHALAU DI BUMI BERTUAH INI... SO KITA HANYA MAMPU LIHAT JELAH KAN.. SEBAB SIAPALAH KITA WAHAI MELAYU... SIAPALAH KITA... SEBAB KITA MEMANG SENANG DI TUNJAL-TUNJAL KEPALA DAN DI PIJAK-PIJAK SO TERIMALAH KENYATAAN.... FUCT FUCT U FUCKATAN.... SEDIKIT SAJA MASA AKAN DI AJAR CUKUP-CUKUP RAKYAT SELANGOR....

baca seterusnya PANAS PANAS....klik

3 ulasan:

  1. Salam, Mohon Link di blog Tuan,
    http://pemikirpolitikjerantut.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. padan muka melayu selangor !!!

    dulu gila sanggat undi pakatan , sekarang terimalah hasilnya , dulu ..kutuk kerajaan BN bukan main , sekarang rasakanlah pukulan pakatan haram yang korang agungkan itu !!

    orang selangor sendiri yang cari bala , melayu selangor sendiri yang cari nahas , percaya sangat dengan dakyah pakatan , bodoh !!

    Undi PAS serupa undi DAP , undi PKR sama macam undi DAP !! undi samada PAS atau PKR serupa macam undi DAP ! faham ???

    nak bahagia sanggat undilah lagi pakatan pada PRU akan datang !!

    BalasPadam
  3. aku dah banyak kutuk parti2 malaon ni...selangor selagi PR memerentah selagi itu lah melayu akan dipinggirkan oleh DAP...kemana peginya MB???yg katakan akan mempertahankan hak melayu???aku dah cakap kali dalam komen2 aku cina kapiaq ni tak pernah tidur selagi melayu tak mampos....jgn bagi peluang walau seinci pun puak2 ni memerentah...kalau DAP dapat putrajaya jawabnya melayu mampos.....aku tak faham kenapa parti haprak tak sedar ke tindak tanduk DAP???..Nik Aziz haramjadah tu memang patut mampos lebih awal bagi menyelamatkan bangsa melayu....

    BalasPadam