Jumaat, 23 Disember 2011

ADAM ADLI BUDAK HEBAT.. PUIH...dewan pemuda paih kata...



orang kurang ajaq tak pula depa nak sanjung pi lantak la hea.. dah nama paih.. apa semua mereka cakao kena percaya.. demn.. bagi aku adam adli ni dia dah kemaruk nakkan nuar di jadikan pm.. apa dia buat, pakatan akan anggap semuanya betul.... puih

Dewan Pemuda Pas mengecam tindakan mengugut  kepada mahasiswa upahan Anwar Ibrahim Adam Adli yang menurunkan bendera Perdana Menteri, Datuk Seri Najib minggu lalu.

Ketuanya, Nasrudin Hassan berkata, kalaupun tindakan Adam dianggap sebagai satu kesalahan besar namun, ia perlu diselesaikan secara baik dan anda juga boleh bertindak sebaliknya samada nak menceroboh pejabat Pas, PKR atau DAP.

Atau anda juga boleh bertindak apa sahaja samada membuang serban saya atau serban Haji Hadi atau serban Nik Aziz jika anda mahu kerana semuanya tidak menyalahi undang-undang dan sebagai protes anda.

Menurut Nasruddin tidak salah menurunkan dan memalukan Perdana menteri Malaysia Datuk Seri Najib Tun Razak dan tidak salah juga menceroboh PWTC dan bangunan UMNO.

Bagaimana jika ada mahasiswa membuang serban Nik Aziz atau Haji Hadi bagaimana agaknya mereka melenting.

sumber klik

2 ulasan:

  1. Bengong la ketua pemuda PAS ni...

    Apa yg dia kata bukan ajaran Islam...tapi ikut nafsu syaitan...

    Aku tabik kat Ust Fathul Bari...lembut, bercakap dgn penuh hikmah , tak ada caci maki...
    Tapi kalau yg seekor ni (Nasrudin tantawi),,,susah nak cakap...Kata faham Islam, tapi bercakap tak ada hikmah. Menyokong org membuta tuli...Bodoh lah LU!!!!

    BalasPadam
  2. yg memberi ulasan 1... x perlu kate org lain... ihat diri sndiri....perkataan bodoh yg anda sebut tu mencerminkan anda seorng yg berhikmah ker?

    BalasPadam