Ahad, 18 Disember 2011

MARI LUDAH ANJING ANJING LAHANAT NI


KALAU JUMPA BAGI PELUKU SEKALI... TAKPUN SEPAK SEKALI.. BIADAB.. ANJING-ANJING ANUAR NI DAH MELAMPAUI BATAS... NANTI SILAP HARI BULAN DEPAN DS NAJIB DEPA SELAMBA BUAT ONAR....HARAP SEMUA AMBIL ALERT... JUMPA MALAUN-MALAUN NI BERTEMPUR DEPAN-DEPAN PUN TAK PE.. LAHANAT.. BIADAB.. APA INGAT NI MESIR KE.. KEPARAT.. SIALAN.. AI GERAM TAK HABIS LAGI NI... F**K.....!!!!

6 ulasan:

  1. Ambik gambar banyak2 rekod..muka-muka ni...tak kira temuduga apa dalam gomen atau glc...blacklist je.....puak-puak nie lah yang terhegeh2 nak kerja gomen nanti....bukti banyak kawan2 gua pimpin perjuangan "tertipu" pasca 1998 dulu...wah berderet2 sekarang kerja gomen....malu ler...
    Ingat hebat sangat kerja sendiri ke apa....rupanya hem...puak-puak gila kuasa, hilang kasih sayang nak kan perhatian je. Akhirnya masuk kerja gomen gak.

    BalasPadam
  2. jangan sok tak jumpa jalan pulang sudahlah ye.. lahanat punya mahasiswa

    BalasPadam
  3. jangan biarkan dia terlepas..

    BalasPadam
  4. Menatang budak bengong......kalu aku jumpe aku nak luku kepala dia.Mohon dpat maklumat detail bdak ni dpd mana2 blogger yg tau.Kena tanam hidup2.Orang macam ni usahkan PM....Mak bapak dia pun dia rogol/liwat.

    BalasPadam
  5. haah, aku setuju, ambik semua skali yang terlibat dengan demo tu, mak bapak kakak abang suruh belajar jadi manusia berilmu bukannya suruh masuk u untuk menempah tioket awal dalam arena politik, sebelum bercerita tentang pejuangan penuhkan dlu ilmu di dada dan di minda, jangan jadi orang BODOH, bertempik terlolong tanpa sebab munasabah...

    nak sangat jadi hero berhenti belajar, tak pun tarik balik PTPTN ker, MARA ker, Biasiswa, pinjaman tak kisahlah apapun atas sebab dorang ni bukannya nak belajar sungguh2 pun, dan blacklist dorang ni dari masuk mana2 perkhidmatan dibawa gomen atau GLC, bari kepada yang betul2 mahu belajar dan berkhidmat kepada Malaysia, dorang ni karang masuk kerja pun disiplin akan KO jgak! hangkang Malaysia nanti!

    BalasPadam
  6. APAKAH UMNO BERCITA2 SEPERTI NAZI & HITLER SEHINGGA INGIN MENUTUP SEBAHAGIAN PINTU2/ NILAI2 DEMOKRASI TERHADAP GENERASI MUDA BANGSA MELAYU????????????!!!

    Kepada Wira ADAM ADLI, siswa Pro-M & remaja2 patriotik (bukan pengampu UBN)....

    Bangkitlah pemuda2/pemudi2 yang berjiwa besar .... mengorak langkah menentu masa depan yang lebih gemilang, BERDIKARI & BERDAYA MAJU ... tanpa gementar.. bukan menjadi golongan remaja sampah masyarakat yang dilekakan oleh UMNO/BN dengan hiburan .. akhirnya menjadi generasi hanya menadah ehsan dari kerajaan.........

    "Pemuda harapan bangsa, Pemudi tiang negara"... anda semua Pewaris Pemimpin Masa Depan!

    pro ABU PRU13.

    BalasPadam