Jumaat, 23 Disember 2011

MEREKA NAK RIOTKAN KL 9HB NANTI?

ooh.. ok.. erm bila ada niat nak tunjukkan powernya orang muda katanya.. erm kita tengok adakah perancangan Allah lagi hebat atau perancangan anuar lagi hancus.. dan bila niat nak huru harakan bumi bertuah ini... aku rasa... tak patut.. sebab nak menjadi hamba si hamlau anuar yang tinggalkan air mani dia di jubur saiful? wei budak muda yang takda otak... maksud revolusi apa yang kalian nak.. aku suggestkan tangkap mereka-mereka ini sekiranya ada bukti yang mereka nak huru harakan kl 9 hb nanti...

apa mereka buat di rumah anuar? cuba cerita beb?

 wan jijah yang pening-pening lalat

kemain kusyuk nampak.. tuih

adam adli memang macai anuar... bila kena sergah tau pulak takut... sialan

ps: aku senang je nak bagi tau.. nak langgar polis.. apa ingat malaysia ni negara apa budak muda.. tak kena belantan nanti buatla...aku senang je nak bagi tau kat korang semua BODOH!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan