Isnin, 19 Disember 2011

MUKA JADI JEBON DA...

masa berdemo punyalah power bak jalak lenteng... tetapi.....

bila disergah.. muka pucat lesi.. mana tentera kamu.. mana.. keh keh..

bila disergah dan di ludah oleh pemuda umno di youtube.. hek hek.. ramai mengatakan video tu agak enggak bagusin kerana brutal.. dan membuatkan adam adli tak senang duduk.. yelah yang ko tunjuk gedebe buat ape.. ceh.. mmungkin dia ingat masa demo tu ramai yang bersama-sama dia bila ada masalah ini... keh keh.. sendiri buat sendiri tanggung la der... hahaha... 

ps: sama je budak-budak hingusan anuar... jambu lak tu.. so ajaran yang anuar bagi. dia ikut jelah... tulah bi baru sikit ada lagi onar yang dia kena hadapi... ghasokan lah haaa..... siapa suruh ko kejutkan naga dari tidur ma...

3 ulasan:

  1. ADAM adli & rakan2 seperjuangannya dari menara gading tu sekadar menuntut janji transformasi retorik PM tu saja .... hapus AUKU.... salah satu dari janji2 PM yg tertunggak agar tidak 'tertipu' lagi spt 'pemansuhan ISA' ..... mereka remaja insaf prihatin, bukan remaja sampah masyarakat... spt mat rempit, bohsia, mat pit dadah, mat disko/karokei yg berpoya2....

    semua pemuda mana2 parti patut sokong idealisme pro-M ni......... bukan DENGKI KHIANAT macam otai2 UMNO/BN...

    BalasPadam
  2. Jangan menghina..... jangan angkuh.... jangan biadap... rakyat akan lebih simpati kepada Adam Adli yg humble & tegas tu.. dari watak 'bajingan' harta rakyat UMNO selama ini...

    BalasPadam
  3. dia ni nak dianggap hero.. keh keh.. belajar adab pun tak pandai.. jgn dihina mat rempit.. sbb mat rempit bukan semua tak terpelajar.. bajingan... mereka lagi bagus ada otak dari mangkuk ni tak hormat orang... so buat apa nak betulkan perkara biadab yg dia lakukan..

    BalasPadam