Khamis, 15 Disember 2011

mungkin terdesak.. dan mungkin mati idea...

baca harukaka boleh buat otak jadi kecik ooo hehe

risalah menghasut le tu.. poorah...

kalau tengok cara paih.. mereka gunakan cara risalah untuk menghasut orang ramai... dan mengikut strategi pengiklanan la cara risalah ini boleh mendatangkan hasil dalam 2-5% sales.. sekiranya edaran sesuatu tempat dalam 10,000 contohnya, mungkin dalam 100 or 200 melekat membeli... maksudnya cara paih ni untuk menarik pengundi putrajaya menyokong mereka... so kepada yang berkaitan ambil perhatian... sebab cara ini walau dianggap kuno.. dan lama.. masih berkesan untuk mengkhayalkan penjawat awam yang jenis main ikut saja.... hati-hati...

walau cara penerangan aku agak pening sikit.. senang saje.. kenapa risalah-risalah masih digunakan oleh syarikat-syarikat besar... sebab momentum dia sentiasa ada... sama juga paih... oleh kerana mereka tau ramai dikalangan orang melayu dah kurang memberi sokongan kepada mereka... cara begini boleh bagi impak dekat mereka... kalau paih keluarkan kos untuk print dalam 100,000 risalah.. maksudnya dalam 5-10% ada membacanya... waduh ini jadi kongkreng beb... dashyat cara paih ek sebab ada dana mau printing banyak gile... kalau kos sampai 20k pun apa de hal.. depa banyak duit ma... hehe.. duit derma ceramah... hehe...

ps: umno putrajaya jangan ambil mudah cara ini.. benda mudah yang kita anggap tu lah yang rosakkan semua nanti... hati-hati...

1 ulasan: