Ahad, 11 Disember 2011

NI MAIN-MAIN HACK PULAK SETAN-SETAN NI....


BARU BOLEH BUKA BLOG GUA... CUAK JUGA GUA APEHAL LAK TETIBA TAK LEH BUKA.. SIAP KATA BLOG GUA DAH KENA BLOCKED.. WAH WAH.. ADA TANGAN HALUS MENGHACK KE BLOG GUA... DEM... HUH... ASAL PANAS SANGAT KE TULISAN GUA NI.. SAMPAI NAK HACK-HACK AAA.. BUNTUT LA PAKATAN.. KALAU NAK FIGHT DI ALAM MAYA.. MAIN CARA BERHEMAH LA... NASIB ADA RAKAN BLOGGER KASI TULUN SAMA GUA... SETTLEKAN... KALAU TAK... TERPAKSALAH MINTA TULUN DARI MAHAGURU ALAM INTERNET DAN URL UNTUK MENYETELKANNYA... HARAM ZADE TUI...

sebelum tu mai kita tengok mb selangor di khak tuih oleh penyokong sendiri... khalid gagapin adalah mb paling power dalam sejarah mb mb yang ada dalam selangor... bravo bravo... tuih..




ps: baru blog... bukan peluru anti kereta kebal pun... itu pun mau hack-hack ka... poda cit

2 ulasan:

  1. ITU LER NAMENYE COBAAAN BROO. FUCKATAN DAH GAYAT SAMA LU BEB HUHUHU

    BalasPadam
  2. ai blogger tentera biasa je pun haha.. dem..

    BalasPadam