Khamis, 22 Disember 2011

sebagai rakyat... ente nilaikan sendiri...


nilaikanlah sendiri.. kita diberi otak untuk berfikir.. dan jangan jadi manusia yang hanya tahu.. bangkang dan bangkang.. apa semua nak bangkang dah dah tak tau apa sebenarnya yang dibangkang kan tu... baru 4 tahun dapat kuasa di negeri-negeri yang mereka menang, pakatan dah tunjuk langsi.. nak jaga hal rakyat jauh sekali... rembat hak rakyat terer.. kumpul kekayaan.. tapi juak-juak jibraun biarkan sahaja... lancut punya juak-juak...

di selangor... berapa banyak janji sebelum pilihanraya... berapa je beb di tunaikan... alasan...baru  4 tahun nanti-nanti tunaikan la tu... ini jawapan dari mangkuk tegar pakatan yang di tanya kenapa kerajaan negeri selangor tak tunaikan janji-janji lagi... banggang giler.. hehe.. kalau dah tanamkan kebencian.. sampai anak cucu dok belajar benci... krempeng tul.. tuih

ps: kepada yang susah sangat nak insaf... bak mai aku bagi sedas tempeleng siam.. kekeke.. dem

Tiada ulasan:

Catat Ulasan