Ahad, 18 Disember 2011

oo ni si jambu isap kote tu ye


oo nak sangat jadi anak ikan anuar rupanya, good, mak bapak ko bangga ke ko buat kurang ajar macam tu, agak-agak ko boleh popular la kalau ko buat onar di pwtc semalam..aku sarankan.. kalau betul kau nak perjuangkan demo jalanan silakan.. aku rasa tak cukup tanah lu lari.. lu nak berjuang demi anuar..? ok.. aku rasa lu boleh jadi yb terhormat nanti.. mak bapak lu seuruh lu belajar jadi orang berguna lu nak jadi keldai politik.. lu dapat apa.. lu boleh dapar berapa juta lu buat macam tu.. sialan.. tak ape.. semua tengok.. tunggu masa sahaja.. balasan kekurang ajaran yang lu dah buat... nak tunjuk power ya bangsat.. orait go ahead.. bak kata orang naga jangan sesekali dikejutkan dari tidur... dan ini terjadi apabila nafsu serakah membuat apa saja demi impian tuannya.. mungkin tuannya tengah gelak berdekah-dekah disebabkan hal semalam.. orait biarkan... tunggu 9 januari 2012...

1 ulasan:

  1. Si Jambu masam ni adakah akan di Postingkan nanti? Kalau di postingkan nanti pasti habis anak murid dia dirosakan pemikirannya untuk menjadi pembakang kerajaan nanti...

    BalasPadam