Jumaat, 16 Disember 2011

pas kata mereka paling power...


pas dah kasi tukar kepada negara berkebajikan... dan mengaku di hanjengkan oleh dap.. mengaku jo lah... hehe... bila berjanji bulan dan bintang, sampai yang dengar khayal dengan janji yang di buat... tetapi selalunya hanya janji je... cakap saje.. tak percaya ke... hehe.. semua dah terkena.. tapi juak-juak buat-buat bodo saje sebab mereka dah tekad... walau ape terjadi... umno harus di tewaskan.. hehe.... lantak ko lah pas... ingat pas ingatlah tipu..

dan kalau anda nak tahu pakatan jibraun di sokong penuh oleh... sila lihat di bawah ye...













































itulah rakan-rakan mereka tu pasal macam haram seko-seko punya perangai keke

Tiada ulasan:

Catat Ulasan