Isnin, 19 Disember 2011

PENTABSUB NI DICARI UPSI.. LARI TAK CUKUP TANAH LE KEKE...


ini budak mana pergi.. mana dia menyorok.. wah dengar kata jadi hero dia ye.. pooodah.. anuar sayang budak ni.. sebab kehanjengan dia bagus untuk merealisasikan impian anuar... anuar ni gunakan budak-budak muda untuk lawan dengan najib.. dan aku perhatikan budak-budak muda sekarang senang benor terpengaruh ayat kebencian.. bagusla.. kalau aku jadi saudara ke abang ke kepada mereka ni aku bagi penyepak siam kot... baru tau... hehe...

Adam Adli Abd Hamid 
http://adamophobia.blogspot.com/ 
017-434 7317 
Kelisa Gold WKE 3264 
Antara Moderator LMP UPSI dalam FB selain Park Jung Din. Bilik gerakan dipercayai di Taman Bernam Di Halang dari bertanding PRK (Pilihanraya Kampus ) UPSI tahun ini kerana terlibat dalam demo air di KL. Search Youtube Adam Adli

agenda membuat havok, orang muda suka beb.. sebab mereka tak berapa nak fikir apa mereka buat.. sebab ada kepala menghasut.. so kena cari kepala dulu... 

9 ulasan:

  1. check JUBUR DIA...tengok longgar ke tak...rasa nya longgar....

    BalasPadam
  2. apalah metaliti kelompok pelajar ni, suruh belajar tak nak, muda2 nak tempah nama diatas platform politik, karang naik dalam politik tak reti nak mentadbir! setakat menghuru-harakan negara memang confrim boleh... eh, engkorang, belajar lah dulu, jangan sebok nak jadi 'vip' konon, kalau dah nak naik sangat korang berenti belajar, jangan membazir duit kerajaan/rakyat nak tanggung korang, bagi kepada lain yang lebih bersungguh-sungguh nak belajar, ni pun belum tahu ptptn korang tu akan korang bayar ke tak, standardlah jawapan korang tu nanti!

    BalasPadam
  3. Pro-M.. kamu anak cucu Pahlawan2 Melayu sejati... bangkit dikala pemuda2 melayu lain dibuai mimpi duniawi UBN...

    Kamu pewaris jiwa minda darah pusaka pahlawan Dato Maharaja Lela, Dato Bahaman, Mat Kilau, Tok Janggut, To Paloh, Hj Ab rahman Limbung, Dato Naning, dll .... Mereka bangkit dikala Istana2 Melayu terlena ditelapak tangan penjajah!

    Sejarah... Mereka gugur dianjung Istana yang berkiblatkan Penjajah Barat!

    Hari ini, UMNO warisi jiwa penjajah berselindung disebalik bayangan Istana & undang2 ciptaan ... menindas, perhamba, memfitnah, memenjara bangsa sendiri.. demi KEMEWAHAN DIRI!


    Puisi harapan:

    Pro-M ....

    Kamu mengikut jejak para pejuang bangsa..

    yang telah gugur sebagai bunga bangsa....

    kerana melawan arus kuasa feudal yang penuh PUAKA!

    Pahlawan sejati tiada menyembah dibawah telunjuk penjajah celaka...

    Jiwa Laksamana Bentan... tetap menyala.... "Raja adil, disembah. Raja zalim, disanggah"...

    UMNO sudah lupa daratan,
    Dari pejuang menjadi petualang,
    Anak bangsa sendiri menjadi habuan,
    Rupa manusia berakhlak binatang!

    Bangkitlah pemuda, remaja bangsa ...... kamu tenaga PERUBAHAN berdepan keangkuhan tirani UBN!

    Pro ABU PRU13.

    BalasPadam
  4. erm pkr pulak berselindung dengan yahudi laknat.. mana nak? anaur ajen dia.. mana suka..?

    BalasPadam
  5. cipet la... dasar x kenal untung!! adakah korang sedar yang korang boleh menjadikan sesuatu itu lebih baik dari sekarang ? yang boleh menjamin anak cucu kamu nanti!!!

    BalasPadam
  6. Anon 12:37 aka ABU-toh PRU13.
    Kitorang sanggah raja liwat, raja fitnah, raja meroyan gila kuasa, raja 16 Sept, raja parti anak beranak, raja zina, raja lawak berlakon cederah parah masa BERSIH, raja perasan konon rakyat menyebelahi mereka dan raja yg dicucuk hidungnya oleh yahudi.
    Nyah anwar, LGE n pork nik!

    BalasPadam
  7. sekali PENGECUT RUPANYA hahahahhaha

    BalasPadam
  8. UMNO guna kaedah politik fascisme parti NAZI pimpinan HITLER?

    politik fitnah diulang2 didalam media supaya orang ramai percayai nya...

    politik gertak/ugut/paksa... ala-gestapo .....

    politik satu hala.. pemujaan taklid buta kepada diktator Presiden UMNO..ala-FUHRER Hitler German...

    --------------------------------------------------->>>>>
    Sikit maklumat dari Wikipedia:

    "Hitler joined the German Workers' Party, precursor of the Nazi Party, in 1919, and became leader of the NSDAP in 1921. In 1923 Hitler attempted a coup d'état. The failed coup resulted in Hitler's imprisonment, during which time he wrote his memoir, Mein Kampf (My Struggle). After his release in 1924, Hitler gained support by promoting Pan-Germanism, antisemitism, and anticommunism with charismatic oratory and Nazi propaganda. He was appointed chancellor in 1933 and transformed the Weimar Republic into the Third Reich, a single-party dictatorship based on the totalitarian and autocratic ideology of Nazism. His avowed aim was to establish a New Order of absolute Nazi German hegemony in continental Europe."

    Tetapi seteruk2 Hitler, beliau hargai ISLAM ...

    "Hitler expressed admiration for the Muslim military tradition. Stanley G. Payne wrote:

    Hitler generally had a high opinion of Islam and once proclaimed it the best of religions because of its theological simplicity and emphasis on holy war. ... Hitler expressed regret that Islam had not swept over all western Europe. Had it replaced Christianity in Germany, the innate racial superiority of the Germans in conjunction with Islam would have enabled them to conquer much of the world during the Middle Ages."
    ------------------------------------------------ >>>>>>

    APAKAH UMNO BERCITA2 SEPERTI NAZI & HITLER SEHINGGA INGIN MENUTUP SEBAHAGIAN PINTU2/ NILAI2 DEMOKRASI TERHADAP GENERASI MUDA BANGSA MELAYU????????????!!!

    pro ABU PRU13

    BalasPadam
  9. hehe.. dah melalut dah ke hitler dah.. bnyk onar pakatan dah buat sebut hitler pulak kekeke... apa jadi melayu di penangsebut hitler pulak.. apa jadi kebajikan rakyat di kelate hitler pulak naik nama.. keh keh.. melalut dah pakatan ni.. sebab apa.. mereka dah banyak buat onar.. dan nak selamatkan si ketua penipu tu.. so.. faham2 je lah ye

    BalasPadam