Sabtu, 17 Disember 2011

sialan



aku rasa baik semua malaun ni tak payah pi belajar dah. mengabih kan boreh je.. apa kata pi masuk parti pkr atau pas... mana tau leh dapat jadi yb terhormat.. dari dok menyalak tak tentu pasal.. dan memalukan golongan mahasiswa... baik jibraun-jibraun ni berenti dari belajar..tak payah la nak tunjuk hebat dan nak tunjukkan hak bersuara anda tu power kepala bana.. bodoh.. siapa ajar korang tak hormati pemimpin.. aku rasa golongan ni memang kaki isap kote lah.. ye lah kaki sailang jubur.. tu pasal tak reti nak hormat pemimpin.. nak tau siapa ajar jadi kurang ajar macam ni... fahamp-faham jela.. mereka ingat nak langgar negara ni macam depa langgar negara mesir... ai chait poorah...dapat kepala seko memang gua hauk dengan kasut.. cibai...

5 ulasan:

  1. Boleh bagi nama dan alamat budak tu tak, aku nak pi lempang kepala dia lah!!

    BalasPadam
  2. AKU NAK PIJAK DIA. BABI. MACAM ANWAR BIN IBRAHIM (BABI). MANUSIA TERBABI DALAM SEJARAH MALAYSIA.

    EH NUAR, BAIK KAU KONGKEK BANYAK BANYAK, SEBAB LEPAS NI, KAU TAK LEH KONGKEK LAGI... SHHHH ADA CCTV DALAM PENJARA. KHHOOOOKKKK TUIH!!!!!!

    BalasPadam
  3. Macam lembu gila je...

    Dah le jadi "lembu"....gila pulak tu...

    Sebenarnya mereka ni jadi mangsa hasutan je...cuba lepas lima tahun tanya balik malaun ni...mesti dah ramai dok kerja gomen...yang insaf memang ada...yang tak berubah...jadi anjing hasut orang lain benci kerajaan...macam sial.

    BalasPadam
  4. pundek tu je aku mau kata.. haram jadah

    BalasPadam
  5. Aku tuit...!!!! Aku nak pijak telur dia.... sialan..!!!

    BalasPadam