Khamis, 15 Disember 2011

warga FELDA membelasah ANAK



baru tau.. ini baru betul peneroka yang tahu pahit maung dan ikhlasnya FELDA membantu mereka dari susah ke senang... yang selalu dok kritik dan dok cari pasal adalah spisis yang malas nak bekerja dan berubah, sentiasa mencari salah orang lain... tu pasal pembangkang ambil peluang menghasut peneroka yang malas ni membuat onar terhadap FELDA.. tetapi si penghasut ni bebal.. kalau menghasut dan buat lagi baik dari FELDA ok lagi... tetapi hanya menepek taik ke muka-muka peneroka yang dok kena hasut tu macam semalam tu.. politik je lebih beb... so siapa yang malu.. mereka dan keluarga mereka juga yang malu.. sungguh kemaluan.. dem..


Cubaan PAS menerusi Persatuan Anak Peneroka Kebangsaan (ANAK) untuk kacau FELDA menjelang penyenaraian FELDA Global Venture Holdings (FGVH) petang Selasa lalu mendapat tindak balas.Tengahari Khamis lebih 700 wakil peneroka seluruh negara,belia FELDA ,Perkasa dan lain-lain mengadakan perhimpunan aman depan Wisma FELDA di Kuala Lumpur untuk menyatakan sokongan kepada kerajaan dan Pengerusi FELDA Tan Sri Isa Samad.

ps: pas ni dah mati kutu beb nak cari isu.. so parasit ni akan cari masalah untuk mengenyangkan mereka juga mendapat undi.. bangsat kan.. tu le pasal.. pas nate bewok

1 ulasan:

  1. kalau membantah dan buat cadangan yang lebih BAIK dari kerajaan''bagus...niii...sayik nak mamabantah...pastu lepas tangan...ni mesti ANAK DERHAKA nehhh...sumpah jadi BATU BELAH eLly Wong..ataupun jadi ungka ...bgus puak ni....nanti nanti kata Semua salah UMNO...betullah mmakcik aku kata...orang yang tak penah buat SALAH ...orang yang tak penah buat apa apapun....singkatan..MALAs atau parasit macam NURUL anak NUA..MAT SABUN..Jambu hanyut Rafizi...ENcik Bulan terang Saifudin...macam nuar..kah kah kah kah ..ambik ko

    BalasPadam