Khamis, 15 Disember 2011

WHAT...!!!!! 1000 JE DATANG??

15,000 orang datang menyambut pm kita ds najib, di klang malam tadi.. makin pening la dap.. sebab apa pening.. pening sebab orang cina sikit demi sedikit kembali kepada bn.. walau bukan 100%.. tetapi impak macam ni buatkan dap garu kepala la juga.... haha... pas kata eleh setakat 15,000 bolehla.. pas boleh kumpul 100,000 orang tau... erk ye ke pas.. hehe... dap kata mari kita buat pulak di klang.. ceramah... pas kata ok je bos... hehe

seterusnya... klik

ps: pakatan nak cari isu besar lagi ooo... jaga-jaga semua...

5 ulasan:

  1. jangan tertipu dengan bilangan nombor sebab maksud yang tersirat dihati susah untuk diduga dan kita mesti curiga sebab undi serawak yang lepas menjadi bukti .Aku curiga dengan kesetiaan DEPA.

    BalasPadam
  2. sbb mereka ni diajar supaya menjadi terkuasa.. erm melayu kenalah jaga2 ye.

    BalasPadam
  3. tapi kata mantan PM Dr M, melayu mudah lupa , apakah kata2 ini boleh disangkal dalam keadaan sekarang atau cuma puak blogger yang sayang melayu saja yang selalu memberi ingatan atau memberi amaran tetapi melayu masih buat tak tahu.

    BalasPadam
  4. transformasi besar UMNO

    (( Peringatan Terakhir )) - Saya Mahu Menang Tanpa Tanding

    -------

    "Kehancuran Generasi Baru - Bala besar untuk BN"


    PRU Ke-13 - Mohon ramai Adun Dan MP BN 'Mati'

    Media BN Media Porno - Wartawan2 BN B.ODOH dan T.OLOL T.OLOL

    Alat BN - Blogger-blogger BN hanya jadi Anjing..

    'Lubuk Emas' Terengganu dikhianati - Generasi muda dan generasi baru Terengganu adalah generasi paling BO.DOH ( dalam BN ) ...

    Penyalahgunaan kuasa, politik wang, akhbar porno, transformasi palsu, penghinaan akar umbi - UNDI BN UNDI HARAM

    ---------

    >>> Saya mahu menang tanpa bertanding semua jawatan dalam parti dalam pemilihan UMNO 2012 <<<


    * Saya akan bertanding Jawatan Presiden UMNO..

    * Saya akan bertanding Jawatan Timbalan Presiden UMNO..

    * Saya akan bertanding Jawatan Naib Presiden UMNO..

    * Saya akan bertanding Jawatan MT..

    * Saya akan bertanding Jawatan Ketua Pemuda UMNO Malaysia..

    * Jawatan Ketua Wanita dan Ketua Puteri UMNO dibubarkan...




    p/s: Saya mahu sapu bersih jawatan di atas... Siapa yang 'booking' jugak, 'pendek umur' dan mohon cepat 'mati' lepas PRU ke-13 ( termasuk yang bersubahat )..


    p/s: Aku memang ahli UMNO tapi dah tak berminat dan tak hingin langsung nak berjuang utk UMNO, generasi muda mahupun generasi baru ( jangan perasan wahai pemimpin2 BN yang B.ODOH dan T.OLOL )..








    --------

    Wartawan2 BN Bo.doh, P.uki.mak,si.al, but.oh. b.abi. anjing..
    ( Anak2 ko pun P.ukimak, sial, anjing macam Ko )..

    Pergi Mampus wartawan2 Porno BN..


    Babi Betul!

    Bodoh. Pukimak. Anak haram. sial. butoh. babi. anjing

    Triple fuck atas dahi kau

    Pantat mak kau la~

    Butuh Pak Hang!

    Pegi Mampos La Bodoh!

    Bapak Ulamak , Anak Pukimak


    Lu blah dr page gua skunk sblom kaki gua melekat kt muke lu~~

    Terima kasih sangat2 korang memang terbaekk!! Terharu aku~ huhuhuhu

    Lancau la lu

    tidak semua mat rempit jahat!!saya sokong mat rempit

    Saya suka berak sambil hisap rokok ~

    MaSUk AIr Lah KOU

    Sengal~

    P.ukimak hang !

    Pergi mampos lah kau s.ial

    KO Pehal P.ukimak

    BalasPadam
  5. ai kena penyakit sawan liwat kot.. hehe

    BalasPadam