Rabu, 21 Disember 2011

WHEN THE BASTARD OPEN THE MOUTH

perhatikan betul-betul... adakah ini punya malaun anda nak percaya dia cakap? si pemberontak yang takkan putus asa dalam menumbangkan kerajaan... katanya kerajaan gila haram zalim.. dia lek je pergi kemana-mana tak kena apa pun.. zalim kejadahnya dia cakap... zalim sebab tak  iktiraf gay ke... keh keh.. macam haram si pemilik blog tukar tiub ini... dia sanjung adam adli.. makin kembangla bontot si adam adli ek.. keh keh... 

dari mulut dia kata
Hishamuddin Rais berkata, "matang pun tak ada gunanya kalau bodoh macam langau di buntut gajah - apa kata pemimpin semua mengangguk kepala?". Beliau memuji tindakan mahasiswa sebagai "tindakan yang radikal dan cool".

"Ini mencerminkan langkah anak muda. Inilah seharusnya menjadi contoh keberanian anak muda, bukan memakai baju batik lengan panjang," kata bekas pemimpin gerakan siswa pada zaman 1970-an ini.


tengok muka pun tara seri ma.. dah macam bangla ilang laki je kekeke... petuih.. 

mai baca seterusnya MPP Online

ps: we must fight this bastard shit... 

2 ulasan:

  1. Tengok gambar dia dah boleh buat cocclusion yg dia ni tak cukup akal. Orang pakai tali leher di `colar' baju tapi dia pakai tali leher di leher.

    Rambut dia pun macam tok sami hindu aje. Kalau kat dahi dia dicalitkan cat putih tiga garisan, sahlah dia ni sami hindu yang tak siuman.

    BalasPadam
  2. kesian dia..banyak sangat impiannya tak kesampaian ..saudagar mimpi nak buat macam mana. Buang masa dan rugi jua adanya. Kesian....

    BalasPadam