Sabtu, 31 Disember 2011

YANG HAIRANNYA KENAPA KITA DIAM DAN BIARKAN.....

mereka kata nak bersuara.. memang betul.. tetapi dalam banyak-banyak tu 
mesti ada kepala suka buat onar beb... suka buat havok.. betul?
so mamat jambu ni memang nak tunjukkan kuasanya.. dan dia dah berjaya 
walau kita tengok muka dia tentel gila.. sebab apa? kita diamkan... huh!!

mungkin adam adli rasa dia adalah insan terhebat... sebab tu dia slumber sound UPSI supaya jangan ambil tindakan terhadapnya.. jadi apa betul kita nak tengok je si jibraun ni dengan si reformasi penjilat anuar akan membuat huru hara... betul kita nak tengok dan biarkan saja.. siap nak kena tumbuk dengan abang roslan dia rilek ajer.. sebab apa dia rasa dia power.. sebab kita senyap dan biarkan... aku betul-betul nak rasa dia akan bertemu dengan ruas apa yang dia buat... golongan ini akan membuat suatu perkara yang di luar jangkaan pada 9hb jan 2012 nanti... mereka dah canangkan seluruh negara apa yang mereka nak buat pada tarikh itu... 901.. kodnya.. kenapa menteri amaran tak langsung ambil berat dengan hal ini... kenapa... sebab apa..

dan lagi satu bila terjadinya huru hara di kl nanti... agak-agak siapa yang akan gelak pecah perut beb.. siapa... aku harap kita yang berakal ini bangkit dan lawan si pengkhianat sialan ni... muda-muda tak habis lagi belajar... mak bapak bagi duit suruh belajar mereka nak tunjukkan samseng mereka pulak... jadi kita nak diam? nak tengok saja?

aku tak mau cakap banyak.. kalau ada cara menghalang, halang lah sebab kalau terjadi... kl akan dipandang sebagai tempat tak selamat.. orang datang kl nak beriadah, membeli belah.. pergi ke tempat kerja... akan jadi masalah pada hari itu... so aku pasti pihak berkuasa akan buat kerja mereka... risik serisiknya... kalau memang betul memgancam keadaan negara... buatlah sesuatu...

apa nak tengok bandar kl jadi macam ni....

 apa jadi kalau huru-hara beb apa jadi? mereka akan 
salahkan polis katanya ganas? kita tengoklah nanti..
mereka akan buat onar sesuka hati betul?

dan mereka akan menghasut rakyat membenci polis disebabkan menghalang mereka.. betul?

ps: jadi sebelum itu terjadi.. buatlah apa patut untuk menghalang mereka.. sebab di bagi muka mereka baling taik balik dekat kita beb... fuct off pakatan

1 ulasan:

  1. INI LER MASANYE SAM & BALACI NAK TAYANG BAKAT JADI PENARI TIANG KAT DEPAN MAHKAMAH 901 NANTI BROO KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam