Selasa, 12 Julai 2011

fikiran apa yg menghantui mereka-mereka ini


ber shit dah gagal menarik hampir 1 juta pendemo masa 9 julai hari tu hehe... mungkin dalam lingkungan 10000 je kot... xper... biasala.. kalau berniat benar nak tumbangkan kerajaan maila berentap masa pru 13 nanti... dah rasa mereka-mereka ini dah memang tak peduli apa itu keamanan dan apa itu keharmonian... cita-cita menjadi PM ketua tercinta mereka memang patut di di iyakan walau dia tu banyak perkara-perkara yang terang-terang Allah tunjukkan sikit demi sedikit kehampehan beliau.... tetapi mereka-mereka ini peduli apa... langgar ajer... lantakkan apa teguran Raja, lantakkan kuasa Polis... pegi mampos sama kerajaan... itu saja dalam minda mereka... aku terfikir... adakah ini ujian kepada orang-orang beriman... dalam kita mengekalkan kebahagian dan kesejahteraan... ramai lagi diluar sana di ulit mimpi.... kalau anuar jadi PM, minyak petrol akan turun harga... dan macam-macam janji mereka percaya bulat-bulat... walau anuar kata TPM boleh dari orang DAP... siapa lagi lim kit siang la... perghhh... dah la kalimah Allah puak-puak ini mainkan katanya tak mengapa orang bukan Islam gunakan.... Ya Allah kau peliharalah Malaysia ini dari golongan munafik dan gila kuasa.... aku pohon kepada kau Ya Allah...

kalau betul cita-cita Anuar menjadi PM... aku tak tau nak kata apa beb... hanya Allah aku berlindung... adanya perhimpunan bersih itu hanyalah untuk mengkaburi moral dia sahaja... aku tersentak juga... kerana mereka-mereka yang betul-betul taksub mahu lakukan apa sahaja... demi... KUASA...

tetapi... dengan izinnya juga bukan mudah hendakknya kau wahai keldai-keldai pas.. apakah dendam kalian dah tercapai... dah terlaksana.... aku harap kalian-kalian berfikir lah sejenak... apa betul sokongan anda kepada DAP da PKR itu betul-betul perjuangan yang ikhlas demi Islam...