Isnin, 22 Ogos 2011

agak-agak


bila nak jaga sangat hati tuannya... mereka lupa siapa mereka... dulu masa belum couple dengan tuan dap, tak de perangai macam ni.. kerana janji-janji lentok yang tuan dap kata, boleh kawtim dan kuasa dalam tangan... maka teserlah kebodohan puak-puak yang dulu kemain hebat memperjuangkan Islam... katenyer... huh.... sembang je... cakap je... cuba tengok isu arak... dulu... kalau kuasa dalam tangan mereka... kilang arak tutup... senget kopiah dengar... bila dah dapat kuasa... si tuan dap berdehem je... arak yang dirampas pulang balik kekeke....

bila cerita finah, berita propa... cerita lawak dari pak pak jangoat ni.. mereka bangga dengan cerita fitnah tu... hebat... politik bawa ke masjid/surau... isu JAIS buat serbuan di gereja... dibantainya JAIS... sedangkan ada bukti-bukti yang mengaitkan penyebaran agama kristian kepada orang Islam... huh... takda pendirian betul... malu la beb... dari dulu lagi banyak cerita yang tak enak dari puak-puak sengkoi ni... kerja tak buat... ceramah pandai... teraboo air liur... lepas habis ceramah kutip la derma... hehehe... kemana duit tu agaknya....

kalau ikutkan juak-juak pas ni... kalau nak sebat satu-satu cerita... tak habis-habis isu yang boleh dianggap sampah kot... hehehe.... kalau tak tipu tu bukan pas namanya.. hahaha... "ape pun tak bolehla"

kita ada otak.. maka pikirkan yang mana betul mana tak betul... jangan main ikut je...