Sabtu, 17 September 2011

ei bukan dia la wei... bukan...

ape pulak mana ada... bukan tu... ish korang ni... mana ada sama... giler ke, kan lain... tu... ni mesti edit... hehehe... dan lagi 1 akan ada segerombolan otak sial yang akan kata... kenapa china doll tak naik lif sekali... kekeke... kenapa... balik pun tak sekali.... ape pun tak boleh...dalam kehidupan ini pembohongan tidak akan mampu menghalang munculnya kebenaran....



tengok bawa tisu sekali ye...sedih wo...

Jumaat, 16 September 2011

belum apa-apa dah niat nak tukar bendera...


niat mereka merepublikan Malaysia beb... kalau ini cara mereka... huh... alamat anak cucu kita berbangsa Melayu Islam hanya tinggal nama je dekat bumi bertuah ni... BANGSAT... BARUA... shit... niat nak tukar bendera ye.. ok... itu cara mereka untuk menjahanamkan kuasa Raja-Raja dan agama Islam... tapi si koliang ni kena ingat dia boleh tulis apa saja... tapi hehe.. jangan pulak lepas ni jadi tikus menyorok dalam lubang..... petuih... kena ligan cukup-cukup dengan panglima-panglima dan hulubalang.... nak harap mat sabun tolong ko... kirim salam la... petuih....haram zade...

ISA dimansuhkan


sukalah pembangkang, sukala tu.. sampai rasa kemenangan yang amat sangat bila PM sendiri yang memansuhkan ISA... huh kemain la mereka siap buat kenduri... keke... bagi aku... mereka tetap akan menyerang PM kita sebaik mungkin demi..kelepiaqkan Putrajaya... yang di idam-idamkan si anu war tu... kan tarikh hari ni menjadi tarikh keramat... semua rakyat Malaysia kena kelentong hidup-hidup... ingat 16 september 2008... hehe... aku tak pasti kalau ISA ini dimansuhkan... mungkin ada penganti macam ISA... mungkin juga penganti ISA... akan lagi sesuai dengan keadaan sekarang.... berbanggalah kita sebagai rakyat Malaysia.... kita bakal menjadi negara maju... 2020...

Khamis, 15 September 2011

selama ini dah hirup darah kenyang-kenyang kan....



ape masalah kiasu-kiasu ni nak bising... haram tul... buat Ismail Sabri jangan takut dengan ugutan mereka... mereka ni iri hati... kan aku kata... mereka-mereka ni nak kaya,, nak kaya lagi.. bangsat betul... dahla kalau harga dibeza-bezakan sebab kita melayu.. aku dah rasa beb.. sebab aku pun buat bisnes printing... sikap mereka ni walau dah kenal lama... tapi harga memang ada beza.. erm camne tu... aduyai... bila ACCIM atau Gabungan Dewan Perniagaan Perindustrian Cina.. bersuara.. katanya... kedai 1 Malaysia akan sedikit menjejaskan peniaga-peniaga dan peruncit-peruncit gabungan mereka... alahai... kalau nak dengki... iri hati kiasu.. mereka lah beb... aku tak faham... niat kerajaan nak tolong kita berjimat... tapi dia pikir nak untung tahap cipan je ye...

aku setuju apa yang GAP sarankan..
klik

Selasa, 13 September 2011

mana nak cari beb...


puak hantu raya asik menyalak... mengutuk mencerca.. membabi buta fakta... babi pun tak buta macam mereka... asik cari salah orang.. kalau diikutkan puak-puak cilakatoi mereka pun ada juga pergi ke klinik atau hospital kerajaan... dengan hanya RM1....... ULANG BALIK RM1... BUKAN RM3 ATAU RM10..... ingat RM1.... bersyukurlah... hidup di Malaysia...dengan rahmat Allah berikan kepada kita semua... harap rakyat yang reti bersyukur dan berbanggalah anda menjadi rakyat Malaysia yang ditunjangi Barisan Nasional .... nak harap PR air je free... itu pun kredit dekat syabas... pigirah...

diambil dari blog

Memang zalim! Sungguh zalim! Kerajaan BN memang zalim terhadap rakyat jelata terutama dalam perkhidmatan kesihatan. Ketidakadilan berlaku di mana layanan berbeza diberikan mengikut peringkat umur pesakit.

Memang sungguh tak patut kerajaan BN TIDAK MENGENAKAN SEBARANG CAJ DAN MEMBERIKAN SECARA PERCUMA KOS RAWATAN DAN UBATAN BERMUTU TINGGI KEPADA KANAK-KANAK DAN ORANGTUA!

Lagi tak patut Klinik 1 Malaysia cuma mengenakan caj RM1.00 !

(Artikel ini berdasarkan kepada Takrifan 'Pemerintah Zalim' oleh Pakatan Pengganas Pro Komunis yang mana mengikut fahaman mereka sebuah PEMERINTAH ZALIM adalah:-)
1. Perkhidmatan Kesihatan dengan caj RM1.00 kepada ibu mengandung sehinggalah anak itu membesar, meningkat dewasa dan tua. Seumur hidup setiapkali pergi ke hospital bayar RM1.00.
2. Perkhidmatan Kesihatan percuma kepada semua kanak-kanak warganegara Malaysia tanpa mengira bangsa dan agama (ini polisi Rasisma)
3. Menyediakan kemudahan perkhidmatan kesihatan di semua daerah, bandar-bandar kecil dan desa. Hospital Daerah, Pusat Kecil Kesihatan Daerah , Klinik Pergigian dan banyak lagi.
4. Memberikan perkhidmatan kesihatan dengan doktor pakar untuk ibu-ibu mengandung dan kanak-kanak pada caj kurang daripada RM50.00
5. Ubat-ubatan yang bermutu tinggi pada kadar percuma dan jauh lebih rendah daripada harga sepatutnya melalui subsidi kepada 27 juta penduduk tanpa mengira warna kulit dan agama.
KERAJAAN BN YANG ZALIM ATAU PENGKRITIK TOLOL PAKATAN PENGGANAS PRO KOMUNIS YANG MENZALIMI DIRI MEREKA SENDIRI?

Isnin, 12 September 2011

penjilat tegar PR hantuk kepala.....


erm akhirnya terbukti yang kerajaan amat prihatin dengan keadaan sekarang dan tahu majoriti rakyat tak gemor dengan cas 6% tu... so berita ini akan membuatkan pencacai najis PR akan jadi mereng mana nak bantai isu 6% ini... aku harap batalkan terus 6% tu sebab.. syarikat TELCO dah kayo rayo dah... kalau tanya memangla akan cakap mana ada untung... sama juga kalau kita tanya tokey kedai... wahh tokey manyak untungah lamai olang beli kedai lu.... mesti tokey tu akan cakap haiiyaa mana ata untung lor.... untung tala manyiak... sedangkan bila selidik berapa banyak kedai dia.. berapa beso rumah dia.. berapa beso kereta dia... inilah bisnes minded beb... haha...

KUALA LUMPUR 12 Sept. - Pelaksanaan cukai perkhidmatan enam peratus terhadap pengguna perkhidmatan talian telefon prabayar ditangguhkan sehingga kajian mengenainya selesai.

Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr. Rais Yatim berkata, keputusan tersebut dicapai setelah beliau mengadakan pertemuan bersama beberapa syarikat telekomunikasi di sini hari ini.

Menurutnya, kajian berhubung caj tersebut akan dilakukan pihak Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) dan syarikat komunikasi terlibat. - Utusan

moga dijauhkan...

adakah tragedi ambon di indonesia akan kembali terjadi..? inilah jadinya sekiranya toleransi agama dan perpaduan sesama bangsa tidak dijaga... beruntunglah kita di Malaysia ini cukup aman damai... Alhamdulillah... harap generasi sekarang jadikan tauladan...

baca seterusnya
klik

kui kui... macam badut


nak main kotor.. nak sabotaj kononnya rumah terbuka PM dekat permatang pauh... asik buat jahat ajer memanjang... buat perangai kongkang sepenuh masa... penganut-penganut sampah negara ni.. siap kena boo lagi... dan paling hebat... ada banner unik diletakkan dekat depan sekolah.. sampai menteri rasist pulau penang muka sudah merah da... kekekeke.... apa kata kita gelak ramai..

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA..... rakyat semakin menolak Pakatan Haram? adakah ini petanda runtuhnya kuasa mereka di Pulau Pinang.... adakah.. adakah>>>? pembangkang tak kuat mana... mereka hanya kuat temberang je.... nak gelak lagi... mari mari... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA....

meh klik sini...