Sabtu, 24 September 2011

pahlawan pondan kekeke

keke ceh ceh ape ape betul apa yang artikel ni tulis da.. WHAT!!! UMNO takut dengan ketokohan mat shabu, he hahahaha.. kalau gelak mau keras usus ni kekeke... tokohnyer dia.. keke... orang pas sendiri rasa nak ludah dengan keharam jahadan mulut longkang dia... tapi tula mat shabu... buatlah stament buduh lagi... sebab dengan ayat-ayat dari mulut longkangmu... akan membuatkan banyak keuntungan kepada BN... hehe... cakapla merapu lagi... tolonglah... please x 18 juta...

mai layan video paling lawak masa kini hehehe...



Jumaat, 23 September 2011

Ya Allah... ampunkanlah dosa-dosa mereka...

aku terkedu bila ayat ini di keluarkan oleh rakyat somalia... sedih beb... serius aku menitik air mata..

seorang mufti dari Arab Saudi menangis dalam satu rancangan TV " live apabila beliau diajukan soalan dari seorang muslim dari Somalia

soalanya: adakah sah puasa kami walau tanpa bersahur dan berbuka?

Ya Allah ampunkanlah dosa-dosa mereka...
"Ya Allah kami juga lalai dari mengingatimu... setelah kami banyak menerima nikmat-nikmatmu..."

bersyukurlah kita hidup dibumi Malaysia ini... itupun ada juga yang berniat nak jahanamkan segalanya... Somalia perpecahan walau sama bangsa... tetapi perang saudara yang tiada kesudahan... yang menjadi mangsa... wanita, kanak-kanak, orang tua... adu.. manusia juga yang membawa kerosakan...


ape lagi guna segala mandrem la...


agaknya dah tahu sokongan Melayu dah semakin malap dekat parti pas dan pkr... maka di palu kembali gendang lama yang tak sudah-sudah... dan bila berjaya memandremkan segolongan melayu dan menyokong kembali mereka... maka akan simpan kembali strategi ini untuk pru-pru akan datang... eleh skrip biasa... waicehnya sambil berkata kepada dap lak tu...ekau boleh keluar pakatan kalau tak suka pas melaksanakan hudud... waiceh-waiceh....

dulu skrip-skrip yang tak da kena mengena langsung... dengan isu hudud... bila tau orang-orang melayu dah makin muak dengan perangai pemimpin-pemimpin dayus mereka... so ini lah talian hayat yang paling berkesan... keh keh... udah-udah le tu orang melayu semakin sedar dengan dolak dalih kau wahai pas... pkr pulak mengaku yang orang melayu lagi kuat kalau menyokong pkr... ulang balik... lagi kuat... cakap mengunakan luar kawalan otak rasanya.. hahaha... apa betul pkr dan pas menjaga melayu dan Islam beb... betul ke... dah banyak contoh-contah haram jadah depa dok buat dekat bangsa dia sendiri... nak jaga melayu... huh...

pas dan pkr... sayonaralah korang masa pru13 nanti... apa yang korang buat sampai semua tergadai... semua jadi tak betul... ramai orang melayu marah... dan ini caranya korang nak kelentong balik ye... go to hell beb...

p/s- jangan dilempar taik kemuka-muka orang yang kena tipu... susah nanti...

Khamis, 22 September 2011

kenapa wajib tolak pas beb...

bila politik di agamakan... maka apa semua boleh dihalalkan... malah senang-senang diharamkan mengikut fatwa dari pak wal bahlul pas... aku pelik.. contoh paling dekat.. kelantan... selama 20 tahun memerintah kelantan... apakah kemakmuran yang pas bagi dekat rakyat-rakyat kelantan... aku pelik.. kata membangun bersama Islam... tapi... apa yang mereka bangunkan... Islam kena maju dari semua sudut.. dunia kita kejar akhirat pun wajib kejar.. jangan nilaikan keserdahanaan tu... oh tak mengapa kita kiskin kerana diredai... jangan pulak kita menjual Islam sama saja dengan kemunduran... pas pas... rosak umat korang buat beb... demi kuasa... dah dapat kuasa... amanah.. dan jujur tu korang lempar jauh-jauh.... dulu fatwa UMNO kapir lah... ai kalau ikut banyak lah fatwa mengarut dari pak bahlul pas tu...

isu hudud dah dipalu kembali... almaklumlah dah nak dekat PRU13 kan... senjata biasa memandrem pengundi yang tak nampak penipuan pas ni... heh.. ape lagi menyalak seko-seko pak bahlul pas ni... aku rasa pas sendiri menconteng keagungan Islam sendiri dengan seko-seko pemimpin mereka yang cakap tak serupa bikin... bila ceramah... bukan main.. macam kongkang dapat belacan... tapi bila nak pegang amanah... erm semua tau... dah dah tuan mereka dap pantang kalau pas terlebih sudah buat pertimbangan... dah dah isu hudud.... erm... dap berdehem jer... kecut perut... huh... perangai keldai tungangan... buat malu orang Islam jer...

mai baca lagi

Rabu, 21 September 2011

harimau muda terkedu dengan samurai biru


erm so far yang aku tengok dalam perlawanan kelayakan olimpik 2012 tadi... menunjukkan betapa kepantasan dan kemahiran adalah perkara penting dalam bolasepak moden... nasib khairul fahmi bijak mengawal gawang... kalau tak alamakatak lah jawapannya... hehe... dalam bolasepak moden.. betul lah kata bijak pandai dalam bola sepak.. tak kisah anda terere gelecek.. kepantasan, stamina bijak mencari ruang adalah wajib dalam ilmu bola sepak moden... tak mengapa... kita masih boleh pegi lagi jauh... sekiranya segalanya komitmen semua pihak...untuk menaikkan ranking Malaysia dahulu... InsyaAllah... akan ada satu sinar... Malaysia Boleh...!!!!

dalam dunia bola sepak moden juga... taktikal.. mental.. dan disiplin akan membawa pasukan itu jauh kedepan... dan pembangunan haruslah bermula dari usia 6 tahun... kita perlukan ramai lagi seperti safee sali..dan paling penting setiap pemain maintain dalam mengawal bola... walau ape pun... kepantasan... ibarat lipas kudung... bak harimau bintang... bila berlari.. dan mengawal bola... memang kalau boleh Brazil pun bila lawan Malaysia... terkejut beruk... haha... MALAYSIA BOLEH!!

Malaysia tewas 2-0 dengan Jepun... ayuh buktikan kita bukan ayam... GO GO Harimau Muda... yihaaa.....

macam ni pun ada ka...

punyalah kelako... pengikut tegar mat shabu... sanggup mencacai meminta sedekah di mahkamah.. punyalah dasat... konon untuk pejuang ayam sabung yang dicintai kekeke... nak tergelak pun ada beb... sanggup... dia punya pasal... orang lain rabak duit... sanggup keluar duit walau tau duit tinggal tu je dalam poket... hahaha... macam-macam perangai hamlau korang ye pengikut tegar pas... agak-agakla kumpul-kumpul duit tu dok belanja kat mana... kekekeke... asala tak bawa bakul... kutip keliling parking... gerenti dapat banyak hehe... sial la tuih..(dialoq zizan dalam KL Gangster)

mai tengok disini

macam harem... juak-juak kekeke...

Selasa, 20 September 2011

apa itu bohong... apa itu benar...

sekarang kalau nak insafkan si hamlau-hamlau tegar PR... memang apa kebenaran sekalipun mereka akan buat perkara tu jadi tak betul... tipu fitnah... tapi bila mereka membuat fitnah dan kantoi... mereka buat lagi dan lagi sampai jadi isu best yang mungkin dapat mengcover balik kebuduhan samdol yang mereka buat... keh keh... contoh isu mat shabu... segala jenis buku sejarah di telek balik oleh hamlau-hamlau penjilat tegar ini demi membuktikan mereka betul kononnya... banyak sial onar-onat fitnah mereka buat.... tetapi aku percaya sinar kebenaran mana mungkin boleh menutup rapat kejahatan dan penipuan... betul...?

isu cctv si anugerah Tuhan tu... erm kalau diikutkan... dah terang lagi bersuluh... punya lah hamlau-hamlau ni pusing keliling... dan ada juga yang belum tengok pun kata ahhh itu fitnah... tapi bila fitnah PM kita belum habis ayat lagi.... aaa tu betul tu... memang sial la petuih..hehe... itulah perangai budak tadika yang mereka tunjukkan... keh keh... dan ada juga kata... baju dia lain-lain... talipinggang dia warna lain, perut tak sama... ai kalau boleh mai bagi 1000 alasan... memang mereka boleh bagi beb ... yang lagi klako.. hamlau-hamlau ni tak faham apa itu infrared... siap kata ada jual dipasaran yang murah-murah dan ada warna bila dirakam.... keh keh keh... nak kata buduh... bebal la kot... keh keh... camera ni jenis perakam bila gelap... teknologi canggih... depa apa tau... mengampu je tau kekeke...

kalau yang pakar pun kata ini 99% orang yang sama macam itu anugerah Tuhan.... hehehe... dah kata tegar kan.. mana la nak mengaku... kalau berzina depan mata pun mereka akan kata... itu tahyul tu... keke... memang loser nak mamfus....

mai tengok apa itu IR-infrared camera..

suda kena bom la...


erm.. bila satu perkara berlaku... dek kerana kelancangan mulut puaka dia sendiri... dan mungkin apa yang dia kata tu menyakitkan hati waris-waris pejuang bukit kepong... dan mungkin kerana kelancangan mulut dia geng-geng dia sendiri yang terlampau sakit hati dekat si mulut puaka itu... maka skrip-skrip biasa yang melantun-lantun... tanpa usul periksa... tanpa memikirkan anak bini... jebon-jebon pakatan shitty mengeluarkan stament macam puaka sungai la... "INI UMNO PUNYA KERJA... INI UMNO YANG BAKO NI... INI UMNO PUNYA KONSPIRASI NI... INI ITU BEGINI.. DAN PERKATAAN YANG WAJIB ADA DALAM TUDUHAN ITU ADALAH UMNO..."

so biasalah idea-idea sampah masyarakat nak mengondem kerajaan dah tak de... so cari idea yang menjurus kepada simpati dan menguntungkan... tuih.. sial la..(ayat zizan dalam kl gangsters) almaklumla kerana isu Mat Shabun, depa sebaik mungkin mengkover pukul keliling... demi mat 121ku tersayang... hehehe... jadi si mulut lancang Mat 121... pun pening... dan demi mengalihkan isu kurang asam keping tersebut.... maka muncullah episod kena bom... da... hehehe...

kepada rakyat-rakyat yang dilahirkan cerdik... pikirlah... puak-puak pakatan haram zade ni memang dah down mentalnya kerana kebuduhan diri sendiri... gile kuasa gila yang atas lagi gila... bedul... kot hahaha... so tolak pakatan rakyat demi Agama, Bangsa dan Negara....

Isnin, 19 September 2011

semua klon la... tipu-tipu..

baju tu pun edit tu hehe...tapi apa pasal sama aaa... hehe

ayat biasa penjilat tegar pakatan kolopiaq menketedaghah dan pencinta setia bro nuar kita... menjadikan cerita isu video cctv terbaru yang keluar dengan datuk eskay di lif.. mana pegi aaa... apa bikin.. layan syiok ka... alamak... kalau betul tu anu waq... dan memang betul kot hehehe.. bernafsu besa nak celen PM Itali ye Berlusconi... kaki sebat sampai 8 orang 1 malam... perghhh hebat manusia-manusia berumur ataupun warga emas... hehehe... nafsu kuda ke kuda macam dia...

biasala.. belum apa-apa brok anuar kita dah membuat bodo sambil sedut udara sedalam-dalamnya... dan berkata..

"Semua isu berkenaan moral, arak, soal judi, maksiat, kezaliman, fitnah atau mengaibkan orang, saya tidak akan layan atau jawab," katanya.

rilek kena rilek tapi dalam hati siapa tau... bergelegak bak air mendidih... konon menggunakan cara EI yang cukup excellect la... kononnya la... jawapan biasa dan eksyen... hehe... rakyat boleh menilai... adakah ini contoh terbaik bagi insan yang nak menjadi PM (dalam mimpi la hehe) baru di dunia Allah dah tunjuk... di Akhirat... erm... sendiri mau ingat...


makin pening wan jijah memikirkan si anugerah Tuhan ni...

puji yang lambung-lambung kekeke...


oleh kerana PKR dah hilang seri.. dan semakin hilang hensem... malah makin huduh bila dilihat logonya... kalau tengok lama-lama logo PKR ni dah macam jin pakai toncet dah... hehehe... segala apa mereka buat nak dihemburkan dengan pujian... almaklumlah rakyat selangor (kecuali spisis kedahak..) nak puji... pun... pikir 18 kali aku rasa... oleh itu dengan segala hormatnya aku nak gelak halus... HIHIHIHI....

mai sini beb

Ahad, 18 September 2011

PUNYA LA RAMAI DATANG DIKATAKAN 50000 ORANG... WAHH


mak aih kali ni aku serender beb... memang aku dah kata... mereka sekarang dah power.. hehe.. bayangkan betapa ramainya orang datang di rumah terbuka kerajaan negeri Pulau Pinang... wah bestla LGE... ata sinyum aaaa... hempedu keliaq pas... lagi aar sampai senyum je..(ye ke) hehehe...
bayangkan 50000 orang WOW!!! hehe.. masa BN buat rumah terbuka pun tak seramai ni... jangan korang terkejut sudah beb... perghhh

story seterusnya...

ramai kan... perghhhhh.... gerunnya daku... hehehe

SPISIS KAKI FITNAH MELANTUN-LANTUN... TUIH...

agaknya juak-juak dah tertekan tahap longkang aku rasa... hehehe

perdana menteri Bangladesh mengatakan ada rakyatnya dah menjadi status warganegara Malaysia... aku pelik... takkan la urusan dalaman negara dia boleh pulak canang free macam tu.. hehe.. bila dajjal keparat membuat isu ini... mereka ingat mereka boleh hentam kaw-kaw kerajaan la terutama UMNO.. oi kongkang busuk perut... ape la jahat beno korang ni.. tula bila sekali menfitnah.. dia akan ketagih.. ketagih isu... ibarat penagih dadah kalau tak dapat dadah.... korang sendiri taula... ai dah pening ke... segala isu memfitnah tersungkur dengan kebenaran... bebal...

semakin hari semakin teruk penyakit hempedu hati busuk puak-puak pembangkang... segala apa yang mereka buat... makin lama makin teruk dipandang rakyat.. cuma jenis penjilat tegar taik yang payah sikit nak kembali kepangkal jalan...

korang baca
klik

80,000 hadir.. wow!!... jangan terkezut


perghhh ramai beb datang masa ceramah perdana di stadium bandaraya Pulau Pinang... penuh giler... penangan bro anuar la ni... dasat.. ramai penjilat tegar datang sambil meleleh air liur mendengar ceramah paling gegar di abad ini... hehehe... aku tengok pun perghhh... juling mata beb... kalau korang tak percaya... korang baca seterusnya...

klik

adu.. perghh... ramai sungguh.. kan... hehehehe...