Jumaat, 30 September 2011

tu dia aih... dia punya cakap...


kalau kata buat lawak.. memang mr anuar terer... kalau bab menipu dia sememangnya arif dan pakar.. dalam menipu rakyat... kekeke... ayat biasa... sekiranya putrajaya dapat ditawan... esok sebelum subuh minyak akan diturunkan... malah boleh tapau free balik rumah berbotol-botol... jangan risau ini janji saya... apa lagi sokonglah saya ye... maka juak-juak melompat riang malah ada yang terlupa diri sambil bersujud.. syukur... kerana.. janji itu anuar akan tunaikan masa pru13 nanti keh keh keh...

cakap bolehla... percaya jangan... masih ingat 16 september 2008... ramai yang kena kincing... tapi nak fahamkan apa makna tipu dan kena kelentong kepada juak-juak tegar agak susah kerana penyakit ini akan hanya pulih setelah ditampar muka secara kuat dan tempeleng dari atas kebawah muka secara mengejut kepada yang paling tegar..kekekeke... maka eloklah dia.. hehe..

p/s-ingat dengar boleh, percaya jangan... kalau percaya juga... kena bawa berubat... hehehe

gua bukan skinhead... tapi gua suka lagu ni



wah dia main wayang lagi si mungkaq pas ni...

senang cerita macam ni... contoh... penyangak ni dah 18 kali membuat onar di rumah anda.. di curi dan pecahnya rumah anda sampai 18 kali... dan pernah kali ke 10 ke 15 dia pernah insaf dan berkata takkan ulangi perangai buruk tu.. tapi last-last dia cilok juga barang dalam rumah kita masa kita nak pi buat air kat dapur... tapi kita sabar kita katakan mungkin dia hanyut.... dan belum benar-benar insaf... dan kita langsung tak report kat pihak berkuasa berkenaan perangai buruk dia lakukan dekat kita... heheh... dah dah buat julung kali ke 18 nya dia datang lagi dan berbuat baik dan mengatakan dia betul-betul insaf... agak-agak korangla nak percaya lagi ker... mahkluk macam ni.... ceciter ceciter.... hehe..

ini cerita mengarut dari aku sebab ada sangkut-paut sikit dengan perangai ungka yang memang juak-juak pas terkenal dengan sikap bangsatnya hehehe.. jangan maraa aaaa.. sebab aku yang jadi geram bila baca berkenaan pas nak ajak umno bermuzakarah.... ai di ajaknya lagi ye... kang bila terima je.. di cacinya balik... ibarat penyangak yang aku cerita tadi tu... huh... loser...

jom baca ni

Khamis, 29 September 2011

ini lagu buat setan-setan pakatan hidung berdarah


terbaek... tersembur darah kat idung, telingga, mata... bila setan-setan pakatan dengar kekekeke.... kalau boleh kalau mereka dengar sambil menghantukkan kepala mereka di dinding tanda kesal... dan insaf... kekeke...

erm ayat biasa, dah agak dah...


biasalah... menjaga kata sepakat pakatan katanya... last-last ayat UMNO juga yang kena... game yang hebat tuan guru... ai kemain berhemah cakap.. hari tu melantun-lantun dok panaskan dap... dah-dah skrip biasa UMNO yang kena... inilah cara pakatan... asal timbul isu.. asal buat perkara yang di luar jangkaan... bila dah kena balik dekat batang idung... cari orang lain punya salah... macam ni cara Islam yang nik ajiz amalkan... so senang cerita laksanakan je lah hudud... kenapa skrip ayat-ayat cinta menjadi mainan... ai nak tarik pengundi pun... guna taktik lain... huh...harap letak jawatan wahai nik ajiz... ramai pening denganmu...




teringat babak dalam seniman bujang lapuk... orang lain berlakon orang lain kena kekeke... ai pakatan pakatan... sampah tul u all ek hehehe

apabila b**i pun carut b**i punya nameweebi

gua malas nak komen mamat perasan hebat ni... baru kena kritik dah meraban nak mampos.. ei si pak menteri yang dok ajak bersembang dulu tu baru tau... si lahabau ni.... dia punya otak syok sendiri je beb... dok kata dia dah insaf pasal menghina bendera Malaysia.. pengetua sekolah dan TNB.. cilakahai... dia ni mengajar supaya kalau tak ikut style saya lu dapat la akibatnya... apa ingat samseng tai minyak ke hape... beb... toksahlah manjakan si b**i yang k****r ni... thewww yamakahai... hehe termencarutlak gua...dia boleh takkan gua tak boleh hehehe...


Selasa, 27 September 2011

hatinyerpun busuk aduhai...

suda terbuktinyerpun ini KM hatinyerpun busuk aduhai... kekantoiannya memburukkan negeri Johor, telah dibuktikan dengan ini.. aduhai kantoinyerpun... hahaha... busuk punya olang...

penerbit mahu cerita ini di sunting



al kisah.. bila filem hebat akan ditayangkan bulan ini... jalan cerita yang banyak memberi untung sama penerbit... jadi skrip terpaksa diubah.. demi menjalankan pematauaan oleh penulis skrip... jadi kerana penerbit mau jadikan drama ini lagi hebat... di suruh setiap pelakon-pelakon semua tutup mulut... kalau tidak... kena silambam atau kena tukar pelakon...

maka pelakon-pelakon pun mengomel... sebab ini adalah berpunca dari pelakon luar yang pandai pandai buat cerita berkenaan filem ini sehingga penerbitnya terpaksa meng olah skrip... hehehe... mereka menyalahkan pihak media... pihak berkuasa... kerana pasal merekalah.. masalah ini terjadi...

maka di tetapkan pada rabu 28 september 2011 akan diakan perjumpaan buat semua pelakon-pelakon untuk membentangkan isu skrip ini... dan akan ada jawapan pada hari tersebut... pelakon-pelakon yang stress pasal isu ini... beranggapan mungkin skrip memang perlu diubah demi mengembalikan aura-aura filem yang menguntungkan mereka di arena PRU13 nanti...

so saksikan filem tersebut... "MACAI-MACAI PAKATAN" DI PAGAWAM NANTI.. hehehe

Isnin, 26 September 2011

setakat cakap budak kecik pun boleh... hehe


waduh-waduh pak.. kalau dikatakan pas punya mulut.. boleh buat orang ngangga... bertitik-titik air liur kalau mereka membuat satu cerita... hehe... kalau sekadar sedapnya mulut nak bercakap... jangan kata saya... semua orang boleh.. hehe... tak ker heran.. membuat janji palsu.. dah dah dapat untung... di pusing kembali cerita itu nanti...

wahai nizar.. pandai kamu nak memberi janji power ek.. hehehe... ramai juak-juak melompat riang bila si nizar membuat andaian dan cerita donggeng tersebut... heh... sudah ku jangka.. ini cara memang akan di buat oleh pemimpin-pemimpin sampah mereka.. akan ada lagi ayat-ayat power yang sungguh menguntungkan kantung perut mereka... bagus... ayat-ayat dewataraya dari pembangkang, sekiranya kami menawan putrajaya... minyak petrol kami akan bagi harga geli-geli... dan 1 juta perkara dalam menifesto mereka kononnya.... hehe.. tak caya korang tengok PRU13 nanti.. janji pelik bin ajaib pun keluar... tapi perlaksanaannya... semua orang tau... piirah mabuk...

ayat cinta dari nizar jom ke sini

ye ke dap.. hehehe...


Ape benar dap nak letak jawatan kalau pas melaksanakan hudud... baguslah.. aku sokong je pas laksanakan hudud, sebab aku ni Islam.. tapi yang jadi masalahnya pas ni.. depa ni spisis cakap hari ni lain, esok lain, lusa lain.. tulat lain... kang bila berjela-jela dok mainkan isu ini... maka isu komunis.. dah ilang sikit demi sedikit... kan dah kata... ada juga mulut tiang yang pandai-pandai kata.. UMNO ni keje depa dok tolak hukum Allah... ai dah dah UMNO juga yang kena... cerdik, cerdik.. ek.. tak mengapa... pas pasti gunakan talian hayat ini sebaik mungkin... sebab sokongan orang melayu dah kurang... jadi gunakan sebaik mungkin... demi kelangsungan politik...

pecah belah kan orang melayu itu sudah pasti... bila keluar stament.... jangan lupa kasi fitnah sama UMNO... dap hanya pelakon tambahan je... dan tahu cara macam inilah yang patut pas buat.. nak guna talian hayat yang lain tak hebat... gunakan isu paling menguntungkan.... hudud... pas laksakan hudud di kelantan... takda masalah... sebagai orang Islam aku sokong... jangan korang main-mainkan hukum Allah.. ikhlaslah berjuang kerana Islam... tapi jangan hanya retorik ajer.. cakap depan ajer.. dan lagi satu jangan tambah dosa tu banyak-banyak.. hehe..

Ahad, 25 September 2011

aku rasa ini game yang dirancang


erm.. aku terpikat dengan apa yang rakanku dari utara komen...

orang pas dan pkr sekarang nak tutup dua isu penting yang memang ternyata menjahanamkan parti diorang sikit demi sedikit..

1. isu mat shabu dengan komunisnya..
2. isu anuar dengan liwat dan video toit-toitnya..

bila isu hudud dimainkan... maka wayang yang dah ternyata dialoqnya dah di rancang... karpal singki akan sound direct... nik ajiz... akan mempertahankannya... maka anuar akan kata menyokong sebaik mungkin isu hudud...

bila isu ini dimainkan... dan mangsa kambing hitam akan di tujukan kepada UMNO.. sebab mereka tahu dengan cara membantai UMNO dengan isu hudud maka juak-juak akan seronok berkata... UMNOlah yang menolak hudud... UMNO lah yang mainkan isu hudud ini sebenarnya... so takkan korang tak faham-faham... ini strategi licik... yang memang aku rasa... kalau UMNO dan BN tak berjaga-jaga... hah... maka akan gelak besarlah.. si puaka-puaka yang sememangnya haram tu... kerana apa yang dirancang menjadi...

dengar katanya... hari rabu ini akan ada perbincangan berkenaan isu hudud ini oleh parti-parti jahanam tersebut... so korang akan tengoh game hebat mereka... dan bila jawapan yang mereka bagi... sudah tentu... untuk kebaikan parti mereka... dan mungkin akan ada jawapan iaitu isu hudud ini tutup demi kesefahaman PR dan drama-drama lain akan muncul... huh... kita tunggu jari rabu beb... kita tunggu... permainan licik mesti ada mastermind dia... pikirlah ye siapa... hehehe...

siapa yang gelak besar... siap tepuk perut


erm.. mat shabu.. sedar.. walau apa yang dia cakapkan tu memang mengundang kemarahan.. dan dia sedar apa yang dia merepek bak orang mabuk todi akan membuatkan orang rasa nak baling kasut dekat dia... tapi yang realiti... siapa agaknya yang gelak guling-guling bila tengok sama-sama bangsa, agama bergaduh... agak-agak siapa yang gelak sinis sambil korek hidung bila nampak sesama melayu asik bertelagah...

kena ingat mat shabu tu ajen mana... hehe.. komunis aka dap... dap cukup cerdik... cerdik mengalahkan yahudi... yahudi laknatullah yang satu sahaja niat mereka menjahanamkan kuasa Islam di bumi bertuah ini... propaganda demi propaganda... untuk keuntungan politik.. tak kisah macamana, guna pak lebai, gunakan ulama, gunakan ostat-ostat, gunakan mereka cukup-cukup untuk ranapkan apa yang ada dekat tanah melayu ini.... banyak dah cara mereka untuk lihat melayu bertelagah..

ceramah mat shabu di seremban tercemar akibat.... huh... korang bacalah
klik