Sabtu, 8 Oktober 2011

mereka kata 370 juta lalu kat situ keh keh


memang dasar menipu... dasar putaq beliat... dasar kaki kincing dan kaki buntoit... oleh kerana PM nak datang rawang.. dengan muka ungkanya mereka mengingkatkan PM supaya menyelesaikan 5 masalah disana...salah satunya, mereka suruh kerajaan pusat supaya menaik taraf jalan persekutuan kat rawang tu.. mereka kata... setiap hari ada lebih kurang 370 juta kereta menggunakan jalan dari pekan rawang ke jalan batu arang.... hehehe.. ibarat dalam sesaat kenderaan lalu kat situ dalam 4200 buah kenderaan.. keh keh... gelak gelak... keh keh... PKR demm as... kejenya 24 jam memusing dan membabi butakan orang... hehe...

penyakit liwat telah merebak... bayi jadi mangsa... demm


ada juga manusia spisis babi yang gila.. kalau diikutkan babi pun akan mencarutkan manusia macam ni babi punya manusia.... dem dem... apa nak jadi beb.. ei sial la... geram ni.. geram ni... rasa nak pijak je ramai-ramai manusia durjana tu...

GOMBAK: Berang isteri dalam pantang enggan melayan kehendak seksualnya, seorang lelaki berusia 28 tahun bagaikan dirasuk syaitan apabila sanggup meliwat bayi lelakinya berusia 23 hari di dalam bilik di rumahnya di Taman Sunway, Batu Caves, di sini, kelmarin.

Lebih kejam apabila tangisan bayi malang yang menahan kesakitan itu langsung tidak diendahkan si bapa durjana, sebaliknya dia menjadi lebih rakus dengan bertindak menutup mulut anaknya itu menggunakan tangan dengan kuat, sekali gus menambah derita si kecil.
Bapa yang kejam itu berbuat demikian untuk mengelakkan tangisan bayi malang itu didengari isterinya yang ketika kejadian dilaporkan sedang berehat di ruang tamu rumah.

Sumber polis berkata, tindakan keji dan kejam itu hanya disedari ibu mangsa berusia 39 tahun kira-kira jam 4 petang apabila melihat mangsa tidak bermaya ketika mahu memandikannya.

“Si ibu terkejut apabila melihat bahagian mulut mangsa lebam. Pemeriksaan wanita itu kemudian mendapati bahagian dubur mangsa turut cedera. - Harian metro

sial la... bangsat sial aku mengigil tahan geram nak belasah orang ni... jom buat demo depan laki tu nanti depan mahkamah.... celake punya manusia durjana

Jumaat, 7 Oktober 2011

dah dikate tiru pulak keh keh keh..


wah punya berdentum juak-juak mempertikaikan bajet 2012 dari kerajaan.. hehe.. apa lagi ayat biasa ini terang-terang meniru ataupun ciplak bajet dari pakatan rakyat... ceh.. bajet pekatan? ada ke hehehe... kan dah kata mana lah nak puaskan hati mereka tu... apa buat mereka je betulnya.. mereka buat semua power... kalau orang lain lebih sikit dari dia... meracaulah.. jeles tak bertempat... kepala bana punya otak pakatan ni... kalau dekat selangor ni setakat air free baik tak payah... sewa ppr pun naik sewanya kat selangor ni... deii poodah... cakap pakatan ni memang terer bercakap je... modal... biasa... tapi perlaksanaan huh... sampai la ni pun belum semua di laksanakan oleh pakatan.... pak-pak jangoat, uncle-uncle dap... kedahak-kedahak pkr... mencari detail tuk membantai secukup-cukupnya bajet 2012 ni... tak pe... biarkan... sebab rakyat dah memang menyampah beb dengan pakatan ni.... merosakkan... cakap ikut lutuit.. kejenya 24 jam berpolitik... kuasa nak... tuih

KUALA LUMPUR, 7 Okt: Secara keseluruhan, Bajet 2012 yang diumum Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak hanya bajet pancing undi bagi memastikan BN terus kekal memerintah," kata Siti Zailah Mohd Yusoff. Menurut Ahli Parlimen Rantau Panjang itu, apa yang jelas dalam bajet itu hampir semua ransangan yang dibuat hanya dalam bentuk pembangunan fizikal, tidak ada penekanan dalam bentuk pembangunan rohani dan pemulihan akhlak masyarakat. "Banyak perkara juga yang diciplak dari bajet Pakatan Rakyat.Tiada insentif yang banyak pada sektor swasta," katanya sebagai respon awal kepada Harakahdaily.


bajet 2012

terbaek dari ladang... apa juak-juak akan kata.. akan keluarlah kata gula-gula tuk rakyat lah... kita tunggu apa kata mr anuar... mesti dia akan hantam punyalah hehehe... sebab bajet mereka lagi baguih katanya... podah cit... erm.. the best of you pm

jom ke sini

terkini... roadshow GAPS.. jom datang beramai-ramai

juak-juak mesti jeles.. sebab mereka ingat mereka je boleh buat roadshow.. mereka ingat mereka je boleh bagi ceramah orang lain tak boleh... mereka ingat mereka je yang hensem orang lain buruk... mereka ingat mereka saja yang hebat orang lain tak... mereka selalu ingat mereka tu power lagi hebat dari power rangers... hehe.. poodah..

JOM DATANG RAMAI-RAMAI.. SELANGOR BANGKIT...

sakit belakang beb.. mana leh tale.. gile ke..


kalau nak melopehkan diri... segala menda keluar beb... segala apa sekalipun akan dijadikan modal demi menidakkan kesalahan yang dilakukan... sama la juga... orang terkentut dalam lif.. kalau tak bunyi bau saja... agak ada ke orang nak mengaku... walau bunyi prott sekalipun agak-agak orang tu nak mengaku ke... hehe... itulah realiti orang buat salah... di dunia dia boleh pusing... akhirat menjawab le der... ai macam-macam.... dah sakit belakang pulak... mungkin boleh keluar stament mati pucuk.. kui kui... sampai tahap macam tu ek... ui dashyat....

cuba cerita... bila ada air mani dalam kantung si saiful... dan dna memang sah le dia... tapi punya power ranjersnya dia boleh nafikan.. dengan slumber je... masalahnya ramai pulak dok percaya ini adalah konspirasi... punya meleleh air liur juak-juak percaya bulat bulat dengan dia... dashyat ini olang oooo... demm...

jom baca ini

Khamis, 6 Oktober 2011

TAHNIAH PAS DAN PKR KERANA MENJAGA MELAYU P PINANG...


tahniah di ucapkan kepada pas dan pkr kerana telah menjaga melayu di pulau pinang dengan penuh didikasi... bagusla dapat parti macam tu... kalau dikutkan kepada orang melayu, pilihla lagi pkr dan pas ye.. mereka ni power.. power dari power rangers... kalau ikutkan amalkan cara mereka... terer ooo.... terer mengelentong melayu... cuba korang tengok.. apa jadi melayu kat sana nak cari makan pun di kacaunya si lahanat dap.. apa kesedaran kau wahai pak pak jangoat... apa korang ni memang spisis b**i yang sembang berapi dok kat parti korang memang boleh menjaga melayu dan Islam... dei aku cakap senang je.. kalau boleh rakyat penang baling kasut kat pemimpin mereka yang munafiq tu... dem ass you pas dan pkr... "PENANG MALAY PEOPLE FIGHT FOR YOUR RIGHT" FIGHT FIGHT"

PULAU PINANG 5 Okt. - Usaha para peniaga di Kompleks Selera Sri Pantai membina sebuah pentas bagi membolehkan pengunjung berhibur ternyata berjaya menghidupkan kawasan 'mati' itu.

Kehadiran ramai pengunjung sekali gus membawa rezeki buat kira-kira 15 peniaga Melayu di kompleks yang terletak di tepi pantai itu.

Namun, semua itu tidak lagi dapat dinikmati apabila Kerajaan DAP Pulau Pinang memberi arahan supaya kegiatan berbentuk hiburan itu dihentikan.

Wakil penjaja Kompleks Sri Pantai, Md. Salin Puteh, 55, berkata, pihaknya menerima notis daripada Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) bertarikh 29 September lalu supaya menghentikan kegiatan hiburan dan merobohkan pentas itu dalam tempoh tujuh hari.

Menurutnya, pentas untuk karaoke itu dibina pada 1997 dengan kos kira-kira RM50,000 menerusi kutipan di kalangan para peniaga sendiri.

"Jika dirobohkan, sudah tentu pendapatan kami akan terjejas. Inilah satu-satunya cara untuk kami merancakkan perniagaan di sini. Ini semua adalah hasil inisiatif dan penat-lelah kami.

"Tapi, Kerajaan DAP Pulau Pinang sewenang-wenangnya mahu mengganggu periuk nasi kami," katanya di sini hari ini. Hadir sama kira-kira 20 peniaga kompleks berkenaan.

Mereka turut membawa sepanduk yang antaranya tertulis 'DAP zalimi peniaga-peniaga Melayu', 'DAP janji kosong' serta 'DAP roboh dan rampas gerai kami'.

Md. Salin memberitahu, meskipun akur bahawa struktur yang dibina itu tidak mendapat kelulusan MPPP, namun mereka tetap berusaha untuk mendapatkan permit hiburan.

Jelasnya, mereka pernah memohon permit hiburan daripada MPPP tapi sehingga kini masih tiada sebarang maklum balas, sebaliknya pihak berkuasa tempatan itu merobohkan sebahagian pentas berkenaan tahun lalu.

Sementara itu, Presiden Pertubuhan Ikatan Usahawan Kecil dan Sederhana Malaysia (Ikhlas), Mohd. Ridzuan Abdullah berkata, pihaknya sedang mengedarkan borang kaji selidik kepada para peniaga Melayu di negeri ini.

Katanya, hasil maklum balas kaji selidik itu akan diserahkan kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

lagi berita tergempar.. yang nak popular sila lihat

erm.. kalau nak populer dan di puja-puja oleh pengikut, harap lakukan apa yang hamba Allah ini buat.. baguslah macam tu.. tapi for what mau menunjuk-nunjuk... adakah ini strategi memukau minda pengundi... ahaks... setelah beberapa keping gambar tuan guru yang konon terhebat di abad ini di sebarkan oleh juak-juak kedahak klopiaq... maka ia menjadi satu fenomena... kat tempat aku ada seorang hamba Allah dah la baik tak pernah dok keluar fatwa-fatwa sendiri sedangkan dia warak... ceciter... senang je ceritanya... kalau dah ulama politik... memang sampai bila macam tu... nak popular jer... itulah ularmak pas... tepuk dada tanpa iman.....

mai kita tengok insan popular tu beb

berita tergempar... ramai nak keluar UMNO.. masak....

KRITIKAL... DIKATAKAN SEKITAR 130 ORANG TELAH KELUAR PARTI... ADU ADU... NI YANG AKU DOK RASA PITAM NI... MAU NYER JUAK-JUAK AKAN MELOMPAT MELANTUN-LANTUN... SAMBIL BERPELUK SAKAN.... MANA TAKNYA... KAN ADU ADU...HARAP SEMUA BERSABAR YE... KALAU BEGINI JADINYA... THAHLAH.... ERM... ERK...

jom ke sini dengan berita tergempar ini.....

AMACAM ADA TERKUJAT WAHAI JUAK-JUAK... KEKEKE... jangan mara aaaaa.....

Rabu, 5 Oktober 2011

kalau Piraun hidup musti dia agak marah kerana....

bercakap memang senang, berjanji memang senang, menunaikannya tu yang menjadi duri dalam daging... kalau setakat mengula-gula hacks kan rakyat... aku rasa juak-juak keparat bolehla kot percaya bulat-bulat dan terngangga mulutnya mendengar apa yang dikata si ketua penipu tu... tapi betullah orang kata nak menginsafkan ketua penipu ni.. hanya Allah je lah yang menentukan... moga dia sempat bertaubat... dan kembali kepangkal jalan... huh...

mai baca ni beb... memang terlentang aku rasa kalau juak-juak baca...

Selasa, 4 Oktober 2011

cara memerangkap mr anuar.. percaya tau... keh keh

hari ni mr anuar telah membawa seorang saksi misteri ke mahkamah... perghh... saksi ni mengatakan ini adalah konspirasi untuk menjatuhkan anuar... konspirasi ini cukup licik.. dan sampai tidak diduga di perangkap begini... hehe... biasalah nak cover, nak nafikan... cuba cerita sikit macamana ada cecair sedap dalam kantung saiful..... cuba cerita... he he he... macam ni kot cara konspirasinya....



ada otak lu pikir, jangan jadi bebal nak mampos macam si juak-juak kedahak k..

habislah belanjawan depa bagi minyak petrol free

erk dia pun nak buat juga keh keh keh... tak boleh tengok orang lain lebih.. dia pun buat juga.. makin tersenyum lebar juak-juak kedahak, mereka akan kata tengok pakatan semua boleh bagi harap bn.. ape pun takda... penjilat tegar memang macam tu rakan-rakan.. selagi ketua mereka ni merapu macamana pun mereka angguk pukul keliling je... ai chet poorah... apa ketua belum habis cakap je hait bos... bagus boss.. betul tu betul tu.. sedangkan kena tipu jer... apa nak buat.. spisis longkang yang matanya hanya nampak kejahilan...

juak-juak kedahak... setakat menyokong membabi buta, membuta tuli... beruk pun pening... keh keh

ini maciam parah... dikatakan 90,000 datang ceramah hadi awang... aduh..


masak, masak.. camne ni.. ramai giler orang datang sampai tak cukup tempat duduk.. dan sampai berebut-rebut orang mendengar ceramah hadi di serdang... alamakaih masak masak... habislah,, kecuit perutlah bn macam ni wei... harap juak-juak pas melompat riang dengan kabar gumbira dari serdang... adu adu... herghkznc..... sempuit...

aku tak mampu nak berkata apa... erk.. erm.. huh.. harap korang boleh tengok ini...

Isnin, 3 Oktober 2011

teaser terbaru filem pecah punggung...

dikatan filem ini gerenti akan mengalahkan filem kl gansters... serius hebat... tak soba den menunggunya hehehe


jeng jeng jeng jeng x 18 juta... lalalalalala

tahniah nikky ajiz


erm baru makan dekat gerai semua malaun malaun pasngok dah meroyan macam hantu raya yang ketagih darah hehe... aku pelik... memang betul keserdahanaan tok guru memang ada... tapi apa sumbangan dia dekat umat Islam dekat Malaysia ni... tapi dalam dok kutuk PM naik bas, mereka bezakan dengan nik ajiz makan di gerai... amek gambar share di facebook, dan meroyanlah mereka-mereka mengatakan nik ajiz relekje.. power je dia... tapi bila ditanya apa sumbangan dia dekat kelate... maka mereka maki-maki hamun... dan waicehnya... mereka membandingkan kehebatan nikky ajiz tu dengan rendahnya dirinya sanggup makan di gerai... ok ok.. hebat ye.. baguih... baguih... dan mereka belakon memang pandai... tapi bab amanah.. huh... nak tanya isu air kat kelate tu dah selesai ker...hehe...

mereka kata lagi... banyak sangat baca utusan katanya.. dan aku tanya balik.. erm kerana orang-orang pas banyak baca harukaka, otak memang tak berkembang.. hehe... marah.. boleh pulak dia kata tambahkan ilmu ye.. hehehe... kelakolah... depa cakap macam depa hebat dari semua serbi.. aku tanya 1 ayat je dah meroyan tahap gaban... soalan apa sumbangan pas dekat umat Islam dekat malaysia ni... itu pun tak boleh nak jawab... konar baring jer banyak... sengal tahap ungka punya pakatan meroyan kuasa... tuih...

Ahad, 2 Oktober 2011

ait.. kata kelate negeri power...


memang nyata kelate jauh ketinggalan dari serba serbi.. tahniahla ye tok guru nik aziz.. caramu membangunkan kelate dengan hebat sekali.. kalau boleh kita kena bangun dan tepuk tangan sambil berkata waaaaaaaaaaaaaaaaa.... hebatnya... clap clap x 20ribu... tapi tulah.. kalau dok ceramah dan memaki hamun kerajaan memang terer benor.. kalu start je makian dan cacian tu memang aku rasa kalau kumpul air liur tu... penuh sebesen... petuih... itulah perangai spisis yang bernama pas...

ni ape cerita ni.. sampai tak dok air ni... skrip popler... ini umnolah ni umnolah.. begitu begini.. pikirlah beb... kalau rakyat kelate tak sedor-sedo.. tak tahulah gue nak kobarkan macamana... berserah jelah... yang nyata pas dah tak releven dah abad ni... dekad ni... mereka dah rosak.. rosak otak.. amanah... jujur... tak pasti ada dalam kamus mereka... yang ada cuma kuasa, mercedes, bini 4, terer ceramah, terer kutuk.. senang digelar ustaz tak bertauliah... aahhh itu lah pas...

mai baca ni.. aduhai...

saya amatnya sedih tau... huk huk...


adakanya patut merekanya sanggup ingin merasuahnya saya yang suci ini... apakah ini sendiwara yang mereka inginkan saya meninggalkan parti saya yang saya cintainyapun... hehe... eleh drama.. pandai ko yer... bukan hensem pun nak beli ko... banyak rugi la nak kasi ko lompat parti.... kekadang bila nak cover isu.. nak bagi cerita pusing... apa lagi skrip-skrip biasa dari malaun pakatan bermacam-macam cara... aku la kalau betul ko nak kene beli.. apasal tak lapor je dekat sprm... hehe.. kata jujur.. hehe..

"kesidihannya saya ini bukan bermaksud untuk menudingin jarinya kepada semua olang... tapi aaa ini barisan aa jahatnya... aduyai.. saya tak sanggup melihat parti saya menerima hancurnya itu"
... hehe.. skrip saja je aku buat... hehehe

pelawok pelawok... lantak korangla wahai dajal-dajal pakatan... buatlah apa korang rasa baguih... tapi banyak korang buat drama... rakyat jelek beb... tuih...

baca sini