Sabtu, 15 Oktober 2011

ramai lagi keluar UMNO.. juak-juak sila lompat katak... hehe

apalah gua nak kata lagi.. kang kutuk lebih-lebih juak-juak keldai, kecik ati.. cepat melatah... hehe.. lepastu carut-carut.. hehe.. tahniahlah.. sebab ramai dah nak keluar UMNO.. hehe.. tak caya, sila lompat katak dulu ye.. tak caya lagi... ok ok..

jom kesini

hehehe... berdarah hempedu juak-juak nampaknya keh keh

konon mereka lebih Islam dari orang lain.. tuih


dei poyo pas.. juak-juak pak lebai pas yang konon lebih Islam dari umat seluruh dunia ni... isu hudud merekalah hero nak tunjukkan depalah paling power dari power rangers.. demm.. bila memfitnah mereka je boleh.. sebab mereka tu di takdirkan hensem sehensemnya... hensem macam ungka je.... isu murtad diam.. cilakatoi punya pak lebai pas... gua terus terang... selagi pas wujud... selagi tu Islam terancam... ini bukan kata kosong... senang cerita.. cakap berdemtam dentum perjuangkan Islam... dengan kapiaq senyap seribu bahasa... menjadi pak angguk saja dengan dap... menjadi keldai tungganggan yang tak reti malu selamanya.... menuduh orang lain kafir... mencaci.. mengherdik orang lain boleh... tapi bila kena batang hidung sendiri.. terasa hati pulak.. hahaha... demm u pas...

jom kesini

Jumaat, 14 Oktober 2011

malaysia kini milik umno... huiiyoooo


dengar kata 2 portal pembangkang yang huduh tu berperang semalam kekeke... ceh ceh.. ini skrip siapa buat... tak semena-mena nama UMNO juga naik... dei.. apa drama ni.. hehe.. ni mesti mastermind nak kasi gegar minda geng-geng pro-kerajaan aaa.. erm tapi cara macam ni nampak macam cepat khantoi la fukatan oi.. kekeke

+ portal malaysia insider menuduh malaysiakini menjual sahamnya kepada UMNO... menuduh juga malaysia kini bekerja sama dan bertukar berita dengan akhbar pro-kerajaan malay mail..

cecaye, cecaye... cecaye... ek... ni drama-drama memang di olah skripnya supaya kita khayal... hehe.. kalau malaysiakini dan malaysia insider tu memang bergaduh betul... bagusla.. lagi pening kepala hotak nuaq.. tapi kalau betul ini drama... lagi pening la nuaq sebab cepat tul kantoi.. hehe..

bagus buka mulut lagi.. yihaaa....


bila lupa makan ubat, bila lupa hantukkan kepala di dinding... ini lah akibatnya... untuk idolanya.. dia sanggup membuat filem untuk membuktikan bahawa mat indera adalah pahlawan... nak kata buduh.. buduh la kot.. haha.. ai mat shabun... ape kene dengan ko ni... ni punca bau **** melekat kat hidung la ni... tak basuh-basuh... keh keh.. nilaikan la sendiri... apa nak jadi dengan mat shabun ni... lol

kehebatan air setan.. kat selangor mandi pun boleh... demm

dulu masa UMNO memerintah, kemain kedahak pas yang puaka mulut busuk.. kata, UMNO jahil.. UMNO tak betul semualah... tapi bila dah dapat kuasa... baru 3 tahun lebih... erm, rumah urut, arak menjadi perkara biasa bagi sesiapa yang kemaruk maksiat... aku pelik dan hairan... mana pergi cinabeng pas... kenapa tak buat demo... mana cakap berdegar-degar bila dalam ceramah tentang Islam... dem ass punya pak jangoat... eii rasa aku nak sepak je seko-seko... asal dibiarkan perkara ini berlaku... ruamah urut, spa-spa maksiat punya berlambak bak cendawan... siap ada pesta arak ma... no hal dap taiko... pas apa boleh buat menyalak atas bukit je... selagi boleh menjilat teloq dap... selagi tu pas akan kemaruk menjilat lagi... dan ayat biasa.... UMNO lah penyebabnya... semua segala serbi UMNO salah.. aku nak bagitau... suck banana la pak lebai pas.. berlagak je lebih.. keje tak buat... bangsat... ceramah pandai... hal mungkar kasi diam... lepas tu salahkan orang lain... tuih...

jom ke sini

masyaAllah nikky ajiz perlu jawab ini semua.. heheh//


kredit to blog dimensi... hehehe terbaek bro... so kepada pencacai... korang kena jawab kenapa nikky ajiz leh jadi macam ni hehehe... y y y jawab jawab... kalau juak-juak tak leh nak jawab maknanya mereka memang tai ko cheng hahahahaha... dem fukatan...fitnah orang pandai... dibayar juta-juta tapi kantoi ajer memanjang... kami ni kais pagi makan petang je... lek je.. bantai lu orang kekeke.. jangan mara aaa..

jom

Khamis, 13 Oktober 2011

pas adalah terhebat di seantero dunia.. ades...


kepada penjilat tegar, penjilat taik.. anda memang dilahirkan cerdik dan terhormat... terhormat maksudnya kebodohan maksimum yang menunjukkan orang pas memang buta.. buta yang sungguh tuli... tuli pun tak setuli itu... kepada yang belum insaf... nak menginsafkan diri dari pukauan pas dan masih hanyut... amalkan sepak muka anda kiri dan kanan... dan kalau boleh suruh rakan anda sepak muka anda dari bawah... InsyaAllah anda akan pulih dari menjadi bodoh... ikur je pas... dah tahu kena jadi kuda... kuda tunggangan... masih banyak bunyi pulak... tuih... kaki jilat teloq dap je.. dem dem... rosak punya melayu Islam dalam pas...

JOM BACA KENAPA PAS BEGITU CERDIK...

himpunan sejuta UMAT ISLAM... sebarkan..

kalau boleh sebar2kan...

walau beratus-ratus turun gegar dia.. tapi ratus-ratusan...


apa nak dikato laie... ini mulut haram jadah.. dia apa nak kisah... ei.. dia apa nak heran.. sebab dia boleh pijak melayu kat penang... apatah lagi melayu dekat johor.. orang-orang melayu senang benar di pijak dengan dap ek.. dem.. sebab keldai pas dan pkr sanggup mati syahid demi dap.. demm man.. tapi lge mungkin rasa dia hebat.. tapi hebat dia kita tangok aje.. biar dia langgar semua... no hal...

ps-melayu johor bagi chan je tu...

Rabu, 12 Oktober 2011

ini paling tergempar, pas suka ni... huh


hehehe.... pas memang suka tau.. sebab makin ramai menyokongnya kerana kekomunisannya.. kerana kesokongan murtadnya... malah mereka hanya terer membuat ceramah politik walau kerja memang pemalas... huh... mai baca ni...

Rakyat Kelantan khususnya pengikut Pas yang dahulunya menolak UMNO kini secara terus terang menzahirkan sokongan kepada UMNO, kata Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kelantan, Datuk Seri Mustapa Mohamed.Beliau berkata, selain menghadiri program anjuran UMNO, ramai penyokong Pas pada masa yang sama telah menyertai UMNO."Saya sangat gembira dengan keadaan ini...jika dahulu mereka menjauhi UMNO tetapi sekarang tidak lagi, mereka begitu berminat menyertai program yang kita anjurkan."Ribuan penyokong Pas pula telah menyertai UMNO yang membuktikan sokongan kepada UMNO semakin pulih,” katanya pada program Selamat Tinggal Pas di Kampung Kusial Baharu di sini malam tadi.Pada majlis itu, 300 penyokong tegar Pas menyerahkan borang keahlian menyertai UMNO kepada Mustapa yang turut dihadiri Ketua UMNO Bahagian Tanah Merah, Datuk Ikmal Hisham Abdul Aziz.Mustapa, yang juga Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri berkata, penyokong Pas bertindak menyertai UMNO kerana kecewa dengan konflik yang berlaku dalam Pas terutama isu hudud ketika ini."Rakyat Kelantan sudah tahu Pas itu siapa dan telah gagal membawa Kelantan dan rakyatnya ke satu kedudukan yang lebih baik,” katanya.Bekas setiausaha Pas Kampung Kusial Baharu, Zahari Hamat, 46, berkata, tindakan beliau dan yang lain meninggalkan Pas ialah kerana mereka kecewa dengan segala penipuan licik parti itu yang sebenarnya tidak lagi boleh dianggap pembela rakyat."Saya sudah lama dalam Pas, apa yang kami dapat ialah pembohongan demi pembohongan dan sebab itu kami semua berpendapat UMNO-lah tempat sewajarnya kami berada,” katanya.Rakannya, Kamaruddin Abdul Halim, 48, meminta penyokong Pas yang lain agar menyertai UMNO yang jelas mempunyai arah tuju perjuangan.Katanya niat ikhlas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak membantu rakyat jelas dilihat dalam Belanjawan 2012 yang diumumkannya baru-baru ini."Banyak bantuan yang kami dapat dan sebab itu kami berfikir Pas tidak akan mampu berbuat seperti ini. Pas tidak ada kerja lain hanya berpolitik 24 jam,” katanya.

apa kata kita percaya kata dia... jom!!!!!

wah wah... dia main janjilah... jom percaya jom... kalau boleh tahap kepercayaan kita tu dalam tahap yang paling ekstrime... macam juak-juak... mereka musti percaya cakap mr balun ni... sebab mr balun dia selalu tunaikan janji... ulang balik tunai janji... keh keh keh... juak-juak punya kepala, apa yang ketua-ketua mereka buat percaya aja... walau kena kenciang berganti-ganti... apa nak kisah... janji percaya... lol.... erm.. 16 september 2008, ingat lagi. semua kena tipu!!! terbaru... agak-agakla... siapa percaya sila tonggeng k... keh keh... demm man ini ketua penipu... so siapa yang percaya sila tonggeng pungkoq k... hehe..

jom kita baca kisah seram itu...

dia aa manyiak hensem... tuih


hehehe sinis sungguh kartun ini memerli lge... hehe.. mulut tala jaga, sama itu mat shabu.. bila kantoi... lia minta maaf cara budak sikolah juga... cit.. tak gentle la lu... memang dasar pemikiran kiasu... huh.... demm... lge sila minta maaf secara berhemah ye... sila ke Istana... barula anaknya lks... jangan kuang ajaq selalu... ok...hehehe

Selasa, 11 Oktober 2011

betul tu abe bob...


ok abe bob.. dekat Malaysia ni ada undang-undang.. senang cerita.. memang niat abe bob nak berdakwah.. tapikan saya nak bertanya abe bob ni berdakwah atas nama Islam ke atau atas dasar politik sempit pas yang abe bob agungkan.. kamon abe bob.. kawe setuju je abe bob mengajak ore menajadi baik... tapi kan abe bob... kalau kita nak berdakwah... kita kena ada tauliah... dan ada ilmu agama yang betul-betul mengajar orang berbuat kebaikan dan menjadi Islam sejati... ya betul abe bob memang marah beno bila JAIS menahan abe bob kerana mengajar agama tanpa tauliah... kalau macam tu abe bob.. berapa ramai yang boleh suka hati mak bapak dia orang, walau tanpa tauliah membuat ceramah dekat Surau-Surau dan Masjid... yelah asal belajar agama sendiri menggunakan google... dan belakon sikit tunjukkan kita ini betul-betul berilmu dari google tanpa berguru... erm... ramai lah nak jadi camtu... silap hari bulan senang je dah digelar ustaz... rosak Islam bea bob... saya setuju je abe bob buat ape pun demi kebaikan... tapi jangan pulak menjadi hipokrit demi perubahan diri... kita berumah demi Allah bukan demi pasngok tu... cuma satu soale.. duit royalti tu yang abe bob dapat masa jadi artis dulu tu... kira macamana ek... ades... tapi tulah abe bob ni sudah menjadi panglima bagi pihak pas... hehehe.. bukan kerana Islam... pas... pas bukan memperjuangkan agama pun... merosakkan ummah... ada faham....


Pelawak, pengacara dan penulis lirik terkenal, Bob Lokman hairan dengan tindakan Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) sambil mendakwa beliau ditahan malam tadi bukan kerana isu agama tetapi “untuk Umno.”

Sehubungan itu, beliau juga mempersoalkan mengapa Jais menahan beliau setelah menjadi baik sekarang, tetapi tidak ketika dia sedang bergelumang dalam arus keduniaan sewaktu berada dalam dunia hiburan dulu.
..........
Tindakan Jais itu disifatkan oleh beliau seolah-olah mahu menyekatnya supaya tidak menjadi baik, sebaliknya untuk mendorongnya agar terus hanyut dalam arus keduniaan seperti masa lalu.

Menurut Bob Lokman, walau apa pun halangan yang menimpa, beliau tidak akan berganjak dengan pendiriannya sekarang untuk lebih mendekatkan diri kepada Allah dan terus meninggalkan kehidupan glamour serta penuh kelalaian.
...........
“Saya tidak kira soal larangan dari Jais atau sebarang pihak untuk saya berceramah. Jika larangan itu bukanlah yang patut saya ikut, saya tak akan ikut,” katanya dipetik Harakahdaily.

Begitu juga dengan sekatan yang dikenakan oleh Jabatan Agama Islam ke atas beliau untuk menyampaikan ceramah disebabkan tidak mempunyai tauliah, perkara itu juga tidak berbangkit dalam kehidupannya.

“Tauliah itu bukanlah satu perkara yang penting. Perkara yang penting bagi saya adalah melakukan pekerjaan yang baik iaitu kerja-kerja Islam.

“Jadi, kenapa mesti ada sekatan ke atas saya dan kenapa pula saya mesti patuhi sekatan-sekatan itu sedangkan yang saya sampaikan kepada orang ramai itu adalah perkara yang betul,” katanya.
...........
“Saya juga tidak merasakan perlu mematuhi arahan itu kerana pada saya mereka yang melakukan tangkapan ke atas saya itu bukan melakukan kerja untuk agama, tetapi untuk Umno,” katanya.
...........
“Pada saya, apa yang dilakukan ke atas saya itu jelas arahan politik. Jadi tak perlulah saya ikut arahan mereka itu, malah pada saya mereka bukanlah orang yang wajar saya hormati,” katanya.
...........
Menyentuh tentang tauliah untuk menyampaikan ceramah, beliau juga menegaskan tidak perlu baginya untuk mendapatkan tauliah tersebut kerana tindakan itu juga jelas mempunyai kaitan dengan permainan politik Umno BN.

“Amat pelik dengan apa yang dilakukan ke atas saya. Saya ditangkap setelah saya selesai menyampaikan ceramah. Pada hal jika mereka tak mahu saya berceramah di masjid itu, mereka sepatutnya menangkap saya sebelum berceramah.
...........
“Jadi, ini amat jelas tangkapan atas arahan politik Umno BN, bukannya tangkapan kerana kerja-kerja Islam, manakala saya pula melakukan kerja-kerja Islam, jadi tak perlulah saya ikuti arahan mereka itu,” tegas beliau.

ps: Yb dap pun selambe je bagi ceramah dalam masjid... pas punya la buat bodo.. ini pulak orang yang katenye berubah demi Islam...atau demi pas...

giler ah.. ades.. 50,000 datang seminar dap.. erk..

aku tak leh nak kata apa... cuma terkedu.. dan berkata dalam hati... habislah.. erk... juak-juak aka keldai tunggangan harap korang gembira dengan berita ini... harap korang menjerit bak ungka bila mendapat tahu ramai gila orang datang... so aku tak mampu nak kata apa... huh... demm..

mai klik sini...

amacam... terkujat kongkang tak..... hehehehahahahahahahahaha

mari kita baca apa kata sabun... erm itu dia yang cakap..

setakat cakap semua boleh.. adakah anda peramal nasib seseorang.. adakah anda memang terer meramal kejatuhan sesebuah kerajaan... ai tak pikir ke kat kelantan tu... ai tak sedar ke yang hangpa ni memang jadi kuda tunggangan kepada DAP seumur hidup... apa ingat orang-orang muda tak mengerti apa niat kamu nak menjahanamkan kuasa Islam di nusantara ini walau kamu gunakan agama demi survival kamu... kamu kena ingat... siapa menyokong murtad... siapa menyokong kalimah Allah digunakan oleh orang kristian... siapa yang menyokong komunis.. siapa beb... siapa yang memainkan agama.. kenapa tidak ada dalam kepala kamu untuk memajukan umat Islam di bumi bertuah ini... kenapa kamu hanya dengan sikap inginkan pecah belahkan umat Islam, sedangkan kamu kata kamulah lebih alim dari orang lain... dem dem... u pas...

Tumbangnya BN dalam pilihan raya akan datang terletak di tangan anak-anak muda facebook, twitter dan blogger.Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu berkata anak-anak muda sekarang ini maklumatnya hanya dihujung jari.
Malah katanya, 80 pera tus golongan tersebut telah menolak hujah Umno dan BN kerana mereka men dapat maklumat first hand.

“Anak-anak muda sekarang ini maklumat di hujung jari. Jangan lupa generasi baru sekarang generasi facebook, generasi twitter, gene rasi bloggers dan generasi internet.

“Mereka ini mendapat maklumat first hand dan 80 peratus golongan ini telah menolak hujah Umno dan Barisan Nasional.
├ČIngat golongan anak muda facebook inilah yang menggulingkan kerajaan Hosni Mubarak dan anak muda inilah yang akan mengguling kerajaan Umno-BN dalam pilihan raya akan datang,” tegasnya.

Menurutnya, Umno-BN melakukan pelbagai cara fitnah terutama melalui media Utusan Malaysia bagi memenangi hati rakyat.

Bahkan katanya, Umno dan BN berkempen seolah-olah ala tahun 60-an dengan menggunakan akhbar berkenaan.
Menurutnya, rakyat di negara ini terutama daripada kalangan kaum Cina dan India semakin kuat menolak kerajaan BN. “Rakyat telah berubah tetapi pemerintah belum lagi berubah. Dia masih berkempen ala tahun 60-an.
“Kajian yang dibuat orang Tionghoa 80 peratus tidak mengundi BN. Orang India sedang meningkat sokongan mereka kepada Pakatan Rakyat,” jelasnya.

Oleh itu kata Mohamad, kekuatan Umno-BN hanya kepada orang Melayu terutama yang berada di luar bandar.
Menurutnya, Umno-BN berusaha menambahkan sokongan orang Melayu terhadap parti itu dengan diputar-belit kenyataan pemimpin PAS dan Pakatan Rakyat.

Ayoh anak muda bersama-sama kita tumbangkan Barisan Nasional pada PRU 13 akan datang.Pakatan Rakyat sekarang ini berada dilandasan yang betul didalam perjalanan menuju ke Putrajaya,InsyaAllah.TAKHBIRRR!!!!!!!!!!!!!!

itu mat sabun yang cakap....

umno je kena.... demm


dah tak pasal-pasal, risalah yang mengambarkan adegan pancung kepara... erm tak sudah-sedah strategi licik ek.. thah-thah kasi print banyak-banyak... lepas tu edar, lepas tu buat acara pengenalan dan tuduh ini adalah taktik kotor... dari.... maleh nak sebutlah... sebab skrip sama... dah naik muak dengar... ayat-ayat cinta pun keluar.. ai.. kalau diikutkan ini risalah siap ada tulisan cina lagi ooo... manyak lansie... memang terbaik cara fukatan nak kasi lempar masalah dalaman mereka kat orang lain.. haha... dem dem...

sendiri bikin, sendiri tuduh orang, sendiri belakon untuk survival ma... thewwww.... ini macam punta taktik... pihak musuh sudah tau ma... bikin lain punya taktik la... taktik gerila ke... taktik atas angin ke.. baru lah orang boleh percaya... adeh... kepada juak-juak dan pemimpin kedahak mereka... udah-udah le tu... kasi bikin cerita lain ya... huh...

Isnin, 10 Oktober 2011

PUNYA LA HEBAT JAGA RAKYAT!! POWER ORANG PAS NO...


maleh dah nak cakap banyak.. kehebatan mereka menjaga rakyat kedah dengan menghulurkan penipuan dan cakap pusing... tahniah kerajaan negeri kedah.. lain kali buat yang terbaek dan terbaek.. nescaya rakyat akan sayang korang... dan nescaya mereka akan mencium tapak tangan mb nya.. sehingga menjilat jari... bagus sungguh no... kepada rakyat-rakyat kedah... hang pikiaqlah masa depan negeri tercinta... juak-juak ni cakap ja tera... kerja semua macam haram jat ja depa mana ada amek tau hal rakyat.... setakat ceramah politik kutip derma ja depa pandai... nanti kalau depa dok anjurkan caramah politik, hangpa semua datang dan jangan lupa bawa teloq busuk...kasi baling kat kepala baru depa tau.. bagi ajaq sikit... dei mb, hang buat apa, sampai la ni hang dok buat bodo ja... tuih... buat la kerja sikit.. pemalaih...

mai baca sini

ai sikit sangat yang datang, habislah BN.. adeh..!!!


kepada juak-juak, kredit untuk anda kerana beberapa orang je yang datang kalau nak dibandingkan dengan kedatangan juak-juak dalam ceramah memfitnah... macam ni susah la... ades.. harap.. juak-juak.. tak payah lagi bekerja dan menghasut rakyat... kerana anda semua hebat... hehehe.... harap juak-juak semua gembiralah seadanya dengan penghabaran ini ye... sungguh terkujat dengan hanya beberapa orang sahaja yang datang di majlis PM... kalau boleh juak-juak, korang sebarkan sekali ye... berita ini...

kalau korang tak caya korang tengok lah ni... erk...

amacam juak-juak... ada gegar lutuit ker... hahahahahahahahahaharun.....

Ahad, 9 Oktober 2011

sekali dr belanda da... kui kui

kekadang pelawok si jibraun pakatan... tak habis-habis kantoinya... keh keh...

jom tengok kekantoiannya

cayok sama tuan punya blog my massa

adakah ini satu lagi konspirasi... keh keh


erm teaser baik punya sudah keluar.. maka akan terbukti nanti siapakah dia sebenarnya.. walau jibraun-jibraun nak menafikan... takda masalah... sebab mereka-mereka ini mana nak percaya dengan kebenaran... sanggup dikencing muka pun mereka reda jer... asalkan perut kenyang... kalu dulu mereka kata, perutlah.. muka tak samalah sedangkan pakar-pakar dah kata 99% sama.. tapi oleh kerana liciknya si master jibraun ni... ramai hangguk kapla saja... ayat biasa... ini adalah konspirasi jahat yang ingin memalukan dia... erm ok...

kalau pemimpin kesayangan mereka buat onar depan mata diorang pun.. ayat biasa akan kata ini adalah taktik jahat barisan nasional... alo kawan... bila jibraun-jibraun ni memfitnah PM kita... sampai sanggup menghina... tapi PM rileks je.. tenang je... tapi yang peliknya si kepala malaun tu baru tanya di mana jam omega oleh wartawan... punya naik shiekh dia... tau marah... kui kui... ini macam mau jadi bakal PM ker.. huk aloh... ramai takut nak salam nanti... yelah takut kena marah ma... huh....kita tunggu episod baru video dari thailand pulak ye... khantoi khantoi....

PEGI JAHANAM.....


sekarang gua memang nak maki hamun puak-puak pakatan jahanam ni.. sebab apa mende pun mereka ni memang spisis nak bangkang jer beb.. dah nama pembangkang kan.. tapi kan.. pernah tak korang heran kenapa otak-otak mereka ni payah nak terima kenyataan walau terang-terang pemimpin mereka tu buat hal.. malah memang nyata pun sekor tu kaki seks kuat.. yang seko tu cakap merapu... yang seko lagi cukup chuvanis... dan seko lagi suka main fatwa-fatwa kononnya dia pilihan Tuhan dekat bumi Malaysia ni... memang perangai haramjadah seko-seko...

kalau pemimpin mereka kantoi.. mereka akan cakap eleh fitnah... bila tengok berita tv3 kata aarhh itu media bn... tapi baca harukaka siap rebus air buat minum agaknya tu pasal otak susah nak terima kebaikan... dem dem... ni sekarang dia main wayang kata bajet dibentang kerajaan tiru ciplak dari mereka... ai... korang tu memerintah ke beb kat Malaysia... Allah dah bagi korang kuasa dekat 5 negeri... tapi aku rasa korang banyak buat ceramah dari bekerja untuk rakyat... cakap terer, hebat.. orang lain salah memanjang... konon mereka je paling betul dan betul... bull shit... suck banana la beb.. hawau... ni lagi satu perangai paling aku benci.. asal memang kalau kerajaan dah buat dah yang terbaik untuk rakyat... ade je lah mereka bantai itu ini tak betul.. abis apa yang betul... china doll, liwat... bangsat...

aku haramkan keturunan aku menyokong pas, pkr dan dap... perosak agama, bangsa dan negara... agaknya nak bagi juak-juak ini insaf... kumpul ramai-ramai.. kasi penampo siam atas bawah... lepas seminit sembur dengan air yasin... aku rasa elok lah kot.... dem hell korang fukatan shit... dem dem...

PAKATAN RAKYAT PEGI JAHANAM... ANAK-ANAK MUDA MEMANG MENYAMPAH DENGAN KORANG... MEMANG RAMAI TAK SABAR NAK TUMBANGKAN KORANG MASA PRU13 NANTI...