Sabtu, 22 Oktober 2011

memang sah UMNO tak leh nak buat apa... ades

juak-juak aku tepuk tangan kepada korang hehe.. clap clap...

erm.. di permatang pauh.. dikatakan hampir 60,000 orang juak-juak berkumpul untuk anuar si anuagerah Tuhan tu.. ades.. aku hanya mampu diam.. dan menarik nafas sedalam-dalamnya.. juak-juak tahniah dan kredit untuk anda beb.. yang selalu kena bantaian pedas tu.. terimalah kenyataan yang korang ni power.. hehe... juak-juak.. keldai-keldai dap semua.. bersuka rialah anda.. ye.. aku memang tabik kat kamu.. hehe... sebelum kata fitnah apa kata korang

klik sini.. ades.. juak-juak sila tonggeng....

Jumaat, 21 Oktober 2011

kerana DAP ku sayang...


itu betina buat hal lagi.. dia dah kasi mandrem kepada khalid gagap supaya mengagalkan perhimpunana umat Islam esok... cilakahai punya ah so.. tapi aku percaya keldai pas yang suruh ni.. sebab kalau perhimpunan itu berjaya akan memalit taik yang paling busuk moron punya dekat juak-juak.. hehe... kalau berani kasi pagar berduri tengok dekat stadium.. tak pun telan kuci stadium.. dengki tak ingat si malaun kafir dan keldai-keldai tunggangannya.. ek.. dem.. murtad sokong.. memang terbaiklah keldai pas.. tuih...

MSG BERAHI... habislah UMNO...


ni betina, banyak langsi... dia banyak banyak lemak ooo... tapi kedahak-kedahak pas cintakan dia.. tak berani sound dia sebab dia cun macam ah so... tetapi.. kita yang berfikiran waras sebagai orang Islam.. takkan tak sedar betina ni memang anti Islam.. pelik dan hairan kan pak-pak jangoat tak lihat ini ancaman.. tetapi melihat ini kebanggaan... dem man... tetapi aku senang je nak cakap.. pas apa boleh buat beb dengan dap.. menyalak bukit hal UMNO terer.. tetapi musuh dalam selimut ni dia tak pandang langsung... apa punya lanthoi punya spisis manusia...

baca seterusnya kelangsian betina ini.. tuih

semakin ramai meninggalkan UMNO.. abis abis..

semuanya kerana pas.. kerana mereka menyokong kafir harbi... kerana mereka menyokong kalimah Allah digunakan oleh ore bukan Islam.. kerana pas mereka menjadi keldai tunggangan paling konsisten kepada dap.. hehe asik pas je kena.. hahahaha...

lagi keluar...


pas harus ditempeleng seko seko..


hehe.. bila mengata orang dia yang lebih.. bila terkena dia pulak terkecil hati.. tak leh terima.. apa punya pak jangoat tah.. huh... asal dia buat boleh orang lain tak boleh.. apa punya bhagal thah.. asal menjilat segalanya demi dap tak pa.. bila kena bantai sikit kata jadi keldai.. merajuk kikiki.. pas is death...!!! pas is death.. death...

kesini...

Khamis, 20 Oktober 2011

UMNO tido je kejanya...


erm nilaikan... selalu mai maki hamun orang pasal UMNO kaki tido lah ni lah sekarang siapa yang paling kuat tido.. hahaha... pas is death...

bantai je juak-juak ni YB...

lawan tetap lawan..!!!

Teringat teman peristiwa dimana pimpinan kafir Quraisy mengarahkan anak buah masing-masing supaya membuat bising ketika Rasulullah saw membaca Al Quran! Teringat teman kisah Nabi saw dibaling batu oleh kafir Taif sehingga cedera berdarah hanya kerana membawa risalah kebenaran! Kebenaran itu memang pahit untuk ditelan, terutama oleh kaum kafir, musyrik dan munafik. Berdoalah supaya kita semua tidak termasuk golongan menentang kebenaran ini!

lawan tetap lawan.. lunyaikan malaun-malaun ni..
ke sini baca

kalau dah nama spisis kiasu..


ape kehalnya dengki benar dengan kedai 1Malaysia ni... kenapa langsi sangat kalau kedai 1Malaysia ni memberi manfaat dekat rakyat yang nak berjimat.. asal dok meroyan kalau kuasa beli rakyat tak memihak kat peniaga lintah darat macam kau wahai cilakahai dap.. apa la dengki sangat.. dem.. katanya mereka ni nak berdemo dekat pantai dalam untuk memberi imej buruk kepada kedai 1Malaysia.. ni orang kata asal buat perkara baik akan ada tentangan dari setan-setan gondol yang gila iseng... tuih... gila babi.. babi pun akan carutkan kau wahai dap...


jom kesini

ps: pas suka latu.. hal-hal demo ni hehe...

Rabu, 19 Oktober 2011

wah kerajaan pas membawa untun la..

perangai juak-juak... kita pas akan membawo kemakmuran dengan cara kita... erk.. cakap je.. pas kata.. kita ni lagi hebak dari UMNO... erk.. ye ke... kita ni lagi isle dari UMNO... erm itu kata dia.. pas kata... dap memahami Isle dari UMNO... erk itu kata orang akal sempit... pas kata... kita menjaga Islam dan Melayu lebih dari UMNO.. hehehe itu kata orang high... banyaklah kalau pas dok sembang kasi bimbang... tapi yang nyata mereka ni... hanya cakap-cakap.. jilat-jilat.. angguk angguk... hehe.. itu je... sebab tuannya dap memerhati.. haha

kawan-kawan pas macam bawah ni hehehe...




sebab nya... moh baca sini...

kacak tak terkata... hehe

DULU MASA DEMO BERSIH KEMAIN PAK-PAK JANGOAT MELALAK... EK..TAK KAN TAK SEDAR YANG KEPALA BERSIH TU KAFIR HARBI... SABTU INI, HIMPUNAN SEJUTA UMAT.. RILEK AJE PAS PUSAT KATA TAKKAN SERTAI... OK OK.. KERANA ABANG BESAR DAP KATA TAK BOLEH.. IKUT SAJA YE.. PARTI ISLAM YANG NAMANYA SAHAJA PERJUANGKAN ISLAM TETAPI BACUL... MENJADI HANYIR... HUH

KALAU KORANG NAK TAU PAS JADI KELDAI YANG MACAM NI...



SIAP ADA MUZIK METAL LAGI.. HAHAHA... KELDAI PAS OH KELDAI PAS.. SENANG BETUL DITUNGGANG OLEH KAFIR DEMI CITA-CITA PUTRAJAYA... MIMPI BASAH JE LAH PAS OI... TUIH...

ps: jangan maraa aa nanti kena jual hahaha...

terang lagi bersuluh beb..!! inilah perangai pak jangoat..


demi tuannya dap.. pas yang kononnya memperjuangkan Islam tewas dengan berdehemnya tuannya dap tu... tewas dengan jelingan dap.. kafir harbi yang mereka kata yang memahami Islam dari UMNO.. agaknya pas punya otak.. murtad ok, guna kalimah Allah untuk kristian ok, ikut telunjuk kafir masa bersih ok.. nohal.. tapi untuk umat Islam mempertahankan akidah.. ermm oh no no no... tak ok... sebab ana pakai kopiah ini demi dap bukan Allah... orang bersangka baik demi akidah umat Islam.. kerana hati mereka was-was.. aku fikir.. pas korang buang je nama perjuangan Islam dalam parti korang tu...

dah rasa macam maruah umat Islam tercalar dengan sikap ego tak bertempat pemimpin mereka tu... huh.. buduh punya parti... agaknya golongan munafiq ni kalau betul-betul dalam perang menentang orang kafir... mereka cabut lari dulu rasanya... cakap aje berdentam dentum... laknat kamu wahai pengikut pas.. dem... nak tanya bersih 2.0 tu dulu siapa kepala dia.. kafir kan kenapa senang benar main ikut.. demi politik sempit bukan... bacul tak bertempat.. hanyir yang memang hanyir... ingat bacul ingat pas.. ingat perosak umat ingatlah pas.. kerana sekelumit kuasa diberi dap.. dilacurnya agama... bangsat punya manusia.. tuih...


Pemuda PAS perlu mematuhi keputusan diambil kepimpinan parti berhubung Himpunan Sejuta Umat (Himpun) yang akan diadakan di Shah Alam Sabtu ini, kata Setiausaha Agungnya Datuk Mustafa Ali.

Majlis Kepimpinan Pakatan Rakyat hari ini memutuskan bahawa biro politik PAS, yang akan bertemu malam ini, akan mengambil pendirian sama ada Himpun merupakan strategi Umno untuk menggunakan isu etnik menjelang pilihan raya umum ke-13.

“Mereka berada di bawah kami. Apa sahaja kami putuskan, mereka mesti patuh,” kata Mustafa selepas sidang media Pakatan Rakyat.

PAS pusat akan membuat pendirian sama ada akan menyertai kempen Himpun ataupun sebaliknya malam ini.

Dalam satu kenyataan awal pagi tadi, Pemuda PAS berkata pihaknya menyokong perhimpunan tersebut yang bermatlamat mahu menegaskan pendirian mempertahankan akidah Islam dengan memfokus isu murtad.

Ketuanya Nasrudin Hassan berkata, pihaknya akan memberi sokongan sebagaimana diperlihatkan ketika perhimpunan Bersih 2.0 pada 9 Julai lalu.

Semalam, Pesuruhjaya PAS Selangor Dr Abdul Rani Osman berkata, kepimpinan pusat akan mengadakan mesyuarat khas malam ini dan keputusan itu akan menentukan sama ada mereka akan menyertai Himpunan yang akan diadakan di Stadium Shah Alam, Selangor Sabtu ini.

“Dewan Pemuda PAS Malaysia mengambil pendekatan serupa sewaktu menyokong gabungan lebih 60 buah NGO Bersih 2.0 yang berjuang menuntut pemulihan sistem demokrasi dan pengurusan pilihan raya negara kita. Pemuda PAS bersama dengan himpunan dan denyut nadi puluhan ribu rakyat pada 9 Julai yang lalu.

“Insya-Allah, saya dan rakan-rakan Dewan Pemuda PAS mengambil sikap yang sama terhadap Himpunan Sejuta Umat pada 22 Oktober kelak,” kata Nasrudin.

Dr Rani yang juga Adun Meru berkata, PAS berharap penganjuran himpunan itu tidak dijadikan agenda politik yang bertujuan menyerang kerajaan Pakatan Rakyat.

Dalam pada itu, Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang memberitahu sidang media bahawa biro politik akan melihat sama ada terdapat agenda politik di sebalik penganjuran Himpun.

“Ya, anda mesti mempertahankan akidah anda tetapi tidak harus bertindak tidak adil ke atas kepercayaan-kepercayaan lain. Ketegangan kaum tidak harus dicetuskan,” kata beliau.

Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim memberitahu, PAS akan mengetuai isu itu dan perikatan akan membuat keputusan akhir selepas pertemuan biro politik komponen tersebut malam ini.

“Kami sedang mengumpulkan maklumat sama ada terdapat pembabitan Umno. Adakah mereka benar-benar mempertahankan akidah? kata Ketua pembohong PR ini.

Beberapa jam sebelum sidang media itu, penganjur Himpun menegaskan, gerakan itu tiada kaitan dengan elemen politik ataupun akan digunakan bagi menyerang mana-mana kumpulan termasuk kaum lain.

Pengerusi Bersama Himpun Mohd Azmi Abdul Hamid berkata perhimpunan itu juga tiada kaitan dengan beberapa ahli politik yang kontroversial termasuk Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baru Datuk Zulkifli Noordin yang dilaporkan akan berucap pada majlis tersebut.

“Zulkifli Nordin, Senator Ezam Mohd Noor dan (Ahli Parlimen Pasir Mas) Datuk Ibrahim Ali tidak terlibat dalam kepimpinan Himpun. Mereka juga tidak terlibat dengan ucapan tokoh pada hari perhimpunan.

“Jika mereka mengeluar sebarang kenyataan berkait dengan perhimpunan, itu tidak mewakili Himpun,” kata beliau dalam satu kenyataan.

Selasa, 18 Oktober 2011

ok juak-juak pi jual tanah gadai apa patut


wah pas dah mula nak mengutip dana untuk pilihanraya akan datang ni.. katanya untuk pelengkap mereka menawan putrajaya.. buat le ceramah fitnah tiap-tiap hari lepas tu kan buat kutip derma rumah ke rumah... almaklumlah rm banyak nak pakai... nanti jangan lupa ya sebarkan cerita fitnah.. mana tau makin ramai boleh bagi talian hayat dekat pas.. juak-juak otak mereka memang dah di mandrem.. kata juak-juak, kalau tak menyokong mereka akan di laknat oleh tuan guru.. haha... mereka kan lebih Islam dari orang lain..

mereka dah anggap mereka tu sah masuk syurga... dem.. apa kata yang tegar-tegar ni pegi jual tanah atau gadai emas untuk menambah dana pilihanraya untuk pas nanti.. kalau juak-juak dapat membuktikan sanggup mengadaikan semua untuk perjuangan pas.. gua salutelah.. dan dap pun tepuk perut.. hehe.. ramai juak-juak mana nak sedar.. dok sembang orang lain tak betul.. tapi dengan dap pun takut.. piirahh hahaha... mai tonggeng pungkoq tenggok.. haha... pas.. alway loser al the time bebeh...

erk anu ala ani ala erm ala..


erm.. dia kata dia sakit belakang... anda percaya? dia kata dia tak boleh membongkok.. anda percaya?.. penjilat dia kata mana boleh liwat sebab dia tak bley bongkok... hilang akal ke.. dan pelbagai kajian sains yang dibuat oleh penjilat hensemnya... hehe.. tetapi.. apa yang anda lihat ini.. di harap jangan tercampak laptop, ipad malah galaxy tab... atau pc terbongkang dengan bukti baru ini... atau juak-juak akan kata ini adalah video edit yang saja-saja dibuat.. hehehe... dan harap juak-juak menjaga tatasusila bila melihat bukti ini ye.. dan jangan carut banyak sangat nanti kena bisul kat mulut hehe..

jom kesini

cilakahai mereka nak runtuhkan ekonomi orang melayu je..

dei khalid gagap lu bikin apa ni... dei dr halimah ali... takkan lu orang diam je kot.. ai takkan keluar mulut korang ini UMNO punya kerja... dei.. agak-agak la... asal melayu berniaga je.. kacau.. alasan tak da lesen.. alasan mengganggu... tu rumah urut tu... spa-spa haram tu apasal lu tak bikin apa-apa.. dem man perangai juak-juak pakatan... tak membantu langsung orang melayu.. ei juak-juak.. makin hari makin meyampah dah rakyat dekat korang.. demm as...

sakit otak kot...


wah wah khalid gereja ni.. kemain dia ni.. dia sound tu macam sultan tu kawan-kawan dia je ye.. tu la perangai pembangkang ni mengajar rakyat jadi kurang hajaq kat sultan, raja-raja melayu... sebab apa beb.. ala mereka ni mengidamkan negara rupublik... menghapuskan sistem beraja.. dan bila hapusnya sistem beraja maka terhapuslah kuasa Islam di nusantara ini... pas apa semua boleh taruh.. depan belakang, tepi atas.. demi undi je... asal nak tarik pengundi bukan Islam dia bantai lain, bila nak tarik pengundi melayu dia bantai lain... agak-agak siapa ajar, otak-otak pemimpin pas ibarat low ter low class... kalau mat shabu pulak bila dia buka mulut dah ibarat jebon menyalak kampung rasanya.. haha.. ni pulak khalid... alahai... oi khalid apasal sokong bebenor ko kat gereja ek.. ko ni Islam apekebende sebenarnya... dem...


Isnin, 17 Oktober 2011

wah bagusnya taktik... agak-agak berkesan ke..


hari ke hari mereka menjaja fitnah yang rasanya memberi keuntungan kepada mereka... dah sekarang guna taktik propaganda yang memang dalam perang apa pun risalah propaganda memungkinkan kemenangan perang itu.. tetapi adakalanya memakan diri sendiri pun... dan sekarang PKR menggunakan cara ini untuk memesongkan minda rakyat demi undi dan memaintainkan kuasa mereka... tapi tak mengapa... walau apa mereka buat memfitnah dan menjaja cerita kotor... bagi gua.. ini menunjukkan mereka ketandusan idea.. idea mereka dah weng disebabkan kebodohan diri sendiri... dan kekantoian ketua mereka menjalankan aktiviti tak sihat... so nak kover balik, menjadi mangsa isteri PM kita la... mereka seronok sebab dengan taktik ini memang sah mereka boleh tarik undi orang melayu kat kampung-kampung katanya...

sampai 25000 risalah tu mereka print.. perghh.. hehehe... adakah kita geng pro kerajaan nak berdiam diri... erm.. aku cadangkan apabila gendang perang kotor dipalu... kita jangan amalkan tunggu dan lihat... adakah cara "fight fire with fire" itu patut kita buat.. hehe... sebab dalam mana perang pun kalau kita kena bom dan kita pulak ok ok kita tunggu.. sebab nak tahu siapa bom.. dan si pengebom dah war-war warkan dalam internet yang dia nak bom pangkalan kita... so pikirkan... apa kata kita cetak pulak risalah anuar... dan segala mungkarnya dan edarkan dimana mereka edarkan risalah propaganda mereka tu... huh... amacam... baru fight fire with fire ma.. jangan bagi muka kepada pakatan ni... selagi kita lunyaikan mereka cukup-cukup sampai mereka terlangkup mereng... dem... huh

mari kita tengok apa khalid gagap lakukan...


huk huk wah dia punya pengkhabaran macam kerajaan pakatan hebat mengalahkan jebon.. hehe.. konon mereka lagi baik dari kerajaan dulu.. ohh macam tu... bila mereka kata mereka merakyatkan ekonomi negeri selangor... ramai melompat riang... terutama juak-juak la... ha tengok.. kata depa.. lagi bagus dari bn asik barang naik katanya... hehehe... asik-asik ayat sama je juak-juak ketepek modalkan.. haha.. barang naiklah.. kronilah... inilah.. dei podahh.... apa jadi yayasan selangor..? apa cerita rumah urut berlambak... biasalah nak bagi duit berlambak buat kerja yang senang masyuk.. pelacuran... gro asing... buat macam style hong kong ek.. hehe... ooh macam tu selangor berjaya menambah simpanan tunai sebanyak 200 juta... ohh banyak ye.. hehe... mana datang duit tu.... dashyat... dong...

jom kita baca

dah kat semenanjung kena ludah pi sana pulak


hehe.. ai jauh pegi nampak kukeh ku keh... hehehe.. ke sabah peginya ye.. asal nak memandrem orang sabah pulak ker... haram tui juak-juak ni ek.. apa yang hebat kat diorang pun aku tak tau.. hebat menjadi keldai!! pas ni macam parasit je.. duk satu tempat buat rosak je... cakap memang berdentam dentum.. sampai weng otak bila dengar ceramah depa beb.. dem... rakyat sabah jangan terpedaya dengan janji mr bean depa ek...

sini

kehebatan pas.. jom semua kita tepuk kaki... hehe


dalam dok mengata orang lain tak bagus.. mengata depa je yang terhebat.. terpower lebih power dari power rangers.. tak sedar pulak negeri sendiri.. ekonominya lagi hebat dari negeri-negeri yang ada dalam Malaysia ini... pemimpin-peminpin mereka cakap cukup terer beb.. tapi tulah kambing lagi rajin dari depa.. thewww... pas pas.. menjadi penjilat kaki dap memang dialah yang no.1... bercakap berkenaan Islam dia lah no.1 tapi dalam memakmurkan rakyat sendiri.. dialah no.50.. hehe.. kang cakap lebih-lebih kang kecik ati.. kutuk sana sini.. caci sana sini... bersepah air liur buat ceramah fitnah... ei.. ai.. bila la nak insaf wahai pak jangoat.. kata pas nak ganti UMNO... hehe.. ulang balik pas nak ganti UMNO... hek hek hek.. mimpi basah la pas oi.. hehe...

jom sergah sini

Ahad, 16 Oktober 2011

makin ramai pulak yang nak.. adeh.. susah nak cakap...


erm.. aku.. aku.. memang tak mampu nak berkata lagi.. sambil menaip.. sambil... erk.. serius mengalami renjatan yang boleh membuatkan ramai terkejut.... tetapi memang nak ucapkan tahniah berlipat kali ganda kepada juak-juak.. kerana cara menjadi keldai tunggangan tu memang menjadi strategi terbaik.. untuk semua memikirkan keluar dari UMNO.. abis beb abis... alahai... juak-juak.. harap korang gembira tau... malam ni pergi buat ceramah tergempar... harap sangat-sangat... erk adess.. pening... pening... juak juak... kali ni jangan kecik hati lagi ye.. sebab memang beruntung korang dapat pemimpin dalam parti korang yang komunis... fake ulama... dan lain-lain.. adess.. k korang baca je la... memang alahai... erm

jom kesini///

hehehe.. berdarah hidung?

memang ketara kehensemannya... kredit untuk juak-juak..


gua tertanya-tanya adakah memang kesungguhan pas bermati-matian untuk dap tersayang... adakah untuk undi.. untuk menjadi hensem.. atau untuk menjadi bebal seumur hidup.. hehe.. sanggup melutut dan sanggup menjilat apa yang patut di jilat demi dap tersayang.. maruah Islam tergadai dengan juak-juak yang longlai dengan pelukkan kapiaq... dem... cuba lihat gambar di atas... adakah ini cara pas menghirup udara kentut tuannya... demi apa sebenarnya... perjuangan..? perjuangan apa? pikirkan secara logik perangai pas... yang memang nyata parti angguk saja...TAHNIAH TAHNIAH..!! kita patut bangun dan tepuk... katakan waaaa hau leng gaaa x 5.... theww ya ma.... hehehe...

keluar lagi... aduhai habis UMNO ini macam..

kredit kepada juak-juak... harap boleh lompat katak berganti-ganti.. dan menjerit bak histeria kerana penghabaran ini.. makin hari makin ramai pulak yang dah nak blah.. aduh.. aku tak tau nak kata apa.. juak-juak kredit untuk anda kerana cara menjadi keldai dan rosakkan melayu itu menjadi tarikan... tahniah lagi sekali... harap semua bangun dan tepuk tangan kepada mereka.. hehehe

jom kesini

harap juak-juak jadilah keldai dap yang seadanya... hahaha...