Sabtu, 5 November 2011

mak aih ramai yang datang ceramah nizar... wah!!!

wah nizar si balaci komunis ni semakin disayangi oleh rakyat perak... erk betui ke.. haha..

ps: si balaci dap ni sememangnya di sukai oleh juak-juak kedahak... kekeke..


melayu pupus


dengar kobarnya ketua menteri melaka akan diberi kepada dap SEKIRANYA MENANG PRU13 NANTI.!!!... pas kata macam tu ooo... erm pas kan mana suka dengan melayu... mana nak mengaku melayu... so sanggup jual apa saja demi cita-cita mereka melunyaikan UMNO.. erm.. orang-orang melayu patut faham... pas ni apa yang mereka tau UMNO UMNO... itu je gendang perang mereka mahukan.... tapi kalau terang-terang lacurkan Islam, pupuskan kuasa Islam di nusantara .. itu kerja mereka la... sanggup gadai apa saja, sanggup tipu apa saja demi kuasa... kepada melayu-melayu patut sedar dan mengerti... agenda jahat puak-puak kafir adalah BERKUASA DI NEGARA INI DAN ANAK TIRIKAN MELAYU TU.. walau kita majoriti... kalau kuasa politik dihancurkan... maka puak-puak kafir ini bertepuk tangan teramat sangat... sebab... cita-cita mereka berjaya... Islam melayu dalam pas dan pkr hanya balaci yang di gunakan cukup-cukup untuk menjayakan cita-cita tersebut... anuar... erm.. takyah dok sembang la dia punya janji... dia pun master of balaci...

KEPADA UMAT-UMAT ISLAM MELAYU.... SEBARKANLAH... MUNAFIQ-MUNAFIQ INI AKAN BEKERJA 24 JAM SEHARI DEMI CITA-CITA ITU... WASPADALAH... SELAGI KITA MAMPU LAWAN.. LUNYAIKAN CUKUP-CUKUP HAPRAK-HAPRAK INI..... DEMI AGAMA, BANGSA DAN NEGARA KITA... (dah macam nak pergi perang pulak aku tulis hehe...)

ingat 1... ketepikan apa permasalahan LAWAN TETAP LAWAN.... sanggup kah kita memalukan diri sendiri apabila tanah ini diberi milik orang dengan bantuan orang Islam itu sendiri (pas le tu) ... anak-anak kita kalau bertanya nanti apa kita nak jawab... takkan kata ohh takdir... sedangkan orang dalam pas sendiri tahu... sekarang ni pas dah semakin sekular... bukan pas yang kita tahu dahulu berjuang demi Islam... itu dulu sebelum di liwat oleh dap... huh...

PAS IS DEATH
PKR LOSER
DAP DUMB AS...

ingat lawan tetap lawan....

malaysia nak di gaykan...



mungkin ambiga rasa bapok-bapok, gay-gay dan lesbian-lesbian... boleh menonjolkan diri mereka mengikut suka hati mak bapak diorang dan menuntut hak mereka yang dikatakan ditindas...golongan ini melanggar fitrah... melanggar tabie kemanusiaan... dan golongan ini boleh meraikan perkahwinan mereka dengan lebih terbuka... bayangkanlah kalau ada gay nak kahwin ikut budaya orang melayu siap berkompang, tepung tawar.. dem!!!... itu tak mustahil berlaku sebab.. ambiga kan dah bagi line clear... cilakak punya majlis peguam... Malaysia ni kan ramai orang Islam... apa ambiga tak boleh pikior ke? kepala bana betul... tapi tulah pelik.. pas tak nak baring atas jalan ke berdemo melanyak ambiga.. ada tak pas bakar gambar ambiga... ada tak? ada tak pas berdemo di seluruh negara, menuntut ambiga dibuang negara... ada ada ke.. ada ke... lagi sekali nak tanya ada ke pas buat demo yang power giler?... erk lupa ambiga adalah kesayangan pas masa bershit 2.0 dulu... amek ko.. ambiga juga memberi kemaluan kepada pas... haha... ikut lagi kafir harbi pas oi... malu malu... tuih....

serius lawak siapa buat ni hahaha dem...

tersebutlah kisah... sang kancil datang beramai-ramai ke ceramah... toiyibbbb... haha.. lawak siapa yang buat dialoq dalam gambo ni... cam haram... hahaha... dem...

belum apa-apa dah gelak hehe..

tu dia aih pak shiekh...

kita kasi putaq... no.. hahaha

hahaha macam haram...

semua tak faham hahahaha..


ps: aku ambil gambar dari apc.. hehe.. kelako lah... maksudnya yang datang ceramah pakatan pasal nak hiburan je... hahaha.. dem.. jangan mara aaaa... nanti kena jual... hehe

Jumaat, 4 November 2011

WAH LAU....

kalau anak sendiri dok kata macam tu.. erm. sendiri mau ingat la... untuk pengatahuan... sesiapa pun boleh mengcover salah diri sendiri beb... mana mungkin nak mengaku... mana mungkin nak kantoikan diri sendiri kot... huh... simpan elok-elok dekat poket beb... biar kantoi yang memang kantoi pun... ingat dia nak mengaku ke beb.. cet... memang idok la...

jom kesini

ERK..... HEHEHE

KALAU BOLEH GELAK LAH HAHAHA... GELAK GELAK GELAK HAHAHAHA... HAHAHAHAHA...

ps: panasnya pungkoq pakatan sekarang ni ye hahaha


KLIMAKS CEPAT SANGAT LAH... huh


ape nak buat... dah nama pembuat fitnah tersohor di Malaysia ni... maka cyber trooper mereka ni tak habis-habis fitnah, orang pergi haji pun dia fitnah... kredit to dr mim, agak-agak mereka nak kata apa... lagi...

klik

bila redha di kencing berganti-ganti

haha.. kalau dah kena kencing berganti-ganti... dan redha je sebab akan kena lagi kencing somasso.. haha.. itulah dia pak juak-juak ketepet kedahak gila kuasa... sanggup kena kincing... dan tadah air kincing tu untuk di buat mandi... tu pasal tegar tahap gaban tu.... hehe... dem...

hanya dua tiga orang je hadir.. camne ni YB.. erk


walau macamana sekalipun, juak-juak... anda diminta membaca talkin demi survival parti anda... erk.. sebab juak-juak anda ditakdirkan hebat di ranjang sepanjang zaman.. juak-juak... terutama penjilat tegar pas.. kembalilah ke pangkal jalan... juak-juak keparat.. aku nak tanya pagi-pagi jumaat ni... dah tempeleng muka dah ke? hahaha....

jom semua kita lihat hanya beberapa je yang datang... ades..

ps: juak-juak walaupun jilatan anda kepada DAP tak pernah padam... pesanananku PAS IS DEATH..... hehe...

mayat dari kubur.....


abis beb.. haha... dengar kata mayat dari kubur akan bangkit meludah tien chua haha... jangan kata hantu... jebon kalau boleh ludah berganti-ganti... kat lu... ini cina patut semua melayu ludah je... bebal dan kurang hajar... oh lupa pas sayang kat dia... hehe... oh lupa pas kan takda teloq... haha...

PAS IS DEATH....

klik

Khamis, 3 November 2011

sememangnya kantoi yang memalukan... tahniah


kepada juak-juak sila tonggeng pungkoq... nak sepak seko seko ni.. malaun hampeh punya pembangkang... !!! kepada juak-juak terutama cybertrooper mereka yang banggang tahap longkang.... terutama m kini yang bebal dan jahat tu... kan dah kantoi.... dengar kata anuaq pak peliaq tu pun share di twitternya berkenaan anak najib bershooping sakan... ceh.. apa punya bebal da... asik-asik kantoi je beb.. buang tote la wei...

aku nak gelak boleh hahahahahahahahaha PADAN MUKA KANTOI HAHAHAHAHAHA... KAKAKAAKAKAKAKA OI JUAK-JUAK PI JUAI TELO LA WEI HAHAHAAHAHA... KANTOI HAHAHAHA...

PAS IS DEATH..
PKR IS DEATH
DAP SUCK BANANA... TUIH....

kita tengok kekantoiannya....

cakapnya memang begitu...


secara rasional anuaq boleh bercakap begitu kerana ramai pecinta dia yang sanggup lakukan apa saja.. setakat jual agama, setakat kelentong orang.. eleh perkara biasa bagi dia... bercakap cara orang-orang atasan ni gerentilah kena up.. mana boleh lunyai je cakap... so dah style dia lawan lawan katanya... tapi yang dia nak lawan bukan kerana apa pun sebab ngidamkan putrajaya je... kadang-kadang cara dia yang peduli apa nak jadi ni janji aku berkuasa.... ok ok... kalau majoriti rakyat memilih dia ok... tapi rasanya sekarang ni... ramai was-was malah memang sah pun dia ni mana lah layak nak jaga Malaysia... setakat cakap dan cakap hasut hasut.. setakat mana boleh...

walau ramai penjilat tegar dia... ramai lagi yang menentang dia.. dia kena ingat nak langgar bumi bertuah ini bukan satu perkara mudah.... Allah melindungi Malaysia... PRU12, Allah menguji pakatan dengan kemenangan dan kita tengok apa jadi baru 3 tahun beb.. macam-macam jadi... tulah bak kata orang, setakat cakap... orang gila boleh cakap dia bakal jadi pm... dalam 3 tahun memerintah dah macam-macam kena kuntaw... kuasa melayu semakin ciput... nak harap pas dan pkr nak jaga Islam dan Melayu... kirim salam la beb.. haha...

kesini

KALAU TOTEE HILANG MAKSUDNYA...


MEMANG PONDAN, ITU JE YANG NAK DI KOBARKAN... GUA NAK TENGOK MACAMANA GARANGNYA PAK JUAK-JUAK BERDEMO UNTUK MEMBANTAH AMBIGA BERKENAAN SEKSUALITI MERDEKA... WAH WAH... MANA SUARA MAT SHABUN..? MANA SI TALIBAN YANG KATA SEMBELIHAN UMNO TU HARAM... MANA SUARAMU... KENAPA TAK BUAT CERAMAH MENGECAM... MANA TOTE... HILANG KE... JIBRAUN PUNYA PAS.. MUNAFIQ... SEBAB AMBIGA YE YANG DULU LU ORANG JILAT... SEKARANG NI TERANG-TERANG DIA NI MEMANG PEROSAK... SEKSUALITI MERDEKA TU DAH MEMANG TERANG-TERANG LUAR TABIE...

KALAU PASAL UMNO... JIBRAUN-JIBRAUN NI MENYALAK MACAM UNGKA... SIAP KATA SANGGUP MATI SYAHID DEMI MELAWAN UMNO... TAPI KERANA AMBIGA SI KAFIR LAKNATULLAH... ERM SENYAP MACAM SIPUT... BARUA LU PAS... ERM SUDAH TENTU ANUAR GERENTI SENYAP.. KALAU DIA BERSUARA DIA KANTOILA.. HUH... EMO GUA HARI NI... DEM...

ps: setakat pemuda pas je bersuara... erm sah bacul la... PAKATAN ROSAK ROSAK.. otak rosak.. jiwa rosak... akal rosak... hati rosak...

melayu-melayu pertualang... wajib ditentang...

Wasiat Raja Haji Fisabilillah kepada Umat MELAYU

Rabu, 2 November 2011

WAHAI PAK JANGOAT.... MANA TOTEMU...


bila melibatkan hal UMNO.. siap naik shiekh.. naik minyak... naik meroyan... naik syahwat.. erk ye ke.. hehe.. tapi kenapa bila ambiga yang dulu dicium tapak kakinya, dan sekarang si ambiga yang disayangi tu adalah mastermind bagi seksualiti merdeka.... wah takkan senyap macam siput sedut kot... mana kejantananmu wahai pak-pak jangoat... kenapa tak membantah kaw-kaw terhadap isu tersebut... kenapa simpan kehensemanmu wahai pak juak-juak pak dongkoi... takut ke.. kalau isu UMNO... perghhhhhh..... belum apa-apa melalak bak beruk makyeh... malu la beb.. cakap berdentam dentum... dah terang-terang seksualiti merdeka tu melampaui batas kalau kita lihat dari segi realiti kemanusiaan... gua cabar wahai pak jangoat sila berdemo dan tunjukkan kegagahan anda pak jangoat...

HALUUUU PAK JANGOAT.... MANA SUARAMU.... MANA KEJANTANANMU... HALUUUU.... DAH HILANG TOTEE KE... WEI MALULAH.. BILA CERAMAH CAKAP BERDENTAM-DENTUM PASAL KEPOWER RANGER NYA PAS... BILA ISU INI LU ORANG SENYAP... NAMPAK SANGAT TOTEE TAKDA LA TU... HAHA.. ALMAKLUMLA MENJADI KELDAI DAP KAFIR LAKNATULLAH MENJADI PERKARA PALING PENTING BAGI PAS... YE TAK... OK.. PAK JANGOAT... SILA TONGGENG... GUA NAK SEPAK... HEHE.. TUIH.. PENGECUT....

Pemuda Pas membantah program Seksualiti Merdeka 2011 yang dijangka dirasmikan Pengerusi Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih 2.0), Datuk S Ambiga minggu depan.

Ketua Pemuda Pas, Nasrudin Hassan berkata, program itu tidak sepatutnya diadakan kerana ia budaya negatif yang tidak membantu perkembangan tamadun manusia.

Seksualiti Merdeka 2011 berupa program tahunan meraikan hak asasi manusia merentasi pelbagai orientasi seksual dan identiti, dianjurkan gabungan pertubuhan bukan kerajaan, artis, aktivis dan individu.

Pengisian program yang diadakan sejak 2008 itu termasuk forum, ceramah, bengkel, pelancaran buku, pameran seni dan persembahan. Bagi edisi tahun ini, ia berlangsung 9 hingga 13 November.

Nasrudin berkata, jika dibiarkan, program berteras perjuangan hak dan kebebasan seksualiti itu boleh merebak dan sukar dibendung.

“Ini yang kita tidak mahu berlaku dalam masyarakat. Ia hanya merosakkan,” katanya.

Menurutnya, pada suatu masa kelak, hal seumpama itu memberi persepsi bahawa sebarang aktiviti seks yang tidak berlandaskan hukum dan norma termasuk homoseksual, diberi pengiktirafan dan diterima oleh rakyat negara ini.

“Ini boleh berlaku atas nama hak asasi manusia. Tujuan penganjur yang berjuang atas nama demokrasi dan hak asasi tidak menghalalkan aktiviti negatif seperti ini diadakan.

“Tidak semua perkara boleh dilakukan atas nama kebebasan kerana perkara yang mendatangkan musibah dan kemudaratan tidak boleh dianjurkan,” katanya.

Nasrudin berkata, bukan Islam sahaja, tetapi semua kepercayaan juga menolak sebarang aktiviti yang tidak bermoral seperti itu.

“Ini kerana hal yang seperti ini bertentangan dengan fitrah manusia,” katanya.

- SINAR HARIAN

ps takkan pemuda pas je melalak.. yang lain mana... mana... tuih...

sebenarnya nuaq....

sanggup pak-pak dongkoi mensuper impose gambar tuannya yang dicintai... walau apa pun nak di kata juak-juak...soalan: bila anuar pergi menunaikan fardhu haji?... kasi tau... bile tahun berapa?... betul ke?.. kamonla... anuar tu boleh ke dipercayai menjaga Islam... erm maleh den nak komen panjang-panjang... PAS IS DEATH

jom kesini

bila dah terlampau hensem sangat kan... dem


selalu sangat kantoi ni, ape punya cyber trooper pakatan la beb... asal buat cerita bohong, dengan secepat kilat kantoinya... haha... apa punya bhagal da.. ni yang dinamakan dah bebal tahap longkang.. bila dah jadi longkang dan segala isu nak fitnah kerajaan menjadi bubur air masak selipar pak jangoat je.. nasihat gua udah-udah le tu membuat fitnah... fitnah tu akan makan diri punya... tapi yang herannya... itulah makanan paling sedap yang selalu juak-juak makan... tu pasal hati busuk... busuk yang bernanah-nanah... asal buka mulut mesti fitnah... loser al the time bebeh... haha...

jom tgk kekantoian malaysiakini

PIS YANG SEMAKIN HILANG ARAH... GILA

NAK TANYA, RAKYAT MELAKA... ANDA RESTUI KE KALAU KM AKAN DATANG NI ADALAH DARI DAP... PAS PAS... KENAPA TERLAMPAU BEBAL SAMPAI TAHAP CIPAN YANG BONTOTNYA BERNANAH HINGGA SANGGUP JUAL APA SAJA DEMI UNDI.... AKU NAK TANYA LAGI... PAS YANG BETUL BANGGANG.... APA INGAT MAIN SUKA-SUKA... JUAL AGAMA BANGSA DEMI CITA-CITA MENJATUHKAN UMNO... SAMPAI TAHAP MACAM TU SEKALI YE... DEMI ALLAH... PAS ADALAH PARTI YANG WAJIB DITENTANG OLEH ORANG ISLAM.... KERANA MENJUAL AGAMA.... MELACURKAN AGAMA....

jom kita tengok keangkuhan pas

Selasa, 1 November 2011

badut sarkis je... biasala..


hehe... malas la pulak aku nak komen lebih-lebih.. kang keldai-keldai jangoat marah hahahahahaha....

balak balak... gondol gondol...


biasalah kerajaan paspis... nak masyuk kita kasi tebang sama balak la... lepas tu sebarkan yang mereka berhemah dalam pengurusan pembalakan dari kerajaan BN terdahulu.. ceh ceh... dah sedut semua hasil bumi... dok meroyan lagi bagus aaa... piirah.. pak dongkoi pak dongkoi ni mana ada otak beb... mereka ni semua iq low class... setakat bagi ceramah terer la... juak-juak sila tonggeng... gua nak sepak hahaha... tuih

jom tengok rakyat kedah dah marah dah ni... huh

pusing punya pusing

dengan KJ pun tak leh lepas.. dah dah nak debat dengan najib... mau terkucil nanti haha...

oh tidak...lagi keluar... ades.. UMNO.. how???


macamana nak dikatakan lagi wahai juak-juak... kerana busuknya otak anda.. dan kehenseman pas yang semakin hari semakin hensem dari karpal singh... juak-juak bergembira dengan pengkhabaran ini... harap juak-juak tarik nafas dalam-dalam... dan duduk di hadapan cermin... dan kata aku bodoh... aku keldai dap.. ok juak-juak buat macam tu ye... hahaha... dan kalau boleh suruh orang sekeliling tempeleng dengan kuatnya untuk menyedarkan juak-juak dari terus di keldaikan oleh dap... ok PAS... PAS IS DEATH...

Berita telah melaporkan bahawa seramai 100 penyokong Pas di Bachok termasuk tujuh pemimpin cawangan keluar parti dan menyatakan sokongan kepada perjuangan UMNO untuk menerajui kembali pentadbiran kerajaan negeri pada pilihan raya umum akan datang.

Mereka menyatakan ikrar tersebut semasa menghadiri sesi penerangan mengenai hala tuju perjuangan UMNO yang disampaikan oleh Pengerusi Perhubungan UMNO negeri, Datuk Seri Mustapa Mohamed di Bachok dua malam lepas.

Sesi penerangan selama hampir dua jam itu berlangsung di kediaman Timbalan Ketua UMNO Bahagian Bachok, Datuk Dr. Ilias Hussain di Kampung Teratak Pulai di sini dan turut dihadiri Ketua UMNO Bahagian itu, Datuk Dr. Awang Adek Hussin.

Ketua kumpulan berkenaan, Ismail Abdul Rahman, 63, dari Kampung Panchor, Gunung berkata, 100 bekas ahli dan penyokong Pas yang hadir pada pertemuan itu adalah ketua keluarga yang akan membawa lebih banyak sokongan kepada UMNO pada pilihan raya akan datang.

p/s- pas udah-udahle tu jadi keldai... asik kena ludah aje.. so baik keluar parti dari menjadi PARTI ANGGUK SAJA..

ai anak-anak cina ni... dia ingat ni hong kong ke...

wah setakat memaki hamun orang melayu.. dalam fb berani la... jangan ingat ni hong kong... yamaka......... melayu rilek je sebab memang tau chirakak anak-anak cina ni berani dalam fb je... biler luar dia menikus.... memang tak nafikan mereka-mereka ni lagi rasist dan teramat rasist... tapi kerana kita ni sentiasa bertolak ansur... mereka anggap kita seperti sampah looser... so tak mengapa... mereka anak-anak cina ni belum tau apa itu tempeleng melayu... ok ok... go on.. sebab pak jangoat dan melayu hampeh ada menjadi keldai dalam pakatan... no hal... kerana namavee... yang konon tak rasist... ok ok... go on.. bagi naik lemak dulu... FIGHTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT THAT BASTARD!!!!!

anak-anak cina belaan DAP..

Isnin, 31 Oktober 2011

agak kurang ajar...


Pas gerenti diam.. gerenti.. aRhh... DAP abang besar dalam pakatan.... jangan kata nak nak tegor malah biarkan ajer... kena ingat... pas hanya jadi keldai... mereka hanya menyalak bukit sekiranya UMNO ni UMNO tu... bila tuannya DAP terang-terang dok menghina, mengkeji... depa akan kata UMNO diam je bila MCA bla bla bla... nak spin saja... nak putar saja... ni si kapal selam ni suka mak bapak dia je dok kata hukum HUDUD nilah tu lah, macam dia lebih tahu pulak... so kita tengok apa pas nak buat... jilat ke atau bantai si oku tu... erm sah-sah ayat biasa yang tuding jari.. UMNO UMNO... tengoklah... PAS IS DEATH

stament karpal yang kurang ajaq...

GEORGE TOWN, 31 Okt 2011 - Pengerusi DAP, Karpal Singh berkata hukum hudud hanya akan menambah bilangan kes jenayah dan bukan mengurangkannya kerana mustahil bagi pendakwa dapat membuktikan kes pendakwaan yang sewajarnya.

Beliau berkata syarat-syarat yang begitu ketat mahukan empat saksi dibawah perlaksanaan hudud bermakna kes jenayah perlu dibuktikan secukupnya tanpa sebarang kesalahan.

Karpal turut menyentuh perlaksanaan hudud adalah bertentangan dengan norma sistem undang-undang jenayah semasa yang hanya memerlukan pendakwa membuktikan kes melampaui keraguan munasabah.

Beliau menambah dibawah undang-undang perlaksanaan hukum hudud, keempat-empat saksi perlu bersih dari sebarang dosa dan mengamalkan ajaran Islam yang sebenar. Karpal turut berkata pihak pendakwaan cukup sukar dalam menyediakan empat saksi bagi membuktikan berlakunya kes zina, sumbang mahram, rogol dan liwat.

“Penjenayah pasti akan memilih hukum hudud kerana mustahil bagi pihak pendakwa mahu membuktikan kes.

“Hudud akan menyebabkan penjenayah bebas dan kes jenayah pasti meningkat," kata Karpal kepada wartwan semasa membuat lawatan di kawasan parlimennya.

Karpal menolak cadangan bahawa undang-undang hudud ciptaan Tuhan bertujuan untuk mencegah jenayah dan menanamkan rasa takut dalam rakyat, dan menyifatkannya sebagai "kesalahfahaman konsep".

Beliau turut merujuk kepada deklarasi Amnesty International, sebuah pertubuhan hak asasi manusia yang mengatakan hukuman mati adalah kejam dan zalim malah mempersoalkan betapa teruknya memotong kaki dan tangan di bawah undang-undang hudud.(KLPOS)

HAI-0 menjadi IMAM...


pemain-pemain NS solat berjemaah...

ISLAM CARA PAS... hebat tak?


nilaikan jelah malas nak komen.. keldai!!!!

PAS SEMAKIN DICINTAI RAKYAT KEDAH... CHANTEKKK


erk kenapa jadi begini.. adakah pas semakin relevan?.. pas yang cakap guna lutuit mana reti jaga amanah rakyat... ni aper cer ni... dei pas.. pi jilat dap puas-puas no.. rakyat dah tak sabo nak tumbangkan parti angguk saja ni... PAS IS DEATH

semuanya disini...

PIS


biasala parti angkuh nak mampos ni... selalu anggap mereka lagi hebat dari orang lain.. lagi hebat dari jebon... so mai je lah tengok ni... mungkin mereka ingat rakyat semakin suka dengan dia... semakin sayang dengan mereka... adakah dengan menjadi balaci dan penjilat dap akan membawa pas dalam kegemilangan.... adakah dengan main hantam saja walau menjual agama, pas anggap segalanya akan berjaya bagi mereka... ai chait poorah... walau mereka canang mereka ni lebih Islam dari orang lain... percayalah pas sampai bila tak kan jadi dominan... erm nak ganti UMNO... erm.. PAS IS DEATH!!!!!!!!!!!!!!!!

klik sini

Ahad, 30 Oktober 2011

mari mari tengok... serius kantoi..habis UMNO



HAHAHAHAAHHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!

wah dap bagusnya...


dah macam samseng peras duit rakyat terang-terang.. tapi pas ikut saja... cilakahai... dap spisis kiasu yang memang nak menghirup darah segar rakyat-rakyat pulau pinang.... harap rakyat pulau pipang sedarlah.. pas dan pkr nak harap depa ni.. kasi jilat bontot la beb... tuih... dem... ass.. habis melayu kena dajal cukup-cukup... yang ada melayu keldai... jamban... hehe...

PAS YANG HENSEM


bila bercakap dia yang lebih... apabila mengutuk dia yang paling hebat tersemburnya air liur... orang lain tak boleh lebih dari mereka.. kalau tak akan dikatakan hampeh... so bila mereka ingat mereka lagi hebat dari dewataraya... maka mereka mengampu kat semua orang yang pas parti yang paling releven abad ini... petuih... nak tanya... hebatnya pas dekat mana ye... keangkuhan pas teserlah dengan mengatakan Dato Ibrahim Ali akan tewas bila bertanding lagi di pasir pas... ok..ok.. kita tunggu je... PAS IS DEATH....

Ahli Parlimen Pasir Mas, Datuk Ibrahim Ali hari ini mengingatkan pemimpin Pas supaya jangan terlalu angkuh dan bongkak dalam politik.

Menurutnya, keangkuhan pemimpin parti itu semakin terserlah sehingga kononnya mampu meramal siapa calon yang akan menang pada pilihan raya umum (PRU) nanti.

"Pada PRU 2004, Pas kata mereka boleh menang besar tetapi (kemudiannya) hanya (menang) nyawa-nyawa ikan dengan dua kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN).

"Selain itu, pada PRU 2008, Pas tidak tahu akan berlakunya tsunami politik. Kalau Pas tahu, mereka tidak akan beri laluan kepada saya," katanya dalam satu kenyataan di sini, hari ini.

Tambah Ibrahim, beliau ingin menasihatkan pemimpin Pas supaya jangan terlalu bongkak dan takbur kerana akhirnya akan terbujur.

"Sama-sama kita tengok, kalau ada umur yang panjang, siapa yang akan terbujur," ujarnya.