Sabtu, 12 November 2011

podah cit punya kiasu...

puaka-puaka ni dengki sebab kedai 1Malaysia popular...
ceh.. berak tak basuh punya kiasu... hehe

lagi dikutuk lagi ramai orang datang la... busuk punya kaki...

bila menjadi pembasuh taik dap ni.. melayu-melayu pkr ke pas ke peduli apa... janji basuhan taik kepada dap tu sebersih-sebersih jamban... mereka ni balaci terhebat menyerang ekonomi orang melayu itu sendiri...

SENANG JE NAK FAHAM OTAK-OTAK BARUA MEREKA NI... SEBAB APA GENTAR DENGAN KEDAI 1 MALAYSIA BEB... SEBAB MEMANG MURAH PUN... PASAL TU LAH MEREKA MEROYAN MACAM KONGKANG DAPAT SHABU... HEHE... so akan timbul isu barang tak berkualiti... barang tak bagus... barang ada racun.. barang ada segalalah yang buruk-buruk yang mereka dok canang... cuba bayang kalau kedai runcit ah keng, atau kedai runcit mutu samy... ada tak mereka check barang-barang tu kata ada masalah macam kedai 1 malaysia... dah tentu la tak sebab...

dap ni memang kalau boleh nak peniaga-peniaga runcit cina yang patut 100% mengawal harga barang di seluruh malaysia... takkan tak heran kot asal gaji kakitangan kerajaan naik je... tak sempat bersin mereka bagi sebarkan kepada semua peruncit, pemborong... naikkan harga barang... fikir sikit melayu... boleh nampak beza kalau anda melayu membeli barang dan kaum mereka membeli barang di kedai-kedai atau kilang-kilang dan pemborong... serius...ada perbezaan harga... teori senang.. melayu beli mereka kaya... sebab kuasa beli adalah kaum bumiputra beb...

ps: apa lagi mereka nak jahanamkan... tapi kena ingat... nak langgar semua bumi bertuah ini... bukan sesenang cucuk pipi ye.. kena ingat... orang-orang melayu dah semakin sedar... pas wajib di tendang... itu saja.. pkr tinggal yang jambu-jambu je keke...

PAKATAN RAKYAT YANG TERLEBIH RAJIN...


adun sri andalas menidoqkan diri masa sidang dun selangor... lalalalala... erm.. aku cilok dekat fb anti dap club... erm mereka tido boleh... bila yb bn yg tertido mereka akan menyalak bukit sampai takde suara... hehe... anda nilaikan.. ye... mungkin penat bekerja agaknya.. kekeke...

Ps: agak-agak dia mimpi apa agaknya ye... haha...

Jumaat, 11 November 2011

INI SALAH UMNO...


erm abe mat shabu... wah makin advance sekarang... kalaulah pemimpin UMNO dalam gambar ni.. aku rasa memang buat kenduri 7 hari 7 malam juak-juak kepala gurga mencaci.. agak-agaknya siap berdemo baring atas highway... hehe... tetapi bila pemimpin mereka yang disanjung... mereka senyap seribu bahasa... dan bersiul-siulan lagu tamil.... kalau kita baling taik pun kat mereka mereka buat bodo je.. sebab pemimpin komunis mereka ni kan power... sendiri lah menilai siapa pas sebenar... ingat keldai ingat pas...

PAS IS DEATH....
PKR LOSER
DAP RASIST...

ps: setakat cakap pung pang pung pang pasal Islam... tetapi melacurkan Islam merekalah number one... shiyal lu pas...

LACURKAN SEMUA DEMI KAFIRKU TERSAYANG... PIS...

sanggup mati demi dap... haram zade...punya penganut pas

sanggup berpanas hujan demi menyokong parti kafir harbi... hantu raya punya manusia

PAK BINGAI YANG BEBAL.. APAKAH BEBAL BIN BONGGOK YANG ANDA LANGSUNG TIDAK FIKIRKAN WALAUPUN ANDA HANYA BERDENDAM DENGAN UMNO... APAKAH ANDA PAK TOTOK GEDEBANG NI BOLEH MENJANJIKAN KUASA ISLAM MENJADI KUAT... ERM... LACUR-LACUR SEMUA DEMI CITA-CITA KE PUTRAJAYA... LACURKAN SEMUA DEMI JILATAN TERHADAP DAP MENJADI IDAMAN PAK TOTOK... ADAKAH GOLONGAN INI WAJIB DI TENTANG KERANA MUNAFIQ?... TUIH MU PAK DONGKOI... TUIH... MEMANG WAJIB... WALAU DENGAN BERKORBAN JIWA DAN RAGA!!... ADAKAH UMAT ISLAM MELAYU GENTAR DENGAN TOTOK NI... OH TIDAK... SEDIKIT SAHAJA MASA... UNTUK DI LUNYAIKAN CUKUP-CUKUP MEREKA INI... MELACURKAN AGAMA...


ps: tergamak menjadi balaci yang kalau anak cucu tahu sungguh memalukan... huh...

Khamis, 10 November 2011

harimau muda dapat pujian.. di fb


semalam pasukan harimau muda membaham thailand dengan jaringan gol 2-1. tahniah sebab permainan mereka cukup cantik.. dan jaringan ke-2 memang terbaik... berikut adalah komen-komen peminat indonesia berkenaan pasukan harimau muda... erm mereka dah gentar beb.. haha...

ps: harimau muda dah buktikan mereka memang terbaik... harap dapat mengekalkan emas bolasepak yang pasukan senior lakukan pada 2009 dulu... bravo... erm pas sokong ke harimau muda... keke.. lalalalala....

PERGH SYOKNYER PEGANG NENEN... YUM YUM.. AUK AUK...

ni beruk suka seks bebas

wah ni mesti spisis beruk yang maju kedepan.. geram punya pasal... dia crett nenen amoi tu... wah... syokla beruk tu... haha.. nak kena saman beruk makyeh ni... kang tak pasal-pasal bapak beruk tu keluar 200k... erk.. cam pernah dengar je 200k ni haha... dem... beruk penang kot haha....

jom kita tengok perabaan nenen gebu tersebut haha...

TAKTIK BOGEL... PERGHHH...


bila rakyat dah semakin meyampah dah dengan pakatan sekarang ni... taktik membogelkan musuh berjalan sudah... erm.. memang cerdik tetapi bila cerdik itu memang menunjukkan banggang sungguh... so nak kata apa lagi dengan pakatan? nak ludah... boleh... nak seipak... boleh... nak tempeleng sudah tentu... tunggu 1 sahaja... pru13 nanti... memang masa tu... harap rakyat-rakyat yang berbulu gile dengan pakatan ni... ajar cukup-cukup ye... ei geram aku... tuih...

yang pas dengan angkuhnya.. belagak siang malam, macam mereka pilihan semua rakyat... pigirah... pkr memang tunggu masa je nak jahanam... dap harap undi orang cina pekong je... maksudnya cina macam dapla... ultra kiasu... yang orang cina berfikir baik dan suka tolong orang tak de de diorang nak undi si dap lahanat tu... so rakyat-rakyat malaysia... terutama Islam melayulah... harap korang terajang jauh-jauh pakatan ni... sebab mereka ni kuat bohong... kalau bohong, bohong yang melantun-lantun oooo... jangan main-main... beware of fuckatan dumb ass...

jom kita tengok apa taktik itu...

Rabu, 9 November 2011

kita boleh ajar cukup-cukup... masalahnya...



dap sekarang ni banyak mainkan sentimen membenci kaum bumiputra... kita boleh tengok masa prn sarawak yang lalu... mereka memang memenangi banyak kerusi dari kalangan orang cina yang mereka hasut... ternyata orang-orang yang berfikir waras, akan berfikir secara rasional mengapa parti jahat ini patut kita terajang jauh-jauh masa pru13 nanti... orang-orang melayu walau anda sedar dan anda faham siapa dap itu... tekadkanlah dalam diri kita ajar cukup-cukup dap ultra kiasu ini sampai mereka ingat sampai bila-bila disini adalah tanah tumpah tok nenek moyang orang melayu...

kalau mereka memalu gendang perang... harap maklum... mereka silap besar... kalau mereka anggap melayu adalah senang diayamkan... mereka silap... kecuali melayu dalam pas je... memang senang diayamkan malah dikeldaikan dengan mudah...

AYUH!! LAWAN TUAN-TUAN, LAWAN... KALAU ADA YANG BARU YANG BEJINAK-JINAK DENGAN MEMBUAT BLOG, AYUH LAKUKAN... KITA GANYANG CUKUP-CUKUP SI KEPARAT YANG MEMANG TERNYATA AKAN MEMUSNAHKAN KUASA ISLAM DI MALAYSIA NANTI.... KITA TELANJANGKAN MEREKA SAMPAI LUMAT....

ps: masalahnya pas menjadi tentera hadapan untuk kafir dap tu... pasal tulah dap banyak lemak... barua lu pas... tuih...

mendidih bila baca di blog GAP ni...

ultra kiasu... nak pupuskan kuasa melayu...


harap sedar dan sedarlah wahai insan bernama Islam Melayu... di tanah ini kamu dilahirkan... di tanah ini juga kamu beranak pinak, di tanah ini juga anda disemadikan kelak... apakah kamu nak lihat bangsa kamu ini di anak tirikan sebaik mungkin... adakah ini keinginan puak totok yang gilerkan kuasa tu (pas le tu).. apakah kamu tergamak nanti anak-anak cucu kamu nanti merempat demi sesuap nasi... tak terfikirkah kamu wahai Melayu... nenek moyang kita bertungkus lumus demi sebuah keamanan yang kita kecapi sekarang... adakah dengan mudah sahaja kita di kotak katikkan oleh bangsa ultra kiasu ini... bangsat... bangsat...

rahsia di sebalik kejahatan ultra kiasu ini dah dipecah lobangkan oleh orang cina dari pkr... erm cina sendiri kata dap ni rasist... so faham-faham la mangkuk ayun pas... sedarlah...

jom kesini

PAS YANG DEWATARAYA....


kalau kita nak tahu mengapa pas itu rosak.. rosak yang rosak... mai kita baca blog ni klik
bercakap orang memang lebih tetapi diri sendiri tak toleh-toleh... dalam menetapkan pendirian... pas sememangnya parti cakap pusing dan pusing sampai pusing menjadi pusing... hehe... bila kata mereka lagi power dari segala power... power yang memang power dari power... power rangers... hehe... dulu kata UMNO macam-macam sekarang mereka lagi teruk dari UMNO... dan memang teruk tu sampai ke tahap bangkai... ai rosak-rosak... tapi masih ramai juga yang tak sedar-sedar tu... tegar benar...

DAH UMNO PULAK... CHIRAKAK LU...


AI.. SENDIRI TAK JAGA MULUT... SENDIRI BAGI STAMENT... SENDIRI YANG MAINKAN ISU RASIST... SENDIRI PUSING SALAHKAN ORANG LAIN YE... KEDAHAK LU TONY PUA... LU MENYALAK SERUPA HANJING LA... SHIYAL...(macam biasa dialoq kl gangster haha) LU TAK KAN TAK TAU YANG PENJAWAT AWAM DI MALAYSIA INI LEBIH KURANG 80% KE 90% ADALAH BUMIPUTRA... YANG LU MEMANDAI-MANDAI CAKAP KURANGKAN PENJAWAT AWAM APEHAL... NAK BAGI YANG KENA BUANG TU MAKAN PASIR... DENGKI KA... YAMAKA.....FUU.... kalau ini hong kong boleh cakap itu macam aaa... salang tebuan jangan di jolok ooo... nanti aa kena singat baru tau... manyak shakit oooo.... maciam bawah ini... mau ka kena singat ini maciam lor... thewww....


ps: macam biasa pas... mentikus je sebab dap adalah abang besar... menyalak dekat UMNO.. pas adalah master...

SYURGA UK


jeng jeng... blog-blog otai-otai dah memalu gendang kepada tuan punya badan rafizi ramli.. hehe... macam dasat je story ni... jeng jeng jeng... tak sonang duduk la ha... haha... apo nak dikato kan ha...

ke sini

pancut awal memanjang.. haha...

gambar hiasan semata-mata

tidak sampai 24 jam dah kantoi menipunyer pun, apa punya milo suam da... cuba baca ayat ni ikut style lelaki lembut boleh? heii... apa niiii... kantoi kantoi... tak pergi sekolah keerrr... buat fitnah pandai... heiii... baik buanglah anu... aww... tak kuase... hehe... jangan lupa angkat tangan sebelah dan kasi lembutkan... hahaha.... pencacai juak-juak.. kerja 24 jam fitnah... fitnah... memang LOSER... PETUIH...

kantoi....

Selasa, 8 November 2011

RASIST!!!.. TAPI KITA MUNGKIN SENYAP JE LA...


bila mereka memalu gendang perang... adakah kita hanya mampu berdiam... hanya mampu berserah sahaja... kalau mereka mencaci dan mengkeji adakah kita hanya mampu senyum sinis dan redha kan sahaja dap ni menjolok sarang tebuan... cis bedebah punya kiasu... untuk undi korang memainkan isu ini ya... ok...

diambil dari fb anti dap club

DAP Rasis Mainkan Isu Sekolah Vernakular,Semai Kebencian Bangsa Cina kepada Kerajaan.

Setiap yang dilakukan oleh BN akan dipandang sebagai satu penindasan,diberi susu,dibalasnya tuba. Begitulah hakikatnya yang berlaku apabila parti rasis chauvanis ultra kiasu cuba meniup sentimen perkauman dengan memainkan isu sekolah cina.

Memainkan isu sekolah vernakular adalah satu lagi agenda DAP dalam meniup sentimen perkauman,membakar api kebencian kononnya sekolah vernakular ditindas walhal jutaan ringgit diberikan oleh kerajaan BN.

Adakah ini satu lagi permainan politik licik,satu pihak menekan kerajaan,satu pihak menyokong dan memujuk kerajaan,yang untung puak rasis chauvanis ultra kiasu tanpa mengira siapa yang menjadi pemerintah.

DAP sudah mula memacu perjuangan rasis melalui pendidikan apabila melancarkan buku "DAP akan Memperjuangkan Hak Pendidikan Cina". Buku ini tidak lain dan tidak bukan hanyalah sebagai kempen politik mereka berasaskan kepada fahaman rasis.

Di waktu ini, kebiadapan DAP dalam mempolitikkan hal yang tidak sepatutnya telah pun berlaku seperti penggunaan bahasa kebangsaan dalam majlis-majlis rasmi dan etika berpakaian untuk Sidang Dewan Undangan Negeri. Kini, pendidikan pula menjadi sasaran mereka supaya lebih ramai golongan rasis akan dilahirkan melalui sekolah rasis mereka iaitu sekolah vernakular.-selanjutnya... klik sini :

Kita boleh lihat satu lagi contoh bagaimana pemimpin DAP memainkan sentimen perkauman,bercakap soal Malaysian Malaysia dan Midle Malaysia tetapi anak mereka tetap bersekolah di SMJKC .


klik selanjutnya


mana reti dia nak hormat...


dap kan parti power.. tu yang pas suka... pas suka sebab dap ni tak reti hormat sesiapa wahhal dengan pas sekalipun... sebab dap menganggap mereka ni dah kongker semua manusia dipelusuk malaysia.. so dia punya langsi kasi tunjukla... pas menikus... mana reti nak tarbiah... tulah dah kata pas bukan nya parti dominan ma... cakap je berani... ceh piirah... ayat biasa kita dengan.. pas dah berjaya mendakwahkan dap... dap lagi Islam dari UMNO... erm ok... nanti kita tengoklah cara pas mau spin demi meyakinkan umat melayu dengan keIslamannya... apa nak jadi... PAS KLUK KLEK... DEMI DAP...

jom kita tengok hidangan arak yang terang-terang free masa rumah terbuka deepavali tronoh

mungkin ada radiasi genetik anak Tun M ini..

aku pun tak faham.. kenapa dia sanggup nak memalukan ayahandanya sendiri... aku pun pelik apa yang ada dalam kepala hotak dia ni... ibarat mengatakan seksualiti merdeka ini patut dan wajib... untuk menjaga hati mereka-mereka yang gay, lesbian, dan segala spisis yang berkaitan seksualiti... yang suka seks dengan binatang, yang suka seks dengan pokok, tanaman.. (ada ke hehe) pun nak hak asasi... dan tak lupa juga yang suka mengumpul spender-spender perempuan atau lelaki inginkan keadilan... itu macamka... gampang tui... memang ada keracunan genetik aku rasa si marina mahathir ni... yang nyata majoriti tidak menyokong dan memang patut diharamkan pun seksualiti merdeka ini... huh...

klik sini...

ps: masa bersih juak-juak kemain puji si marina ni.. hehe.. sekarang dia punya minda sama je macam ambiga..

musuh Islam menyelinap masuk... dengan licik..

kadang-kadang aku tak faham... boleh ke... harus ke... tapi pas kata boleh aje.. cerdik sungguh musuh dalam selimut menunjukkan kebaikan teramat sangat kepada orang Islam kononnya... yelah dah Islam melayulah yang membolehkan mereka terus berkuasa dengan bantuan pas... ooo baguih... bila dah dapat kuasa dominan sok.. haha.. korang tengoklah... pas depa tibai je... bukan nak dengki apa taressa kok ni buat... tapi thah lah... sejak pas berzina dengan dap ni.. dah macam-macam hal semuanya boleh di fatwakan ularmak pas... erm ok...

aku tau mesti ada punya dalam sekelumit hati orang-orang yang ambil daging korban tu... apasal lak dia ni lak yang bagi... huh... kenapa?


tapi semua lupa... si asso ni... dulu masa menang je dekat selangor.. dia buat kenduri.... membabiquekan vavi.. dah lupa.. hehe... dan dia ni juga tak suka tulisan jawi dekat signboard jalan di selangor... katanya olang cina tala faham itu jawi... ingat...



bukan niat nak membenci beb.. tetapi adakah dia ni ikhlas... adakah ini memang taktik yang memang digunapakai oleh dap, sebabnya di singapura dulu pun masa nak dapatkan undi melayu, Lee Kuan Yew siap bersongkok... pergi ke kampung-kampung Melayu... demi apa semua tu.. undi bukan... dan sekarang apa jadi orang Melayu dekat sana... berdehem pun susah...



jadi kalau kita redha kan je.. memang benarlah kata Tun Dr Mahathir... melayu akan hilang kuasa dalam 10 tahun akan datang... ok... mungkin benar... harap kepada semua insan-insan beragama Islam... tekadkan dalam diri... pakatan rakyat sekiranya menang...parti pas memang nyata jadi bola tanggung je... dan paling berkuasa adalah orang bukan Islam... jadi sayonara Islam melayu... sekarang memang tak nampak... bila dah tergadai semua... nak menyesal... erm kirim salam...

PAS BUKAN PARTI DOMINAN... PEROSAK UMMAH JE... DAP MENUNGGU SEMUA ITU MENGGUNAKAN PAS UNTUK APA... UNDI-UNDI DARI MELAYU BODOH YANG BEBAL TAHAP CIPAN... BILA DAH DAPAT SEGALANYA ESOK... KITA TENGOK JELAH PULAU PINANG....

Isnin, 7 November 2011

PAS PENING... HEHE....


macamana pun beb.. mereka-mereka dalam pas dah kena terima kenyataan yang dap lah perosak pas sebenarnya... mereka ni adala duri dalam daging.. padan muka pas.. kawan lagi dengan kafir harbi.. dalam dok puji... dok jilat dok kata dap ni lagi Islam dari UMNO la kononnya... hah terbukti sudah... AGENDA DAP, MEREKA INGIN MENJAHANAMKAN KUASA ISLAM DI MUKA BUMI MALAYSIA INI... ADA FAHAM KA JUAK-JUAK.... DARI DULU PATUT PAS FAHAM... TULAH PERPADUAN TOLAK KO HINA UMNO... KO KEJI PM.. KO CACI ORANG MELAYU... SEDANGKAN KITA NI SAMA KIBLAT... YANG TEGAR-TEGAR TU KEMBALILAH KEPANGKAL JALAN... WALAU UMNO ADA KESALAHANNYA, TETAPI TERUK LAGI PAS LACURKAN AGAMA...

PAS IS DEATH... DAN PAKATAN BOLEH BUNGKUIH DALAM PRU13 NANTI... BYE BYE...

jom kita baca luahan si tuan punya blog tegar pas terhadap dap


pas kata ok je...


malas nak kata apa lagi.. pandai-pandailah menilai.. kadang-kadang musuh Islam tu boleh berlakon jadi baik sangat-sangat... oh lupa pas kata tak dak hai lah... ok.. musuh dalam selimut memang cerdik dalam menikam belakang musuhnya... jaga-jaga...

TOLONG!! TOLONG!! SILA TAHAN GELAK!!!

walau apa anggapan anda... tolong.. tolong jangan gelak... aip... aip... siapa suruh gelak ha... aip.. aip... cbrstwsk%$#@^&* (tahan gelak ni..) hahahahaha... hahahahahaha.... hahahaah... maaflah.. aku dah tak tahan gelak la juga hahahaha... nak menipu pun agak-agak la...

TENGOK KAT BAWAH YE..... DAN TOLONG TAHAN GELAK OK... hehe






















































































ps: ape punya bodohla buat superimpose macam ni bagi orang gelak aje da... hehe.. kalau ada gambar anuar pegi ke Mekah apa salahnya kasi share la.. bukan buat orang gelak bertubi-tubi dengan kebuduhan cybertrooper pakatan ni haha... dem

TERGEMPAR!!! KELUAR LAGI... UMNO camne ni?


BERITA TERGEMPAR... wahai juak-juak ketepet semabok minum todi.... anda di galakkan menempeleng diri anda dengan sepenuh perasaan kerana semua dah makin memuji anda hensem tersangat-sangat kebelakangan ini...hehe, jadi... juak-juak yang paling tegar tu... di harap bergembiralah seadanya... jadi kerana anda juak-juak keparat, manusia-manusia di muka bumi Malaysia ini dah semakin menyampah tahap hardcore dah... kerana keangkuhanmu... juak-juak... makin ramai tak sabar nak lenyek lumat-lumat pru13 nanti... so walau anda berlagak kata anda lagi hebat lagi power bak power rangers... dan mengatakan anda menjadi pilihan rakyat... anda sepatutnya menghantukkan kepala anda di dinding-dinding berdekatan demi membuktikan kehensemanmu wahai juak-juak.. keke... erk lupa sila tonggeng pungkoq sat!!! gua nak terajang seko-seko haha...

jom kita lihat dah makin ramai meninggalkan pas...

UMNO buat lawak?

dah takde idea rasanya mr Anugerah Tuhan ni... baguslah boleh menghiburkan orang... yang dengar gelak siap tepuk perut lagi tahniah hehe....



so semua kemainla gelak macam ni... walau mereka memang tak faham apa yang digelakkan.. hehe


dan bila semua gelak terlebih sangat so... ramai pulak jadi macam ni... otak jadi jem... hehe



belum lagi mr mat shabun buat lawak lagi... mau satu kampung gelak berguling-guling... siap ada yang pengsan bila gelak... jangan main-main oooo hehehe... so yang pasti bila berceramah mereka ni hanya nak menghiburkan orang sebab jaja cerita fitnah je... lepas tu jangan lupa kutip derma ye.... jom kita tengok mat shabun buat lawak spastik..




apamacam terhibur tak... hehe... macam beruk nak mengawan da... keke..

ada ilmu ghaib seko ni haha

adakah bob lokman ada ilmu ghaib... huiyyo... power tu... so kalau nak tau dia ada ilmu hilang menghilang ini... juak-juak gerenti suka sebab ini melambangkan bob adalah berani katanya... berani kerana apa? berani kerana nyorok ke.. kekeke...

jom kesini

alangkah baiknya begini sebenarnya...tetapi


sesungguhnya ada sebenarnya dalam pas yang faham apa itu perpaduan... dan hanya yang fanatik dan lupa daratan sahaja yang tolak mentah-mentah kebaikan sesama Islam... alangkah baiknya jadi begini... dan terbukti sudah ada sebenarnya... InsyaAllah ada penyatuan nanti... Allah lagi maha mengatahui... amin

Ahad, 6 November 2011

dap yang pas sayangi...


kalau diikutkan adakah ini yang pas idam-idamkan... memang melayu di kakikan oleh dap.. tapi pas apa boleh buat merekalah talibarut dap yang menghancurkan melayu... tahniah... sampai bila-bila gua akan ingat kejahatan pakatan haram.... kalau betul nak buang separuh kakitangan kerajaan... kasi cabar sama tony pua buat di negeri pakatan dulu kita tengok hasilnya...... ada berani...?

ke sini

salam aidiladha....

selamat hari raya aidiladha semua.... ;)

ADES... KELUAR LA PULAK.. UMNO UMNO.. HUH


diharap juak-juak bergembira dengan pengkhabaran ini... dan harap melompat riang yang tersangat-sangat tinggi demi menunjukkan kegembiraan juak-juak... tahniah kerana kebebalan dan kebahlolan anda semakin menjadi-jadi sehingga mereka meninggalkan parti angguk saja tu... tak mampu dah nak cakap apa... cuma harap juak-juak canangkan perkara ini kepada juak punya juak... supaya aura keluar parti ini dapat di rasai oleh semua juak-juak tegar sekalian hehe.... sekalung tahniah juak-juak... tepuk tepuk... ya tepuk tepuk... hehe...

klik

ps: sila tonggeng juak-juak gua nak terajang pungkoq korang semua hahaha....