Sabtu, 19 November 2011

MEMANG TESERLAH KELEMBUANNYA...


OK LEMBU... MOOOOOO KAN SI LEMBU INI MOOOOOOOOOOOOOOO.... HEHE... kah kah .. bila lembu-lembu pakatan ini berbicara... keh keh.. jahanam jahanam... semua salah dekat orang lain... orang lain tak betul... salah.. buruk huduh, tapi kehuduhan yang nyata dekat diri sendiri... nak lihat... chait pooorah... itulah pakatan jibraun... tentera-tentera mereka diajar supaya kacau sedikit hal-hal besar... bila kantoi kat mereka hal itu... mereka bantai balik isu lain...selalunya isu yang serius akan kantoi cepat.. itulah puaka-puaka pakatan... syaitan-syaitan memang tidak akan berputus asa... demi menyesatkan manusia... faham-faham sendiri lah ye...

mari baca isu panas... panas...

anjing baka komunis...


ayat power ni..

The choice is yours, you want war, I will give you a war that you will live to regret forever!

mungkin dia nak memalukan YB Zul Nordin... so dia suruh anjing suruhan yang dah pencen menyerang demi tuan tak tahu malu siapa lagi mr anu... itulah cipan-cipan pembangkang yang akan lakukan apa saja... mastermind dia mr anu memang sukakan politik kotor.. sebab senang naik ikut pintu belakang... WE FIGHT... WE ALWAYS FIGHT... KITA LAWAN DAN LAWAN... lawan hingga kita lunyaikan pakatan jibraun pru 13 nanti

anjing pencen
baca seterusnya klik

KECERDIKAN PAKATAN JIBRAUN


AKU KADANG-KADANG PELIK KALAU ORANG TAK BOLEH NAK BEZA SIAPA SYAITAN SEBENAR DALAM REALITI POLITIK SEKARANG NI... SYAITAN-SYAITAN JIBRAUN INI AKAN BUAT APA SAJA DEMI MEMUASKAN NAFSU POLITIK RAKUS YANG MEREKA AMALKAN SEKARANG INI... PAS DAH TUKAR PARTI KAFIR... DAP DAH MEMANG KAFIR... PKR PARTI SONGSANG ELOKLAH TU DIGABUNGKAN... DEMI TUHAN PUJAAN MEREKA ANUAR... NIK AJIZ CAKAP BOLEH LA... DAH NYANYOK DAH ORANG TUA TU... LIM KIT SIANG MAU INI MALAYSIA DICINAKAN... HADI AWANG... PUN SAMA MACAM NIK AJIZ... CAKAP JE... DENGAN KAFIR SENYAP... JADI JIN BISU... TUIH....

nak tahu syaitan jibraun ni memang syaitan jom baca di sini...
kalau termencarut ikut suka korang lah... hehe

ADAKAH KITA BERSEDIA...

dalam perang dunia ke 2 nazi jerman berjaya dalam serangan kilat ke atas negara poland

YUP MUNGKIN MASTERMIND MEREKA.. ANUAR IBRAHIM AKAN MERANCANG SEBAIK MUNGKIN DALAM MEMENANGKAN PAKATAN NAJIS DALAM PRU 13 NANTI... MEMANG BENAR.. ADA STRATEGI SERANG DAN BALUN DIGUNAKAN SUPAYA PIHAK MUSUH TERKAPAI-KAPAI MEMBINA PERTHANAN... INI YANG TERJADI KEPADA BN DALAM ISU KEDAI 1 MALAYSIA, ISU NFC... DAN MUNGKIN ADA ISU LAIN YANG AKAN DI SERANG DALAM MASA TERDEKAT... KEPADA PEJUANG-PEJUANG PRO-BN SEMUA... BERSIAP SEDIALAH... DALAM KITA MENGATUR PERTAHANAN... KITA JUGA SEPATUTNYA MENYERANG BALAS DENGAN MENGLONGLAIKAN GENERAL MEREKA DULU....

SO DENGAR KATA ADA LAGI 35 ISU BESAR YANG MEREKA AKAN BANTAI DEMI MEMENANGI PRU 13 NANTI.... BAHAYA DALAM SERANGAN KILAT INI ADALAH KERANA KITA NANTI TAK MAMPU MENGAWAL PERTAHANAN... SEBABNYA DISERANG KIRI DAN KANAN... ATAS DAN BELAKANG..... AKU SERAHKAN KEPADA OTAI-OTAI BLOGGER MEMAINKAN PERANAN... DAN TAK LUPA JUGA... PEMIMPIN-PEMIMPIN BN YANG BERSIAP SEDIA... KITA HARUS AMBIL TAHU ISU INI WALAU IA NAMPAK TAK ADA APA-APA.... AYUH LAWAN.... SERANG BALAS.....

baca seterusnya...

pas bila ceramah... perghhhhh....

oh dapku.. ku sanggup juai apa saja demi mu...

tahukah anda... kenapa orang datang ceramah-ceramah pas... ramai... hehe.. memanglah ramai sebab yang datang suka dengar orang pas beri ceramah baik punya kerana.. fitnah-fitnah, caci maki... herdik kutuk.. maki balik.. lepas tu ludah-ludah...
jom kita tengok kat bawah ni...





















pergh ramai giler orang datang... semua datang sebab nak tengok hiburan ceramah aje... keke...
dah dah mat shabu... kemain orang terlopong mulut... menitik air liur..

dalam nak habis ceramah 1st round, adegan wajib yang perlu ada...
eh eh... untuk dap pun ada.. cantekkk

pusing keliling kutip mau selori dapat.. tengokla ramai giler orang datang... huiiyoo

kalau mat shabu ceramah ramai... ini pulak ustaz bob... lagi suka la orang dengar sebab yang banyak ayat-ayat badut sarkis... tu yang orang suka tu kekeke..

bob baru mula je... berlori-lori orang datang der.. keke.. hiburan-hiburan...

tengok ramai tu.. tu baru orang, belum jin-jin lagi... lepas dengar-dengar.. buat lawak sikit...
tengokla depa gelak... ha gelak-gelak...

gelak memang pecah perutla.. sebab cerita kartun je dijaja campur fitnah sikit.. hina orang sikit.. wajib ada dalam ceramah-ceramah pas... tu pasal belum apa-apa gelak, gelak... kekeke tapi tula... bila dah terlebih gelak... maka yang datang tu jadi macam ni.....

ingat melayu je kena tipu... cina pun kena tipu... dah-dah tak faham... apa penceramah pas dok pusing cerita... kekeke. lepas nak habis ceramah macam biasala... hehe..

semua keluar kan duit untuk derma jihad dap..ops silap.. jihad paih... cepat cepat.. lalalala
lepas habis sepenuhnya ceramah macam biasa... jangan lupa kira aaa...

huiyoo .. ini kalau hari-hari ceramah ni... jangan kata kapal selam kapal kontena pun kawe boleh beli ni... kayo kayo kayo kayo.... hehehe....

tetapi.. mungkin ramai tak sedar... paih ni mereka cintakan dap lebih dari segalanya... so faham-faham sudahla... pas cuma menjadi tentera balaci untuk kemenangan dap sahaja... masa ceramah memang berdentam-dentum cerita pasal Islam.. tetapi nyatanya.. demi kuasa kafir ajer... itupun ramai tak faham-faham... ai pak jangoat, pak jangoat... nate komodo sungguh otak mereka ni...

yea... yea... suta minang... ini malaysia... kasi dap pigang... hahahahaah... jangan lisau... jangan lisau... maka cina-cina dap bertepuk riang how lenggaaa.... waaa.... ini malaysia kita yang punya lor... hahaha... kasi gilak kasi gilak... itu pun pas tak sedar dari lamunan... kafir berkuasa... siapa merana... ? siapa? habis.. nanti tergadai semua.. bingai...

ps: lu fikirlah sendiri..

HANG TAU APA.. IKUT SAJALAH

$$$$$$$$.. depa apa tau... ini duit untuk kita ke syurga.... mampuih pi lah...

mungkin ini yang dikatakan mb kedah dekat penjilat-penjilat pas... sebab masyuk tu.. peduli apa dengan tanah wakaf tu... kita kalau nak dapat duit banyak... kena cerdik... lantakkan semua... mapuih pi sama umno tu.... itu saja mereka boleh juai apa saja demi $$$ itulah pas... aku pun hairan mana pegi si pembaring atas jalan yang sanggup mapuih demi pasnya... mana.. mana ini hal maruah ISLAM.. TEMPAT ORANG ISLAM BERIBADAH... CHIRAKAK LU PAS... DURJANA SUNGGUH.... PAS SEKARANG DAH JADI PARTI KAFIR AKU RASA... SHIYAL... JUAI SEMUA DEMI $$$.. PERGI BUANG KOPIAH, SERBAN TU.. CAKAP SERUPA JAMBAN CINA....

sebab apa semua marah mai pi tengok ni....

ps: moga Allah melaknat parti angguk saja ni... dan moga Allah memberi hidayah kepada yang sudah memikirkan kebenaran.... tolak parti kafir ini...

Jumaat, 18 November 2011

COW MENGGAA.. ATAU U R COW..


hehe.. tahukah anda ada 3 ekor lembu yang memang lembu tapi tak mengaku pulak jadi lembu.. bila 3 ekor lembu ini membuka mulut dan mengatakan projek NFC adalah projek gagal dan memfitnah katanya lembu yang di ternak itu lembu spisis plastik... jadi bila lembu-lembu ini menjaja cerita... maka cyber terompah mereka dengan pantas menyalak mengatakan ini projek lembu memang out of shadow... nak tahu kenapa 3 ekor lembu ini sangat dengki dengan bisnes dari kalangan bumiputra... sebab suruhan tuannya dap yang sangat hansap dan dengki dengan kejayaan yang akan dicapai dalam projek NFC ini... chirakak lu dap... ini 3 ekor lembu dengar katanya akan disaman oleh National Feedlot Corporation Sdn Bhd (NFC)... BARU 3 EKOR LEMBU INI ADA AKAI... fitnah fitnah... itu je kerja kamu ye lembu... bingai tak sudah pakatan jibraun ni ye...

baca lagi disini
klik

ps: hantu tangkap ini 3 ekor lembu kita buat satey.... hehe...

WAH POPULARLAH KEDAI 1 MALAYSIA... TERBAIK...


terima kasih kepada pakatan jibraun kerana mempromosikan kedai 1 malaysia.. bangga lah dengan korang... cayok cayok...

gambar seksi pas

kaya kaya kaya.... haha. kalau seorang bagi rm10 x datang 10,000 wow!!! kaya la kaya la
kaya la kaya la..

sebab apa kaya.. kasi tengok la kasi tengok la...
kasi tengok bawah la bawah la...

















satu untuk demo, dua untuk kawe, tigo untuk kawe, empat untuk kawe...

derma derma.. siapa belum bagi cepat sikit ok...

lagi la lagi la...

ok bang sila derma ye.. ingat ceramah ni free ke...

psst.. derma please.. oi dengar tak...

kepada yang belum bagi cepat sikit ye..
tuan penceramah nak update berapa dapat ini malam


ps: ada otak pakai, ada mata tengok, ada telingga dengar... ada mulut diam... ada akal fikir...
agak-agak berapa billionkah yang dikutip pas dalam mengadakan ceramah sejak 1990-an sampai sekarang? masyukkkkkkk..... ada audit ke.. keke..

itulah taktikal terbaik

Tahniah sekali lagi kepada harimau muda.. kerana kemenangan 1-0 ke atas indonesia... yup itulah realitinya bola sepak moden.. kepantasan.. bijak mengawal bola... short passing.. dan ketajaman penyudah.. bila pemain-pemain harimau muda dapat menyesuaikan diri dengan provokasi penyokong fanatik indonesia... maka permainan memang menjadi.. so tahniah lagi sekali.. malaysia akan bertemu myanmar dalam perlawanan separuh akhir nanti.. harap dapat mengekalkan emas dalam acara bola sepak di sukan sea kali ini... InsyaAllah...

Jaringan oleh syahrul azwari... terbaik...

Khamis, 17 November 2011

kerajaan selangor semakin jadi nazi..

aku rasa pakatan tau mereka akan jahanam masa pru13 nanti.. asal rakyat dah tahu mereka ni memang jibraun.. so sebelum pru 13 nanti.. mereka pun dengan rakus menodai apa jua yang berkaitan dengan hak-hak bumiputra... nak tahu kerja siapa... kerja mastermind mereka lah dap.. pak turut mereka si mb lembu tu dia peduli apa... janji jual semua aset-aset kerajaan negeri yang penting dan kasi penuh kantung duit.. lepas tu... kita tengok duit tu esok akan kemana nanti... baru 3 tahun mereka cabul semuanya... unisel, yayasan selangor.. pkns.. pasir.. aku seru kepada bumiputra di selangor, lihat dengan mata dan hati... siapa rakus.. siapa yang menolong rakyat... kalau dulu rakkyat hanya membuat undi protes.. dengan bangganya mereka kata sekarang kerajaan selangor lebih baik dari kerajaan dulu... shiyal punya pakatan...

alumni membantah keputusan merobohkan asrama yayasan selangor

agenda mereka licik oooo

kelicikan pakatan memang tidak disangkal lagi... tetapi licik-licik macamana pun... ada jawapan yang mereka pun pening nak pusing lagi... terbaiklah papagomo... so agak-agak la kan ape yang akan di pusing 360 darjah oleh pakatan rakus ni beb... buat lah apa pun... semain hari kekantoian mereka akan di buka satu-satu...

apa itu dakwat kekal

pemimpin pkr minum air??

erm macam biasa ayat akan keluar nanti.. ini adalah super impose yang ingin mengaibkan saya... kui kui... ini adalah bla bla dari umno yang bla bla bla... tak caya tunggu jelah dia punya mulut keluar stament.. keh keh.. apa nak jadi.. bercakap hal orang dia yang lebih... sendiri mau ingat lah ye...

khantoi khantoi

MEREKA AKAN BARING ATAS JALAN LAGI.. HUH


pas kata mereka akan buat bershitty 3.0 sebelum pru13.. erm demo lagi.. kerana tahu mereka nak kalah.. so keluarlah tuntutan jamban untuk kepentingan perut mereka.. cerdik.. cerdik... petuih.. sebenarnya wahai pakatan lahanet... ko tuntut lah ape pun.. RAKYAT NAK AJAR KORANG PADA PRU13 NANTI... ADA FAHAM.... asal tak tuntut semua penyokong bn tak boleh mengundi masa pru13 nanti kah kah kah... tulah bila semakin angkuh cipan-cipan pakatan ni mereka dah mula risau hilang kuasa sebab banyak isu jahanam mereka buat... mendajalkan orang lain pakatan ni memang terer.. sekarang semua dah buka mata... pakatan rakus ini wajib ditumbangkan... tuih tuih..

baca sini

Rabu, 16 November 2011

mana mungkin ini terjadi... PAS TERSENYUM LEBAR!!!


adakah ini petanda rakyat kelantan inginkan perubahan? adakah ini tandanya pas bakal di kuburkan pada pru13 nanti di kelantan... kita tunggu dan lihat.. sebab nyatanya orang-orang kelate inginkan perubahan yang baik demi kesejahteraan kehidupan di dunia dan di akhirat...

ayuh ubah dan tolak pakatan songsang... ayuh tumbangkan pakatan cakap serupa jebon...

jom kesini ingin melihat nik ajiz senyum sokmo...

NAJIB TIKAM ANUAR...


walau diasak dan difitnah oleh tentera lahanet pakatan.. najib orangnya cool.. tetapi anuar mesti pening sebab kenapa dia tak leh popular dari najib sedangkan dia menyerang najib macam-macam... tapi tulah tahap kepintaran emosi najib mengatasi segalanya... sebab apa dok kata macam tu.. pernahkan anuar naik angin semasa wartawan hanya bertanya jam omega... haha... so pintarkah seorang yang berprofil tinggi baru tanya jam omega terus naik angin kekeke...

jom kita tengok kajian terbaru....

PIRAMID MELAYU DIJUMPAI DI JEPUN...

kita yang berbangsa melayu ni pun sanggup nak buang semua... mereka di luar sana mengkaji sejarah lama berkenaan orang melayu... lupa pas bukan suka dengan melayu heheh..

memang hebat laksamana-laksamana dan pahlawan-pahlawan melayu kuno beb... mereka berlayar sampai ke hawaii... jangan terkejut...

baca seterusnya

PEDULI APA SEMUA ITU... 1ST IALAH UMNO...


walau kita tahu.. perpecahan dikalangan umat Islam di Malaysia ini semakin teruk.. dan kerana perpecahan itu dap gelak besar... dan sememangnya pas tahu akan perpecahan itu... walau nyata kuasa orang Islam akan dilunyaikan nanti... sebab kita bakal minoriti.. bagi aku apa-apa terjadi suatu hari nanti... dan sememangnya kita orang melayu tidak ada kuasa lagi... dan merempat di negara sendiri... akan dilipatkan dalam sejarah pertualang agama dan bangsa... pas adalah masternya... walau masa tu pas gelak kerana melumpuhkan UMNO... dan ketawa pecah perut kerana umpan fitnah mereka menjadi mengkhayalkan orang melayu.... sampai satu masa nanti orang melayu ibarat meminta sedekah demi bantuan kepada tuannya dap...

kita memang tak boleh nak cakap... sebab contoh-contoh dah banyak dibuktikan di selangor, penang dan perak... itulah kalau kuasa Islam jadi minoriti disebabkan perpecahan... pas nak kata apa... pas memang dah tahu dah pun... kerana dendam dengan UMNO segalanya no hal untuk di lacurkan... sungguh malang... kerana 500 tahun dahulu empayar melaka jatuh di tangan portugis akibat dari musuh dalam selimut yang menjadi duri dalam daging dan bantuan orang cina yang sememangnya ingin menjatuhkan kerajaan melaka pada ketika itu... dan ini juga akan terjadi pada masa sekarang kerana pertualang-pertualang itu bekerja 24 jam demi meruntuhkan kuasa Islam di bumi Malaysia ini...

bayangkan hinanya... sebab mereka ini berkopiah, berjubah, bertakbir, tetapi menghancurkan kuasa Islam dan melacurkan Islam... sungguh bangsat.. wajib ditentang puak-puak munafiq ini... DEMI ISLAM DAN MELAYU... DENGAN NAMA ALLLAH BERJUANG SAMPAI KETITISAN DARAH TERAKHIR...

baca seterusnya

ps: walau juak-juak tahu akan hal ini tetapi kerana dendam kesumat dan otak dah tak boleh nak fikir mereka kata peduli apa... shiyal lu pas...


Selasa, 15 November 2011

pakatan rakyat berbicara


keh keh keh.. durjana punya fuckatan....

bila bercakap berkenaan kebajikan.. mana pas dan pkr


dalam bercakap berdentam dentum, setakat menjilat dap power sangat.. pas.. mana aura kebajikanmu... takkan nak salahkan UMNO.. lahabau punya pas dan pkr.. kalau boleh ludah berkali-kali di muka pemimpin cakap besar tu.. tuih tuih tuih...

diambil dari anti dap club
Ada orang Melayu tinggal di bawah jambatan Pulau Pinang?


Mana khairat kematian yang dijanjikan oleh kerajaan Pakatan Rakyat Pulau Pinang? Apakah duit RM1000 itu tersangkut dalam poket sapa-sapa? Ini bukan fitnah. Ini cerita benar daripada seorang Ketua Kampung yang tinggal di kawasan Teluk Kumbar. Borang diberikan sudah beberapa bulan yang lalu. Tapi sehingga ke hari ini, duit RM1000 itu masih tak nampak. Bila diminta jumpa dengan pemimpin PKR berkenaan yang sentiasa rapat dengan Penyelaras DUN Bayan Lepas?

Ketua Kampung itu sudah bosan dengan sikap pemimpin kerajaan Pakatan Rakyat. Bercakap gah, bantuan tak seberapa pun. Ramai lagi yang tak dapat. Jika tak ada duit jangan cakap lah. Janji pilihanraya yang dulu pun belum tertunai. Jika begini, apakah pengundi2 perlu beri undi lagi. Kami tertipu kata Ketua Kampung itu. Sejak DAP memerintah, banyak tanah di kampung-kampung Melayu sudah didirikan rumah harga ratus-ratus ribu ringgit. Orang Melayu tak mampu beli tapi kenapa dibina di kampung2 rumah jenis ini.

Mana rumah kos rendah seperti zaman BN memerintah dulu. Ada flat Taman Sahabat, ada flat Sri Gertak Sanggul, Flat Bandar Baru Perda, Flat Taman Emas dan flat Teluk Kumbar dan banyak lagi rumah flat yang tak dapat disebut di sini. Itu semua rumah2 kos rendah yang dibina semasa kerajaan BN dulu.

Kerajaan DAP disokong oleh PAS dan PKR hanya dapat binakan rumah-rumah kos ratusan ribu ringgit untuk orang2 Melayu. Pemaju2 perumahan ketawa besar, kroni2 kerajaan PR ikut tumpang kaya sebab semua untung besar. Yang rugi orang kampung dan orang Melayu, Cina dan India yang miskin. Kira2 10 tahun lagi, akan ada orang Melayu terpaksa tidur dalam kotak2 di bawah jambatan seperti kita lihat di Jakarta dan Medan, Indonesia. Kita teramat amat yakin, suatu masa nanti akan ada si Mamat, Ah Chong dan Ramasamy akan tinggal dalam kotak di bawah Jambatan Pulau Pinang. Sebelum kita jadi seperti itu, marilah kita pastikan kerajaan PR tumbang dalam PRU yang akan datang.

Sokong la DAP lagi !!! Ini lah jadinya jahanam...-Speaker.

bila promo makanan babi macam promo tomyam..


sejak fuckatan dibagi chan 3 tahun lebih diberikan kuasa... dan ternyata di selangor, menteri besarnya saja beragama Islam tetapi yang paling berkuasa siapa lagi dap lah... masalahnya selumber rock mempromo masakan vavi yang nyata memberi kenikmatan kepada cina-cina kiasu memakannya... taktaulah ada kot melayu mencuba menu tu kalau dah di promot sampai macam ni sekali...itulah dap beb... peduli sama Islam melayu jangan risau sebab ini selangor kita pegang ma.. itu ostat-ostat pas kita kakikan saja ma... meleka kildai kita ma... jangan lisau.. itulah terjadi di selangor... KALAU ANDA BERFIKIRAN WARAS... MASA MEREKA BN PEGANG DULU ADA KE PERKARA-PERKARA MACAM INI TERJADI... SEBAB APA TERJADI.. SENANG CERITA... SEBAB MEREKA NI TERUTAMA KIASU DAP SANGAT BESAR KEPALA HOTAK DIORANG... THEW NAKA HAI.

jom kita tengok apa menu vavi tu... dem man

YANG HERANNYA PAS PULAK PIJAK MELAYU.. DEM


apa lagi juak-juak pas oi... setakat cakap pung pam pum pam dok kata pas ganti UMNO.. nak tergelak pun ada shiyal pas ni.. cakap berdentam dentum... seagama sebangsa sendiri kamu sepak terajang ye demi sekelumit kuasa yang kafir akan bagi dekat kamu... memalukan... tuih... bila tuannya dap memberi stament yang memang terang-terang nak melunyaikan melayu... pas buat apa? contoh isu pengurangan penjawat awam, adakah pas memang berniat bersama-sama dengan kiasu tu... menghalang orang melayu jauh kehadapan.. brengset.. maksudnya pas suka bila melayu tergadai semua... pas.. memang parti parasit.. merosakkan.. asal ada kepentingan politik untuk mereka baru terkebil-kebil menyalak.. tetapi isu akidah, seksualiti merdeka... erm.. zip mulut..

ps: pas kalau boleh jual borong kat dap untuk mereka hidup jadi boneka kafir pru nanti..

MAT SABU DIKAKIKAN DI PASIR GUDANG



itu dia general dap aka komunis zaman moden... kalau orang melayu dah benci.. padanla muka ko mat shabu.. walau unit amal pas kononnya sanggup dibarisan hadapan keranamu wahai mat shabu... lagi ramai lagi nak baling kasut je dekat ko.. pengkhianat.... komunis ko puja ye... melayu ko lap pakai kaki je ye... inilah bahananya... AKU SERU KEPADA RAKYAT MALAYSIA TERUTAMA BERBANGSA MELAYU... TOLAK PAS PRU13 NANTI.. MEREKA ADALAH PERTUALANG BAGI SEGALA PERTUALANG.... MEMANG BANGSAT... TUIH... JUAL AGAMA NO HAL.. JILAT DAP SUDAH TENTU... SHIYAL LU PAS...

Isnin, 14 November 2011

PAS PUN SAMA HANSAP DENGAN DAP BEB...


pas pun otak dia sama je macam dap tu...niat nak mengurangkan penjawat awam.. walau nada pas kata tak menyokong.. tetapi ada juga yang menyokong penuh apa yang tony puaka tu punya cadangan.... WAHAI PENJAWAT-PENJAWAT AWAM... KORANG SUKA KER KENA BUANG NANTI BILA PAKATAN CIBAI NI MEMERINTAH... HAHA... PAS NI MEMANG SPISIS BABI BERBULU AYAM BEB... MEREKA NI IBARAT TUBA BAGI ORANG-ORANG MELAYU... SEBAB MEREKA INILAH PEROSAK ISLAM DAN MELAYU... JADI KEPADA SESIAPA YANG ADA OTAK... LU PIKIRLAH SENDIRI....jangan jadi macam pencacai taik mereka ni... ikut ajer... jilat aje.. hisap ajer..

jom kesini

180 MASUK PAS...

WAH SUKA LA TU JUAK-JUAK... SENYUM JAMBAN NAMPAK... ALMAKLUMLA DAH RAMAI ASIK KELUAR-KELUAR... makin seronok juak-juak sekarang ni ye... wah wah... keh keh.. ni mesti juak-juak akan kata.... umno bayar... keh keh...

KENAPA DALAM HARUKAKA TAK KELUAR INI ISU...

pas.. keke.. ko kutuk utusan seks la ni la utusan rasist la... lahanat lu pas... harukaka tu akhbar kartun la ye... keke.. so nak tanya kenapa harukaka tak keluarkan di muka depan akhbar paling ngetop memfitnah orang... ulang balik kenapa dalam harukakakayu tak keluar berita sensasi ini... asal takut ka...

PAS IS DEATH... BYE BYE... juak-juak.. kembalilah kepangkal jalan...

klik sini

15,000 orang datang ceramah PAS BEB.. POWER TU..

ceramah pas di morib mendapat sambutan paling hangat, dikatakan hampir 15,000 orang datang dan memeriahkan ceramah pas... wah lau beb.. kalau seramai itu yang datang gegar lutuit gua wei... siut... kemeriahan ceramah tersebut dimeriahlan dengan kedatangan khalid samad... yang membuatkan hadirin menitik air liur mendengar beliau ceramah... habis habis... adu adu...kalau ente tak percaya ente tengok lah blog yang gua share ni ye... adu adu...

tak caya kliklah baru anda akan terdiam... juak-juak syokla tu .. senyum la tu.. eleh.. suka la tu.. blah la lu juak-juak... tuih... sila ke bawah ye....




















hehehe... juak-juak mai seko-seko tonggeng gua nak sepak seko-seko... hahahaha...

BANJIR TU BN PUNYA PASAL..


kepala hotak la lu pas.. isu banjir pun nak dipolitikkan pulak.. apa punya juak-jauk hantu raya ni... kete hilang salah bn, anak lari rumah salah bn, tercirit-birit salah bn, langgar tiang letrik salah bn, makan tercekik salah bn, seluar terkoyak salah bn, bini kena tempeleng salah bn, terpijak taik salah bn, kene sembelit salah bn, apa lagi agaknya yang semua serbi salah bn, duit hilang salah bn, taler china doll salah bn... ops... hehe... terpicit nenen salah bn... ops lagi... hahahaha...

kalau diikutkan semua berkaitan salah bn... kepala pak juak-juak ni mereka fobia... dengan satu je.. UMNO... BN... hehe... tapi dengan dap mereka jilat baik punya hahaha... dem.. kepala hotak berjambul la pak jangoat... hehe... tuih...

jom kesini

KELUAR KELUAR... HABIS UMNO WEI!!

moga pak dongkoi bergumbira lagi dengan berita ini... tak patut jadi macam ni.. kan mereka kuat.. kuat muhung.... keke.. tahniah kepada fuckatan haram zade... makin kencing melompat-lompat makin ramai yang akan peluk cium dengan parti anda... haha... moga teruskan keangkuhan anda ye wahai juak-juak ketepet... kerana bila anda menunjukkan keangkuhan anda... makin ramai yang akan sayang anda.... ok ok... tarik nafas.....

kesini

Ahad, 13 November 2011

SERIUS GEMPAR.... PM LETAK JAWATAN SEMALAM....

GEMPAR





GEMPAR.....




TERGEMPAR.....





apa kata PAS YANG MACHO TU


so kita tunggu pemimpin-pemimpin tertinggi juak-juak ketempe memberi ulasan... adakah mereka diam.. diam dan diam... adakah mereka bersuara, adakah mereka akan spin mengatakan anuar dibayar UMNO.. kekeke... kita tengok pas ada teloq tak tegur anuar berahi tu kekeke...

ps: apa kata kita gelak je kat juak.. sebab banyak kali dah kena main keh keh keh... itu pun tak sedar-sedar... kah kah...

daplah perosak sebenarnya..


sebenarnya ada ramai orang-orang cina diluar sana yang ada sifat toleransi... cuma yang terpengaruh dengan kiasu dap je jadi kuang ajaq... aku respek dengan jiran yang berbangsa cina di sebelah tuan rumah yang berbangsa melayu ini, dalam kenduri kahwin jiran yang berbangsa melayu, dia benarkan kumpulan kompang bermain di halaman rumah.... kan macam tu bagus... sebenarnya hormat menghormati ni dah lama dah dikalangan rakyat malaysia.. sememangnya dap menghasut orang cina supaya membenci orang melayu... nyatanya pkr dan pas adalah balaci melayu mereka yang rajin mengikut suruhan... siapa abang besar lor...

ps:kumpulan kompang ini pakai baju 1 malaysia tu.. semangat 1 malaysia terbaek!! (gambar diambil di sungai pelek, sepang)