Sabtu, 3 Disember 2011

ANTARA KELDAI DAN PAS...


diakatakan hampir 7000 ore paih sudah meninggalkan parti jilat telur dap tu... 7000 ore di seluruh negara.. dan ramai lagi akan berbuat demikian... InsyaAllah.. dengan pemimpin paih yang agak bebal bin buduh.. dan bila dibantai oleh tpm di Perhimpunan AgungUMNO tempohari, yang mengatakan paih bakal digantikan dengan dap.. maka meroyanlah mereka yang tegar-tegar tu dengan menggigil badan menahan amarah hehe.. baru tau.. rakyat dah sedar beb.. apa itu intan apa itu permata... dan paling memeningkan kepala hangguk juak-juak sekarang ialah rating harukakayu daily dah jatuh merundum... kehilangan pembaca anggaran 100k sehari... senang je.. kalau dah hari-hari makanannya fitnah, caci, maki, jilat, sedut, kutuk dan sebagainya... orang naik jelek beb... dan keegoaan mat shabun mengiktiraf komunis sebagai pejuang negara... lagi ramai pengikut paih berbulu... geram dan rasa terhina dengan kevavian mulut mat sabun itu.. bukan dikalangan ahli paih malah seluruh rakyat malaysia rasa nak pijak je si mangkuk ayun seko tu...

pesanlah kepada yang susah nak sedar tu wahai ahli paih... paih sekarang merosakkan dan tiada hala tuju... dan sentiasa menjilat tulur abang besar mereka dap tu.. kembalilah kepangkal jalan demi kekuatan UMMAH, kekuatan ISLAM... jangan hanya tuding jari dekat UMNO, UMNO.. sebab musuh dalam selimut sebenar paih adalah dap yang ultra kiasu...rasist dan anti Islam... berhati-hatilah...

KLIK untuk baca seterusnya...

abe bobby di rasuah.. wah.. power ni


abe bobby kata ada 2 orang menteri nak merasuah dia... hak hak hak hak... agak-gak korang percaya ke beb.. haha... dia buat dah.. abe bobby.. kalau dah tak da idea pun jangan buat cerita bodo la.. kalau benar ada menteri nak merasuah abe bobbyek sila berikan nama pak menteri tu.. kan dah bagi tau.. makin teruk dah sakit otak abe bobby ni... dia siapa dalam paih yang sanggup pak menteri dalam UMNO nak bagi dia duit lawok spastik sungguh...

abe bob abe bob.. dah teruk beno deme ni dok memfitnah.. ye.. hehe.. kadang-kadang lawak spastik yang melampaui batas le abe bob.. dulu dok kata orang johor murtad, la ni dok kata orang nak merasuah dia pulok... hehe... macam-macam... ingat bea bob, fitnah tu kalau dah jadi makanan hari-hari... tak kemana kita.. Allah melihat kita... so berpada-padalah dalam membuat cerita... kalau cerita betul tak pe ini cerita dongeng...

baca seterusnya

Jumaat, 2 Disember 2011

OH MB... TERGAGAP LE LAGI GAMAKNYA...

banjir di kajang air naik sampai 1 meter perghhhh

mungkin ini ujian Allah untuk menguji hambanya.. banjir di Kajang... setahu aku, kali ni banjir agak teruk... erm, kalau di perintah bn dulu.. mulut longkang cipan paih akan cakap apa beb.. ini adalah balasan Allah kepada pemerintah yang kejam... sekarang Allah nak uji pulak dengan banjir ini supaya anda melihat dengan mata hati.. bukan ke si mb gagap ni batalkan projek tebatan banjir canal city... bila dah terkena... nak salahkan siapa... nak salahkan umno... cuba korang tengok pulak nanti di jangka selangor dan kl akan mengalami krisis air pada 2014... mb gagap ni buat bodo je beb.. dah kena sok... sendiri mau ingat..

ada mata tengok, ada telingga dengar, ada mulut diam, di selangor pusat-pusat maksiat tumbuh macam cendawan... dah-dah di kajang ni... dap punya kepala kedai-kedai melayu kasi lunyai, tempat maksiat kasi open table.. pusat-pusat urut kalau nak dapat amoi-amoi gebu dipersilakanlah ke bandar, pekan yang dibawah jajahan dap.. yb-yb melayu pakatan dekat selangor ni dah kena blow job... tu pasal mb dia tergagap-gagap... dah-dah paih... erm kalau buat ceramah dekat tempat aku memang aku baling kasut.... tengok lah... cibek... habuk pun takdak... tuih... pakatan jahanam...



erk mb oh mb.. makin poning kepalo kau...

ps: pakatan dengan slumber akan cakap ini adalah sabotaj dari bn... kepala hangguk kau pakatan jibraun... TOLAK PAKATAN SYAITAN RAKYAT MAKMUR!!!

oh abe bobby...


makin hari makin lancang mulut abe bob seko ni hehe.. tapi tulah sejak 2 3 menjak menjadi ostad paih ni.. mulut abe bob udah tak de insurans dah.. kalau dia kata dulu dia dah insaf kerana kerajaan barisan nasional yang mengkhayalkan dia... dan dia lupa tanggungjawab dia sebagai bapa.. erm.. dia salahkan kerajaan... dan dia pun mengikut ajaran pas.. hehe.. tapikan ramai orang dah insaf dan bertaubat tak payah masuk pas pun dah betul-betul insaf... rilek je tak bagi tau orang pun.. hehe.. macam-macam abe bob ni... dah dah dia ada keluar stament yang katanya rakyat johor yang bekerja di singapura adalah murtad... wah wah.. dia tau semua lah.. orang lain banyak dosa dia tau, orang lain murtad pun dia tau dia ada deria ke 6 lah... power siut... dan kerana dia masuk ajaran pas tak semena-mena dia terus orang panggil ostad... terbaik lah abe bob.. lama-lama abe bob seko ni dok canang cerita bukan-bukan.. lama-lama orang akan kata abe bob ada masalah otak.. siapa susah? mereka dan keluarga mereka juga susah abe bobby...

jom baca seterusnya...

ps: 1 ayat jer nak kobarkan kat abe bob.. taubat nasuha je... pas parti politik.. erk lupa undi paih konferm masuk syurga da... ai macam-macam perangai pala hotak berjambul pentabsub paih...

dap pulak merajuk...


BERBULU JUGA SI LIM KIT SIANG YE... TPM bantai tempoh hari.. yang memang nyata dap ganti paih dan sememangnya anti Islam... panas berbulu dia.. haha.. baru tau.. lek aa.. apa bikin mau marah-marah.. betui apa.. dap adalah parti paling rasist di Malaysia ma... parti ultra kiasu yang inginkan negara rupublik... ada faham.. tindak tanduk dap memang nyata anti kepada Islam dan Melayu... ada faham? orang melayu dah mula sedar dan nak tanya sama LKS.. apa lu punya anak sudah buat sama orang melayu di Penang ma.. melayu sana jadi bulian kerajaan anak lu tau ka... india pun sama jadi mangsa ludahan kerajaan anak lu sekarang... orang melayu berniaga kasi roboh semua kedai, apa melayu mau makan... chirakak... walau orang paih yang bodoh piang menjilat dap.. ramai dah makin hilang kepercayaan sama pas dan pkr.. kerana biarkan sahaja melayu dibuli di penang terang-terang..

melayu dah mula sedar!! Islam diperlekeh, Islam dipermainkan... Islam di kotak katikkan... pas.. apa bikin... pkr apa bikin... jilat jilat itu je kerja mereka... masa untuk mengatakan MALAY POWER!!! ISLAM MEGAH!!!

HARUKAKA DAILY MENCANAK NAIK


wah wah syioklah para juak-juak dikatakan rating harukaka daily semakin menaik? betul ke? hak hak hak.. naik ke kekeke.. kepada juak-juak anda harus terima hakikat yang portal busuk ini menjaja cerita basi dan fitnah.. dan lama-lama orang yang baca naik menyampah tiada perkembangan minda.. di katakan harukaka daily mengalami penurunan pembaca sehingga 100,000 orang sehari... itu mesej jelas nak bagi tau la.. cyber troopers bn telah membuatkan harukaka daily semakin busuk dan berbau taik... lagi berbululah juak-juak ye.. pesan gua.. buatlah fitnah lagi, buatlah.. sampai satu masa memang kena lunyai... contoh terdekat apa terjadi dengan harukaka daily... PAS IS DEATH

baca seterusnya

Khamis, 1 Disember 2011

lembu lembu terkincit.. haha

hehe.. saifuddin jerawat batu akan terkincit.. terkucil, ter ter lah dengan geng-geng bahalol mereka tu... chirakak lumbu pkr ni, kalau dok fitnah, perghhh hebat, dari dok fitnah bukan-bukan sebelum entea semua di silambam oleh ds shahrizat nanti, baik mengaku je yang anda semua ni kaki menjaja fitnah, ada faham jibraun..

polis dah beri stament dah...

Siasatan polis sehingga hari ini tidak menemui sebarang unsur pecah amanah dan penyelewengan berhubung isu Pusat Fidlot Nasional (NFC) dan pembelian kondominium mewah di One Menerung, Bangsar yang dikaitkan dengan keluarga seorang menteri Kabinet.

Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Seri Khalid Abu Bakar, berkata sehingga hari ini, 74 individu kecuali Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil sudah dipanggil untuk membantu siasatan.

Bagaimanapun, Khalid berkata, Shahrizat boleh dipanggil pada bila-bila masa jika terdapat keperluan.

Beliau berkata demikian pada majlis pelancaran rondaan bersama Polis Diraja Malaysia (PDRM) dan Angkatan Tentera Malaysia (ATM), di bawah Strategi Gelombang Biru Kebangsaan di Taman Bukit Rahman Putra, Sungai Buloh tadi.

sumber klik

ps: kalau bangsat itu pkr, kalau chirakak itu paih, kalau ya ma ka chow hai itu dap... shiyal punya pakatan.. tuih

ALERT!! ALERT!! KUNTILANAK JUNIOR TERLEPAS..

wah wah.. mana tak tumpah kuah kalau tak ke nasi ye tak.. kekeke.. punya power dia ni mengutuk UMNO... perghh.. ada chan jadi YB ni... inilah junior mak lampir zuraidah... mulut boleh tahan.. hak hak hak.. makan bontot ayam banyak sangat ni kekeke... laki pun takut nak dekat ooo.. kekeke... PKR mengamalkan sentimen kebencian meluap-luap kepada UMNO... good.. sebab lagi banyak anda bagi aura negative.. lagi ramai yang naik menyampah dengan pkr.. hehe.. teruskan...

jom kita tengok kesowhaian mulut jibraun ni hehe... dem...


ps: ada lagi orang nak sokong pkr ni beb.. kekekeke...

BILA MATA MEMANDANG TUBUH....

wah.. semakin dashyat penangan ostad-ostad paih ni.. kemain.. itulah orang cakap.. dek kerana nafsu.. apa saja boleh torbu janji lepasan niat tu ada la sikit-sikit... bibit maksiat tu gerenti ada... walau anda alim macamanapun, syaitan cucuk baik punya untuk mengkhayalkan anda dengan nikmatnya maksiat... dem... tetapi kadang-kadang persepsi kita, oh orang tu berserban, berjubah, terer bercakap, terer berhujah, dan tanpa usul periksa kita terus percaya dan terus angguk kepala, walau kadang-kadang apa yang dia kata ada tak betulnya...

jom kita tgk sikit apa yang ostad dan ustazah ni dok sembang... siap kata scan-scan lagi ahaks..... rosak-rosak...huh





jom ke sini klik

PS: ostad paih ni geram dengan bini orang je.. chait..

ibrahim ali bantai anuar ibrahim...


Letihlah dengan dia ni. Habis orang letih dengan kawan kita ini. Bila hendak insaf dan sedar pun saya tidak tahu.

Sebut Libya, tengok dia hendak bandingkan kenapa kebangkitan rakyat Libya..Ini kerana ditekan, dizalimi, begitu begini, begitu begini.

Kalau ada kezaliman di Libya, Muammar Gaddafi dengan rakyatnya, biar rakyat dialah urus. Selesai. Ini apa yang NATO masuk campur ini? Yang kita menentang NATO masuk campur. NATO ini pembelakang Amerika.

Memanglah Ketua Pembangkang pun Amerika di belakang. [Ketawa]

baca seterusnya
klik sini

ps: biasalah anuar.. dia cakap aje.. poorah..

SEMBOYAN PERANG TELAH BERBUNYI....



sebut pasal lembu..


juak-juak pakatan asik memainkan isu lembu.. tak kering idea mereka memainkan walau apa perkataan sekalipun mesti ada lembu... tetapi kan kita yang boleh berfikir.. dan waras.. agak-agak siapa yang dilembukan oleh kaum yang suka menglembukan orang.. hehe... kita kena ingat lembu sebenar adalah 3 ekor lembu daging pkr yang brengset tu, cyber terompah dan juak-juak paih, pkr sah di lembukan oleh dap.. supaya terlaksalah mereka dalam menjahanamkan syarikat milik bumiputra... so tahniah lembu-lembu melayu pakatan kerana anda memang senang di lembukan oleh dap.. hehe.. itupun tak sedo-sedo lagi... cit

ps: dalam sebut lembu-lembu melayu pas dan pkr memang terserlah menglembukan diri kepada dap.. haha.. tahniah ye... populer lembu...

MAT LAMPIR KENA PIJAK... BARU TAU

apa ingat wanita umno senang di ayam-ayamkan wahai zuraidah mat lampir... bangsat..!! kau jolok sarang tebuan... kau sendiri mau ingat... apa ingat cara kau wahai zuraidah power sangat dengan fitnah yang memang pakatan suka... fitnah jahat!!

ds sharizat mengatakan dia tak takut dengan fitnah pembangkang... terbaik... ingat wahai melayu.. kita sebagai orang Islam wajib lawan habis-habisan munafiqun jibraun yang ada dalam pakatan... mereka adalah syaitan yang makanannya adalah fitnah... tu pasal ramai jadi ngok dengan cerita fitnah dari mereka... BANGKIT DAN LAWAN... LAWAN SEHINGGA MENANG....!!!





WE FIGHT TO THE END...
WE FIGHT THIS BATTLE FOR OUR RELIGION,
OUR COUNTRY, WE FIGHT... WE FIGHT... LAWAN SEHINGGA MEREKA TAHU KITA GAGAH.. LAWAN SEHINGGA MEREKA INGAT AKAN KEUNGGULAN KITA.... AYUH BANGKIT DAN LAWAN....!!!!!


diambil dari filem 300 yang brutal...

ps: melayu tak pupus di bumi sendiri...

Rabu, 30 November 2011

DAP GARU BONTOT... PAS HANTUK KEPALA.. STRESS

pas kena tibai dengan TAN SRI MUHYIDDIN YASSIN, baru rasa, biar rakyat tahu, siapa pas sebenarnya... hanya menggunakan agama demi undi, lagi sekali undi.... apa semua boleh jual demi sekelumit kuasa yang di ludah dap... dan secepat mungkin pas jilat kerana kuasa dari kafir itu adalah paling terbaik... pas rosak otak... rosak semuanya... kalau juak-juak dah mula sedar.. keluar dan jauhkan diri dari pas.. kerana pas menyesatkan... sesat, rosak, jahanam....

PAS MERAJUK...

itu matlamat paih


wah pegang lilin lagi terbaek... ajaran baru ke?

“Pemimpin DAP berceramah, penyokong Pas bertakbir. Tetapi apabila Pas menyebut tentang Negara Islam, pemimpin DAP lah yang pertama sekali mengecam Pas. Dan apabila dikecam, Pas diam seribu bahasa. Apa maknanya ini?”, katanya semasa merasmikan serentak perhimpunan agung pergerakan Wanita, Pemuda dan Puteri UMNO 2011 di Dewan Merdeka, Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) malam tadi.


ps: ada otak fikirkanlah secara rasional.. dan pas yang kita tahu dah rosak dan busuk ibarat bangkai hanyut didalam sungai... pemimpin-pemimpin mereka dayus... tulur tak de... cakap saje hebat... kalau mereka buat ceramah, korang baling kasut... ok..

baca seterusnya
klik

KENAPA PAIH TAK BOLEH BUAT APA-APA

anda tahu kenapa paih kalau dap sound je terus senyap... hehe.. agak-agak paih memang kena buli rasanya dengan rakan-rakan pakatan... almaklumlah paih bukan kuat mana pun, cuma terer cakap merapu ajer.. paih... oh paih...

nak tengok juga? jenis bulian yang paih kena... patutla senyap dan punyalah menggigil dengan dap... hahaha...

sila lah ke bawah ye... lalalalalalala

































ps: hehe.. bulian mesra.. sebenarnya kekeke

Selasa, 29 November 2011

“Menunjangi Survival Bangsa : Suatu Jihad” – Tan Sri Muhyiddin

kesatuan kita ibarat pepatah melayu,

BULAT AIR KERANA PEMBETUNG

BULAT MANUSIA KERANA MUAFAKAT

KATA SEIA KATA SEPAKAT

SETUJU PENDIRIAN SETUJU SEPENDAPAT

KATA DIBULATI KATA BERTEPATI

JANJI TERMATERI, KEJAYAAN DINIKMATI

baca seterusnya disini


WE FIGHT WE FIGHT...


BANTAI DAP SAMPAI LUNYAIIIII... DAP ADALAH PARTI PALING RASIST DI DALAM MALAYSIA... KITA LAWAN LAWAN SAMA DAP LAKNATULLAH WAHAI UMAT MELAYU.....

DAP INGINKAN NEGARA REPUBLIK.... MEREKA INGINKAN MELAYU DIHAMBAKAN... WAHAI UMAT ISLAM MELAYU... INGAT TU.... INGAT KAMU HARUS LAWAN DAN JAHANAMKAN DAP RASIST INI.... JANGAN BIARKAN MEREKA MENJAHANAMKAN KUASA MELAYU.... INGAT INGAT WAHAI MELAYU.... INGAT........

FIGHTTTTTTTTTTT!!!!!

UMMI HAFILDA AJAK NUAQ BERTUMBUK...


syabas ummi hafilda.. walau anda difitnah dan dicaci oleh pencacai anauq, anda tetap mantain dan dan anda tetap rilek.. dan yang tak rilek-rilek nampaknya si anauq la.. asik cari isu yang panas untuk mempopularkan dia balik... ceh.. pigidah anuaq.. ummi hafilda akan melancarkan laman portal yang akan memstalet dahi pakatan jibraun semua... baru depa tau.. belagak sangat... tuih...

Ummi Hafilda lancar portal ‘panas’

KUALA LUMPUR 28 Nov. – Adik Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Ummi Hafilda Ali akan melancarkan sebuah laman portal yang disifatkannya paling panas pernah diwujudkan di negara ini.

Ahli perniagaan itu berkata,

laman web di alamat www.hafildafamous.com itu diwujudkan sempena memeriahkan Perhimpunan Agung UMNO 2011 yang akan berlangsung esok hingga 3 Disember ini.

“Idea ini timbul apabila blog saya, Srikandi 7 berjaya mencatatkan jumlah pengunjung seramai 600,000 orang dalam masa tiga minggu selepas dilancarkan Februari lalu.

“Tambahan pula, setiap kali saya mengadakan ceramah politik di seluruh negara, sekurang-kurangnya lebih 2,000 orang menghadirinya,” ujarnya ketika menghubungi Utusan Malaysia hari ini.

Ummi Hafilda mengakui beliau menggunakan populariti itu untuk mewujudkan laman portal tersebut yang didakwa akan membongkar lebih banyak rahsia pemimpin pembangkang terutama perihal 3A iaitu Anwar, Azmin dan Azizah (Datuk Seri Anwar Ibrahim, Azmin Ali dan Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail).

“Menerusi portal itu nanti, lebih banyak ‘bom nuklear’ yang bakal meletus mengoyakkan topeng drama lakonan tiga serangkai itu. Masyarakat perlu kenal watak sebenar di sebalik topeng 3A itu,” ujarnya yang mendakwa bakal mencipta gelombang baru dalam dunia politik tanah air menerusi ceramahnya.

Tambah beliau, selain hal ehwal politik semasa, laman portalnya itu juga akan dimuatkan dengan pelbagai maklumat terutama mengenai rangkaian perniagaan global seperti yang ditawarkan oleh portal popular, www.alibaba.com.

Bukan itu sahaja, beliau turut mengumumkan akan menerbitkan tiga majalah iaitu Hafilda Prestige (isu politik), Hafilda Deco (hiasan dalaman) dan Resipi Glam Hafilda (masakan) dalam masa terdekat.

utusan online
klik

ps: dalam hati anuaq mesti ada kata.. lanciau tul!! hahaha.. tak caya tanya anauq.. hehe.. jangan mara aaaa.. nanti kena jual...

HABIS UMNO


sambutan hambar... PAU!! habislah... kepada juak-juak terutama paih.. bergembiralah anda dengan ini story ini.. harap anda jangan terover lompat pulak ye.. ok lek lek...

jeng jeng jeng lek paih... kontrol penafasan mu juak-juak... erk


ps: amacam juak-juak ada ok ker.. nak penadol... hak hak hak hak hak...

NIK AZIZ KATA......



wah kemain ini orang tua.. biarlah di berimiginasi... yang penting dia bukan Tuhan nak tentukan manusia macamana... dia sendiri pun kena cermin diri sendiri.. sesat-sesat umno yang di kobarkan orang tua ni.. tak de teruk yang parti dia sailangkan rakyat sendiri dekat kelantan tu... air disana dengar cerita macam air kopi.. so tak payah beli kopi hanya tadah dekat paip.. perghh... sesat-sesat umno lah kan.. tak macam parti kebanggaan orang tua ni paih... menjadi pak turut kapior laknatullah... sanggup menjual kalimah Allah... sanggup menjadi tentera paling hadapan kepada ambiga.. baguih... parti orang tua ni jugalah yang sekarang ni membolehkan dirobohkan madrasah di kedah.. siap kata ok sebab nak buat shopping compleks.. wah power lah parti orang tua tu.. terbaik lah paih... jadi paih memang tak sesat walau ramai pengikut mereka pening sebenarnya dengan pemimpin mereka yang jadi syaitan bisu bila hal-hal Islam di usik kapior... good paih.. good..

Isnin, 28 November 2011

KONGRES PKR MENJADI KONGESTAN...


hak hak.. kata ada sampai 200,000 perwakilan pkr yang dikatakan power sepower ranger itu.. hak hak... datang hanya 2000 je kikiki... kata nak ganti bn.. kalau dikumpul-kumpul seluruh malaysia pun hanya 2000 aje yang datang... hak hak hak...

memang tak baik gelakkan... tapi apa kata kita gelak kan aje biar mereka rasa betapa peritnya hati bila di kutuk hahahahahahaha... kakakakakaka... lantaklah... dengar cerita masa kongres tu asik-asik nama umno keluar.. kenapa la fobia beno dengar umno.. kiri kanan umno.. sikit-sikit umno.. ooh ikut tuan dia la nuaq sikit-sikit umno.. hahahaha...

PKR INI MACAMKA MAU GANTI BN... KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH... kalau boleh sambung je la kekekekekekekekeke... hehehehehehe... suka hati la bior mereka rasa, belagak benar pakatan sekarang ni.. angkuh tak kena tempat... cakap kemain beso... berjanji macam-macam... tapi habuk pun tarak... hak hak hak hak tuih...

jom baca seterusnya kenapa mereka fail... klik

SUKA HATI MAK PAK DIA JE..

dalam kepala hotak adun dap.. sesiapa kawen dengan warga asing.. patut kena halau dari Malaysia.. ohh. macam tu... kalau kawen dengan orang singapore camne.. ada berani lu halau? kalau kawen dengan orang dari tanah besar china ada berani lu halau.. sebab warna kulit ini adun dap.. otak dia macam nazi... dem.. menghina orang kerana warna kulit..


ps: siapa rasist beb.. bukan ke dap laknatullah...

PKR KATA WIFI FREE...


ai ce ce.. janji lagi ye.. bagus.. tahun depan tu bila ek. bulan berapa.. maksudnya tahun-tahun depan ke.. atau depan-depan tahun... janji yang dulu tu agak-agak dah tunaikan ke.. setakat ayor free dan rm100 untuk warga emas.. erm.. aku tak pasti wifi free ni menjadi kenyataan... tak pastilah kalau ini taktik untuk pkr dalam mengula-gulakan rakyat selangor.. tunggu jelah... free yang macamana agak-agaknya yang mb khalid gagap ni kobarkan... tunggu... haha..

ps: ini taktik anuar.. baguih otak mu anuar.. makin khayal la pencinta-pecinta mu nauq bewak...

IYO.. KONO DAFTAR.. BARU DAPEK


ayat senang je.. nak bantu warga emas tak payah de nak soh daftar-daftar.. tak payah nak nyusahkan warga emas dok kena naik tingkat 1 pejabat adun tuk dapatkan rm100 demi bershopping... nak tolong buatlah cara tolong., semua warga emas dah dapat ke? belum tentu semua dapat... sebab ada komplen juga dari erea kawasan aku.. orang-orang pakatan jibraun ni pilih bulu juga nak bagi daftar.. ai kata nak tolong.. main pilih kasih pulak..

ps: apa kata pakatan jibraun pergi rumah ke rumah daftarkan warga emas.. kata simpan $$$ selangor banyak.. masyuk.. ape lagi... keje mudah pun tak leh nak buat ke.. poorah..

Ahad, 27 November 2011

belajar lagi.. MALAYSIA BOLEH


banyak yang perlu di perbaharui.. taktikal.. mental.. dalam bolasepak moden.. speed, ball control, defend,stamina dan paling penting banyakkan player striker yang tahu tugas di depan gol.. pemain tengah yg macam nazmi iaitu mengawal bahagian tengah dengan klass tersendiri... dan paling penting kesefahaman pemain.. jadikan contoh player2 jepun, korea, taktikal mereka mmg jauh meninggalkan kita.. so harap kita belajar dari mereka.. belum terlambat.. kita ada banyak player2 yang hebat.. cuma perlu didik dengan jitu.. itu saja..

go harimau malaya.. never give up....

pas suka melayu dihina.. terbaek!!

oh lupa pas mana suka dengan melayu.. tetapi.. bila nak undi dia nak undi melayu.. dan bila kiasu-kisau dap dengan slumber menghina mb perak ds zambry sebagai hitam... erm makin naik lemak ye cina kiasu komunis ni.. kalau nak nak harapkan melayu paih.. mereka ni semua dah di blow job oleh dap... harap anda sedarlah wahai bumiputra sekalian... ini belum control malaysia lagi.. silap haribulan kutuk, keji.. makanan hari-hari orang kita sok.. baguihlah.. lagi sekali nak bagi tau.. paih suka melayu dihina... suka benor dia tengok kaum lain hinakan bangsanya sendiri... oh lupa paih bukan suka dengan melayu... lupa la...

kepada yang ada otak.. silap haribulan cina-cina dap ini mengina agama kita pun paih kata no hal.. pikirkan lah.. kalau ada otak.. silap hari bulan paih kata.. dap ini adalah parti paling Islamik dan tak rasist sekali di dunia.. mana tau paih semua boleh.. oh lupa paih kerap di blow job sehingga air nikmat mereka meleleh menitik-nitik demi menunjukkkan blow job dap itu paling nikmat dan paling syiok mereka hadapi... ohh patutla.. gila dah paih...



ps: kalau tak syaitan bukan paih namanya.. ingat tu.. so sebarkan.. ye.. chirakak lu paih.. tuih

HADIS BARU DARI JUAK-JUAK PALING HENSEM


KALAU ANDA ORANG YANG WARAS.. KALAU ANDA ORANG YANG CERDIK.. MANUSIA INI HARUS DIKATAKAN APA SEBENARNYA.. SESAT? LEMAH/TAKDA IMAN? TAKSUB MELAMPAUI BATAS? DAH KENA NASI NGENGKRONG NIKKY AJIZ? SAJA NAK GLAMOUR? SYIAH? KALAU DIIKUTKAN ANDA PANDAI-PANDAILAH MENTAFSIRKAN SENDIRI YE KEBANGGANGGAN MANUSIA INI... INGAT YE KALAU TAK BEBAL BUKAN PAS, DAN BEBAL ITU MEMANG PAS... PAS IS DEATH...!!!

ps: dah tahap kronik dah pengikut ajaran sesat pas sekarang.. ibarat tak dapat candu, maka merapulah mereka setiap hari... tahniah....!!!

PAS CARUTKAN DAP.. JANGAN MAIN-MAIN...

betul ke berani orang tua tu nak bantai dap.. hehe.. betul ke.. ait leh percaya ke.. kang kang berdehem itu kiasu kang.. baru tau...

kali ini LKS pulak malu-malu kucin dengan nik aziz.. hehe...

takpun betul ka ada tulur macam ada bawah ni.. betul ke pas berani dengan dap.. haha... tulur ada ka.. keke.. tulur berapa biji mau.. hak hak...


ps: bila dengan umno tertanggal kain pun tak sedar.. tapi kalau dengan dap... pijak semut pun tak mati kekeke.. pas pas... nate bewak..