Sabtu, 17 Disember 2011

sialan



aku rasa baik semua malaun ni tak payah pi belajar dah. mengabih kan boreh je.. apa kata pi masuk parti pkr atau pas... mana tau leh dapat jadi yb terhormat.. dari dok menyalak tak tentu pasal.. dan memalukan golongan mahasiswa... baik jibraun-jibraun ni berenti dari belajar..tak payah la nak tunjuk hebat dan nak tunjukkan hak bersuara anda tu power kepala bana.. bodoh.. siapa ajar korang tak hormati pemimpin.. aku rasa golongan ni memang kaki isap kote lah.. ye lah kaki sailang jubur.. tu pasal tak reti nak hormat pemimpin.. nak tau siapa ajar jadi kurang ajar macam ni... fahamp-faham jela.. mereka ingat nak langgar negara ni macam depa langgar negara mesir... ai chait poorah...dapat kepala seko memang gua hauk dengan kasut.. cibai...

LANGSUIR PUN DAH TAK TAHAN DENGAN PAIH.. hehehe


adakah persatuan- persatuan langsuir dalam pemberontakan terhadap kerajaan paih di kedah.. keke.. jangan mara aa nanti kena juai.. lalalalala

Misteri lembaga putih dipercayai langsuir yang dilaporkan sering bertenggek di atas paip air di jalan masuk ke Taman Kulim Perdana terjawab apabila imej objek putih yang sedang terbang berjaya dirakamkan Sinar Harian kira-kira jam 2.45 pagi semalam.
Sebelum ini, Sinar Harian dimaklumkan orang ramai mengenai kewujudan makhluk itu dan ia sering ditemui berterbangan sekitar kawasan ladang kelapa sawit berdekatan sebelum bertenggek di atas paip air.
Ketika imej berkenaan dirakam, keadaan di sekitar kawasan itu gelap dan hujan renyai.
Sebelum penggambaran dibuat, perkhidmatan pengamal perubatan tradisional terdiri dalam kalangan masyarakat Melayu dan Cina turut digunakan untuk memastikan lembaga yang selama ini menghantui tempat itu dirakamkan.
Selain kemenyan dan setanggi, beberapa peralatan lain turut digunakan. Malah, pengamal perubatan Cina yang hanya mahu dikenal sebagai Tan turut menjalankan upacara pemujaan di lokasi terbabit dan ini adalah hari ketiga cubaan untuk merakamkan imej lembaga itu.
Sebelum imej berjaya dirakamkan, terdapat beberapa gangguan berlaku seperti salakan anjing yang kuat dan sayup serta bau bunga kemboja yang sering ditemui di tanah perkuburan.
Perasaan seram sejuk semakin kuat dan menyebabkan dua daripada empat orang yang berada di lokasi mengambil keputusan untuk beredar dari kawasan itu.
Daripada pengamatan dibuat pada imej lembaga berkenaan, ia tidak bermata dan badannya putih seakan-akan dibalut dengan sesuatu.
Ketika rakaman dibuat, lembaga itu terbang dengan keadaan mukanya menghadap ke hadapan di belakang wartawan Sinar Harian yang sedang duduk di tepi pembahagi jalan.
Seorang pengamal perubatan tradisional Melayu yang dikenal dengan nama Rosli berkata, terdapat lima lembaga sekitar kawasan itu dan imej yang berjaya dirakamkan adalah yang ketiga.
Menurutnya, sebelum ini, pokok besar dan hutan tebal di sekitar kawasan itu menjadi tempat tinggal mereka, tetapi setelah ia diteroka bagi tujuan pembangunan, makhluk ini terus mendiami tapak lamanya.
“Makhluk halus, jin, iblis dan syaitan memang wujud dan kita harus mempercayainya. Mereka muncul setelah diseru dan dipuja.
“Kita boleh berkomunikasi dengan mereka jika kita mempelajari ilmu tertentu. Selain itu, makhluk ini turut mengenali dan akan membenci individu yang tahu asal-usul mereka,” katanya. - SH

1200 sertai pas.. abis abis...

ades ades... enggak tahu nak katanya apa... berserah saja.. hehe..

120 penyokong PAS di Bachok sertai UMNO
BACHOK: Seramai 120 penyokong PAS di Kampung Beoh di sini mengumumkan mereka secara beramai-ramai keluar parti itu dan berhasrat menubuhkan cawangan baru UMNO di kampung berkenaan, hari ini.
Borang penyertaan mereka diserahkan ketua kumpulan berkenaan Mohd Nor Jusoh, 54, kepada Ketua UMNO Bahagian Bachok, Datuk Dr Awang Adek Hussin dengan disaksikan hampir 300 penduduk setempat.
"Dulu, saya menyokong PAS 100 peratus kerana terpengaruh dengan dasar Islamnya tapi dukacita kerana PAS hanya menjadikan Islam sebagai slogan semata-mata," kata Mohd Nor kepada pemberita selepas menyerahkan borang berkenaan.
Beliau berkata, penyertaannya dalam UMNO kerana inginkan perubahan memandangkan PAS ternyata gagal melakukannya walaupun diberi peluang memerintah Kelantan hampir 22 tahun.
Mohd Nor berkata, ramai lagi individu akan mengikuti jejak kumpulan itu.
Sementara itu, Awang Adek berkata permohonan mereka akan diproses segera bagi membolehkan mereka menubuhkan cawangan baru yang diberi nama cawangan UMNO Redang.
Ia bakal menjadikan jumlah cawangan dalam bahagian itu 151 buah. - BERNAMA

ps: pas dah nak mapuh dah...

Jumaat, 16 Disember 2011

pas kata mereka paling power...


pas dah kasi tukar kepada negara berkebajikan... dan mengaku di hanjengkan oleh dap.. mengaku jo lah... hehe... bila berjanji bulan dan bintang, sampai yang dengar khayal dengan janji yang di buat... tetapi selalunya hanya janji je... cakap saje.. tak percaya ke... hehe.. semua dah terkena.. tapi juak-juak buat-buat bodo saje sebab mereka dah tekad... walau ape terjadi... umno harus di tewaskan.. hehe.... lantak ko lah pas... ingat pas ingatlah tipu..

dan kalau anda nak tahu pakatan jibraun di sokong penuh oleh... sila lihat di bawah ye...













































itulah rakan-rakan mereka tu pasal macam haram seko-seko punya perangai keke

ni bukan haprak.. tapi ni babi!!!


kalau ye nak kawen dengan binatang sekalipun apedal ko nak pakai baju MELAYU.. kepala bana punya manusia... kalau betul kau gay pun pegi mampus la.. tapi yang dok mandai-mandai nak tunjukkan ko ni spisis gay malaysia la kononnya... bangsat bangsat... siapa mak bapa dia ni.. memalukan la wei.. babi tul...

baca dan carutlah dem klik

USTAZ NASHA - PAS KENA SAKIT SAWAN SEKARANG!!

pas sekarang agak pelik, perangai mereka bukan menunjukkan mereka parti Islam tetapi parti hentam saja.. maksudnya mana-mana yang ada berkepentingan untuk undi.. kita up.. itu cara pas sekarang... mungkin mengalami sakit sawan yang dijangkiti dari dap dan pkr... hehe... ustaz nasharuddin mat isa percaya minda songsang yang pas bawa sekarang adalah demi undi survival semata-mata dan bukan untuk memperjuangkan Islam... banyak contoh pas semakin jauh dengan perjuangan Islam dan semakin hanyut di buai untuk ke putrajaya... hehe.. biasala ustaz, dah dah mat shabu naik jadi orang paling power dalam pas...

geng-geng ulama dalam pas semua kena tendang.. yang naik semua kaki ngidam harta dunia... so faham-faham je lah... kan hadi awang siap mengaku yang pas memang di perkudakan oleh dap... so apa mau kata lagi... rosak le sampai ke usus... jadi pesan lah kepada semua... tinggalkan pas.. rosak dah.. rosak yang dashyat... tunggu nak runtuh je... bye bye... yang still menyalak demi dap tu bukan apa.. terpaksa.. ye lah takkan nak tunjuk down depan pengikut ma... kena tunjuk strong sikit.. haha.. tapi dalam hati menyelirat dok kata... habis pas pru13 nanti... keh keh keh....

PAS KATA KEGAGALAN MEREKA DISEBABKAN UMNO


ai pok nik.. gapo dio ni.. hok kelate ni dah 21 tahun demo dok perintah.. ape kemakmuran yang demo bagi dekat rakyat kelate pok nik... erm.. kalau sendiri punya negeri pun payah dah nak cakap.. hanya nak salahkan orang saja.. bagi orang lain je lah.. memimpin.. kalau pentabsub-pentabsub paih ni anggap tak ngape pok nik ok je jaga kelate... ok.. itu sebahagian kamu yang lain.? sampai bila isu air nak selesai.. nak salahkan umno lagi alahai... dalam kehebatan seorang pemimpin Islam.. kena buatkan segalanya terbaik untuk rakyat... ini dengar cerita masjid 1 je boleh buat... dan alasan pentabsub pas... masjid bukan ukuran dalam pembangunan Islam.. erk... dan ini fakta.. hiv di kelantan adalah paling tertinggi kalau nak dibandingkan dengan negeri-negeri yang lain... aduhai.... aduhai....

lantak lah pas.. bongkak benor korang ni...

Pembangunan Rancangan Rumah Awam Kos Rendah (RAKR) di Kelantan yang menerima peruntukan sejumlah RM19 juta dibawah RMKe-9 didapati mengalami kelemahan pengurusan.

Melalui peruntukan RM19 juta itu kerajaan Negeri merancang membina tujuh projek RAKR melibatkan 838 unit rumah.

Laporan Ketua Audit Negara 2010 dengan pengauditan dijalankan September hingga Disember, menyatakan pengurusan RAKR tidak memuaskan dan mengalami kelemahan, walaupun sejumlah RM8.33 juta dibelanjakan sehingga akhir tahun lalu.

Pengauditan ditumpukan kepada tiga lokasi iaitu Bandar Jeli, Gaal di Pasir Puteh dan Gunong di Bachol.

Antara kelemahan tersebut:

* Dalam tempoh RMKe-9 tiada langsung projek RAKR dibina sebagaimana yang dirancang.

* Pembinaan projek sambungan RMKe-8 secara usaha sama melibatkan dua blok pangsapuri yang mempunyai 160 RAKR tidak dapat disiapkan dalam tempoh yang ditetapkan.

* Sebanyak 56 daripada 100 unit rumah yang dibina di RAKR Gaal, Pasir Puteh belum dapat dijual walaupun projek tersebut siap tahun 2007.

* Sehingga akhir tahun 2010, tunggakan ansuran sewa beli dan sewa rumah berjumlah RM9.40 juta.

* Seramai 56 pembeli belum menjelaskan bayaran pembelian rumah secara terus berjumlah RM2.45 juta walaupun rumah tersebut diduduki/diserah kunci melebihi setahun.

Laporan itu turut menyatakan sepanjang tempoh perlaksanaan RAKR Kelantan (1976-2010) sebanyak 4,768 unit rumah dibina oleh kerajaan Negeri.

Daripada jumlah itu sebanyak 3,746 unit dibina untuk jualan secara sewa beli, 778 unit untuk jualan terus manakala 244 unit lagi untuk disewa.

Selain itu sebanyak 160 unit lagi sedang dalam pembinaan secara usaha sama antara kerajaan Negeri dengan pihak swasta.

Projek ini dibangunkan di Wakaf Mek Zainab, Kota Bharu yang merupakan projek sambungan RMKe-8.

Audit turut memberi pandangan bahawa kelemahan perancangan menyebabkan pelaksanaan projek RAKR di Kelantan tidak dapat dilaksanakan.

Kegagalan Kerajaan Negeri membina rumah sebagaimana yang dirancang menyebabkan rakyat memerlukan rumah kos rendah tidak dapat memilikinya terutama bagi 1,913 pemohon yang berdaftar dalam SPT sehingga akhir tahun 2010.-FMTa

ANAK IKAN? konspirasi UMNO?

anak ikan si elli wong.. erk

hutan belantara dapat di rakam.. masalah moral dia ditutup rapi sebab muslimat pas dah ampunkan dosa dia... hek eleh... dan kerana lelaki inilah elli wongi menjadi ketepet disebabkan malu... dengan tersebarnya gambar-gambar tumbuhan segar (segar ke hek hek) dan sepatutnya dia wajib meletak jawatan sebagai exco bukit lanjan.... tetapi anuar kata eleh no hal lah mau kover hal tu... dan sampai lani dia rilek je.. sebab masalah moral dia tak berdentum... cis.. tetapi ketua wanita umno, syarizat abd jalil yang tak terlibat dengan nfc orang dok fitnah dia dan ada juga dalam kalangan dalam umno nak suruh dia letak jawatan... kalau nak dibezakan si elli wongi ni lagi la dasat kantoinya tapi rilek je... pehal..? why? sebab wanita besi umno tu mempunyai pengikut yang hardcore... so pakatan melihat nak longlaikan satu pasukan bedal kepala dia dulu... oh.. itu macam...
sumber my MyMassa

ps: kalau mr anuar ibrahim yang terang-terang muka dia dalam video baik punya pun dia rilek je. ramai pulak orang jilat giler-giler dekat dia... apa nak buat.. sebab orang kita ni mudah menerima kejahatan dari kebaikan...

IKAN DI JUAL IKAN DAH MATI!!!


KEDAI IKAN RAKYAT 1 MALAYSIA TELAHPUN BEROPERASI DI SETIAWANGSA... SAMBUTAN SANGAT MENGGALAKKAN... DAN MAKIN FENIN LAH SI JIBRAUN PAKATAN YANG MANGKUK AYUN MENGATAKAN BARANG-BARANG DI KEDAI RUNCIT 1 MALAYSIA TIDAK BERKUALITI BARU BARU INI... ERM... DAN SEKARANG DENGAN WUJUDNYA KIR1M APAKAH ONAR YANG MEREKA NAK BUAT.... APA AGAKNYA....

ADAKAH MEREKA AKAN KATA
-IKAN DI JUAL IKAN YANG DAH LEMAS
-ADAKAH MEREKA AKAN KATA IKAN YANG DIJUAL IKAN DITANGKAP 2 TAHUN LEPAS
-ADAKAH MEREKA AKAN KATA IKAN YANG DIJUAL IKAN SAKIT
-ADAKAH MEREKA AKAN KATA IKAN YANG DIJUAL IKAN PLASTIK...

dan kalau ada komplen pun kita tunggu jelah.. kalau mereka komplen dan buat lagi terbaik tak ngaper beb.. ini komplen-komplen dan fitnah lepas kantoi apa mereka cakap tak betul senyap seribu bahasa.... chirakak.. dah macam parasit... puih..

Khamis, 15 Disember 2011

mungkin terdesak.. dan mungkin mati idea...

baca harukaka boleh buat otak jadi kecik ooo hehe

risalah menghasut le tu.. poorah...

kalau tengok cara paih.. mereka gunakan cara risalah untuk menghasut orang ramai... dan mengikut strategi pengiklanan la cara risalah ini boleh mendatangkan hasil dalam 2-5% sales.. sekiranya edaran sesuatu tempat dalam 10,000 contohnya, mungkin dalam 100 or 200 melekat membeli... maksudnya cara paih ni untuk menarik pengundi putrajaya menyokong mereka... so kepada yang berkaitan ambil perhatian... sebab cara ini walau dianggap kuno.. dan lama.. masih berkesan untuk mengkhayalkan penjawat awam yang jenis main ikut saja.... hati-hati...

walau cara penerangan aku agak pening sikit.. senang saje.. kenapa risalah-risalah masih digunakan oleh syarikat-syarikat besar... sebab momentum dia sentiasa ada... sama juga paih... oleh kerana mereka tau ramai dikalangan orang melayu dah kurang memberi sokongan kepada mereka... cara begini boleh bagi impak dekat mereka... kalau paih keluarkan kos untuk print dalam 100,000 risalah.. maksudnya dalam 5-10% ada membacanya... waduh ini jadi kongkreng beb... dashyat cara paih ek sebab ada dana mau printing banyak gile... kalau kos sampai 20k pun apa de hal.. depa banyak duit ma... hehe.. duit derma ceramah... hehe...

ps: umno putrajaya jangan ambil mudah cara ini.. benda mudah yang kita anggap tu lah yang rosakkan semua nanti... hati-hati...

PEMUDA PAIH BUAT GOLONGAN PENTABSUB DAP GARU KETIAK...!!!

tahniah ustaz nasaruddin tantawi kerana menyokong hassan ali... maka menyirap tahap ungka lah puak-puak pentabsub di dalam paih hehe... hehe khalid samad ketab gigi, hadi awang tertanggal serban.. nik ajiz tersembur gigi palsu... dan meroyan tahap dewalah para pengikut tabsub dan penjilat dap... hehe...

WHAT...!!!!! 1000 JE DATANG??

15,000 orang datang menyambut pm kita ds najib, di klang malam tadi.. makin pening la dap.. sebab apa pening.. pening sebab orang cina sikit demi sedikit kembali kepada bn.. walau bukan 100%.. tetapi impak macam ni buatkan dap garu kepala la juga.... haha... pas kata eleh setakat 15,000 bolehla.. pas boleh kumpul 100,000 orang tau... erk ye ke pas.. hehe... dap kata mari kita buat pulak di klang.. ceramah... pas kata ok je bos... hehe

seterusnya... klik

ps: pakatan nak cari isu besar lagi ooo... jaga-jaga semua...

warga FELDA membelasah ANAK



baru tau.. ini baru betul peneroka yang tahu pahit maung dan ikhlasnya FELDA membantu mereka dari susah ke senang... yang selalu dok kritik dan dok cari pasal adalah spisis yang malas nak bekerja dan berubah, sentiasa mencari salah orang lain... tu pasal pembangkang ambil peluang menghasut peneroka yang malas ni membuat onar terhadap FELDA.. tetapi si penghasut ni bebal.. kalau menghasut dan buat lagi baik dari FELDA ok lagi... tetapi hanya menepek taik ke muka-muka peneroka yang dok kena hasut tu macam semalam tu.. politik je lebih beb... so siapa yang malu.. mereka dan keluarga mereka juga yang malu.. sungguh kemaluan.. dem..


Cubaan PAS menerusi Persatuan Anak Peneroka Kebangsaan (ANAK) untuk kacau FELDA menjelang penyenaraian FELDA Global Venture Holdings (FGVH) petang Selasa lalu mendapat tindak balas.Tengahari Khamis lebih 700 wakil peneroka seluruh negara,belia FELDA ,Perkasa dan lain-lain mengadakan perhimpunan aman depan Wisma FELDA di Kuala Lumpur untuk menyatakan sokongan kepada kerajaan dan Pengerusi FELDA Tan Sri Isa Samad.

ps: pas ni dah mati kutu beb nak cari isu.. so parasit ni akan cari masalah untuk mengenyangkan mereka juga mendapat undi.. bangsat kan.. tu le pasal.. pas nate bewok

UMNO YANG JANJI?

rakyat punya percayakan depa, kereta mewah yang mereka
idamkan... kerja? habuk pun takdak!!

itulah munafiq tahap teratas yang ada di dalam paih... paih yang kita kenal hanya pandai bercakap-cakap... dan cakap.. bila dah banyak cakap... maka cakap pun jadi pusing... tapi pemimpin depa peduli apa dengan hal rakyat... peduli apa.. sebab ayat mereka senang saja... dah rakyat memilih depa.. kerajaan paih adalah paling terpower dalam mana-mana kerajaan yang ada di dunia... hehe.. poorah.. dengan dap kecuit teloq no... cakap saja... pigidah... ini yang rakyat perlu tahu.. keharam zade an punya pemimpin paih... rosak... kuat bohong... gila harta dunia... dok kutuk umno pelbagai versi ada... tetapi... mereka sendiri ada berjuta sel busuk yang kalau bau serius anda akan pengsan... serius busuk... membusukkan... dem..

mana janji manismu wahai paih... mana?

* Janji memberi elaun kepada tok imam dan bilal masjid. Sampai sekarang belum beri.

* Janji untuk menubuhkan Institusi Ar-Rahn untuk golongan berpendapatan rendah. Sampai sekarang belum tubuh.

* Janji hendak tambah hasil penternak keli di bawah projek Kedah Agro. Sampai sekarang masih rugi.

* Janji ada Dana Teroka untuk peniaga Bumiputera. Sampai sekarang tidak tahu siapa yang dapat dana tersebut.

* Janji kemungkinan untuk menurunkan caj air demi kebajikan rakyat. Apa yang berlaku ialah rakyat kena bayar bil air di pejabat SADA sahaja. Juga masalah kekurangan air di Universiti Utara Malaysia (UUM) dan kadar caj air yang berbeza-beza di Kulim High Tech.

* Janji hendak beri perlindungan Takaful kepada warga emas tanpa mengira kaum. Sampai sekarang belum beri.

* Janji hendak membina kemudahan sukan khusus untuk wanita. Sampai sekarang belum bina.

* Janji hendak tingkat aktiviti pelancongan. Yang berlaku adalah kemerosotan pelancong dari luar yang berkunjung ke negeri Kedah.

* Janji henda beri cuti edah selama 30 hari kepada wanita yang kematian suami dan 14 hari untuk suami kematian isteri. Sampai sekarang belum ada berita.

nak tahu lagi jom baca disini klik

Rabu, 14 Disember 2011

WHAT THE FAK.....


kejadahnya ni... bhagal... termencarut aku membacanya... kata ada berbillion untung pelaburan di negeri pentadbiran pakatan jibraun.. mana pergi duit tu... chirakak... anak haram tui lah...

ps: dah dah duit BR1M juga depa mau sebat untuk dana pilihanraya.. binawe binawe syaitan-syaitan ni...

yb zulkifli bagi fliying kick dekat pas...

"Dengan terbitnya dokumen Negara Islam ini akan terjawablah segala tohmahan dan fitnah yang ditaburkan oleh musuh-musuh PAS kononnya PAS tidak akan menubuhkan Negara Islam; malah pernah dikatakan bahawa seluruh ahli-ahli PAS tidak pernah berniat sedikit pun untuk menubuhkan Negara Islam.

Sesungguhnya kewajipan menegakkan Negara Islam adalah sama penting dengan kewajipan melaksanakan ibadat-ibadat wajib yang lain berpandukan kaedah fiqh yang ma'ruf".

itu adalah kata-kata candu yang di buat oleh pemimpin pas demi menegakkan negara Islam sebelum mengawan dengan puak kafirun.. bayangkan kata-kata itu membuatkan para juak-juak mendengarnya menitik air liur beb... tetapi apakan daya... itu semua menjadi sejarah...

dan dengan slumber rocknya demi menjaga puak ultra kiasu yang dicintai... haji hadi awang mengungkap kata-kata di bawah ini....

"Kita mulakan dengan perlaksanaan negara kebajikan, itu (negara kebajikan) ada dalam Quran. Dia (Al Quran) tak sebut Negara Islam, dia (Al Quran) sebut Negara Kebajikan!!!".

ramailah juak-juak yang garu kepala dengan spin 360 darjah pas, tetapi mereka berkata... peduli apa semua tu.. janji umno patut kalahkan... ai itu je.. ai sanggup buang semua kerana nak umno di tumbangkan... janji candu lagi... kepala bana... tul....

sebagai umat Islam sampai bila nak kena kincing? nak tanya juga dekat juak-juak sampai bila nak jilat dap laknatullah tu... ceciter ceciter... demn...

jom kita baca yb zul bagi silambam afrika dekat pas... amek ko paih amek ko...
klik sini

BR1M MAKHRUH.. ATAU HARAM..?


cuma entea semua baca apa yang di tulis oleh balaci fuckatan jibraun.. hak hak.. bila kata vuduh, ana rasa memang vuduh.. menjadi tak tintu hala.. di sebabkan BR1M yang kerajaan bagi kepada rakyat yang pendapatannya kurang dari rm3000 isi rumah... hak hak.. vila vuduh melantun-lantun.. kita yang boleh fikir secara cirdik.. akan kata da.. ada juga manusia otakknya di letakkan di buntut la.. kelakar la kelakar la... vaca la vaca la... hehe..

sember rakan blooger klik

ps: semakin meroyan tahap ke 18 dah malaun-malaun pakatan sekarang... kekeke... pelawok pelawok.. keke..

PKR... keluar aja..


lagi keluar pkr.. ketua cabang parti keadilan rakyat (pkr) Lim Boo Chang, telah mengeluarkan dirinya dari parti rakus dan menyertai gerakan... dah tentu dia boleh fikir kenapa dia harus keluar dari parti yang rosak akhlak ni... dia boleh berfikir mana baik dan mana buruk... tetapi yang still lagi mengikut pkr tu.. mungkin ada permasalahan pemikiran rasional kot...

Ketua Cabang Parti Keadilan Rakyat (PKR), Lim Boo Chang mengumumkan beliau keluar daripada parti itu berkuatkuasa serta-merta dan menyertai parti Gerakan Rakyat Malaysia (GERAKAN).

Boo Chang berkata, beliau keluar daripada PKR selepas hilang keyakinan terhadap parti itu yang gagal menepati janjinya untuk mereformasikan rakyat, persaingan sesama sendiri yang melampau dan tindakan parti yang sering mengenepikan ahlinya.

Dalam sidang media sebentar tadi, Boo Chang juga mengumumkan peletakan jawatan sebagai Ahli majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP).

Beliau yang merupakan Ketua PKR Bahagian Bukit Gelugor, kembali menyertai Gerakan yang pernah dianggotainya selama 15 tahun, iaitu daripada 1984 hingga 1999.

Surat perletakan jawatan dan keluar partinya itu diserahkan kepada presiden PKR, Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.

Menurut Lim, beliau pada mulanya tertarik dengan agenda pembaharuan PKR tetapi selepas tiga tahun, beliau mula hilang keyakinan kerana parti berkenaan gagal menunaikan janji-janjinya.

"Konflik antara anggota berterusan, jadi dengan hati yang berat, saya letak jawatan,” katanya.

ps: kalau keluar parti, biasa kita dengar, tak pas pkr, dap coming soon.. sebab rakyat dah buka mata chirakahai pakatan..

6 JAHANAM....

ketua pemuda umno,khairy jamaluddin menyampaikan ucapan dasar sayap parti,
membuat analogi polemik pembangkang dengan 6 jahanam... di PAU 2011 baru-baru ini

mengapa 6 jahanam.. kerana mereka, iaitu pakatan jibraun memang jahanam dan rakus mengejar kuasa... mereka menuduh pelbagai tohmahan kepada umno kerana mereka idamkan sangat putrajaya tu.. sampai sekarang dalam pakatan sendiri tak tau siapa PM sekiranyan mereka menang pru13.. kalau menanglah... kemain mereka canang umno bakal tumbang pru 13 nanti.. macam mereka tahu pulak jawapan masa hadapan ye... sikit-sikit umno... fobia sungguh...

kenapa FORMULA 6 JAHANAM MEMANG JAHANAM...

Enam Formula itu adalah :-

Menjahamkan sistem demokrasi negara dengan menggunakan kebangkitan di Asia Barat untuk menghasut rakyat kearah revolusi jalanan dan meniup kebencian kepada kerajaan.

Menjahanamkan sistem pentadbiran negara apabila dengan angkuhnya mahu mengurangkan bilangan penjawat awam.

Menjahanamkan maruah negara dengan memburuk-burukkan nama dan kepimpinan negara kepada orang luar selain memperlekehkan Jalur Gemilang.

Menjahanamkan sejarah negara apabila sanggu mengangkat pengkhianat dan komunis sebagai wira negara manakala pegawai polis yang terkorban dilabel sebagai tali barut British.

Menjahanamkan jati diri bangsa apabila sanggup menggadai kepentingan bangsa dan mencabar kesucian agama.

Menjahamkan kemakmuran ekonomi negara apabila menjaja kononnya pembangkang merupakan sebuah kerajaan yang bersedia memberikan segala-galanya secara percuma kepada rakyat.

sumber klik

ps: tengok seko-seko pemimpin mereka pun memang jahanam.. kimek punya pakatan...

HASSAN ALI PEJUANG SEBENAR.. AKU TABIK

dia di henyak kerana merampas arak di kedai serbaneka di shah alam dan dengan arahan tuan kafir dap.. arak tersebut di pulang kembali..beliau melarang penjualan arak di majoriti penduduknya adalah melayu Islam...dap kata pulangkan balik arak tersebut.... dan paling berani beliau bersama jais menyerbu gereja di damansara utama kerana ada unsur-unsur penyebaran agama kristian terhadap orang Islam.. dia di balun cukup-cukup oleh pentabsub paih kerana isu ini..

kerana memperjuangkan Islam yang suci... beliau di tuduh ajen UMNO.. dan di tuduh pelbagai rupa.. di kalangan pemimpin paih hanya tunduk membisu dan yang paling membenci beliau adalah khalid samad.. iaitu penyokong kuat dap!!!!!!..

yang nyata paih dah jadi parti kafir.. kerana terang-terang menjilat baik punya kafir dap.. sungguh memalukan... huh.... ayuh sebarkan video ini demi Islam Melayu... melayu perlu faham... ada segerombolan setan-setan dan pentabsub di dalam pakatan niatnya satu... hapuskan kuasa Melayu....

AKU RESPEK PRINSIP DIA DALAM PERPADUAN ISLAM.. MOGA ALLAH MERAHMATI KAMU WAHAI HASSAN ALI.. AMIN....

Selasa, 13 Disember 2011

BORANG BR1M UNTUK MENCARI MANGSA.. HATI-HATI..


SABOTAJ DARI PIHAK-PIHAK TERTENTU YANG INGINKAN DATA PERIBADI DARI PEMOHON BR1M... sila hati-hati.. sebab mungkin penjenayah kolar putih ingin mencari mangsa dengan cara ini.. pelesit tul... sumber KPS

Be careful! Fake BR1M form! This is definitely someone forged BR1M the form, in order to obtain people's confidential information! share please!

anuar kata penjara takutkan dia...


hehe.. adakah penantian suatu penyeksaan... dan bila itu kapal sink kata.. berkemungkinan ada terjadi keliwatan suka sama suka... maka anuar berkerut muka la gamaknya... dan hari ke2 pengulungan kes liwat ini... anuar dengan konfiden level mengatakan dia ok dan tak bersalah yang salah adalah saiful yang membiarkan duburnya diliwat... oleh lelaki y... siapa lelaki y.. lagi mau tanya.. keke..

kalau anda perasan.. mana-mana pemimpin dunia pun kalau kantoi.. mana mungkin dia akan mengaku terang-terang depan media... bila dia dah bersara.. dan meninggalkan dunia politik baru dia akan keluar stament yang kesalahan itu memang pernah dilakukan.. betul? sama juga dengan anuar ni... erm harap-harap kalau sempat bertaubat, tapi nauar ni payah sikit nak ngaku-ngaku ni.. ayat biasa ini adalah konspirasi untuk mejatuhkan saya.. di ulang-ulang ayat tu.. lantak ko lah.. tu pasal pecinta dia payah nak terima kenyataan dia ni melakukan perkara-perkara hamlau.. walau terang-terang bukti tu ada... lagi sekali lantak ko lah...

baca seterusnya klik

bila mulut macam buntut ungka


apa masalah seko malaun ahli parlimen rantau panjang ni.. masalah mental? tertekan? lama tak bersama suami? atau dengki perut hijau? dengan mulut puaka bergigi rongak mengatakan rakyat yang berpendapatan isi rumah bawah rm3000 kebulur dengan duit rm500 tu sebab ia adalah rasuah kerajaan... ya ma ka chow hai.... bangsatnya mulut... anda sendiri lah menilai beb.. paih ni dalam keadaan mabuk todi rasanya... tapi bagus juga biarkan pemimpin mereka cakap merapu... dan rakyat boleh menilai....

PENERIMA BANTUAN RM 500 DI HINA OLEH PAS SEPERTI DUIT RASUAH ??

Memang mulut PUAKA betul pemimpin PAS yang juga Ahli Parlimen dari Rantau Panjang ini . Mereka anggap rakyat yang berpendapatan isi rumah bawah RM 3000 termasuk lah penerima E-Kasih , ibu tunggal warga emas ini yang memohon wang RM 500 BR1M ini seperti kelapaq wang sogokan /rasuah !

Satu penghinaan besar dilakukan PAS yang mana memperlekehkan wang RM 500 untuk diberikan kepada rakyat yang mempunyai keluarga & tangungan . Tapi jika Lim Guan Eng dan kerajaan DAP beri wang RM 100 kepada warga emas, punya lah dipuji, dijilat dan dibodek oleh harakah & PAS ini .

Ketua Dewan Muslimat PAS yang hanya di luar nampak seperti seorang ustazah , tapi rupa-rupanya seorang manusia yang paling tidak tahu bersyukur dengan nikmat & rezeki yang Allah berikan . RM 500 ini pun adalah rezeki dari Allah yang gerakkan hati seorang pemimpin sepertu DS Najib untuk membantu rakyatnya .

Kalau Lim Guan Eng sogok warga emas RM 100 di Pulau Pinang, PAS kecut teloq nak tegoq, uppss, maaf, Muslimat PAS saya tak tau apa yang dia kecut..tapi PAS tak berani angkat kepala...

Bila wang RM 100 itu diragui sumbernya, PAS pergi memujuk segelintir warga emas agar tidak memulangkannya semula kerana kata mereka ianya hanya permainan politik BN.

Mungkin dia tak pernah susah, jadi nilai tersebut sangat sedikit buatnya...

Aku yakin rakyat mampu menilai & berfikir sendiri disebalik pemberian wang BR1M ini

bila ayat asik umno umno.. blogger pakatan mati kutu?

asik asik umno.. dah dah keluar ayat lepas geram yang rasanya juak-juak suka ya amat.. ORANG UMNO LEBIH JAHAT DARI YAHUDI.. hehe.. aku terlampau pelik fobianya puak-puak pentabsub nabi baru ni ye.. bila mereka tertekan kerana banyak isu yang di henyak cukup-cukup oleh blogger pro bn.. mereka jadi gila iseng.. hehe.. tanggapan busuk mereka biasanya akan keluar bila dah tak tau nak tembak apa... so kita boleh tengok kedangkalan mental juak-juak pentabsub paih.... rosak yang merosakkan... huh

pi tengok tajuk pun tau tengah stress hehe..
klik untuk korang nilaikan dan sebab malas aku nak tengok

kita mesti salahkan umno...

dan ternyata cerita ini tiada dalam portal maloyakini, suara keldaian dan harukaka daily... sebab faham-faham sendiri lah ye... masih ingat kah kita dengan mp serdang yang selamba mentarbiah orang-orang surau pada bulan puasa tahun lepas.. 2010... erm.. dan keldai paih cukup marah kalau orang dok kritik kalau datangnya dari dap.. ui ui.. dan kali ini tersebar luas dikatakan dia ni anak yang tidak kenang budi... kalau dah terkantoi macam ni adakah nak salahkan umno juga?

Berita yang tersebar luas di media-media cetak berbahasa Cina seperti Guang Ming Daily, pastinya anda tidak akan temui di Malaysiakini, Suara Keldaian apatah lagi di Haprakdaily. Berita mengenai Ahli Parlimen Serdang, Teo Nie Ching, yang meminta pertolongan daripada Ketua MCA Negeri Sembilan, Datuk Yeow Chai Thiam, untuk menyelesaikan masalah ibunya yang mempunyai komplikasi jantung.

baca seterusnya klik

bila busuk lagi membusukkan...


prinsip dia.. kerajaan salah, kerajaan tak betul, kerajaan zalim, kerajaan songlap wang negara, kerajaan tak pandai mengurus hutang dan harta negara... keh keh.. kalau diikutkan semua salah bagi dia.. bagi dia yang betul dan suci adalah mr anuar tercinta... sebab apa anuar adalah anugerah Tuhan, memang ditakdirkan anuar hebat, parti pkr ni pun hebat katanya.. sebab power ya amat.. seluruh malaysia suka pkr.. lanciau..

tetapi ada rahsia terbojol yang brader GAP kantoikan dekat dia sebab lancang sangat kehaprakan berliau dalam menjaja pkr.. sikit kerajaan salah, sikit-sikit umno salah.. kepala bana lu... nak tau rahsia tu senang je.. dia sendiri tidak pandai menguruskan hal kredit yanga dekat diri sendiri... nak kata orang lain tak betul ai chait poorah..

kenyataan beb.. pakatan ni.. apa semua cakap mereka terhebat... ter ter lah.. tetapi haprak ya amat... mereka ni ibarat vampire yang akan menyedut darah seko-seko rakyat bila perangkap mereka menjadi... (jangan risau juak-juak paih sudi dijadikan umpan keh keh)

baca seterusnya di GAP

hassan ali buatkan nik ajiz tersembur gigi palsu..


respek beb pendirian dia tentang penyatuan ummah.. penyatuan orang melayu tak kisah mana-mana ideologi... umno dari dulu mengangkat perpaduan sesama Islam...cuma paih je ego semacam.. ikut sangat telunjuk tuannya le dap laknatullah tu... nik ajiz menggigil tahan marah ni... hehehe.. juak-juak sah-sah akan kata hassan ali di bayar umno... mungkin juga si khalid gereja tengah dok hantuk kepala kat dinding siapa tau... kui kui... HIDUP ISLAM DAN HIDUP MELAYU... TANPA KUASA ISLAM.. SIAPALAH KITA... tetapi paih kata kalau tanpa dap siapalah paih...

Hassan Ali menyatakan rasa tak kisahnya samada dia terpilih atau tidak terpilih sebagai calon pada PRU-13 kelak..

Segala apa yang dilakukan selama ini bukannya demi untuk mendapatkan pengiktirafan Pesuruhjaya Selangor atau hatta Presiden Pas sekalipun. Segalanya dibuat demi Allah semata-mata.

Dia tak perduli samada DAP suka padanya atau tidak dan samada PKR suka padanya atau tidak yang pentingnya dia akan sentiasa memperjuangkan kedaulatan raja-raja, hak istimewa orang melayu dan keistimewaan agama Islam di negara ini.

Daripada kenyataan Hassan Ali, ternyata memang benar sebagaimana komen Nakhaie tadi dalam Berita TV3. Hassan Ali terbukti seorang yang mempunyai prinsip.

Nakhaie juga mendakwa PAS telah mengorbankan prinsipnya demi mahu mendapatkan sokongan daripada non-muslim di Malaysia.

PAS sebenarnya berada di dalam dilema apabila bekerjasama dengan DAP dan juga PKR, kata Nakhaie lagi.

baca seterusnya MPP online

Isnin, 12 Disember 2011

anuar kata ok jer.. sebab dia...

persamaan logo demi rakyat pkr... dengan gay right are human right... ui ui.. kebetulan atau ada makna tersirat untuk rakyat malaysia.. dan mungkin golongan songsang saja tau apa makna logo ini... dan kalau kata kebetulan.. erm tak mungkin.. tak mungkin... hanya kita yang berfikiran waras sahaja boleh membezakan sikap sebenar si hamlau tu... TEPUK DADA TANYA IMAN... kalau dia ni ditabalkan sebagai perdana menteri.. tak mustahil golongan songsang akan lebih terbuka... mentoit-toit di jalanan... cumbu cumbuan di jalanan... semuanya akan mempromot kesongsangan.. waduh waduh... rosak.. rosak...

woo banyaknya tangan-tangan jebon

persamaan sangat jelas... wah lau eaaa....

senyum je kaum-kaum anwarisme..

baca seterusnya... klik

ps: parti kondem rakyat... hati-hati

30,000 hadir ceramah mat shabu di kawasan muar....

cece.. konon dia hero le kot... hero tai kucin

semalam general komunis mat shabu telah di jemput untuk ceramah di kawasan muar... turut bersama beliau adalah abe bart.. keke.. eii buekh.... sori termuntah tadi ni tersebut lak nama dia keke... dengar cerita pentabsub-pentabsub agama pas ada dalam 300 orang wow!! ingat 30,000 tadi... tetapi berakhir dengan kekecohan dan respon negatif dari majoriti penduduk Johor..

kehadiran mat shabu di bumi Johor mengundang amarah orang.. biasalah.. mulut dia baik sangat.. dan dia ni ingat semua tempat dia boleh langgar... poodah.. tulah masa berkumpul tu tak de ke yang bawa telur busuk kasi baling atas pentas ceramah tu... mau berteraboo lari.. sebab busuk.. keke.. bukan nak ngajo... geram sebab dia menjungjung komunis segar dalam ingatan beb... siap hina polis lagi... cibek... mana ada dia nak minta maaf... tuhik punya mat shabu...

sumber mpp online

PAKATAN RAKYAT DISUKAI DI SELURUH GALAKSI?


mesti nik ajiz akan kata saudara dia ni kafir kerana dah tak nak join dah perjuangan pok nik.. semakin ramai dah tinggalkan paih.. kerana mereka terang-terang menjual agama demi kelangsungan politik mereka...

INGAT PAS BUKAN AGAMA, ISLAM BUKAN MILIK MUTLAK PAS...

mohon sebarkan... sumber panglima perang cyber

papagomo ajen cia...

itu pun nak jeles hahahaa.. macam budak-budak ini pakatan jibraun hahaha

bila juak-juak jeles tahap gaban kepada blogger otai papagomo... mereka buat macam-macam spikulasi beb.. haha.. meroyan tahap longkang dah juak-juak kekeke... sampai anuar pun pertikaikan... wah hebat papagomo sampai anuar getar lutuit ma... hehe.. ai bukan ke depa dok canang satu malaya yang kata kapal selam tak leh nak selam... bila comferm boleh selam cerita lain pulak.. apekebende da... ala dengan blogger bn pun meroyan macam kera tak dapat bunga... udah-udah le tu jibraun pakatan oiii..... mentaliti low class le... poorah... kekeke.. isu tak de ke...

PENCERAMAH UMNO DI BALUN...

KALAU KITA TENGOK VIDEO YANG DIMUAT NAIK OLEH PENYOKONG TEGAR PENJILAT BAIK PUNYA PAKATAN JIBRAUN..... SEBENARNYA SETIAP ISI CERAMAH DI JAWAB SPONTAN OLEH PENCERAMAH UMNO UNTUK MEMBUKTIKAN APA YANG DIMAINKAN OLEH PAKATAN ADALAH PALSU JE.. FITNAH...PUAK-PUAK JEBON NI, MEREKA MEMANG PAYAH MENERIMA KEBENARAN... DAH BIASA MAKAN FITNAH-FITNAH... DAN BILA HARI-HARI MAKANANNYA FITNAH.. KEMBUNG LE PERUT SEKO-SEKO JUAK-JUAK PENUH SETAN-SETAN.... TU PASAL PAYAH NAK INSAF... kepala bana punya juak-juak... hehe... di sarankan bila pakatan terutama paih buat ceramah... bagi sorang penceramah umno ada sekali... baru depa tau...bila buat ceramah gerenti nak jaja fitnah dan cerita-cerita propa... apepun pun tak boleh.. LAKNATULLAH WAHAI PAKATAN....

sumber klik

Ahad, 11 Disember 2011

PONING PALO SAM KETOT!!!

mana mau culik anak-anak muda ni, kalau 20 30 orang ok lagi.. boleh bagi duit rokok dengan duit makan... ini nak kumpul 10,000 orang... terkincit oooo.. kata sam iskandar@ketot... hehe.. (dialog rekaan kreativiti keh keh).... apa susah, suruh je ore-ore paih la.. mereka ni suka demo ma... setakat 10,000 apa la sangat.. paih leh kumpul 50,000 wooo jangan main-main... small matter.. senyum juak-juak... kekeke.. poorah

Dikhabarkan oleh seorang teman AMK, Ketua AMK – Sam Iskandar @ Ayam sedang pening kepala. Arahan dari Bukit Segambut secara jelas menginginkan agar jentera AMK mengumpulkan gerombolan anak muda untuk menemani Ketua Umum di mahkamah Isnin/Selasa nanti. Jangan tidak. Perlu tunjuk kekuatan rakyat. Jangan nak tinggalkan Ketua Umum secara sendirian. Jangan lupa, kes LIWAT Anwar akan bersambung minggu depan.

Arahan telah disampaikan oleh YB Azmin Ali. Pakai sms sahaja. Tak payah call pun. 10,000. Tak boleh kurang.

baca seterusnya gelagat anuar

ps: ade ke nak pergi baring atas jalan demi anuar nanti di mahkamah.. erk.. ada ker..

NI MAIN-MAIN HACK PULAK SETAN-SETAN NI....


BARU BOLEH BUKA BLOG GUA... CUAK JUGA GUA APEHAL LAK TETIBA TAK LEH BUKA.. SIAP KATA BLOG GUA DAH KENA BLOCKED.. WAH WAH.. ADA TANGAN HALUS MENGHACK KE BLOG GUA... DEM... HUH... ASAL PANAS SANGAT KE TULISAN GUA NI.. SAMPAI NAK HACK-HACK AAA.. BUNTUT LA PAKATAN.. KALAU NAK FIGHT DI ALAM MAYA.. MAIN CARA BERHEMAH LA... NASIB ADA RAKAN BLOGGER KASI TULUN SAMA GUA... SETTLEKAN... KALAU TAK... TERPAKSALAH MINTA TULUN DARI MAHAGURU ALAM INTERNET DAN URL UNTUK MENYETELKANNYA... HARAM ZADE TUI...

sebelum tu mai kita tengok mb selangor di khak tuih oleh penyokong sendiri... khalid gagapin adalah mb paling power dalam sejarah mb mb yang ada dalam selangor... bravo bravo... tuih..




ps: baru blog... bukan peluru anti kereta kebal pun... itu pun mau hack-hack ka... poda cit

karpal singki sudah jadi hulk..


apa sebab ini karpal singki sudah marah.. dah jadi angry bird dah keh keh.. kenapa kenapa.. hehe.. ini dia godfather dap.. berani usiklah.. keh keh.. nik ajiz pun tertakut le juga dengan dia... hadi? erm sama juga... anuaq... keh keh.. thah takut le kot....hehehe... sila klik sini...

MB BANGSAT... kalau itu pun melayu tak sedor biarkan

erm cerdik tak ini khalid gagap.. erm cerdik.. ingat lagi tentang perancangan membina UITM di hulu selangor yang di batalkan oleh regim dap khalid.. erm erm.. bagus... dan terbaru tanah yang dirampas tu bakal di bina sekolah cina dan tamil?.. ooohh.. good.. ei orang melayu.. tanah ini milik orang... terbaik.. apa nak buat.. melayu memang suka dijajah oleh kafir.. dan nama sahaja mb berbangsa melayu... dia nak jaga kebajikan melayu... baik gosok bontot dekat dia la.. beb.. permainan licik dap makin menjadi-jadi.. tapi yang herannya.. orang melayu rela je.. alahai.. apa nak jadi.. apa nak jadi... kita sebagai orang melayu Islam.. percayalah.. memang habislah kuasa kita nanti.. ini bukan cakap kecewa.. tetapi makin di taji pakatan ni makin menjadi keseronokan orang melayu menjilat kafir.. ai heran heran what the fuck!!!

dulu 500 tahun dahulu...kuasa empayar melayu melaka dijatuhkan oleh kuasa kafir dari luar dengan bantuan munafiq-munafiq melayu serta bantuan orang cina di kota melaka juga... dan ternyata.. bila melayu sendiri menjatuhkan melayu tak perlulah kita nak bersedih pilu... inilah realitinya.. kerana pak penghasut dan pak penjilat kafir akan buat kerja bersungguh-sungguh demi cita-cita untuk berkuasa..kenyataan di selangor dan perak masa nizar memerintah...habis pelingkup...... aku berharap Allah melindungi KUASA ISLAM di bumi bertuah ini.. ALLAH BERSAMA UMNO... amin

baca seterusnya klik