Sabtu, 24 Disember 2011

TAKTIK KOTOR BERMULA...biasalah beb

erm.. tak mustahil ini adalah taktik biasa yang dibuat oleh pembangkang beb.. nak menaikkan kemarahan orang... kononnya ini dilakukan oleh pro kerajaan... demn.. taktik macam ni standart beb.. sebab apa hasil dia sungguh terbaik.. taktik menyerang musuh dengan taktik ini memang digunapakai oleh setiap paksi politik dan ketenteraan di dunia.. melalui senjata.. propaganda.. ini taktik serius boleh mendatangkan keuntungan kepada yang merancangnya... tapi tak semua berjaya... sebab kalau boleh hidu awal ok... kalau biarkan... jadi barah la.. demn..

baca seterusnya klik

ps: berwaspadalah kepada tentera pro-bn.. sebab banyak lagi propaganda haramjadah yang mereka akan lakukan... bangsat..!!!

perang bermula.. mustaffa ali yang minta adakan pertemuan.. jeng jeng





daku hanya mampu kata... perang takkan berakhir....


PETALING JAYA: EXCO Kerajaan Selangor, Datuk Dr Hassan Ali hari ini mendedahkan Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali pernah meminta untuk mengadakan pertemuan dengan seorang pemimpin UMNO tetapi tidak menjadi kenyataan setakat ini.

Hassan menafikan tuduhan Mustafa sebelum ini kononnya beliau dan bekas Timbalan Presiden PAS, Nasharuddin Md Isa ada mengadakan pertemuan dengan tiga orang yang dikaitkan dengan UMNO sebelum ini.

Beliau berkata demikian pada sidang media di kediamannya, di sini.

ps: kita tunggu apa yang datuk hassan ali akan silambab paih.. tunggu....!!!


TURUN BENDERA TAK SALAH..

hehe.. asik belakang belakang ajer ye.. kunyet kesukaan... hak hak.. goodlah adam adli.. entea punya bau kunyet memang di sukai pulak tuan entea... jambu beb... hak hak.. makin ramailah geng-geng jambu akan mengikuti anda... virus kenyet ini dia tak kenal sesiapa pun.. asal bole taro taro lah... keke... bukan senang nak kembali kepangkal jalan da... jadi nak tanya entea semua suka ka bila gelombang kunyet ini menjadi pemerintahan negara.... abeh abeh... huh

Jumaat, 23 Disember 2011

MEREKA MENGARANG AYAT CINTA KEPADA HASSAN ALI.. ai juak-juak


mungkin nak mempertahankan parti ker atau mempertahankan individu? itu yang memeningkan pentabsub paih.. dan bila macam-macam serangan sama-sama mereka dengan sorang kata ini, sorang kata itu.. erm nampak sangat kecelaruan pas semakin teruk.. rakyat melihat ini memang satu faktor kekalahan teruk pas di pru13 nanti atau kepoweran pas menambah lagi kerusi... erm bagi aku.. semakin dashyat drama ini.. makin panas berdengung dalaman pas.. yelah sampai nik ajiz termasuk hospital stress kot... hehe... jadi datuk hassan ali ada pendirian dia. ISLAM, MELAYU DAN INSTITUSI RAJA BERPELEMBAGAAN... pas mana suka dengan melayu kan.. tapi nak undi nak undi melayu.. heh..


Surat terbuka kepada Hasan Ali


Syed Abdullah Jamalullail, Ampangan, Seremban.


Datuk Dr Hasan Mohd Ali sepatutnya musabahkan diri dan bukannya cuba untuk mengeruhkan suasana kepada organisasi yang begitu berjasa kepada beliau dengan diberikan kepercayaan sepenuhnya untuk bersama-sama memimpin bagi memperjuangkan ataupun berjihad demi untuk menegakkan daulah Islamiah di negara yang tercinta ini.


Cuba bertenang dan kenangkan kembali jasa-jasa parti PAS yang telah memberikan ruang dan peluang semasa Datuk Dr Hasan Ali tersepit apabila digamkan oleh RTM dalam program Forum Perdana Islam yang sangat popular di masa itu yang mempunyai jutaan penonton setia setiap hari Khamis malam Jumaat.


Masih ingat lagi di antara yang kena tindakan digamkan daripada menyertai program itu 2 orang lagi tokoh yang tidak asing lagi kepada umat Islam di masa itu ialah Datuk Ismail Kamus dan Datuk Dr Haron Din.


Mereka bukan sahaja dikenakan tindakan tidak dibenarkan untuk berceramah dalam Forum Perdana tetapi apa juga rancangan yang bersabit dengan pemerintah tidak lagi dijemput untuk memberikan syarahan agama.


Lalu ketiga-tiga tokoh agama yang disegani masyarakat Islam ini termasuk Datuk Dr Hasan Ali menjadi ahli PAS dan berjuang di dalam PAS sehingga ketiga-tiga tokoh ini mendapat tempat di peringkat tertinggi di dalam parti dan perjuangan mereka ini sedikit sebanyak telah membantu untuk memenangi hati rakyat menyokong parti PAS kerana ketokohan mereka itu terserlah sebelum masuk PAS lagi.


Datuk Dr Hasan Ali adalah seorang pemimpin yang berwibawa dan mampu memimpin dalam bukan sahaja memperjuangkan agama tetapi juga pakar di dalam segi pengurusan pentadbiran kerana beliau pernah bertugas di dalam sektor kerajaan sebagai pegawai kanan di beberapa kementerian sebelum menjadi pakar motivasi yang terkenal di masa itu.


Tidak hairanlah mengapa parti PAS memberikan jawatan-jawatan penting di dalam parti dan pernah pula menjadi Ahli Parlimen dan Ahli Dewan Undangan Negeri dalam satu masa hanya kerana mahu beliau memperjuangkan Islam melalui parti Islam PAS.


Tetapi kini kami agak sedih dan begitu kecewa kerana Datuk Dr Hasan Ali yang kami bergantung harapkan untuk berjihad kepada menegakkan daulah Islam itu tergamak meluahkan perasaannya menuduh kepimpinan parti PAS sebagai tidak relevan lagi kerana bukan lagi memperjuangkan Islam tetapi telah bertukar arah kepada menjadikan negara ini kepada sebuah negara kebajikan.


Datuk Dr Hasan Ali mesti faham bahawa kebajikan adalah salah satu cabang yang tersangat penting didalam menegakkan dakwah kepada Islam dan itu sebabnya ianya termasuk dalam Rukun Islam yang keempat daripada 5 rukun Islam yang diwajibkan kepada setiap umat yang mengaku dirinya Islam itu.


Umpamanya salah satu cara ialah membayar zakat di mana zakat yang dikutip itu adalah dinamakan juga sebagai kebajikan untuk membantu umat Islam yang kurang bernasib baik.


Dalam Islam pun ada garis panduan yang mesti dipatuhi sebelum pergi ke puncak terlebih dahulu mestilah mempunyai bekalan yang cukup dan ianya termasuklah berkebajikan kepada umat Islam itu sendiri.


Datuk Dr Hasan Ali, seorang tokoh yang mempunyai kelulusan PhD dan dianggap sebagai seorang profesional patut sedar bahawa memburuk-burukkan 'rumahtangga' sendiri yang membantunya semasa susah dan tersepit tidak harus melakukan kesilapan sebegitu.


Janganlah terlalu emosional kerana kalau tidak sebulu lagi dengan kepimpinan parti PAS sebaik-baiknya berundurlah secara hormat dan pilihlah jalan sendiri jika ingin berjuangkan Islam melalui kaedah parti lawan.


Kalau Datuk Dr Hasan Ali keluar dengan secara hormat pemimpin dan ahli PAS semua menghormati juga dengan keputusan itu dan masih menganggap beliau sebagai tokoh tetapi apabila sebaliknya apa yang berlaku berkemungkinan ianya telah menghancurkan harapan kami semua apa yang kami harapkan.


Walau apapun tiada rasa dendam kerana Islam mengajar kami begitu tetapi terguris juga.


Dalam pada itu kami ucapkan selamat maju jaya kepada Datuk Hasan Ali yang mahu berjihad mengikut caranya sendiri dan mungkin melalui parti yang lain beliau ceburi nanti dan akhir sekali ingatlah pepatah ini 'tempat terjatuh lagi dikenang'.

ps: teranglah macamana pun berkebajikan ke berkebajingan ke.. pas tetap pas.. cakap saja pandai.. melaksanakan... korang tonggeng bontot la.. hehe..

ADAM ADLI BUDAK HEBAT.. PUIH...dewan pemuda paih kata...



orang kurang ajaq tak pula depa nak sanjung pi lantak la hea.. dah nama paih.. apa semua mereka cakao kena percaya.. demn.. bagi aku adam adli ni dia dah kemaruk nakkan nuar di jadikan pm.. apa dia buat, pakatan akan anggap semuanya betul.... puih

Dewan Pemuda Pas mengecam tindakan mengugut  kepada mahasiswa upahan Anwar Ibrahim Adam Adli yang menurunkan bendera Perdana Menteri, Datuk Seri Najib minggu lalu.

Ketuanya, Nasrudin Hassan berkata, kalaupun tindakan Adam dianggap sebagai satu kesalahan besar namun, ia perlu diselesaikan secara baik dan anda juga boleh bertindak sebaliknya samada nak menceroboh pejabat Pas, PKR atau DAP.

Atau anda juga boleh bertindak apa sahaja samada membuang serban saya atau serban Haji Hadi atau serban Nik Aziz jika anda mahu kerana semuanya tidak menyalahi undang-undang dan sebagai protes anda.

Menurut Nasruddin tidak salah menurunkan dan memalukan Perdana menteri Malaysia Datuk Seri Najib Tun Razak dan tidak salah juga menceroboh PWTC dan bangunan UMNO.

Bagaimana jika ada mahasiswa membuang serban Nik Aziz atau Haji Hadi bagaimana agaknya mereka melenting.

sumber klik

MEREKA NAK RIOTKAN KL 9HB NANTI?

ooh.. ok.. erm bila ada niat nak tunjukkan powernya orang muda katanya.. erm kita tengok adakah perancangan Allah lagi hebat atau perancangan anuar lagi hancus.. dan bila niat nak huru harakan bumi bertuah ini... aku rasa... tak patut.. sebab nak menjadi hamba si hamlau anuar yang tinggalkan air mani dia di jubur saiful? wei budak muda yang takda otak... maksud revolusi apa yang kalian nak.. aku suggestkan tangkap mereka-mereka ini sekiranya ada bukti yang mereka nak huru harakan kl 9 hb nanti...

apa mereka buat di rumah anuar? cuba cerita beb?

 wan jijah yang pening-pening lalat

kemain kusyuk nampak.. tuih

adam adli memang macai anuar... bila kena sergah tau pulak takut... sialan

ps: aku senang je nak bagi tau.. nak langgar polis.. apa ingat malaysia ni negara apa budak muda.. tak kena belantan nanti buatla...aku senang je nak bagi tau kat korang semua BODOH!!!!

MELOYA KI NI.. MEMBATU APIKAN UMAT...

cuba lihat apa yang dia tulis... inilah malaysia kini... portal paling jijik yang hanya nak mengapi-apikan keadaan... sialan.. kafir tahu inilah masa mencucuk line untuk buatkan melayu sama melayu membalun sama sendiri... erm.. cukup cerdik... berwaspadalah... si batu api, si gunting dalam lipatan, si musang berbulu ayam dan virus-virus perbalahan sedang di buat oleh musuh licik.. siapa orang tu... anda semua tahu...

ps: mereka idamkan huru-hara.. itu matlamat... jaga-jaga

PAS KATA JADI BODO PIANG TAK PA..

dah macam-macam dah pas... perbalahan dalaman semakin menjadi buah mulut.. dan hadi awang dah tak bley tahan... dia pun... ish ish... hehe.. dia pun sound balik kepada perjuang Islam sebenar dalam pas. Hassan Ali...erm bertelagah sesama sendiri.. dan yang nama naik untuk di sparing oleh juak-juak nanti gerenti umno.. ek ala.. tu lah pas.. mana orang tak angin.. dok sanjung dap macam tuan puteri... sampai lupa nak jaga Islam, melayu dan institusi raja-raja... balik-balik kata jerat umno.. sana sini umno bn.. salah sendiri tak pun nak tengok.. hassan ali kata.. dia nak pas yang macam dulu.. dah dah puak-puak endorgan tak leh tahan telingga kata hassan ali nak berperang dengan parti sendiri.. apa da...


Seluruh anggota Pas diingatkan supaya mengikut haluan dan hala tuju parti serta cara perjalanannya yang tersendiri, berlandaskan Islam secara feqah dan bukan hanya berpaksikan semangat tanpa ilmu dan fahaman sahaja. 


Presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, sesiapa yang berlagak pandai dan menganggap dirinya paling bijak dalam Pas pasti tersungkur serta menjadi mangsa serigala politik musuh.


Menurutnya, setiap ahli seharusnya menyedari bahawa tindakan bersendirian dengan membelakangkan parti pasti akan gagal namun Pas tetap selamat dan menjadi parti Islam yang makin gagah perkasa.


“Seluruh ahli Pas wajib bertambah yakin bersama perjuangan di atas bahtera parti dengan setiap pengalamannya walaupun tidak diberi hak yang adil, inilah sifatnya perjuangan Islam.


“Pas telah berjaya menghadapi semua pengalaman di sepanjang perjuangannya sejak ditubuhkan, sama ada secara bersendirian, bersefahaman dengan kerajaan, pembangkang dan NGO, Islam atau kalangan bukan Islam,” katanya dalam satu kenyataan semalam.

ps: jangan memandai-mandai tapi jadi bodo piang on. aje.. ok..hehe.. pas is death..

Khamis, 22 Disember 2011

HARUKAKAH DI BERI PERCUMA NANTI..

apa sebab surat kabo paling hensem dalam peradaban suratkhabar yang ada dalam muka bumi ini boleh merundum jualan dia pulak? cuba cerita.. kenapa.. apa tak cukup cerita fitnah yang di canang dalam surat khabar tu. best ape baca.. boleh weng otak ma.. nanti jadi khayal dan boleh jadi pentabsub paling power dalam parti pus.. eh pas..so kerana berita fitnah yang mungkin dah naik menyampah orang nak membacanya... yelah kalau hari-hari cerita khak tuih.. baik bagi beruk je baca.. hehe.. jangan mara aa.. nanti kena jual...

jom baca bawah ni.. ye...


Sumber dalaman memberitahu penulis satu berita yang amat membimbangkan mengenai perkembangan Harakah, iaitu akhbar rasmi parti PAS. Akhbar ini pernah mendapat sambutan hangat pada tahun 1999 dengan cetakan 400,000 nashkah sekali terbit kerana rakyat mendambakan berita alternatif yang lebih terbuka dan adil.

Namun, akhir-akhir ini cetakan Harakah khabarnya hanya sekitar 100,000 naskhah bagi setiap keluaran manakala jualan bersih secara purata adalah sekitar 80,000 naskah. yang mana hampir sama dengan akhbar New Straits Times. Ini adalah sesuatu yang tidak sihat bagi Pakatan Rakyat terutama dalam keadaan pilihanraya umum yang semakin hampir.

Kadar jualan bersih Harakah ini adalah jauh lebih rendah berbanding akhbar-akhbar berbahasa Melayu yang lain seperti Utusan Malaysia (170,000 sehari), Berita Harian (160,000 sehari) dan Sinar Harian (180,000 sehari). Pastinya ini adalah tamparan hebat bagi Harakah setelah kempen menolak akhbar-akhbar perdana pro-kerajaan terus giat dijalankan.

Ada yang menganggap bahawa perkembangan ini adalah berpunca dari trend pembacaan rakyat yang lebih gemarkan bahan ringan dan kurang minat lagi dengan berita-berita politik. Ini boleh dibuktikan dengan peningkatan berterusan jualan akhbar-akhbar tabloid seperti Harian Metro dan Kosmo di sebalik kemerosotan jualan akhbar-akhbar yang dianggap serius.

Namun begitu, ini tidak bermakna yang pengurusan Harakah harus mengambil ringan perkembangan ini kerana ia mungkin berkait rapat dengan hasil kajiselidik beberapa pihak yang mendapati populariti pemimpin-pemimpin utama Pakatan Rakyat (PR) terus merosot dari sehari ke sehari.

Penulis bimbang, trend kemerosotan jualan ini nanti dianggap sebagai petunjuk bahawa sokongan terhadap PAS dan PR juga semakin merosot.

Melalui cakap-cakap santai di laman sosial, kita mendapati bahawa terdapat di kalangan rakyat yang membandingkan mutu berita-berita yang dipaparkan di Harakah yang dikatakan jauh lebih rendah dan kadangkala tidak boleh dijadikan sandaran berbanding Malaysiakini dan The Malaysian Insider.

Ini kerana cara penulisan dan persembahan wartawan mereka yang disertai fakta-fakta yang lebih menyakinkan menyebabkan populariti kedua-dua portal tersebut terus kekal tinggi sedangkan Harakah lebih gemar menulis secara am dan rambang.

Mungkin ini juga adalah petanda bahawa rakyat, terutama bangsa Melayu yang membaca Harakah kini terdiri dari generasi baru yang tidak lagi berminat dengan gaya penulisan akhbar itu yang tidak banyak berubah sejak 15 tahun dahulu.

Selain itu, secara dasarnya, akhbar Harakah juga terlalu ekstrem dalam memaparkan berita politik melalui pandangan sehala semata-mata sedangkan rakyat lebih gemarkan akhbar yang kelihatan lebih terbuka dengan memaparkan berita dari kedua-dua
belah pihak.

Ini terbukti dengan tindakan Harakah yang seolah-olah menutup berita mengenai kemelut Dato’ Dr. Hasan Ali walaupun beliau diberi tempat di Utusan Malaysia dan juga TV3 untuk menjelaskan kedudukannya di dalam parti.

Selain dari faktor-faktor di atas, faktor keluaran dua kali seminggu juga mungkin perlu diambil kira oleh pengurusan Harakah dalam menangani masalah kemerosotan jualan.

Apapun, Pengerusi Harakah, iaitu Datuk Mustafa Ali harus bertanggungjawab atas kemerosotan jualan akhbar rasmi parti ini. Jika perlu, mungkin beliau harus meletakkan jawatan bagi membolehkan rombakan besar-besaran dapat dilakukan untuk mengembalikan semula kegemilangan Harakah - Azman Ariffin.

DIA SUKAKAN RIOT...!!!

ok anuar brahim.. maksudnya anda ni sukakan kacau bilau lah ye.. ohh anda suka jadikan negara ni macam apa yang terjadi di negara-negara begolak sana lah ye.. bagi rakyat jadi takut kerana anda mempunyai kaki-kaki sailang yang sukakan huru-hara...ohh macam tu... anda nak tengok sama-sama bangsa membalun sama sendiri lah ye.. oh.!!!. memang anda sungguh bacul... sebab anda nak libatkan rakyat-rakyat yang terpengaruh dengan anda dan join sekaki masalah moral anda.. anda sedap-sedap mentoit-toit...

sampai tertinggal air mani anda di rektum mangsa anda... nak salahkan semua musuh anda yang punya salah... haram jat tul.. memang spisis puaka... dan anda kena ingat... perancangan Allah lagi terhebat dari perancangan jahat anda tu... sebab negara ini berdaulat... dari dahulu lagi, musuh-musuh nakkan negara ini jadi hancur lebur... tetapi dengan izin Allah kemakmuran di negara ini tiada tolok bandingannya... moga Allah menghukum makhluk-makhluk yang jahat seperti anda... tunggu jelah hukum karma... tunggu....

tak habis-habis malaun ni nak buat onar... cis..

FREE ANUAR CAMPAIGN KE-2 (FACK)

Tak perlu banyak pihak rasa terperanjat dengan kegilaan baru mahasiswa kononnya bersuara di atas landasan akademik. Mahasiswa sekarang bukan macam tahun 1974. Turun ke jalanan secara percuma dan benar-benar di atas jalan idealisme. Tidak. Semuanya ada harga. Semuanya ada pakej yang ditentukan lebih awal. Memang target dan sasaran FACK adalah golongan muda. Ini memang sudah diperhalusi dengan baik oleh inner circle Bukit Segambut.

ini dia jambu berani mati untuk buat apa saja demi tuannya.. gampang lu adam adli..

Sentimen mahasiswa mesti dipanaskan dengan pelbagai isu dan tanggapan. Mahasiswa mesti dibawa ke jalanan, menggunakan apa sahaja asas yang ada. Memang menurut strategi inner circle, di peringkat awal – ianya mestilah berasaskan isu neutral dan tidak kontroversi. Kebebasan akademik adalah satu contoh yang sangat nyata. Kali ini, FACK akan didorong oleh peruntukan kewangan yang lebih mantap. Semuanya dilakukan secara tersusun dan sepadu. Tak perlu nak jadi macam dulu-dulu. Minta dana sini sana. Minta sedekah dengan taikun Cina dan sebagainya.

BACA SETERUSNYA GELAGAT ANUAR

ps: sekiranya anda nak tahu suara majoriti... buatlah... dengar kata adam adli kecut perut nak pegi mana-mana..kan hehe... tuih..

UMNO DIKELDAIKAN?

ramai dah tau dah..itulah realitinya... pas pas... 

kekeldaian pas menjadi-jadi kebelakangan ini... demi siapa? Dap le...

dan semua maklum... pas mana boleh ma nak ganti umno, tapi dap boleh ganti pas... itu yang terjadi...
adakah kerana ini pas langsung dah peduli apa dah dengan kebenaran demi undi sahaja.. langsung dah tak kisah dengan negara Islam dah.. dah tak peduli dengan kebajikan rakyat...
mungkin ini lah punca nya.. hehehe 

roll kebawah ye
































di mandrem oleh dap.. sampai dah jadi sekular.. good.. pas.. teruskan.. keke..

sebagai rakyat... ente nilaikan sendiri...


nilaikanlah sendiri.. kita diberi otak untuk berfikir.. dan jangan jadi manusia yang hanya tahu.. bangkang dan bangkang.. apa semua nak bangkang dah dah tak tau apa sebenarnya yang dibangkang kan tu... baru 4 tahun dapat kuasa di negeri-negeri yang mereka menang, pakatan dah tunjuk langsi.. nak jaga hal rakyat jauh sekali... rembat hak rakyat terer.. kumpul kekayaan.. tapi juak-juak jibraun biarkan sahaja... lancut punya juak-juak...

di selangor... berapa banyak janji sebelum pilihanraya... berapa je beb di tunaikan... alasan...baru  4 tahun nanti-nanti tunaikan la tu... ini jawapan dari mangkuk tegar pakatan yang di tanya kenapa kerajaan negeri selangor tak tunaikan janji-janji lagi... banggang giler.. hehe.. kalau dah tanamkan kebencian.. sampai anak cucu dok belajar benci... krempeng tul.. tuih

ps: kepada yang susah sangat nak insaf... bak mai aku bagi sedas tempeleng siam.. kekeke.. dem

DENGAN MIMPI TERUS MASUK PAS... KEH KEH..

pas kalau nak buat lawak spastik buat lah lawak yang bila dengar koma bila gelak da.. keh keh.. ada ka dengan mimpi saja terus orang tu masuk pas... cam harem je dengar... itulah realiti.. bila mana pas dah semakin hilang arah dan tak betul... tahap merapu dah teruk dah pas sejak kebelakangan ni...

Fakta 113 ahli Umno sertai Pas di daerah ini adalah karut kerana tidak akan ada manusia tukar parti politik hanya kerana mimpi tidur.

Malahan laporan harakahdaily mengenai Mohd Yusof Abdullah, 62, yang menyokong Pas setelah mendapat mimpi mengenai Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat adalah perkara rekaan oleh Pas sendiri.

Mohd Yusof adalah penyokong dan bukan ahli Umno dan beliau telah lama menjadi penyokong Pas..

baca seterusnya... terompah besi

KICK ALL THE BASTARD

video


LAYAN DAN LAYAN.. LAGU PROTEST TERHADAP PAKATAN HANCUS..
KICK ALL THE F**KING BASTARD... 

Rabu, 21 Disember 2011

MELAYU DAN ILLUMINATI...


PERANCANGAN ALLAH LAGI HEBAT DARI PERANCANGAN MEREKA.... DAN MEREKA TIDAK AKAN BERPUTUS ASA DALAM MENJAHANAMKAN BANGSA YANG DITAKUTI SEBENARNYA OLEH GOLONGAN INI...

SIAPA BANGSA ITU... BANGSA MANA YANG DI KAJI OLEH SECRET HAND... DAN KENAPA?

ini sebahagian artikel di dalam blog ini..

Bangsa Melayu adalah bangsa yang bertamadun..ini diakui oleh penjajah mereka, apabila mereka sampai ke dunia sebelah sini, betapa terkejutnya mereka dengan satu bangsa aneh yang telah mempunyai kerajaan sendiri, organisasi dan masyarakat yang tersusun, kostum dan pakaian yang kemas, cara hidup yang tersusun dan paling mengejutkan ialah mereka majoritinya beragama Islam? padahal kaum di sekeliling mereka hanya memakai cawat dan kurang bertamadun, tetapi bangsa misteri ini telah mampu membuat kapal perang...


BETUL LAH KATA HANG TUAH, TAKKAN MELAYU HILANG DI DUNIA... TETAPI SEKARANG DI MALAYSIA MEMANG WUJUDNYA KEPALA SECRET HAND INI.... DAN KITA SENDIRI TAHU SIAPAKAH DIA...

mari rakan-rakan baca artikel terbaik tentang kehebatan bangsa MELAYU ISLAM YANG PALING DI TAKUTI OLEH YAHUDI LAKNATULLAH..

ridzuan-ridz

ps: sebar-sebarkan untuk pengatahuan umum...

ADAM ADLI MESTI BERBULU TENGOK NI HAK HAK HAK....

ingat lagi samseng taik minyak yang kata nak buat revolusi katenyer.. hak hak .. tapi apa terjadi di putrajaya petang tadi ni... membuatkan si adam adli dan rakan-rakan spender tak basuh tu akan meyorok muka berhari-hari, malah mungkin berminggu lah gamaknya... siap nanti mereka akan menyamar jadi orang lain kekeke... terbaik.. lah.. ni baru kumpul sikit je dah 1000 orang... kalau betul-betul punya, satu stadium leh penuh... 20k 30k.. sebab masih ramai sayangkan pm kita sebab dia sentiasa buat kerja dia dengan berhemah.. dia ingat rakyat.. tolong rakyat... anuar..? asik-asik cari jambu saja... huh...dem..

mai kita tengok lagi gambar-gambar hebat yang lain..
AAKJ

lagi masuk pas. adu adu...

kenapa lak ada logo 1 Malaysia... 

bergembiralah pentabsub pas dan pkr.. setelah berita ini dikeluarkan.. ades ades... huk huk.. dah tidak dapat daku nak kata apa lagi cuma... tahniah kepada juak-juak kerana perjuangan gay dan pentabsub nabi baru telah membuatkan ramai dah nak masuk pas..... uhuk uhuk... senyum la tu juak-juak baca... 

sila roll ke bawah untuk mengatahui kebenaran cerita ini...




























Majlis penyerahan borang keahlian UMNO oleh Tn Hj Abd Wahab Abd Rahman, Bekas ketua Cawangan PKR Tanah Liat, bekas Ajk PKR Cabang Permatang Pauh dan Pengerusi JKKN Tanah Liat bersama borang Kepada Dato Zainal Abidin Osman, Pengerusi Badan Perhubungan UMNO P. Pinang. Bukan 60 orang tapi skali 130 daa... Rakan blogger MPP dan GPB ada cerita lebih lanjut. Layann.

Orang PKR Permatang Pauh tempat Anwar sendiri dah sedaq Anwar kaki penipu! Anda bila lagi?

ps: amacam juak-juak dah nak insaf... baguslah... bukannya bagus pun dok percaya dengan anuar.. kencing saja.. bertaubatlah ye...

WHEN THE BASTARD OPEN THE MOUTH

perhatikan betul-betul... adakah ini punya malaun anda nak percaya dia cakap? si pemberontak yang takkan putus asa dalam menumbangkan kerajaan... katanya kerajaan gila haram zalim.. dia lek je pergi kemana-mana tak kena apa pun.. zalim kejadahnya dia cakap... zalim sebab tak  iktiraf gay ke... keh keh.. macam haram si pemilik blog tukar tiub ini... dia sanjung adam adli.. makin kembangla bontot si adam adli ek.. keh keh... 

dari mulut dia kata
Hishamuddin Rais berkata, "matang pun tak ada gunanya kalau bodoh macam langau di buntut gajah - apa kata pemimpin semua mengangguk kepala?". Beliau memuji tindakan mahasiswa sebagai "tindakan yang radikal dan cool".

"Ini mencerminkan langkah anak muda. Inilah seharusnya menjadi contoh keberanian anak muda, bukan memakai baju batik lengan panjang," kata bekas pemimpin gerakan siswa pada zaman 1970-an ini.


tengok muka pun tara seri ma.. dah macam bangla ilang laki je kekeke... petuih.. 

mai baca seterusnya MPP Online

ps: we must fight this bastard shit... 

ini bukan cerita lucah


pas mengalami satu penyakit gila yang babi.. dah 21 lebih memerintah kelantan... air pun tak boleh urus.. masjid 1 sahaja mereka buat.. untuk rakyat... dan paling best tokong-tokong pulak yang banyak.. apa kepala bana pas punya sembang... negara kebajikan? kebajikan rakyat kelantan pun di biarkan, nak sembang kebajikan apa..? kehanjengan? bodo bodo... setakat cakap hebat keje tak buat... layak dibaling kasut je pemimpin jahanam ni.. pakaian konon ikut 100% Islamik tapi amanah ikut syaitan.. tak pegang janji.. keje malas... thew na seng punya pas... tuih

baca seterusnya pas beruk

ps: kembalilah ke landasan sebenar.. apa ingat tak da hukum karma ke apa pas buat dekat rakyat... 

ADAM ADLI JADI ZOMBA

si nik nazmi kata .. adam adli tak terlibat dalam hal-hal politik... erm kalau bagi tempeleng burma dekat mu leh hehe... tak pun sepakan padu space cop gaban tahap ke 18 boleh.. ni apa ni... malas nak upload gambar sebab anda boleh ke blog pas beruk untuk membuktikan adam adli ini adalah robot suruhan anuar... hehe.. pkr ni dah babi sekarang ni.. babi pun tak gila macam depa la... tuih...

pas beruk

Selasa, 20 Disember 2011

PAS DI HENYAK-HENYAK KAW-KAW...

macam biasa belasah tetap belasah parti angguk saja.. kerana ini lah masanya menelanjangkan parti pas yang semakin terpesong dari arah perjuangan sebenar... dan dato hassan ali membantai tulang rusuk, lagi dan lagi sehingga pemimpin sekular dalam pas dah menghantukkan kepala mereka di dinding berkali-kali... dap tuan besar dalam pakatan dah berdengus-dengus pernafasan mereka kerana dah menyirap dah dengan hassan ali ni... haha.. tahniah datuk... kalau datuk duduk diam ajer.. dah tentu mereka ni akan serang tahap dewataraya dekat datuk.. so dengan nada tegas datuk tempeleng seko-seko pemimpin dalam pas... maka mengigil mereka nak cari point nak hentam datuk kembali... so tahniah lagi sekali... saya sokong cara datuk berjuang kerana perjuangan datuk kearah kebenaran... dan bukan ke arah kesongsangan...


Bekas Pesuruhjaya Pas Selangor, Datuk Dr Hasan Mohamed Ali menyifatkan partinya itu kian tergelincir daripada perjuangan asal dan berdepan kemungkinan hilang sokongan sekiranya terus meminggirkan perjuangan memartabatkan Islam.

Katanya, Pas perlu kembali ke pangkal jalan dan kepimpinan sedia ada perlu memikirkan jalan terbaik mengembalikan parti itu kepada perjuangan asal iaitu menegakkan sebuah negara Islam.

“Pas sekarang sudah dipenuhi dengan golongan profesional dan akademik yang bersifat sekular berbanding sebelum ini yang menyaksikan parti ini dikuasai golongan ulama.

“Saya berjuang bagi memastikan matlamat Pas diletakkan kembali di landasan asalnya bagi memastikan semangat perjuangan Islam itu menjadi teras dalam perjuangan Pas,” katanya pada sidang media di kediamannya, semalam.

Exco Kerajaan Negeri Selangor itu berkata, konsep Negara Berkebajikan sepatutnya tidak perlu menjadi pegangan Pas ketika ini kerana banyak negara lain dalam dunia mempraktikkan konsep sama.

"Tetapi, untuk meletakkan asas negara Islam, Pas memerlukan ulama yang dapat menggarap Islam dalam konteks kehidupan moden dan saya melihat ulama Pas terdahulu berjaya membawa Pas ke arah ini.

“Saya secara peribadinya mahu mempertahankan Pas (berjuang membentuk negara Islam) dan saya yakin hampir ke semua ahli di dalam parti ini menyokong usaha yang saya lakukan selama ini,” katanya.

Hasan berkata, beliau mempunyai bukti sokongan terhadap Pas semakin berkurangan sejak kebelakangan ini rentetan situasi semasa parti.-SH

ps: pas is death... hahahahaha

CEI CEI.. NAK UGUT PULAK YE.. REVOLUSI KEPALA ATUK DIA


jumpa memang gua ludah 3 ekor ni..

cei cei samseng ye nasib tak di katok dengan penumbuk dengan brader roslan ni hehe.. 

budak yang tengah-tengah tu aku tengok kecik besar kecik besar je.. yang tepi tu eleh tunjuk bagus la.. keke rovolusi kepala atok ko la wei.. ko ingat dengan gertak ko tu berapa ramai nak join revolusi ko..2 juta 3 juta.. keke.. udah-udah le tu nak tunjuk bagus.. tunjuk hebat.. kalau kena buku lima 3 3 ekor ni bagus agaknya.. ek ala.. petuih.. belum habis belajar dah nak tunjuk samseng taik minyak.. podahh.... silap haribulan la budak-budak mentah oi.. keke..

HASSAN ALI.. MEMBANTAI TULANG RUSUK PAS..

hassan ali membuatkan juak-juak pas berpaksikan anuar dan dap mendidih darah.. hehe.. terbaik datuk.. bila datuk seligi kepala pemimpin-pemimpin tak betul dalam pas.. dap gerenti akan mengetab gigi menahan amarah yang amat sangat.. hehe.. menjawab le hadi awang nanti dengan dap ye tak... pas pas.. lagi nak sorok hal sebenar.. memang benar lah kata tpm... pas tak boleh nak ganti umno... tapi dap yang ganti pas... senang sahaja nak faham... sampai bila nak bertuankan kafir wahai pas... cuba tanya diri sendiri... pas yang dulunya adalah sebuah parti yang memperjuangkan Islam.. telah lari dari landasan....

Hasan Ali tolak konsep negara kebajikan PAS PETALING JAYA:

Exco Kerajaan Negeri Selangor dari parti PAS. Datuk Dr Hasan Mohamed Ali menolak konsep negara berkebajikan dan mendesak pimpinan PAS kembali kepada perjuangan asal bagi menubuhkan sebuah negara Islam. Beliau berkata, PAS boleh bekerjasama dengan mana-mana pihak asalkan tidak berkompromi dengan perjuangan asalnya bagi menubuhkan sebuah negara Islam. Beliau berkata demikian pada sidang media di kediamannya di sini, sebentar tadi. -Berita Harian

ps: nak cakap apa lagi... pas is pus... or pas is mampus... 

UMNO BAYAR MEREKA?



erm adalah ini juga salah satu kerja umno... betul ke.. kalau dalam pas sendiri dah tak mau dah dekat nik ajiz.. macamana... nak salahkan siapa lagi... udah-udah le tu pok nik... bersaralah.. bagilah pemimpin lain.. naik jemu dah rakyat kelate menengok muka pok nik... rasanya.. hehe...


Seramai 500 muslimat PAS di Kelantan telah menyatakan pendirian supaya Nik Aziz meletakkan jawatan dengan segera. Ini dibuat keran dalam usia NIk Aziz kini, beliau langsung tidak berbuat apa-apa sebagai Menteri Besar, semuanya diserahkan bulat-bulat kepada Husam Musa iaitu Exco kanan Kelantan.

Muslimat juga mengherdik kepada pemimpin Pas yang cuba bersifat hipokrit kononnya Nik Aziz masih relevan sebagai Menteri Besar.

Nik Aziz juga cuba menjadikan kehidupannya yang dilihat sederhana hanya untuk meraih undi dengan membiarkan gambarnya dia sedang makan nasi dalam bungkusan surat khabar dan menebas dihutan seolah-olah itulah kehidupannya yang sebenar tetapi pada hakikatnya setahun sekali pun susah hendak dibuat begitu.

Muslimat PAS sudah mengambil kata putus supaya mendesak Nik Aziz meletakkan jawatan atau berhadapan dengan kekalahan yang amat teruk pada PRU13


ps: ada yang kena seligi pulak dengan pentabsub-pentabsub pok nik lak nanti... huhu

STRATEGI PERANG YANG LICIK...


adakah serangan kilat dah bermula

TAHUKAH ANDA.. AMERIKA MENYERANG IRAQ KERANA DIKATAKAN SADDAM HUSSAIN MEMILIKI SENJATA KIMIA DAN BIOLOGI... DAN  SETELAH TENTERA BAWAHAN IRAQ DI SOGOK DAN TIDAK MAHU BERPERANG... AMERIKA DAN SEKUTUNYA MUDAH DAPAT MENAWAN IBU NEGARA IRAQ, BAGHDAD... MUDAH GILER KALAHKAN TENTERA ELIT IRAQ YANG DIKATAKAN DIGERUNI DI TANAH ARAB.. KENAPA? SEBAB... SATU SAHAJA... MENGULINGKAN SADDAM HUSSAIN.. DAN TERNYATA... SENJATA PEMUSNAH TU TAK DIJUMPAI PUN... DAN INILAH PROPAGANDA MEREKA... DAN SIAPA YANG MERANA.. SELALUNYA YANG MENERIMA HABUAN SENGSARA ADALAH RAKYAT... RAKYAT YANG MEMBAYAR KENYATAAN PERPERANGAN.... DAN BEGITU JUGA MESIR... APA JADI.. KERANA ANAK MUDA MEREKA MAHUKAN REVOLUSI... DAN BERJAYA MENUMBANGKAN PEMIMPIN DITAKTOR... SEKARANG APA JADI? HURU-HARA BEB HARI-HARI.. NAK BEKERJA PUN SUSAH NAK MAKAN PUN SUSAH... SIAPA YANG JADI MANGSA... BUKAN KE RAKYAT....

INI YANG NAK DIBUAT DAN DI LAKUKAN DI MALAYSIA... DAN AJENNYA SIAPA LAGI.. SEMUA TAHU... KEPALANYA SEMUA TAHU.... DEMI MENUTUP PEKUNG PAKATAN YANG DAH NAK RAPUH... PAS DENGAN PAS BERGADUH, DAP SAMA DAP BERGADUH... PKR... RAMAI DOK KELUAR PARTI AJER.. STRATEGI LICIK DIPERLUKAN... NAH... TAK PAYAH TUNGGU 9 JANUARI 2012 UNTUK KES MUKTAMAT LIWAT ANUAR... MINGGU LEPAS SAHAJA MEREKA DAH MEMASANG PERANGKAP... PERANGKAP APA... HAH.. FAHAM-FAHAM SENDIRILAH... MENGGUNAKAN TENTERA UPAHAN MUDA BELIA ADAM ADLI MENURUNKAN BENDERA NAJIB DAN MENAIKKAN BENDERA MEREKA... DI PWTC....

SEBAB APA PERANGKAP INI MENGENA... SEBAB BILA PERANGKAP DAH PUN KENA.. MEREKA HEBOHKAN MEREKA BERHAK BUAT BEGITU.. DAN MEREKA KATA ANAK MUDA BERHAK BERSUARA... OHH.. UMPAN MENJADI... DAN UMNO MENJADI BOLA TANGGUNG YANG SENANG DI BALUN KERANA SIMPATI AKAN DI BERI KEPADA SI MALAUN TU ADAM ADLI... OHH.. BARU TERPERASAN... INI ADALAH CARA-CARA LICIK ORANG MENANAM STRATEGI.... GOOD JOB... TETAPI BAK KATA ORANG... ADAKAH BETUL BOLEH MENUTUP BANGKAI VAVI DENGAN SURATKHABAR SAHAJA...? DAN YAKIN BAU BANGKAI VAVI TU TAK BERBAU.... DAN KADANG-KADANG MEREKA YAKIN DENGAN APA MEREKA BUAT... DAN KESILAPAN BESAR ADALAH MEMBIARKAN MUSUH MENANAM PERIUK API DI DEPAN PINTU MASUK RUMAH KITA... SEBAB... KERANA MENGANGGAP REMEH DAN MEMBIARKAN SENJATA SPIKULASI... AMAT BERBAHAYA... BAHAYA....

SO BILA MEREKA NAK TUTUP CERITA TENTANG TERUKNYA PENTADBIRAN KERAJAAN PAKATAN DI SELANGOR, KELANTAN, PENANG DAN KEDAH... RAKYAT-RAKYAT DAH MULA MEMPERTIKAIKAN KEWIBAWAAN PEMIMPIN MEREKA YANG TAK BUAT KERJA... CAKAP SAHAJA POWER... INI YANG MEREKA PERLU LAKUKAN UNTUK BIARKAN RAKYAT PULA LUPA KEJAHATAN PEMIMPIN MEREKA... SO ITULAH STRATEGINYA.... GOOD...

SO NEXT STRATEGI... MASTERMIND NYA AKAN ARAHKAN SENJATA BARU... SO HATI-HATI WAHAI RAKAN-RAKAN PRO BN... SERANG TETAP SERANG... JANGAN TUMPU SANGAT DENGAN SI ADAM ADLI INI.... POPULAR DIA KERANA SIMPATI... PERCAYALAH.. INI CUKUP LICIK... ADA ISU BERKAITAN SETANNYA PAKATAN SEBARKAN DI SEGENAP RUANG...
WE STAND AND FIGHT....!!!!!

DERMA JIHAD... UNTUK DAP...


pas semakin masyuk la.. asal ceramah je musti derma wajib dikeluarkan oleh pentabsub mereka.. bayangkan kalau yang datang 10,000 x rm10.. wow!!! tak ke senyum sampai ketelingga pemimpin pas.. hak hak.. baguslah wahai pentabsub.. sampai bila entea semua nak kena tipu... bila entea kena tipu.. nak lagi ditipu.. dan ditipu...sampai otak tepu.. biarkan saja... entohla.. bak kata orang minda ajar kita berfikir.. kalau fikiran kita asik-asik mentabsub je.. sampai ke tua lah begitu... habis.. hancus.. kedabom... asal menda semua tak betul.. habis yang betul tu apa...

mai kita tengok betapa masyuknya pas... perghhh klik

INGIN GANYANG? SILAKAN



biar sedikit tetapi berani bak harimau.. bukan hanya menyalak ramai-ramai bila disergah.. terkincit dan terkentut... jangan di cabar jangan di cabar kerana pertarungan sebenar akan membuatkan anda rasa menyesal seumur hidup... wahai anak muda.. pikirkanlah.. kalau anda ingat negara ini boleh dibuat sesuka hati... baik fikir dahulu sebelum penyesalan yang anda akan rasa sampai bila... nak menjadi anjing belaan pakatan... anda fikir betul-betul.. sebab anda hanya robot yang di kontrol oleh tuan anda yang sememangnya nak selamatkan dirinya dari masalah moral... so anda pilih.. kalau anda tiupkan semboyan perang kotor... ada ramai lagi pejuang bangsa dan agama akan bersungguh-sungguh mempertahankan maruah bumi bertuah ini... ingat.. fikir dulu sebelum bertindak.....

KALAU ANDA INGIN MENJADI PENCACAI TUAN ANDA YANG KAKI PENIPU... SILAKAN.. SILAKAN... SEBAB BILA NAGA DIKEJUTKAN DARI TIDUR... FAHAM-FAHAM SAHAJALAH YE..

WE STAND AND FIGHT...!!!!!!!!!!!

Isnin, 19 Disember 2011

INFO-INFO...BEWARE!!!!

kepada rakan-rakan.. sedang bermula satu pulun baik punya DI FACEBOOK terhadap UMNO dan Barisan Nasional kerana dapat info dari rakan seperjuangan info 4 the truth... mereka membuat tsunami cybertrooper FB untuk menganyang kita semua.. so harap anda mengambil perhatian.. bukan apa kalau dibiarkan maka ramailah yang terpengaruh... mereka lakukan ini di sebabkan ada cerita dashyat yang hassan ali akan bongkarkan satu isu yang mereka akan jatuh terjelepuk... so jom vote..

buka FB dan vote.. sebab mereka tengah dok syiok tu...

https://www.facebook.com/questions/221948571205695/

MUKA JADI JEBON DA...

masa berdemo punyalah power bak jalak lenteng... tetapi.....

bila disergah.. muka pucat lesi.. mana tentera kamu.. mana.. keh keh..

bila disergah dan di ludah oleh pemuda umno di youtube.. hek hek.. ramai mengatakan video tu agak enggak bagusin kerana brutal.. dan membuatkan adam adli tak senang duduk.. yelah yang ko tunjuk gedebe buat ape.. ceh.. mmungkin dia ingat masa demo tu ramai yang bersama-sama dia bila ada masalah ini... keh keh.. sendiri buat sendiri tanggung la der... hahaha... 

ps: sama je budak-budak hingusan anuar... jambu lak tu.. so ajaran yang anuar bagi. dia ikut jelah... tulah bi baru sikit ada lagi onar yang dia kena hadapi... ghasokan lah haaa..... siapa suruh ko kejutkan naga dari tidur ma...

GEMPAR LOR... ITU ZULAIDAH SULA BAWA GENG.. 10,000 LATANG....

keh keh itu zulaidah mat lampir aaa sula meingamuknya adui.. di persint 10 putlajaya... hehe.. apenyer meleka membawa geng-geng yang manyiak galangnya adui... selamai 10,000 olang.. hak hak.. manyiak lamai ooo.. langsi dia ooo .... tapi aaa lia mengamuknya pun orang tala takuit.. sebab aa.. dia kata dia power.... power ka itu zulaidah ... keke...

wah manyiak galangnya dia.. semua manyiak takut ooo.. keh keh

mari membacanyapun di sini klik
ps: seram tak? seram tak... hehehe...

PENTABSUB NI DICARI UPSI.. LARI TAK CUKUP TANAH LE KEKE...


ini budak mana pergi.. mana dia menyorok.. wah dengar kata jadi hero dia ye.. pooodah.. anuar sayang budak ni.. sebab kehanjengan dia bagus untuk merealisasikan impian anuar... anuar ni gunakan budak-budak muda untuk lawan dengan najib.. dan aku perhatikan budak-budak muda sekarang senang benor terpengaruh ayat kebencian.. bagusla.. kalau aku jadi saudara ke abang ke kepada mereka ni aku bagi penyepak siam kot... baru tau... hehe...

Adam Adli Abd Hamid 
http://adamophobia.blogspot.com/ 
017-434 7317 
Kelisa Gold WKE 3264 
Antara Moderator LMP UPSI dalam FB selain Park Jung Din. Bilik gerakan dipercayai di Taman Bernam Di Halang dari bertanding PRK (Pilihanraya Kampus ) UPSI tahun ini kerana terlibat dalam demo air di KL. Search Youtube Adam Adli

agenda membuat havok, orang muda suka beb.. sebab mereka tak berapa nak fikir apa mereka buat.. sebab ada kepala menghasut.. so kena cari kepala dulu... 

PEMIKIRAN TERLAMPAU NYA JUMUD



ANAK-ANAK MUDA NI MEREKA SENTIASA BERFIKIR APA YANG DIBANGKANG MEMANG PATUT DIBANGKANG WALAU MEREKA TAU MEREKA BUAT TU.. TAK BETUL.. TAPI KERANA DARAH MUDA.. PEDULI APA.. LANTAKKAN... SEBAB DALAM DIRI.. OH AKU ADA DI SETIAP SUMBER.. DAN SUMBER AKU... ADALAH INTERNET KATANYA... TETAPI... MEREKA TAK SEDAR.. APA MEREKA BUAT AKAN MENJADI SUATU PERKARA YANG SANGAT DIKESALI DI KEMUDIAN HARI... MEREKA NAMPAK APA PERKARA DARI KERAJAAN ADALAH TAK BETUL.. SALAH.. TAK GUNA.. SEDANGKAN MEREKA PUSING-
PUSING CERITA... 

WALAU DUIT DARI KERAJAAN... DATANGNYA DARI MANA... BUKAN KE RAKYAT.. DAN RAKYAT MEMBAYAR CUKAI... YE BETUL/// DAN SIAPA YANG MENGURUSKAN... KENALAH KERAJAAN YANG TELUS... DAN FITNAH MEREKA... UMNO DAH SONGLAPKAN BERBILLION-BILLION DUIT RAKYAT... APA BUKTINYA.... DAN BILA TANYA.. ABIS PAKATAN TAK KE SONGLAP DUIT... DAH DAH MEREKA PUSING LAGI... DAN PUSING LAGI... KADANG-KADANG TIADA FAKTA SAHIH YANG MEREKA BERIKAN... HANYA SPEKULASI SAHAJA.. TETAPI SPEKULASI INILAH YANG MENJADIKAN PAKATAN MENJADI... KUAT MASA PRU12 DULU.... AGAK BAHAYA....

ITU YANG TERJADI.. AKU TAK FAHAM... KENAPA ADA SESETENGAH MEREKA KATA SISTEM KOMUNIS AGAK MAJU CONTOHNYA DI CHINA SANA... ANAK MUDA NI.. DAN BILA DI BEDAL KENAPA NAK KE KUMUNISKAN NEGARA INI.. DAN KENAPA MAT SABU MENYOKONG MAT INDERA.. MAT INDERA TU SIAPA? BUKAN KE DIA BERSAMA-SAMA DENGAN KOMUNIS MENYERANG BALAI POLIS BUKIT KEPONG TU... DAN MEREKA KATA... AHH.. KALAU KITA NAK F**K KAN KOMUNIS.. KITA KENA F**K KAN JUGA JEPUN, BRITISH.. SEBAB BRITISH TIPU KOMUNIS, MASA JEPUN DULU BRITISH PERLU PERTOLONGAN KOMUNIS UNTUK MENUMBANGKAN JEPUN, BILA JEPUN KALAH, BRITISH   TIKAM PULA KOMUNIS... SO BRITISH MEMANG SALAH... AIT.. KORANG BOLEH TENGOK INILAH FAHAMAN ANAK MUDA UNTUK MENGERTI TENTANG SEJARAH.. DAH DAH.. MEREKA KATA SEMUA ADA DALAM GOOGLE... HUH... BAHAYA PERSEPSI MACAM NI...

AKU HARAP ANAK MUDA KORANG FIKIRKAN SEBELUM BERTINDAK YANG KURANG WARAS.. SEBAB.. ANDA NI WARISAN AGAMA, BANGSA DAN NEGARA... BUKAN MENJAHANAMKANNYA... INGAT.. JANGAN SAMPAI SUATU HARI NANTI ANDA AKAN MENYESALI APA YANG ANDA LAKUKAN PADA HARI INI... NAK MENYESAL KEMUDIAN HARI... AYAT SATU SAJA.... KIRIM SALAM JE LAH..  buka kanlah hati kalian dan bukan main ikut saja.. demi cita-cita songsang pemimpin pakatan tu... 

Ahad, 18 Disember 2011

PAS KLON DAP...UMNO YANG KENA...

cuba kita lihat dan perhatikan perangai pas sekarang beb.. semua tau.. semua faham.. pas dah semakin nak jahanam dek kerana menjadi hamba tuannya dap.. ramai juak-juak menafikan.. tetapi banyak bukti jelas yang pas sememangnya menjadi balaci dap dalam pakatan... ibarat nak sorok bangkai vavi dengan menutup dengan suratkabor harukaka.. hehe.. jangan mara aa nanti kena jual.. ape lagi nak cakap.. apa lagi nak kobarkan.. itulah yang terjadi... so pakat-pakat yang dah semakin sedar tu blah je dari pas... selagi anda dengan pas.. anda akan menjadi rosak... rosak akhlak... beware of pas...

sumber utusan online

Pas berubah selepas bersama Anwar, DAP
KUALA LUMPUR 17 Dis. - Pas telah meninggalkan perjuangan Islam sebaik sahaja parti itu bersahabat dengan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim dan DAP Bekas Ketua Dewan Pemuda Pas Pulau Pinang, Mohamed Hafiz Mohamed Nordin berkata, disebabkan perubahan itu juga agenda perjuangan memartabatkan Islam di Selangor oleh bekas Pesuruhjayanya, Datuk Dr. Hasan Ali tidak disenangi oleh kepemimpinan parti khususnya di peringkat pusat. 


Beliau berkata, rakyat perlu sedar dengan perkembangan itu kerana sejak Pas bersekutu dengan Anwar serta DAP, parti tersebut telah mengalami perubahan drastik sehingga ke tahap terpaksa mengorbankan agenda perjuangan Islam. "Pas lebih mementingkan nilai keduniaan iaitu kemenangan pada pilihan raya daripada meneruskan agenda perjuangan Islam sedangkan inilah perjuangan yang sepatutnya mereka utamakan. "Akhirnya pemimpin-pemimpin yang memperjuangkan Islam seperti Dr. Hasan Ali akan diketepikan kerana tidak selari dengan perjuangan Pas walaupun apa yang dilakukan oleh Exco Selangor itu adalah perjuangan asal Pas," katanya kepada Mingguan Malaysia di sini, hari ini. Beliau yang juga Timbalan Presiden Gabungan Bela Hak Insan Pulau Pinang mengulas cabaran Hasan dalam usahanya memartabatkan Islam di Selangor. 


Bagaimanapun, pendirian Hasan yang juga Pengerusi Hal Ehwal Agama Islam, Adat-Adat Melayu, Infrastruktur dan Kemudahan Awam Selangor itu tidak disenangi oleh beberapa pemimpin Pas sehingga namanya disebut-sebut digugurkan pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13).
Terbaru, Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali dalam sebuah akhbar bahasa Inggeris telah menyerang Hasan dengan mendakwa kenyataan bekas Naib Presiden Pas itu seolah-olah menggambarkan parti itu tidak lagi mempertahankan Islam. Mohamed Hafiz berkata, pemimpin-pemimpin lain yang sepatutnya meninggalkan Pas dan bukannya Hasan kerana disebabkan mereka matlamat asal perjuangan Pas telah berubah. "Mereka ini diumpamakan anai-anai di dalam parti dan ia pernah disebut oleh Salahuddin Ayub ketika menjadi Ketua Dewan Pemuda Pas pada muktamar parti 2005. "Di dalam muktamar itu saya memberi sokongan penuh terhadap kenyataan itu," katanya. 


Dalam pada itu Mohamed Hafiz berkata, sebahagian besar ahli di peringkat akar umbi menyokong penuh tindakan Hasan di Selangor kerana itulah agenda asal perjuangan Pas. "Ini bukan saya yang kata tetapi ahli-ahli Pas di peringkat akar umbi yang kata. Saya tidak nafikan ada yang menyokong pemimpin-pemimpin Pas Pusat tetapi harus diingat sebahagian besar mereka berdiri teguh di belakang Dr. Hasan. Mereka melihat Dr. Hasan telah melakukan sewajarnya untuk Islam "Begitu juga nasib yang menimpa bekas Timbalan Presiden Pas, Nasharuddin Mat Isa. Beliau juga masih mendapat sokongan daripada ahli di peringkat akar umbi," katanya. Beliau berkata, mereka disisihkan kerana berusaha memperjuangkan sesuatu yang amat bertentangan dengan perjuangan Anwar dan DAP.


Sementara itu Mohamed Hafiz berkata, selagi Pas tidak keluar daripada pakatan pembangkang selagi itu parti tersebut akan gagal dalam agendanya memperjuangkan Islam. "Saya yakin dan cukup percaya Pas sedar yang mereka tidak akan berjaya menegakkan syiar Islam walaupun pakatan pembangkang menang pada pilihan raya. Realitinya PKR dan DAP tidak mahu syiar Islam ditegakkan. "Cuba lihat kenyataan-kenyataan pemimpin daripada kedua-dua parti itu. Apa pendirian mereka terhadap Islam? Mustahil pemimpin Pas tidak menyedari tentang perkara ini," ujarnya

KALAU MELAYU DIKATAKAN RASIST, CINA PULAK?

Rakan bloger Mymassa mendedahkan pada hari ini serangan yang dilakukan oleh China Press. Idea serangan itu merupakan idea DAP Rasis berdasarkan kepada beberapa katakunci. Hanya DAP Rasis sahaja selama ini mengatakan UMNO /BN berfikir cetek.

Semalam serangan simbolisma oleh mahabahlol robot Melayu yang didalangi oleh PKR dan di bantu oleh gunting dalam lipatan melakukan serangan. Pada hari ini China Press pula.

Apa pula selepas ini?
Apakah momentum yang mahu di bina?
Bilakah saat puncak meletus momentum tersebut?
Bagaimanakah mahu meneutralisasikan kesemua tindakan-tindakan ini ?

Kita baca dahulu terjemahan artikel yang bertujuan menghasut rakyat. Ini bagi memperkuatkan tindakan simbolisma yang telah dilakukan oleh mahabahlol robot pada hari semalam.

Tajuk: Tahap Akal Tinggi dan Rendah Yang Bercanggah, 15 Disember 2012
Penulis: Hu Yuan, China Press.

Jika kita halusi percakapan orang-orang politik yang sedang memegang kuasa, apa yang ada sekarang ini berkaitan penyelewengan dan rasuah di negara ini seperti satu kanser yang terus merebak dan terus dibudayakan, dan tidak dapat dirawat lagi, mungkin kesilapannya bukan dari penyelewengan atapun melakukan rasuah oleh pegawai-pegawai atasan mahupun oleh ahli politik itu sendiri. Mereka langsung tidak berniat untuk kegiatan itu, tetapi kerana mereka sendiri tidak mengetahui bahawa perbuatan mereka itu sudah pun terjebak kepada penyelewengan dan rasuah, kerana disebabkan akal mereka sendiri yang terlalu cetek!

Contohnya duit yang ada di tangan kerajaan sekarang ini (sekurang-kurangnya ada billion ringgit), tidak dapat digunakan di tempat yang perlu. Dengan itu ada orang-orang hebat yang mencadangkannya, kenapa kita tidak laburkan sahaja duit berlebihan itu (duit itu adalah dari cukai pendpatan rakyat yang bodoh), buatlah sedikit projek ternak lembu ternak kambing, ternak ayam dan itek, bela ikan dan udang yang boleh jadikan aktiviti sampingan. Sekurang-kurnagnya duit itu bukan milik sendiri, ada kuasa untuk mambazirkannya, jika tidak dibazirkan bermakna merugikan.

Jika nak bazir duit lebih mudah beri kepercayaan orang-orang sendiri (kroni), dengan itu duit dari si bodoh si pembayar cukai itu terpaksa diberikan kepada orang-orang sendiri, (kepada suami, anak-anak, isteri, menantu, adik beradik dan sebagainya)

Apabila rakyat tahu perbuatan itu perbuatan salah! Sebaliknya pegawai-pegawai tinggi kerajaan (menteri-menteri) cuba perah otak untuk cari sebab-sebab dan punca kenapa ia berlaku, sebaliknya dikatakan mereka tidak jumpa sebab-sebab dan kesilapan itu.

Apa yang pegawai tinggi kerajaan berkata: tiada yang salah! Atas sebab-sebabnya seperti di bawah:-

1, Saya tidak serah duit itu kepada diri saya sendiri, saya sendiri pun tiada kepentingan dalam itu, setiap orang (walaupun suami isteri), masing-masing ada dompet duit sendiri.

2, Duit ini bukan milik sesiapa pun, duit ini akhirnya akan diserahkan kepada orang, jika tidak diberikan kepada keluarga sendiri ia akan diberikan kepada keluarga orang lain, duit seperti ini memang diberi, dan duit yang di sana pun diberi juga, sememangnya duit itu seperti garam boleh dibuang ke laut, bermakna beri kepada sesiapa pun duit itu, bukankah tiada apa-apa perbezaannya?

3, Sedangkan duit-duit ini memang untuk diberikan kepada orang, kenapa nak ambil tahu macam mana duit itu digunakan? Duit-duit rakyat yang bodoh itu, siapa yang bazirkan dan bagaimana ia bazirkan, tiada apa-apa perbezaannya, mana ada kesilapan yang mereka buat?

Sebab Itu Mereka Sangat Marah!

Sebab itu apabila pegawai-pegawai tinggi kerajaan (menteri) mendengar kes itu adalah kes rasuah dan penyelewengan kuasa, mereka mengamuk dan melenting marah yang membara! Ahli politik dan pegawai-pegawai tinggi kerajaan memakai baju berlogo bendera Malaysia di badan, angkat tangan kanan laungkan cintakan negara ini, angkat tangan kiri laungkan cintakan negara ini, duit cukai rakyat yang bodoh itu sebaliknya mereka duit itu sudah bukan milik sesiapa lagi, jika tidak diambil, orang lain akan mengambilnya, adakah itu dikatakan rasuah? Bukankah dengan itu mereka anggap apa yang dinamakan rakyat telah menghina mereka, sebab itu mereka rasa sangat marah yang membara-bara!

Penerangan ini sama seperti seorang lelaki curi makan luar, apabila mereka ditangkap, tindakan pertama yang mereka sebut ialah: semua orang lelaki di dunia ini memang suka curi makan luar, jika tidak curi makan luar (main perempuan lain) bermaka itu bukan lelaki, sebab itu mereka kata curi makan bukan kesalahan orang lelaki! Kesilapannya, setiap kali dia curi makan kenapa di Hotel yang sama, di bilik Hotel yang sama, mungkin juga dengan perempuan yang sama! Itu bukan kerana masalah akhlak orang yang curi makan, ia kerana masalah nasib tidak menyebelahinya!

Melihat isu rasuah dan penyelewengan kuasa di negara kita, kudisnya memang berpunca dari sini: tahap kesedaran rakyat sudah meningkat tinggi, sebaliknya tahap kesedaran pegawai-pegawai tinggi kerajaan(menteri-menteri) agak cetek, secetek seperti (perpatah Cina) busung tumbuh di ponggong sendiri, tanggalkan seluar tunjukkan kepada orang lain. Aduh sungguh cetek tahap akal mereka ini, mereka kini di posisi undur ke belakang, sebaliknya mereka sangkakan mereka sedang maju ke hadapan. Tumbuh bisul dianggap ia telah melahirkan sebutir intan mutiara!

Sebab itu tahap fikiran rakyat yang tinggi apabila berjumpa dengan tahap pemikiran pegawai-pegawai kerajaan (menteri-menteri) yang cetek akalnya, akan berlaku percanggahan, inilah yang dinamakan kudis kanser sedang menular.
Terjemahan diurus selia oleh Mymassa.
Para pemimpin UMNO akan dilagakan sesama sendiri melalui beberapa siri insiden yang akan dilaksanakan mengikut pelan perancangan Anwar Ibrahim.

Impak yang dikehendaki ialah mengujudkan persepsi kuat bahawa UMNO/BN tidak bersedia untuk menghadapi PRU13. Penajaman konflik / dialektika akan diteruskan bagi menjamin kejayaan persepsi tersebut.

Dalam kemelut ini suatu PASUKAN / KUMPULAN PENYELAMAT TERANCANG akan ditimbulkan untuk mendapat keyakinan penuh kepimpinan tertinggi UMNO mengetuai jentera PRU13.

Selepas ini akan diletuskan pula

Namun adakah DS Najib mudah diperdayakan?

Kenalpastilah terlebih dahulu Pak Dalangnya.

10,000 DATANG CYBERTROOPER GUANG ENG


WAH ramainyer datang... erm tapikan yang datang semua tunjuk muka stress ya amat kenapa? tak ceria kenapa..? sebab apa? ramai katenyer.. tapi tak sampai 100 orang rasanya keh keh...

selanjutnya klik

EZAM LUDAHKAN TUANNYA DULU...



biasalah kawan-kawan.. anuar ni kalau bercakap kucing pun boleh angguk.. tapi nak percaya..erk.. kita yang waras boleh fikir ma.. logik ke tak logik si ketua penipu tu dok sembang.. cuma pecinta dia je yang tabsub apa dia cakap.. heran tul.. dah la kena kenceng.. siap kena kencing berlari-lari lagi.. tetapi sanggup di kencing lagi sekali berganti-ganti tahniahlah siapa yang percaya... tuih

sumber FB anti dap club

Ezam Kata Anwar Pembohong, Fitnah Tun M.

SEPULOH ayat yang keluar dari mulut Anwar Ibrahim, hanya satu sahaja yang boleh di terima pakai. Yang bakinya semua bohong, bohong semata-mata dan kadang-kadang semuanya tak boleh pakai. Begitulah juga ketika berceramah, baik didalam negeri atau luar negara, semuanya bohong. Memang pada satu ketika, rakyat seolah-olah percaya apa yang Anwar katakan. Apatah lagi di luar negara. Memang itulah yang seronok di dengar oleh pemimpin-pemimpin Mat Saleh.

Demi dendam kesumatnya terhadap Tun Mahathir, beliau sanggup melemparkan fitnah terhadap mantan Perdana Menteri menuduh Tun Mahathir pernah menulis surat kepada Bank Dunia untuk meminta bantuan semasa krisis kewangaan pada 1999. Pandai betul Anwar bersediwara. Tapi, itu semua adalah fitnah belaka. Sebaliknya kebenaran tercetus di pihak Tun Mahathir, kerana pembohongan Anwar itu di bongkar sendiri bekas rakan pejuangannya, Ezam Mohd Noor.

Di dalam laman Twitter Ezam, beliau menulis, Anwarlah dalangnya yang menghantar surat ke Bank Dunia dan IMF, bukan Tun Mahathir, tipu. Dan Anwar merayu supaya permohonan itu diluluskan. Apa taknya, dah tentu dapat komisyen. Kaya le Anwar Ye. Kata Ezam lagi, kalau beliau buat fitnah, dia mencabar Anwar supaya 'menyaman' beliau di mahkamah. Anwar, ada berani ke?

INGAT !!! BAHAWASANYA EZAM ADALAH ORANG KUAT ANWAR DAHULU, SEGALA RAHSIA ADA DALAM GENGGAMAN..

sikit je yang hadir.. erk ye ke..

ternyata penangan yb zulkifli nordin memang memberi impak maksima kepada sesiapa yang mendengar beliau berceramah... yb zul ni bila bantai kalau juak-juak dengar, balik rumah makan penadol beb kena demam kura-kura.. jangan ko main-main.. tahniah yb zul.. bantai sampai ke tulang rusuk.. pas is death..



dari blog kedah ke kl
http://kedahkekl.blogspot.com/2011/12/terpanas-gambar-gambar-sekitar-ceramah.html

ada prob dengan edit di new post blog aku ni.. tak tau le pesal.. kena hack lagi kah.. atau.. entahlah.. tengah heran..huh

oo ni si jambu isap kote tu ye


oo nak sangat jadi anak ikan anuar rupanya, good, mak bapak ko bangga ke ko buat kurang ajar macam tu, agak-agak ko boleh popular la kalau ko buat onar di pwtc semalam..aku sarankan.. kalau betul kau nak perjuangkan demo jalanan silakan.. aku rasa tak cukup tanah lu lari.. lu nak berjuang demi anuar..? ok.. aku rasa lu boleh jadi yb terhormat nanti.. mak bapak lu seuruh lu belajar jadi orang berguna lu nak jadi keldai politik.. lu dapat apa.. lu boleh dapar berapa juta lu buat macam tu.. sialan.. tak ape.. semua tengok.. tunggu masa sahaja.. balasan kekurang ajaran yang lu dah buat... nak tunjuk power ya bangsat.. orait go ahead.. bak kata orang naga jangan sesekali dikejutkan dari tidur... dan ini terjadi apabila nafsu serakah membuat apa saja demi impian tuannya.. mungkin tuannya tengah gelak berdekah-dekah disebabkan hal semalam.. orait biarkan... tunggu 9 januari 2012...

DIA INGAT DIA BOLEH LANGGAR SEMUA.. SIALAN..LU


CARI SAMPAI DAPAT ANJING KEPARAT NI.. DIA INGAT BLOW JOB ANUAR SYOK SANGAT LA.. SIALAN.. BIADAB BIADAB.. BAGI DIA LARI TAK CUKUP TANAH.. DAN LEPAS NI JADI MERENG KERANA NAK TUNJUK HERO LA KONONNYA.. SIALAN.. SEBARKAN WAHAI RAKAN CYBER SEMUA..

MARI LUDAH ANJING ANJING LAHANAT NI


KALAU JUMPA BAGI PELUKU SEKALI... TAKPUN SEPAK SEKALI.. BIADAB.. ANJING-ANJING ANUAR NI DAH MELAMPAUI BATAS... NANTI SILAP HARI BULAN DEPAN DS NAJIB DEPA SELAMBA BUAT ONAR....HARAP SEMUA AMBIL ALERT... JUMPA MALAUN-MALAUN NI BERTEMPUR DEPAN-DEPAN PUN TAK PE.. LAHANAT.. BIADAB.. APA INGAT NI MESIR KE.. KEPARAT.. SIALAN.. AI GERAM TAK HABIS LAGI NI... F**K.....!!!!