Sabtu, 31 Disember 2011

kepala bana nak buat onar di dataran merdeka beb ini malam



so siapa kepala babi dia.. dah tentu anuar dan si ambabiga... sialan.. kacau bilau serahkan kepada mereka... khak puih... demn.. bangsat.. perosak perpaduan.. perosak kemakmuran.. bodoh...piang punya pakatan haram.. kepala dia kita kena kitaikan dulu 9hb.. baru setan-setan kecik ni tak mampu nak jalankan tugas...

ps: sialan tetap sialan... puih..

YANG HAIRANNYA KENAPA KITA DIAM DAN BIARKAN.....

mereka kata nak bersuara.. memang betul.. tetapi dalam banyak-banyak tu 
mesti ada kepala suka buat onar beb... suka buat havok.. betul?
so mamat jambu ni memang nak tunjukkan kuasanya.. dan dia dah berjaya 
walau kita tengok muka dia tentel gila.. sebab apa? kita diamkan... huh!!

mungkin adam adli rasa dia adalah insan terhebat... sebab tu dia slumber sound UPSI supaya jangan ambil tindakan terhadapnya.. jadi apa betul kita nak tengok je si jibraun ni dengan si reformasi penjilat anuar akan membuat huru hara... betul kita nak tengok dan biarkan saja.. siap nak kena tumbuk dengan abang roslan dia rilek ajer.. sebab apa dia rasa dia power.. sebab kita senyap dan biarkan... aku betul-betul nak rasa dia akan bertemu dengan ruas apa yang dia buat... golongan ini akan membuat suatu perkara yang di luar jangkaan pada 9hb jan 2012 nanti... mereka dah canangkan seluruh negara apa yang mereka nak buat pada tarikh itu... 901.. kodnya.. kenapa menteri amaran tak langsung ambil berat dengan hal ini... kenapa... sebab apa..

dan lagi satu bila terjadinya huru hara di kl nanti... agak-agak siapa yang akan gelak pecah perut beb.. siapa... aku harap kita yang berakal ini bangkit dan lawan si pengkhianat sialan ni... muda-muda tak habis lagi belajar... mak bapak bagi duit suruh belajar mereka nak tunjukkan samseng mereka pulak... jadi kita nak diam? nak tengok saja?

aku tak mau cakap banyak.. kalau ada cara menghalang, halang lah sebab kalau terjadi... kl akan dipandang sebagai tempat tak selamat.. orang datang kl nak beriadah, membeli belah.. pergi ke tempat kerja... akan jadi masalah pada hari itu... so aku pasti pihak berkuasa akan buat kerja mereka... risik serisiknya... kalau memang betul memgancam keadaan negara... buatlah sesuatu...

apa nak tengok bandar kl jadi macam ni....

 apa jadi kalau huru-hara beb apa jadi? mereka akan 
salahkan polis katanya ganas? kita tengoklah nanti..
mereka akan buat onar sesuka hati betul?

dan mereka akan menghasut rakyat membenci polis disebabkan menghalang mereka.. betul?

ps: jadi sebelum itu terjadi.. buatlah apa patut untuk menghalang mereka.. sebab di bagi muka mereka baling taik balik dekat kita beb... fuct off pakatan

APA YANG DIA TAU? SEMUA DIA TAK TAU!!


Jumaat, 30 Disember 2011

TAKTIK JAHAT MELAGA-LAGAKAN ORANG ISLAM DAN BUKAN ISLAM..


pendapat aku.. taktik macam ni hanya nak mengundang amarah umat Islam.. dan bila umat Islam menjadi marah mereka kata mereka teraniaya.. dan adakalanya taktik begini boleh membuatkan perang besar di sesebuah tempat.. contoh di nigeria... dikatakan puak pelampau mengebom gereja... dan ini akan berlarutan orang kristian pula akan membalas dendam begitulah seterusnya.. dan kalau kita lihat secara terperinci... ini hanya dari kepala aku saja ye... ada tangan-tangan halus nak merosakkan perpaduan di negara ini... secret hand ini cukup licik... untuk mengalih perkara-perkara yang begitu sensitif dengan Islam di gunakan sebaik mungkin...

kalau anda ada menonton sherlock holmes "a game of shadow".... anda akan faham apa yang aku katakan.. walau dakwaan aku mengarut... kita perlu lihat perkara di luar kotak kenapa kepala babi ini tetiba ajer di letakkan di masjid? kenapa... sebab apa... cuma satu membangkitkan kemarahan orang Islam di sekelilingnya... cukup cerdik... biar pihak berkuasa yang menyiasat... walau apa pun orang Islam di Malaysia ni cukup hebat kerana tidak terikut-ikut dengan kemarahan melampau...


filem ini suruh kita berfikir di luar kotak.. dan kita akan tahu kenapa orang jahat sukakan kemusnahan sejagat... so tengoklah... anda akan faham..

ps: siapa tak marah beb... tempat orang Islam beribadat tu.. tapi harap pihak berkuasa menyiasat... huh

mereka kata tak dapat sambutan...

adakah benar mereka kata rakyat selangor memboikot karnival bn di ict tu.. ye ke.. wah.. kalau benar... erk.. masak ni.. habis ni..juak-juak membaca mesti kata.. bn dah tak diterima rakyat selangor.. ye ke.. ye ke.. betul ke juak-juak... apa kata kita tengok siapa yang kena... tapi ye la... rasanya... ades...

sila ke bawah untuk mengatahui kebenarannya... hehe,,










































KREDIT TU GERAKAN TIMUR



ps: juak juak dah gentar dah... hehe..karnival anjuran mereka yang sebenarnya tak mendapat sambutan...

BILA IDENTITI PENTABSUB PR DI TELANJANGKAN... ADES..

bumiputra berjaya

erm cbzys$%^ jauh panggang dari api... huh

Nama Penuh: Muzair Azlan bin Shamsuddin
Tempat Asal: Kampung Batu, Johor Bharu.
HP no.: 012-7223268.
Maklumat lain: Bekas AJK Pemuda, Cawangan Kampung Batu, Johor Bharu. Keluar UMNO kerana gagal lulus dalam Kontraktor Kelas F.


nampak gayanya di alam cyber semakin hebat perangnya hehe.. dan terbojolah rupa si pentabsub paling tegar dalam sejarah... penubuhan pr..hehe.. sila bangun semua.. dan kasi tepuk tangan ya.. ya. ya.. clap.. clap clap.. hehe.. dan buka kasut... sila baling tepat kemuka-muka penabur fitnah paling power dalam sejarah cyber.. hehe.. jangan mara aa nanti kena jual.. keh keh..

LAGI SUMBER...KLIK

BERTERABOO DEPA LARI.. KEH KEH...

pidato tengkorak lu..puih

mana pengikut berani mati ko smm... 

berapa ramai datang dengar pidato mereka ni.. riban? juta.. yang pendek gemuk ni pun ada..ee kecik beso kecik beso je aku tengok malaun 2 eko ni.. adam adli pi mana? dah berterabo lari dah ke hak hak.. cakap kemain beso.. bila di tunggu orang-orang penang di tempat sebenar mereka nak berpidato.. seko tak nampak muka... dan kerana nak kasi tuan gaylort dia sedap hati mereka snap la ini gambar katanya ada la 1000 orang dengar mereka berpidato.. hehe.. 1000 kepala bapak dia.. keh keh... adam adli jangan kata muka... bayang dengan saka dia sekali dah hilang... hero jalanan gampang ayam ape camni... keh keh keh...

Khamis, 29 Disember 2011

bersumpahlah.. dulu kata bersumpah hanya umno sahaja yang buat!!

strategi talian hayat terakhir beb.. bersumpah.. yup kalau benar dia tak salah silakan... tapi tulah memang agak hairan kalau kata ini konspirasi.. sebab.. macamana air mani leh ada dalam kantung saiful.. giler terer siapa yang dapatkan air mani anuar tu... power. giler...

Anuar akan bersumpah pada 8hb januari ini.. ok ok..

Hebat. Khabarnya, sebagai strategi akhir bagi mendapat simpati rakyat, Anwar sedang menyusun agenda untuk bersumpah di dalam masjid, bagi kononnya membuktikan dia tidak bersalah. Anwar sedang mengumpul nama senarai alim ulama’ yang dijangka akan hadir di acara SUMPAH KERAMAT bahawa anu Anwar tidak pernah hadir secara paksa atau rela di dalam dubur Saiful.
Banyak cadangan yang sedang dipertimbankan oleh Saifuddin Nasution dan  Biro Politik. Ini termasuklah tempat dan kaedah bagaiman acara sumpah akan dilakukan. Malaysiakini, The Malaysian Insider, TV Selangor, TV PAS turut bersedia menyiarkan acara sumpah tersebut secara langsung ke dalam media baru. Hebat susunan Anwar. Berdasarkan kajian yang dilakukan oleh Biro Politik PKR, kesediaan Anwar bersumpah dikatakan akan merubah semula RATING KEPERCAYAAN Rakyat mengenai kes liwat. Bio Politik amat yakin bahawa usaha ini perlu bagi menyelamatkan PKR daripada kekalahan teruk dalam PRU akan datang.
Ada beberapa cadangan tempat yang dikemukakan kepada Biro Politik:-
Masjid Shah Alam, Selangor Darul Ehsan
Masjid Saidina Abu Bakar al-Siddiq, Bangsar
Masjid Negara
Masjid Jamek KL
Masjid Usamah Bin Zaid, Wangsa Maju
Masjid UIA
Tempat masih belum dipastikan lagi. Tapi menurut sumber, ianya akan diadakan di dalam Lembah Kelang bagi memastikan IMPAK ‘BebasAnwar901′ dapat dimaksima sebaik mungkin. Khabarnya, sumpah ini akan dijalankan di hadapan tiga orang ulama’, seorang daripada Mesir, seorang daripada Indonesia dan seorang lagi daripada Malaysia sendiri. Nama Dr Siddiq Fadhil dikaitkan sebagai Pengacara Majlis kepada sumpah Anwar nanti.
Anwar dikatakan akan bersumpah dengan kaedah yang dikatakan SE-ISLAMIK mungkin. Siap dengan bacaan Al-Quran yang akan dibacakan oleh seorang Qari jemputan daripada UIA. Semua faktor keselamatan sedang dikaji, khususnya dalam memastikan ia tidak menyusahkan kumpulan demonstran yang sudah mula berkumpul di KL pada tarikh yang sama.
Agenda SUMPAH ini akan mengakhiri siri lawatan Anwar ke seluruh Negara.
Program ielajah itu akan bermula pada 3 Januari iaitu di Johor meliputi Daerah Ledang dan Muar, pada 4 Januari pula Anwar akan berada di Bandar Tampin, Negeri Sembilan dan di Bukit Katil, Melaka.
Manakala pada 5 Januari beliau akan menemui pengundi di Pahang iaitu di Bentong, Balok dan juga Indera Mahkota setelah itu beliau juga turut ke Dungun dan Kuala Terengganu sebelum berada di Pasir Puteh dan Machang, Kelantan pada sebelah malam.
Untuk rangka program jelajah itu, Anwar dijadualkan akan berada di Lembah Pantai, Kuala Lumpur dan di Kelana Jaya, Selangor pada 6 Januari.
Beliau akan bertolak ke Pulau Pinang pada 7 Januari dan selepas itu ke Terengganu bagi mengikuti Program Sambutan 100 tahun penubuhan Kerajaan Islam Terengganu di Kuala Berang.
Kemuncak program jelajah tersebut berakhir di Kelab Sultan Sulaiman pada 8 Januari pada jam 11 malam, sebelum itu Anwar akan mengadakan sembahyang hajat di kediamannya.
Menurut perancangan, selepas sembahyang hajat di rumah – Anwar akan bergerak ke salah satu lokasi yang dicadangkan kepada Biro Politik. Kemudian daripada itu, Anwar akan hadir ke Kelab Sultan Sulaiman.

biasala surat khabar porno tu.. nak glamer je.. puih


macam biasala beb.. harukaka.. takkan tak tau.. jualan dah merundum.. pembaca dah bosan.. tuptap kasi la satu berita baik punya untuk tatapan.. sedangkan bukan benar pun.. itulah dia suratkabor harukaka yang layak di buat bungkus buah cempedak dan buah jambu batu.. etika mana ada... menyalahkan orang memang paling atas... untuk harukaka.. kalau nak buat jualan lagi power apa kata buat cerita seks.. aku percaya akan jadi sokabar tabloit hiburan geli-geli pun ok ma... hehe.. jangan mara aa nanti kena jual.. hehehe...

pas kata eleh.. tapi dalam hati.. ades.. ades.. hehe.

dikubu kuat pas ni... penceramah dari umno pecah lobang... erm berdenyut-denyut si tegar-tegar paih dengar ceramah dari ustaz ni.. huiyo.. ape ingat dalam paih saja ada ustad ke.. ini ustaz umno yang memberikan ceramah berfakta.. tak macam penceramah paih yang lain... fitnah, keji, buat lawak spastik (macam abe bobby), membuat spikulasi... dan lain-lain.. 

 kusyuk semua mendengarnya... jangan main-main...

 mungkin pengikut tegar paih datang juga... dan lepas ceramah insaf.. Alhamdulillah...

ustaz mana yang selamber langgar tempat paih ni
si la roll ke bawah ye... terbaik ustaz....

















Ustaz Kamal Saidin dapat sambutan di kubu kuat PAS

Lebih 800 orang datang menyaksikan ceramah politik di sampaikan oleh Ustaz Kamal Saidin
tambahan di kubu kuat PAS Kampung Belau. Merbok, ceramah mendapat sambutan yang mengalakkan, menunjukan rakyat kian sedar mereka di tipu PAS selama ini..

seterusnya klik sini 

100,000 DATANG DI KARNIVAL MEGA SELANGOR BUMBER 2011 ANJURAN PR... wow!!! la

pergh nampaknya pakatan jibraun boleh senyum sampai ke telingga... kerana di katakan ramai giler siut orang datang di karnival mega selangor 2011 tu... anjuran pakatan rakyat...huiiiyoooo... dasat giler beb..!!! suka la tu juak-juak... melompat riang kerana anjuran mereka berjaya memukau ramai hadirin... hehe...
sil rolll ke bawah da... perghhhh




































RAMAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII NYERRRRRRRRRRRRRR. WAHHHHHHHHHH!!!!!
JOM TENGOK LAGI GAMBAR DI SINI KLIK




ps: amacam juak-juak ini mesti tuduh... hehe.. malas la nak sebut... hehe..

HISTERIA ORANG JOHOR TAU.. SAYANG PAIH..puih


power oo sekarang paih ma.. membuatkan orang johor tak keruan... membuatkan orang johor begitu suka paih... suka? hehe.. ye ke suka... suak suki... hehe... nampaknya semakin senyumlah parasit politik bernama paih ni... keke... cuba kita tengok gambar signboard yang baru je di pasang... sayangkan orang johor dekat paih... sayannnnnnnnnnnng sangat... sayang kepala dap mu paih... mu perosak ummah... parasit membawa penyakit kepada masyarakat... Allah tak merestui apa yang paih perjuangkan, dan semakin hari semakin layu di ufuk timur paih... dan hanya yang tegar-tegar penjilat pampers dap je payah nak sedo.. puih...

dari MPP Online

Baru 2-3 kali Anwar dan Mat Sabu turun Johor, puak-puak Pakatan dah claim kata Johor berjaya ditawan Pakatan Haram..

Padahal hakikatnya salah beb.. Orang Johor mana terima Pakatan Haram tu di negeri dorang. Buktinya, korang tengoklah gambar kat atas tu..

Gua difahamkan, signboard pembukaan baru cawangan PAS Kampung Duku kat Pontian Johor tu baru je 2-3 hari dipasang. Tu pun sudah kena conteng baii..

Nampak sangat kehadiran "parti syurga" tu langsung tak disukai oleh penduduk kampung di situ. Tapi perasan best punya pasal, puak-puak pengikut Mat Sabu tu gatal nak bukak cawangan juga.

Macam mana nak tawan Johor kalau rakyat negeri tu pun tak terima PAS beb? Kalau setakat ada 10-20 orang ahli disesebuah kampung, jangan mimpi la nak pegang Johor.

Apapun, tahniah rakyat Johor!! Lainkali bukan setakat conteng je beb.., korang patut cabut je signboard dorang tu.. Biar dorang meroyan!! Hahahaha..

Rabu, 28 Disember 2011

OO.. INI RUPANYA BLOGGER KONON POWER TU... PUIH

cit guna identit bini dia da.. tak pasal-pasal bini dia yang kena kutuk da.. keh keh.. apa punya suami da.... sekarang sudah kantoi... keh keh...ameno world ye.. biasala masyuk tu blogger pkr seko ni... patutlah...so terbuka sudah pekung si jibraun seko ni... hahaha.. khantoi khantoi... that y... cyber war kadang-kadang membuat orang jadi hancur ke lauk la.. haha... satu ayat den nak bagi check mate...


710715085XXX     
AHMAD SAHIMI BIN SHAARI                                       
65 KG SURIA JAYA     
DI TAMAN SURIA JAYA
JALAN CHERAS        
017-5848188  


punya le hensem... jangan main-main...

mai baca seterusnya kekantoiannya si ameno khak tuih ni... My Massa

BAU SAMPAH INI MUCYUK OOO...

siapa tak kenal kebusukan dap ni... dap adalah parti paling rasist dalam malaysia... ingat sampah ingat dap... ingat kotor ingatlah pas... ingat tai...*k ingat pkr la.. keh keh keh

INI LAH JADINYA BILA KIASU ATAS KEPALA MELAYU.. FUCT UP

kesian peniaga-peniaga melayu... di lunyai cukup-cukup.. sebab berniaga tanpa lesen katanya.. aku agak hairan.. sejak pakatan mengambil alih negeri selangor.. boleh dikatakan kena kacau selalu adalah peniaga melayu.. masa bn dulu mana ada... tak de pulak aku dengar... amat jarang.. tapi ini dah kerap.. restoran orang melayu di glenmarie dah berniaga berpuluh tahun kena kitai juga dengan kiasu dap ni... senang jelah.. oi pas.. cibai.. oi babi pkr.. ko nak jilat abang besar dap ko tu sampai tahap keberapa... sial... fuct up melayu-melayu dalam pakatan... sialan.. sampai kiamat anda ini adalah pertualang menjahanamkan orang melayu... kepada melayu bangkitlah... bangkit dan lawan haram jadah ini... kalau betul kita sayangkan selangor ini.. pru 13 nanti kita bakul sampahkan kepala dia dulu... cina kiasu.. fuct off...


PENIAGA MELAYU DIHALAU DI BUMI BERTUAH INI... SO KITA HANYA MAMPU LIHAT JELAH KAN.. SEBAB SIAPALAH KITA WAHAI MELAYU... SIAPALAH KITA... SEBAB KITA MEMANG SENANG DI TUNJAL-TUNJAL KEPALA DAN DI PIJAK-PIJAK SO TERIMALAH KENYATAAN.... FUCT FUCT U FUCKATAN.... SEDIKIT SAJA MASA AKAN DI AJAR CUKUP-CUKUP RAKYAT SELANGOR....

baca seterusnya PANAS PANAS....klik

INI DI PANGGIL GAME OF SHADOW...


hehe.. sebab apa.. dalam strategi pilihanraya... paling penting emosional.. emosional memang terkenal boleh membuatkan seseorang rasa kasihan, dengan cara kasihan, faham-faham je lah.. bukan setakat kasihan.. merajuk sikit-sikit... membolehkan drama-drama pilihanraya ini menjadi skrip paling power... itu yang orang panggil.. game is game... hehe.. jangan kita pula termasuk dalam game ini.. who is the mastermind? erm rahsia si peminda licik yang cukup-cukup mengidamkan putarajaya...!!! haha.. demn...


"Saya sendiri akan membuat kenduri makan tengahari kecil-kecilan di JKR 10 hari ini tanda kesyukuran penyelesaian kes ini.

"Saya berharap PAS Pusat boleh menganjurkan kenduri besar-besaran untuk meraikannya dan ahli-ahli PAS boleh memberi sumbangan untuk menjayakan kenduri kesyukuran ini," - TG Nik Aziz Nik Mat

ps: maksudnya perjuangan hassan ali boleh senang sahaja di uturn kan.. dunia dunia... puih

Selasa, 27 Disember 2011

PAS ALWAYS RIGHT.... NATE BEWOK MU...

pas pejuang Islam ke? erk... bukan berjuang untuk dap ke.. aish.. ape yang mungkaq seko ni merepek.. kenapa nak beza-bezakan setelah pas terang-terang menjual agama... kenapa... takutkan kebenaran... asal ada perkara yang memang pas, kita sendiri boleh lihat... memang setan gondol perangainya... mereka asik-asik umno umno umno... ek ala... puih...

IDRIS AHMAD DAH HILANG AKAL?
BACA SETERUSNYA FLYING KICK

jado biol dah pentabsub anuar seko ni... puih

apa gile ke wahai badrol amin.. ko ni sesat tullah... demn... gila gila dunia semakin gila bila anuar ada.. betul-betul tabsub tahap lipan ni.. puih

 

ps: b**i pun tak gila macam dia la wei...

pas yang pasti dap...

BACA WAHAI PENTABSUB PAIH..!!!

Orang Pas perlu baca ini.
Orang Pas menyuruh saya berhenti menulis dan jangan campur tangan urusan rumah tangga mereka mengenai kedudukan Hasan Ali dan Nasharuddin Mat Isa yang diibaratkan duri dalam daging. Menurut Pas, biarlah mereka tangan sendiri masalah dalamannya. Orang luar tidak perlu campur tangan.

Benar, saya mengakui, tetapi tidak perlulah menyuruh saya berhenti memberi pandangan, kerana kebebasan ini dijamin Perlembagaan.

Kenapa tidak suruh ultra kiasu yang terang-terang menghina Islam dan melakukan kemungkaran berhenti bercakap dan menulis. Manakah yang lebih bahaya, saya atau ultra kiasu?.

Pas sepatutnya berasa beruntung dan bersyukur kerana ada ahlinya bernama Hasan dan Nasharuddin. Orang seperti ini perlu wujud bagi menegur Pas supaya kita tidak terlalu syok sendiri atau terlalu tertutup. Teguran sebegini agak sukar diterima oleh Pas. Ternyata segelintir orang Pas lupa, saya adalah ahli akademik - berhak memberikan pandangan mengikut bidang dan perspektif saya, asalkan tidak menyentuh sensitiviti agama, kaum dan Perlembagaan. Apatah lagi menyeru agar umat Islam bersatu, sudah menjadi satu kemestian yang mendesak.

Jika masih ada beranggapan kita tidak boleh menyentuh sesuatu parti sebab ‘orang luar’, saya pun boleh katakan Pas jangan campur tangan atau memberi pandangan tentang Umno kerana Pas adalah orang luar Umno.

Umno lebih tahu hal Umno, daripada Pas. Kenapa Umno dikritik begitu hebat, seolah-olah semua Umno lakukan salah, yang betul hanya Pakatan Rakyat dan ultra kiasu? Kita hanya manusia biasa, tidak lari dari salah dan silap. Saya sendiri tidak semuanya betul, saya bersikap terbuka. Komen negatif dalam blog, saya biarkan, kecuali mereka mencarut atau menggunakan bahasa lucah.

Dalam Islam, nasihat dan teguran tidak mengenal kawan atau lawan, sebab kita tidak maksum, kecuali para Nabi. Hatta, para sahabat sekalipun dijamin masuk syurga, pun ditegur oleh mereka sezaman dengannya. Inikan pula pemimpin parti politik yang sentiasa diperhatikan rakyat perlakuannya.

Belajarlah daripada Hamas dan Fatah. Kedua-dua parti ini boleh diibaratkan seperti Pas dan Umno. Hamas dan Fatah begitu terbuka. Inilah ciri orang mahu berjaya. Kepentingan umat Islam didahulukan, daripada kepentingan parti dan peribadi. Bukan seperti kita, asyik berdolak-dalik. Sekejap Negara Islam, sekejap Negara Berkebajikan.

Hamas berfahaman Islam, menolak Amerika dan kuncunya Israel, manakala Fatah bertindak sebaliknya, berfahaman nasionalis, cuba berbaik dengan Amerika dan Israel. Dua parti saling bertentangan. Namun, kebangkitan rakyat di negara Arab memberi kesan dalam mengubah persepsi politik mereka. Bersatu demi kepentingan agama dan bangsa. Begitu juga dengan Pas dan Umno. Saya tidak nampak ada halangan besar di situ. Dalam Islam, kita tidak boleh menerima semua dan menolak semua, kecuali dalam perkara kebaikan.

Penyatuan hanya berlaku jika pemimpin bersikap terbuka dan bersedia memaafkan antara satu sama lain. Pelbagai salah laku pemimpin hari ini membuatkan rakyat jelak. Apa sahaja cuba dilakukan, semuanya salah.

Saya masih ingat lagi, apabila kita menentang dakyah Kristian yang bercanggah dengan Perlembagaan, maka kita dikatakan bersekongkol dengan Umno yang mahu memenangi hati pengundi Melayu, disebabkan pengaruhnya yang didakwa semakin merosot.

Kedua, apabila kita melaungkan kesatuan, kita dicop menyokong Umno, sebab Umno dikatakan terdesak. Sedangkan kedudukan Islam semakin parah.

Ketiga, apabila memperjuangkan kesatuan Melayu Islam, kita dituduh rasis seperti Umno. Apa jua kebenaran dibangkitkan, jawapannya Umno! Umno! Umno. Ultra kiasu yang jelas memperjuangkan bangsa, terang-terang dikatakan memperjuangkan Malaysian first.

Baru-baru ini ultra kiasu mengeluarkan pendapat, mereka menolak “politik diskriminasi” Umno yang mendahulukan Melayu dan meletakkan rakyat Malaysia di tempat kedua.

Menurut ultra kiasu lagi, Umno selalu memetik Artikel 153 Perlembagaan Persekutuan untuk mewajarkan agenda perkauman mereka. Persoalan saya, adakah ultra kiasu tidak rasis?

Jika tidak percaya, cuba sentuh sedikit hak mereka. Lihatlah reaksinya. Misalnya, isu mengenai kantin sekolah Cina yang perlu menyediakan makanan halal. Lihatlah reaksi mereka!

Kita hanya dinobatkan wira, hanya apabila kita mengkritik kerajaan atau Umno. Jika tidak, selama-lamanya kita akan dilabelkan sebagai tali barut Umno.

Justeru, saya menyeru, keegoan dan prejudis pemimpin hari ini. mesti diketepikan jika ingin memastikan nasib umat Islam terjamin dan terbela.

Kita harus belajar dari Hamas dan Fatah. Hamas dan Fatah berselisih sejak Hamas memenangi pemilihan Parlimen Palestin pada Januari 2006. Kenapa hari ini mereka boleh duduk semeja? Jawapannya mudah. Masa lalu dilupakan, masa kini dan akan datang adalah segalanya.

SH

30,000 ORANG DATANG CERAMAH BERSAMA CIKGU BARD@FARD

perghhhhhh... ramai giler orang datang ni... dashyat nyer... perghhhhhh!!!!!! wow...!!habis camni.. lokasi di negeri sembilan... cikgu fard mempot pet pot pet merapu pun ada orang datang seramai tu... puih... demn..

tak caya korang tengoklah sendiri... wah juak-juak tersenyum girang ni... hak hak hak...
KLIK

ps: ini macam tote anuar al ketempea takkan bengkok lagi ma... hak hak hak

anuar al juburi kunyeti suntuti... SEBAR-SEBARKAN...




ps: thanks bro GAP...

Isnin, 26 Disember 2011

AKU SEBENARNYA NAK TAHAN GELAK.. URMSSS...HAHAAHHAHAHA

maaflah aku terpaksa juga gelak maaf lah ye HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.... ape punya tur da pakatan sekarang hahahahahahahahahahahaha....

baca kat sini wei... HAHAHA... KLIK

pakatan akan bentang bermenifesto luar biasa di kedah 14 januari

menisfesto patato ke.. yang nyata.. pakatan is out of shadow sikit saja lagi... sebab.. semakin mereka berteriak dan mengelamun mengatakan mereka akan menang giler baban pada pru13 nanti.. kita lihat sahaja lah apa yang pakatan nak pusing nanti... menifesto, potato? tiesto? bamboo to..? keke.. ahh lantak lah ko pakatan.. puih...


Pakatan bentang manisfesto di Kedah 14 Januari

ALOR SETAR: Tiga parti pakatan pembangkang akan membentangkan manifesto masing-masing pada konvensyen kebangsaan ketiga mereka yang dijadual 14 Januari ini di Stadium Sultan Abdul Halim di sini.

Pengerusi Parti Keadilan Rakyat (PKR) Kedah, Datuk Wan Salleh Wan Isa, berkata manifesto itu yang menumpukan kepada pilihan raya umum ke-13 akan dibahaskan perwakilan daripada ketiga-tiga parti sekutu iaitu PKR, DAP dan PAS.

"Selesai sahaja sesi perbentangan dan perbahasan, kita akan adakan deklarasi Alor Setar untuk semua manifesto dan perbahasan yang dibuat," katanya kepada pemberita, di sini hari ini.
Katanya, konvenysen sehari itu dijangka disertai 1,800 perwakilan serta 2,000 pemerhati dan jemputan khas, dan akan dirasmikan secara bersama oleh pemimpin kanan ketiga-tiga parti.

"Pada sebelah malamnya, kita akan adakan ceramah oleh Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim; Penasihat DAP, Lim Kit Siang; Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang; dan Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak," katanya. - BERNAMA

ps: no komen!!! hehe

500 keluar dari umno... erk..

apakah bonar ini cerita... betul ke... harap anda semua jangan terperanjat.. kerana ini semua kerja.. si gaylort tu.. tau..sebab bamboo river memanggil-manggil.. cuma penjilat mereka yang paling seper duper tegar yang payah nak terima kenyataan si gaylort tu memang menipu pun....

BERITA PANAS!!


KUALA LUMPUR 26 Dis. - 500 ahli Angkatan Muda Keadilan (AMK) Hulu Kelang keluar parti dan menyertai UMNO ekoran kecewa dengan Parti Keadilan Rakyat (PKR) yang didakwa tidak menunaikan janjinya.
Mereka menyerahkan borang keanggotaan untuk menyertai UMNO kepada Ketua UMNO Bahagian Gombak, Abdul Rahim Kamarudin di sini, semalam.
Jurucakap kumpulan itu, Mohd Jefry Sallehuddin berkata, beliau dan rakannya keluar parti kerana tidak sanggup lagi ditipu oleh pimpinan pembangkang.


"Saya kenal (Ketua Umum PKR Datuk Seri) Anwar Ibrahim sejak 13 tahun... dua kali saya masuk ISA (Akta Keselamatan Dalam Negeri) dan 16 kali saya masuk penjara... tapi mulai 2 Oktober, saya bersama 500 anggota AMK nekad keluar parti untuk sertai UMNO,” katanya kepada pemberita selepas menyerahkan borang berkenaan.
Dalam pada itu, Abdul Rahim berharap lebih ramai anggota pembangkang menyertai UMNO kerana perjuangan pembangkang hanyalah sia-sia. - UTUSANONLINE


ps: sayonara pakatan jibraun...

MACE BIASO, INI UMNO PUNYA...

mungkin ada segelintir yang nak kenakan pok nik kot.. sian dia.. dah la sakit.. orang nak kenakan dia pulok... erm.. kalau diikutkan... style-style macam ni memang biasa... dah dah nama siapa yang naik kena tuduh.. anda sendiri  boleh bagi jawapannya... ok...

ps: modal takda.. jadi gunakan saja senjata-senjata tangkap muat.. mana tau... boleh survive.. tak gitu

rakyat mengadu.. dia kata politik kotor bn..


bila rakyat mengadu... memberitahu kepada umum.. tentang krempengnya mp-mp pakatan jibraun, dan terbaru..ahli parlimen puchong, gobind singh dan adun kinrara taressa kok... menggunakan mereka.. masalah rakyat hangpa tak bley settle, hangpa kantoi, tuduh bn... asik-asik bn.. bn.. mana-mana bn... ek ala... kalau kerjanya jujur, amanah, bukan sekadar cakap sahaja.... mungkin takde kot terdengarnya komplain-komplain dari rakyat... sekarang ini... rakyat selangor dah mula bangkit, sebab yang jelas... pemimpin-pemimpin pakatan.. sekadar pandai cakap.. pot-pet, pot-pet saja... puih...


SENTUL – Seorang ibu lima anak di sini mendakwa dirinya digunakan wakil rakyat PR untuk mendapatkan publisiti murahan membantunya menyelesaikan masalahnya.


S Valamathi, 28, yang tinggal di pangsapuri Sri Dahlia, Taman Puteri, Puchong mendakwa, dia dikunjungi akhbar yang melaporkan masalahnya yang kehilangan suami dipercayai ditahan polis.


Dakwanya, selepas kisahnya didedahkan, dia dikunjungi Ahli Parlimen Puchong, Gobinh Singh dan Adun Kinrara, Teresa Kok yang berjanji menyelesaikan masalahnya.


“Mereka berjanji membantu menjelaskan bil air RM1,200 dan elektrik RM1,100 serta akan menjejaki lokasi suami, S Murugan, 35, ditahan.


“Bagaimanapun, sehingga hari ini, tiada sebarang makluman dan bantuan disalurkan menyebabkan kami sekeluarga hidup bergelap dan tiada bekalan air lebih setahun serta hidup bergantung ehsan jiran tetangga,” katanya ketika ditemui di bandar Sentul, semalam.


Dakwanya, dia yang turut menghadapi masalah sewa rumah tertunggak lebih tiga tahun berjumlah RM14,700 buntu keadaan suaminya yang telah lebih tujuh bulan tidak ditemui kerana tidak dimaklumkan tangkapan ke atas suaminya.


“Kami dimaklumkan mengenai penahanannya daripada penduduk pangsapuri Sri Dahlia Taman Puteri yang kebetulan melihat suami ditahan pihak berkuasa sewaktu sedang bekerja di kedai berhampiran rumah,” katanya.


Sementara itu, Presiden Alternative Action Team, Kalai Vanar yang mengunjungi Valamathi berkata, pihaknya memberi bantuan sementara berbentuk bekalan perbelanjaan harian bernilai RM300 kepada mangsa sekeluarga sehingga suaminya dibebaskan.


“Sewaktu sesi lawatan November lalu, Teresa dan Gobinh berjanji menyelesaikan isu terbabit tetapi sehingga Disember tiada bantuan dihulurkan,” katanya.


Sementara itu, Ahli Parlimen Puchong, Gobinh Singh Deo ketika dihubungi mendakwa, pihaknya tidak mengadakan lawatan ke rumah keluarga mangsa sebaliknya Valamathi dikunjungi Ahli Majlis Perbandaran Subang Jaya (MPSJ), Michael Tamil.


Sementara itu Michael Tamil ketika dihubungi mendakwa, dia berjanji untuk memberikan payung, meja dan kerusi tetapi tidak pernah berjanji menyelesaikan masalah hutang berkenaan.


Sementara itu, Adun Kinrara, Teresa Kok gagal dihubungi Sinar Harian, semalam.
klik sini


ps: apa pun tak boleh

CINA KIASU NI MEMANG YAMAKA FULAT BEB...

siapa rasist.. siapa babi.. sekarang.. ai.. lagii gampangs lahanat-lahanat cina kiasu ni bermain api... lagi berbulu rakyat marhen melayu seperti kita bila membaca stament kiasu ni... apa yang didengki sangat hah.. lanciau.. kalau mereka nak boikot silakan.. sebab.. siapa yang menjadi kuasa beli.. so gunakan kuasa beli kita support kedai orang melayu... biar mereka tahu penangan kita... melayu perlu bangkit dengan support kedai-kedai yang menjual produk orang melayu Islam... dan mereka sekarang nak menyerang roti gardenia milik tan sri syed mokhtar al bukhary ( BERNAS).. kepala bana punya yahudi  mata sepet..puih!!!

baca seterusnya KLIK

Ahad, 25 Disember 2011

PANAS!! PANAS!! MAT SABU KELUAR PAS!!!!

gempar gempar... apa mat sabu dah insaf? erk.. adui.. adakah ini petanda paih dah nak runtuh di pru13 nanti... adakah mat sabu betul ke atau mat sabu yang lain ni yang kehairanan ni.... hehe...sungguh terkujat bila mengatakan...


Sebelum ini 37 ahli dan penyokong PAS dari Cawangan Bakau Tua Penaga,Kepala Batas telah istihar keluar parti pada 1/10/11 yang lalu. Seperti biasa mereka yang keluar parti akan dituduh dengan pelbagai fitnah dan kecaman.

Namun ia tidak berakhir begitu saja apabila PAS menerima lagi tamparan apabila 42 lagi orang ahli dan penyokong PAS menyertai Umno hari ini dalam satu majlis di Penaga.Menariknya yang keluar parti dikenali sebagai Mat Sabu Penaga atau Md Subhie Yaakob.

Dalam majlis yang dihadiri oleh lebih 100 orang turut disertai oleh Datuk Seri Reezal Merican Ketua Pemuda Umno Kepala Batas dan borang diserahkan kepada Adun Penaga Datuk Azhar.Dalam sidang akhbar sebentar tadi Mat Sabu dalam ucapannya menyatakan menyatakan tindakannya meninggalkan PAS dan menyertai UMNO adalah atas kerelaannya sendiri tanpa disogok oleh mana2 pihak demi utk menyelamatkan negeri Pulau Pinang, agama dan bangsa melayu disamping hilang keyakinan terhadap perjuangan PAS.


sumber pisau.net
ps: sekali mat sabu lain da... hehe.. mat sabu betul punya dia erk.. spisis komunih... hauk... hancus... kepada pemimpin paih.. diharap teruskan permasalahan dalaman ye.. sebab lagi banyak paih jadi tak betul lagi ramai akan keluar parti.... chantekkkkk!!!!!

ANDA NAK JOIN...LEPAS TU DAPAT APA? BAU KUNYET FREE MAU?

MEMANG MEREKA MAHASISWA YANG MUNGKIN TAKSUBKAN ANUAR AKAN ADAKAN RIOT FULL PACK 9 HB INI.. HURU-HARA WAJIB DIADILI OLEH RAKYAT KATA MEREKA... DATANG BUAT HAVOK.. KACAU BILAUKAN PERNIAGAAN DI IBU NEGARA... GOOD... KEPADA RAKAN-RAKAN YANG TERMAKAN HASUT DENGAN RIOT INI.. BERFIKIRLAH DENGAN WARASNYA... ANDA JANGAN INGAT MALAYSIA INI MACAM NEGARA LAIN.. KERANA APA ANDA SANGGUP NAK MEMPERJUANGKAN KETUA PENIPU TU... PUIH...
KLIK SINI

SENANG DOK KATALAH... SIAPA PERGI DIA AKAN SIKIT DEMI SEDIKIT MENJADI GAY.. HEHE.. DEMN MAN BUDAK-BUDAK NI.... DAPAT TANGKAP SELIGI KEPALA JE... HUH... SO YANG DAH TAHU MEREKA NI NAK BUAT RIOT.... NAK DOK DIAMKAN JE... AI... AI...

ps: when someone trow shit on u... what u want to do bebeh!!!!

penanangan mangkuk ini...


anda tahu kerana kekurang ajarnya mangkuk ini.. telah menjadi ikon mak bapak mengajar anak-anaknya... nak tahu.... ok malam tadi ada shooting gambar orang kawen.. haha.. ada sorang makcik marahkan anak dia yang berumur 10 or 11 tahun rasanya... nak tau apa keluar perkataan dari mulut makcik tu... haha..

APA KAU NAK JADI NI NI KENDURI RUMAH ORANG... BUAT PERANGAI ELOK SIKIT... KAU NAK JADI BUDAK DALM TV TU.. KURANG HAJAR TEMPAT ORANG.... KAU NAK JADI MACAM BUDAK TU..... HAH MACAM ADAM ADLI TU... erk.. aku tercengang le pulak mendengarnya.. heheh.. nak tau apa mesej ini..

maksudnya mangkuk seko ni dah menjadi ikon bagi rakyat malaysia, orang muda paling kurang hajar di malaysia... bagus...haha.. makcik tu spontan beb marahkan anak dia.. terpacul nama adam adli.. hehehe.. mungkin marah kot.. hehe... jangan kata makcik tu... semualah marah... maka tak senang duduk lah kau wahai mangkuk ayun adam adli.. puih...

ps: muda-muda dah jadi ikon paling busuk di malaysia.. how?

ANWAR BRAHIM HARUS BERTAUBAT mengamuk sudah..

pasal ramasamy ada worang sudah mengamuk.. sudah jadi hulk... siapa worang itu... kasi roll bawah juga la...
























ayuk.. ayuk.. saya rasa kalau ini macam kalu.. dap sama dap gaduh.. banyak good.. pas sama pas gaduh ada banyak good juga.. pkr.. yellek.. apa pasal ini kapal singki sudah mengamuk.. kenapa.. apa pasal.. ini kali dia manyak marah.. siapa tugur.. aaa.. kalau mau dapat carut free pigilah.. guan eng pun manyak takut oo sama ini kapal singki... hehe.. aiyoo ramasamy apa sudah jadi... aummmm

mai kita baca kenapa teruk benar mengamuknya si kapal singki... semut hitam

KESIAN PUN ADA.. TAPI TULAH.. LAIN KALI JUJUR..

ma ma kin ku ku sut ak ak ku...
kemarahan memuncak pengundi-pengundi sendiri... kesian pun ada ini mb selangor... tetapi apa nak buat.. lain kali...amanah, jujur.. dan ikhlas... itu saja...

ps: nak gak tengok time-time anuar kena sergah dengan pengundi dia sendiri... huhuhu...