Rabu, 4 Januari 2012

apa betul kita akan kalah


APA BETUL KITA KALAH DAN AKAN KALAH TERUK... SEBAB MEREKA LAGI KUAT.. BETUL... ADAKAH KITA MEMANG AKAN KALAH KERANA KITA BIARKAN SAHAJA MEREKA MEMIJAK MUKA KITA SESUKA HATI... TAPI.. HARUS DIINGAT... PERJUANGAN BELUM LAGI SELESAI... BELUM LAGI TAMAT... BIARKAN MEREKA GELAK PUAS-PUAS, MEREKA RIAK DENGAN TINDAK TANDUK MEREKA YANG DIANGGAP SEBAGAI AURA KEMENANGAN....

MEREKA TIDAK TAHU APA YANG MEREKA AKAN DAPAT KELAK... BIARKAN.. BIARKAN MEREKA TERJUN DENGAN LABU-LABUNYA... BIARKAN KEJAHATAN MEREKA BERMAHARAJA LELA... DEMI TANAH BERTUAH INI... BUKAN AKU SEORANG.. MALAH RATUSAN RIBU,  MUNGKIN JUTAAN SEPERTI KU AKAN TENTANG HABIS-HABISAN SI PENGKHIANAT BANGSAT YANG CITA-CITANYA INGIN MEROSAKKAN APA YANG ADA DI BUMI BERTUAH INI....

AYUH RAKAN-RAKAN... TAK KISAH ANDA DI DALAM ALAM MANA... CYBER, NYATA... KUATKAN BENTENG... KERAHKAN UNIT-UNIT KOMANDO ELIT MENYERANG HABIS-HABISAN MEREKA SI PERTUALANG INI... MEREKA INGAT MEREKA BOLEH LANGGAR SEMUANYA... KITA BAGI MEREKA NAIK LEMAK DULU BIARKAN....


WEE STAND AND FIGHTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!
WEE STAND AND FIGHTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!

3 ulasan:

  1. aku pun nak join. aku kalu jumpa puak-puak ni aku akan sound dulu, kalu depa berani jawab ,aku terus tempeleng je.

    BalasPadam
  2. aku pun tak penah marah orang..tapi kalu aku marah...aku akan jadi tak siuman...memang terberak aku kejekan...

    BalasPadam
  3. KAWE PUN TAK PENAH MUREH ORANG..TAPI KALU KAWE MUREH...KAWE TUKAR KALER IJAU..MEME LUMAT KAWE LIGAN LIGAN.

    BalasPadam