Khamis, 5 Januari 2012

banner mengajak kongkek ramai-ramai


hehe maaf tajuk agak ganas.. kenalah ganas sebab nak ajar kepala bana budak-budak muda kurang ajar ni mana boleh lembut-lembut... bila dengan geng je berani... tapi bila tak cukup geng berteraboo lari.. keke... camtu pejuang jalanan.. hah.. podahhh... banner menghasut ni dah banyak di ipt-ipt di seluruh malaysia rasanya... tapi biasalah.. kata majoriti.. ajak pakai msg jelah.. yang dok buat banner bodoh demi seorang peliwat buat aper... huh...

ps: lupa golongan gay di ipt pun leh tahan.. ramai lah sok golongan ni berjuang demi gaylort tu.. mereka nak berjemba-jemba dengan polis..fru.. rakyat 90% memaki hamun mereka apa tau... yang penting jilat jilat... dan rm rm.. seko2 dapat rm250 perghhhhhhh.... kayo kayo...

8 ulasan:

  1. Bagus tuu.... Ayuh tinggalkan Universiti dan jangan balik2 lagi selepas berdemo.. hehehe

    BalasPadam
  2. kalau anak aku gie berdemo tunggulah aku tunjuk demostrasi macam mana bapa bapa zaman dulu ajar anak.

    susah susah aku berkerja nak cari duit beli susu masa kecik dan suruh dia belajar pandai pandai, senang senang aje dia nak buang masa berdemo.

    kepada mahasiswa mahasiswa semua sebelum nak tunjuk hero, tunjuk kan dulu hero anda dengan sekeping ijazah. lepas dah kerja makan duit gaji sendiri kau masuk lah politik.

    orang yang gantung banner tu pun tak pasti dia pergi ke tak kat perhimpunan tu.

    BalasPadam
  3. kalau orang tua2 dulu anak buat onar macam ni.. ikat kat pokok.. hurungkan dengan kerengga.. baru depa tau

    BalasPadam
  4. aku tgk mcm ade koma banyak2 lak....

    aiii...patut titik la byk nak menunjukkan konotasi ayat tu....

    koma kan sekali jer sebelum menyambung bacaan ayat seterusnya...

    memang fail la mahasiswa.....

    buat banner pon FAIL

    BalasPadam
  5. itu bukan mahasiswa. itu mahasiol...

    BalasPadam
  6. Tanpa nama 4:44, tu kan ikut style indon.

    BalasPadam
  7. kluar pastu takyah sambung study, duduk terus sebumbung dengan anwar, esok lusa takder kerje korang meroyan cakap gomen kejam sebab tak bagi kerja! jahanam sungguh!

    BalasPadam
  8. Insya-Allah x ramai mahasiswa join sbb time ni time PERIKSA BESAR.....org putih kata FINAL EXAM, bdk2 final year sibuk dgn projek kajian akhir masing2......yg ikut demo tu mmg kaki PONTENG, PEMALAS & X DA KERJA.....hehehe

    asyik menyondol x habis2 la pendemo Malaysia ni.....hehehe

    BalasPadam