Ahad, 1 Januari 2012

bertambah bengkok kote si al juburi haha

berikut adalah foto yang membuatkan juak-juak menghantukkan  kepala ke dinding dan garu bontot berkali-kali... ha ha ha.. demn.. maksudnya yang tegar-tegar melalak katakan pakatan di terima rakyat hanyalah mainan mimpi mereka sahaja.. keh keh.. nampaknya makin bengkok dan mati pucuk lah anuar brahim beb.. hehe...

ramai kan wahhhhh....
perghhhh ramai tui wei... hehehe

perghh.... dasat... hehehe...

lagi gambar... ke sini klik

8 ulasan:

  1. Orang yg melangut tu pun sama taraf dengan kerusi hehehe.

    BalasPadam
  2. kerusi lagi ramai dari orang da.. hehehe

    BalasPadam
  3. memang la taraf kerusi...dia pengerusi...keh..keh..keh...

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum bro HB, lama aku x komen....ni aku nak komen kasi GEGAR NENEN pencacai pembangkang.......hehehehe

    WOW!!!!!......ramainye pengundi TRANSPARENT pembangkang....ini ke yg dikatakan pengundi HANTU????.....hehehehe

    ntah ada lg ke pencacai pembangkang yg aku suka usik jiwa kosong dia tu....hehehe

    BalasPadam
  5. Perrghhhh !! ramai nyerrr kerusi

    BalasPadam
  6. lain kali kalo ceramah lagi, letak kerusi 5 buah je....barulah nampak penuh!!! hahaha....

    BalasPadam
  7. haha. bro OG.. lama sungguh anda menghilang haha.. itu pun ada pencacai dap kata pakatan memang diterima rakyat.. keh keh ye ke..

    BalasPadam
  8. pengundi hantu yang lepas tu kerja BN jugak.... standard pembangkang!

    BalasPadam