Isnin, 2 Januari 2012

gambar-gambar pelakon di upsi.. tahniah

 mamat baju merah ini selepas di tangkap polis.. di nak kawtim dengan abang polis... 
jom main ps3 jom.. keh keh

 biasalah dah perangai ikut ketua penipu.. so mereka duplicate je lah

 wah suka mereka berdemonstrasi.. hidup gay hidup gay kata mereka... 

 mereka tunjuk hebat.. eleh hebat menipu jer.. keh keh..

 kalau perasan ada sekor ungka pondan memanjat pagar sambil menjerit-jerit.. hidup gay hidup gay...

 pintu klinik ini lah yang membelasah ada seko malaun tu sampai patah riuk huh... dashyat...

ni masa di kena tangkap.. dengar kata dia menjerit nama mak ayah dia keh keh... ayoh mok.. tulun keke

lagi gambar klik sini

ps: lagi di layan budak-budak ni lagi popler la mereka.... budak-budak ni biasalah belajar tak pandai... jahat lak tu.. so apa nak buat.. orang jahat memang perangai macam tu... puih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan