Isnin, 2 Januari 2012

harukaka kata di ict hanya 5000 je datang keke...

ai malas den nak maki hamun lebih-lebih harukaka ni.. dah lah jualan merosot, kaki temberang, suka buat fitnah.. wartawan mereka ni tiada etika kewartawanan... makan gaji buta je.. keke... memang tak nafikan pogram bersama ustaz azhar idrus tu ramai giler yang datang... eleh.. apa ingat yang datang tu semua menyokong pakatan ker... ada juga rakan-rakan bn yang datang sebab ustaz azhar idrus ni ramai peminat ma... dah dah mereka kata hanya 5000 je yang datang di ict... nak tergelak pun ada....


ps: kalau hari-hari makanan dia asik menipu je... tu la harukakayu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan